Lees de OP eens en het is jouw taak als mod om kutreacties weg te modden, niet om normale topics te sluiten en het een kuttopic te noemen for no reason.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb alleen de laatste pagina aan reacties gezien, alleen maar bagger of lees ik t verkeerd
200% is winst. Het gaat niet om de discussie, het gaat om de klacht. Als je dat principe niet beheerst dan zit je hier niet goed. Discussie in het betreffende subforum of in ONZ als het echt nergens op slaat, maar ONZ en KLB hebben alleen mods nodig om warez, aanzet tot haat en andere juridische grenzen te stellen, de rest moeten ze gewoon lekker laten lopen als verbale diaree.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hou me er buiten maar dat is 200% zeker geen goede oplossing om een discussie te beginnen. PM hem desnoods anders.
en dat is dus niet de bedoeling, wij mods zijn de noritquote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..] de rest moeten ze gewoon lekker laten lopen als verbale diaree.
je kan het heel makkelijk uit je lijst halen hoor, zit in je optiepakketquote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt, ban mij gewoon van KLB, dan hoef ik me niet aan Swarma te ergeren.
Nee koos kansloos, kijk nog eens naar de beschrijving van je subforum en werk daarnaar. Norit tussen je oren...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat is dus niet de bedoeling, wij mods zijn de norit
Dat helpt niet tegen FP-berichten waardoor ik jou hier steeds enige gang zie afkappen, soms al na de eerste post.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan het heel makkelijk uit je lijst halen hoor, zit in je optiepakket
Dude, je hebt iedereen tegen je...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
aangezien je toch niet in discussie gaat, geen idee waarover trouwens ga dan lekker terug naar je game hoekje waar je het zo naar je zin hebt, ik heb je iig niks te vertellen en op de manier waarop je communiceert luister ik ook niet naar je dus we gaan er niks mee opschieten
allemaal kutusers die een beetje komen huilen omdat ze ooit een gesloten topic hebben gehad en het leuk vinden om met de meute mee te bleren? je doet jezelf te veel eer aanquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Dude, je hebt iedereen tegen je...
Moet toch genoeg zeggen, toch??
Jij sluit een succestopic dat al 4 delen achter zich heeft liggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
allemaal kutusers die een beetje komen huilen omdat ze ooit een gesloten topic hebben gehad en het leuk vinden om met de meute mee te bleren? je doet jezelf te veel eer aan
jij bevestigd mijn punt, 1 topic dat een slotje krijgt en gelijk op je achterste poten staanquote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Jij sluit een succestopic dat al 4 delen achter zich heeft liggen.
Je zeilt er dus langs met je punt
Waarom sluit je dat topic dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bevestigd mijn punt, 1 topic dat een slotje krijgt en gelijk op je achterste poten staanof heb je nog meer in te brengen?
Er zijn meer dingen die ik irritant vind, maar dat komt later wel aan bodquote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bevestigd mijn punt, 1 topic dat een slotje krijgt en gelijk op je achterste poten staanof heb je nog meer in te brengen?
je draait het om, het is voor veel mensen onmogelijk om een normaal topic te maken in klb, daarom gaan ze dichtquote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Waarom sluit je dat topic dan?
Zoals o.us al zei: jij sluit topics zonder reden.
Enige dat jij doet is het voor veel mensen onmogelijk maken om nog normaal een topic te openen in KLB
swarma's vragenuurtje gaat nu inquote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen die ik irritant vind, maar dat komt later wel aan bod
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je draait het om, het is voor veel mensen onmogelijk om een normaal topic te maken in klb, daarom gaan ze dicht
en in t geval van ous ging t om 1 topic, het zijne, en omdat die reacties blijkbaar de bedoeling zijn nav de op gaat ie weer open
daarbij is ous mod geweest dus vertrouw ik m er op dat ie weet waar die t over heeft
ja je doet erg je best serieus genomen te worden zie ik alquote:
Het verschil zit in jouw definitie van een normaal topic en die van ons.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef manusjehatte het volgende:
Enige dat jij doet is het voor veel mensen onmogelijk maken om nog normaal een topic te openen in KLB
Reageer eens inhoudelijk op mijn post dan? In plaats van dat kinderachtige gedoe met al die jankopics steeds?quote:
Ik heb al diverse malen een poging gewaagd om inhoudelijk te reageren inc. bijhorende argumenten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn post dan? In plaats van dat kinderachtige gedoe met al die jankopics steeds?
Waar troll ik dan? En waarom zou ik het bij jou proberen? Jij verwijdert en scheldt mij uit middels DM.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
je gaat nergens inhoudelijk op in, je loopt alleen te trollen, maargoed probeer het eens ik ben erg benieuwd
ik scheld je niet uit ik veroordeel je gedrag, dat snap je blijkbaar nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Waar troll ik dan? En waarom zou ik het bij jou proberen? Jij verwijdert en scheldt mij uit middels DM.
Ik heb tot nu toe alleen maar vervelende irritante kinderachtige bash topics van je gezien. Gewoon stug door topics blijven openen ondanks de slotjes en vragen dat niet te doen. Als je een beetje logisch na zou denken en KLB een beetje gevolgd hebt de afgelopen dagen dan snap je hopelijk wel dat dat nu juist is waar we niet op zitten te wachten, right? Jij doet het wel, dan ga ik er maar voor het gemak vanuit dat je gewoon bewust zit te kloten. Stuur dan een DM / PM naar een moderator als je echt de discussie aan wil gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik heb al diverse malen een poging gewaagd om inhoudelijk te reageren inc. bijhorende argumenten.
Wat wordt er vervolgens gedaan. Mijn reactie wordt verwijderd en ik kreeg middels DM een niet zo vriendelijke bericht van een klbmod. Dus ik wil best (nogmaals) inhoudelijk reageren, maar laat dan ook gewoon de post staan. Ook al is het niet wat je wilt horen/zien.
Goed. En nu antwoord?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef manusjehatte het volgende:
Respecteer ook de users raag.
Jij probeert ook weer lekker serieus genomen te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |