SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 12-06-2011 00:56:06 ]
Nog 3 gevechten van max. 17 minuten (incl. pauzes).quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef McNulty het volgende:
Tot hoe laat gaan de prelims door op youtube? Begin te gapen nu.
Dat hebben ze heel recent veranderd dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. UFC 130 in ieder geval niet. Weet nog dat ik die beelden van een donkere ring tussen de gevechten saai vond.
Dude... spoiler!!quote:
Als de main card dit gaat overtreffen, zou het zomaar eens net zo cool kunnen worden als ufc 129.quote:
Dana White wat coke in de neusjes gepropt na die vertoning van 130.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Wow, wat hebben de vechters vandaag in hun drankjes gekregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Poirier vs. YoungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens gaan pitten, mijn volgende paard is Jesse bongfeldt 300e op +360 ofzo, duurt nog 2 gevechten, ik zie het morgen wel
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Johan_Haas_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens gaan pitten, mijn volgende paard is Jesse bongfeldt 300e op +360 ofzo, duurt nog 2 gevechten, ik zie het morgen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
cockring,jaquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nick "the Promise" Ring.. promise ring
Viel me niet eens op.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nick "the Promise" Ring.. promise ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |