Volgens mij is je toetsenbord kapot. De v blijft hangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef GeoffreyCLN het volgende:
vieze kankermongolen die dat doen sterfzcvcvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
Als of er al niet genoeg van die kutzooi speciaal voor vrouwen is.
Net5, rtl4, bouwprogramma's, soap's...
Hij bedoelt vast ombouwprogramma's, je weet wel, met botox enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Hameren en timmeren is volgens mij nog steeds een mannending hoor.
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef vanBinsberge het volgende:
Ik dacht dat de link nep was, maar het bestaat echt?
Gelukkig zond één gister nog Baantjer uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
En met bouw programmas bedoel ik dingen als help mijn man is bob de bouwer enzo.
Dat zijn zeurwijf programma's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
En met bouw programmas bedoel ik dingen als help mijn man is bob de bouwer enzo.
Nee, Net5 is voor vrouwen. En RTL7 is 'meer voor mannen'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
Is tv tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen ofzo? We hadden toch al rtl8?
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
en daar had het bij mogen blijven.quote:Is tv tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen ofzo? We hadden toch al rtl8?
en net5 en rtl4quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |