Ja die hebben allemaal infrarood ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:47 schreef knight18 het volgende:
nou, je zou het veel vaker moeten zien door de weerkaatsing van het licht van de zon
En waarom zijn er niet veel meer (amateur)astronomen die dit bevestigen?
Het is altijd leuker om spannende verhalen te geloven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef knight18 het volgende:
ach kom op:P
Een amateurastronoom zegt dit. Nasa/Esa zeggen dat het gewoon een komeet is. Wie geloof je nou?
Kan zijn, maar wat ik al eerder heb geschreven dat het misschien niet om Elenin gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef knight18 het volgende:
ach kom op:P
Een amateurastronoom zegt dit. Nasa/Esa zeggen dat het gewoon een komeet is. Wie geloof je nou?
Spannende verhalen? er gebeurt op het moment te veel op deze aardbol!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is altijd leuker om spannende verhalen te geloven.
Misschien bang voor massa hysterie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef knight18 het volgende:
ja maar waarom bevestigt niemand het(nasa/esa)?
En waarop is planeet x gebaseerd? Een mythe?
Het gaat hier over eleninquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Spannende verhalen? er gebeurt op het moment te veel op deze aardbol!
Wat heb jij toe te voegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dat te maken met wat er in de rest van de wereld speelt?
Sommige mensen denken blijkbaar dat aardbevingen(die er sinds mensenheugenis zijn) veroorzaakt worden door een planeet genaamd x.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dat te maken met wat er in de rest van de wereld speelt?
Dat is dus wat ik zeg geloven in spannende verhalen aangezien het niet bewezen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef knight18 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken blijkbaar dat aardbevingen(die er sinds mensenheugenis zijn) veroorzaakt worden door een planeet genaamd x.
Op het moment zijn er abnormaal veel zware aardbevingen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef knight18 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken blijkbaar dat aardbevingen(die er sinds mensenheugenis zijn) veroorzaakt worden door een planeet genaamd x.
Dat is jou mening, prima toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg geloven in spannende verhalen aangezien het niet bewezen is.
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Op het moment zijn er abnormaal veel zware aardbevingen!
Laat eens een paar van die grafieken zien dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dat kan je zien aan grafieken van voorgaande jaren en dit jaar. Doe je huiswerk ;-)
moet ik wel even zoeken! je zet me wel aan het werk argg ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laat eens een paar van die grafieken zien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |