Mwah, leuk... Het is dicht iig. Gaat niets meer worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Nikmans het volgende:
Marokkanen tijdens uitgaan
Topic begon leuk totdat Porsche1 zijn wereldbeeld erin ging projecteren, hulp aub
Moet dat nuquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:32 schreef handboek het volgende:
[..]
Sterf ff gauw af, ik snap zowieso niet waarom die neger mee mag doen? Ik dacht dat boksen voor mensen was, niet voor apen.
Ik gok ook dat het uit je dikke duim komt ja. In ieder geval niets voor KLB maar meer iets voor je roze Penny dagboek.quote:
Nee, maar ik zal de volgende keer stiekem foto's maken met mijn 1.2 megapixel camera.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik gok ook dat het uit je dikke duim komt ja. In ieder geval niets voor KLB maar meer iets voor je roze Penny dagboek.
Doen. Kan je mooi in je dagboekje plakken. Op het forum zijn ze ongewenst.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef Fraech het volgende:
Nee, maar ik zal de volgende keer stiekem foto's maken met mijn 1.2 megapixel camera.
Wanneer zijn mijn klachten wel toegestaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doen. Kan je mooi in je dagboekje plakken. Op het forum zijn ze ongewenst.
Naar aanleiding van de reclames op Fok! Met een abbo zie je ze ook (in ieder geval degene helemaal boven aan). Op zich vond ik het wel een terechte klacht!quote:
Nee hoor. Gewoon de custom headers gebruiken. Te vinden onder settings -> forumheaders.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
Naar aanleiding van de reclames op Fok! Met een abbo zie je ze ook (in ieder geval degene helemaal boven aan). Op zich vond ik het wel een terechte klacht!
Edit: Deze dus
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon de custom headers gebruiken. Te vinden onder settings -> forumheaders.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef LompeHork het volgende:
Mijn dank! En in dat geval een terecht slotje.
Klopt. Thanks!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
TLC ipv Animal Planet. :X en Inkorten Animal Planet zijn hetzelfde
Waarom sluit je het topic van 2nutz terwijl die er eerder mee kwamquote:
Die van Netsplitter is acht minuten eerder geopend toch? Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom sluit je het topic van 2nutz terwijl die er eerder mee kwam
mhehhe scherp , scheelt maar een weekje zowatquote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die van Netsplitter is acht minuten eerder geopend toch? Of ben ik nou gek?
Open topic : maandag 4 juli 2011 @ 19:32:26
Gesloten topic : woensdag 29 juni 2011 @ 19:40:25
Ik heb alleen naar de tijden gekeken dus. Ik vraag wel een merge aan.
De topics zijn inmiddels samengevoegd.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
mhehhe scherp , scheelt maar een weekje zowat
Blijft staan? Niet dat ik het niet eens ben met deze post (en de strekking van het topic), maar de context is exact hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef LolaLovesYou het volgende: hmm.. denk knuppel grage agentjes. Heb hier namelijk ook al meerdere keren rotzooi mee mee gemaakt >:/ How ever [ afbeelding ]
Is al weg.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Knuppelgrage agentjes.
Mijn post wordt verwijderd maar exact dezelfde context:
[..]
Blijft staan? Niet dat ik het niet eens ben met deze post (en de strekking van het topic), maar de context is exact hetzelfde.
Dan nog is KLB niet de goede plek voor dit soort onderwerpen. R&P lijkt me veel meer geschikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
Opa.Bakkebaard ik heb een ander account ja dat klopt maar was uitgekeken op die naam. Het topic is serieus ik heb foto's alles van die ex samen met mij. Als je hele oude posts uit mijn andere account leest dan weet je dat het waar is.
Voorbeeld 1:
Vekrachting, waarom geen adoptie?
[..]
Wat ik nog meer wil zeggen is dat niet iedereen een standaard leven heeft waarbij alles zo vanzelfsprekend is en niet alles wat anders is dan de normale gebruiker meteen een troll is. Het leven is wel een beetje ingewikkeld buiten fok om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |