gast -_- bedankt voor je nuttige bijdragen. Als je het wil weten, we hebben wel seks maar ik maak haar niet kapot.quote:
Nee, gaat toppie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef HSG het volgende:
Het gaat kut met de relatie tussen TS en zijn vriendin
nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat het isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom denk je dat ze dat zegt? Jij gaat er nu over nadenken en brengt jezelf in dilemma's, precies wat zij wil. Want jij gaat twijfelen en nu durf je het niet, dus doe je het niet. Zij blij, jij uiteindelijk ook
Ja, dat denk jij. Heerlijk naïef.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Haha, nee het is geen vrij brief voor zichzelf. Ze is heel trouw aan mij.
Geen mens die dat vroeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
... Als je het wil weten, we hebben wel seks ...
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Ok. Het is duidelijk wat zij gaat doen terwijl je wegbent. Vraag is, wat ga jij doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef Fappert93 het volgende:
Hallo,
Ben een 18 jarige hockeyslet. Het is een beetje overdreven maar ik ben wel een hockeyer die van een biertje houd en graag los gaat. Zit in het jeugdbestuur en de staff van de hockeyfeesten van onze club. Nu ga ik volgend weekend met mijn hockeyteam op toernooi en mijn vriendin zegt dan; wat daar gebeurt blijft daar. Dus als ik daar zoen/seks heb dan maakt het haar niet uit zolang ze het niet weet. Sommige mensen denken gelijk chill maar ik denk niet dat ik met het gevoel kan leven. Nu vraag ik me af kunnen andere mensen met het gevoel leven dat ze hun vriendin waar je ontzettend veel van houd bedriegen? Ik denk van niet, mijn vriendin ook niet gelukkig want die staat nu op pinkpop.
Precies wat denk je dat ze op pinkpop aan het doen is. Kerel je moet nog een hoop leren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Je vriendin geeft zichzelf via jou een vrijbrief.
Ah, maar je maakt je wel zorgen om de band die zij heeft met die vage kennis van je, die haar steun nodig heeft na het overlijden van z'n moeder...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Aha, jij bent er zo eentje. Alleen willen horen wat je denkt en wil horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Nee, gaat toppie.
[..]
nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat het isbedankt
Verkapte manier om te zeggen dat ze het heel erg zou vinden als je het zou doen, maar ze wil je de vrijheid geven om zelf te bepalen of je het zou doen of niet.quote:
Het is geen test. Wat daar gebeurt blijft daar. Maw; vrijbrief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen dat ze het heel erg zou vinden als je het zou doen, maar ze wil je de vrijheid geven om zelf te bepalen of je het zou doen of niet.
Als je relatie je lief is, doe je het zeker niet.
Volgens mij is zo'n relatie al doomed hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen dat ze het heel erg zou vinden als je het zou doen, maar ze wil je de vrijheid geven om zelf te bepalen of je het zou doen of niet.
Voor zichzelf ja, want zij zit op Pinkpop. "Ja, maar schatje... Jij mocht toch ook los gaan op dat weekend van je. Wat is er dan verkeerd aan dat ik dat ook doe? Daar waren we het toch over eens?"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is geen test. Wat daar gebeurt blijft daar. Maw; vrijbrief.
Die vrijheid heb je normaal gesproken natuurlijk niet eh. Zelf kunnen bepalen of je vreemdgaat of niet. Wat lief van haar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het helaas ook eens gezegd en helaas zag hij dat ook als een vrijbrief, terwijl ik alleen maar hoopte dat hij het juist niet zou doen. Eén van de stomste dingen die ik in mijn leven heb gezegd. Het probleem is namelijk dat het vaak niet 'daar' blijft, maar dat het uitkomt en dat dan je hele relatie verneukt is. En dan heb je ook nog eens geen recht om boos of verdrietig te zijn, immers heb je zelf gezegd dat de ander het mocht doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het is geen test. Wat daar gebeurt blijft daar. Maw; vrijbrief.
Aan jou heb ik tenminste iets. Voordat ze wegging heb ik ook gezegd dat ze er geen grapjes over moest maken wat ze soms wel doet. We hebben het er ook over gehad dat ik waarschijnlijk niet met het gevoel kan leven en zij ook niet. We houden heel veel van elkaar, nooit ruzie. Weet ook dat ik een ander topic heb geopent over die andere gast. Maar als je hem zou kennen dan snap je een hoop meer. Ze zegt altijd dat ze veel van mij houd en trouw zou zijn. Tuurlijk kunnen mensen liegen maar je bent wel een zieke geest als je het op deze manier zou doen. Het is ook een beetje triest dat mensen hier op internet het niet gunnen en gelijk van het negatieve uitgaan. Voor mij is het nu duidelijk ik heb antwoord op een aantal vragen. Volgens mij zitten hier op fok een hoop mensen die zich niks kunnen voorstellen wat een relatie is of liefde betekent. De hele dag andere relaties afkraken en zich niet kunnen inleven omdat ze zelf nooit iets meemaken achter de computer. Gewoon een stelletje van geenstijl (waar ik ook wel eens actief ben) annonieme lutsers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het helaas ook eens gezegd en helaas zag hij dat ook als een vrijbrief, terwijl ik alleen maar hoopte dat hij het juist niet zou doen. Eén van de stomste dingen die ik in mijn leven heb gezegd. Het probleem is namelijk dat het vaak niet 'daar' blijft, maar dat het uitkomt en dat dan je hele relatie verneukt is. En dan heb je ook nog eens geen recht om boos of verdrietig te zijn, immers heb je zelf gezegd dat de ander het mocht doen.
Omdat zijn vriendin expliciet zegt dat ze het niet wil weten, geeft aan dat ze het dus zwaar kut zou vinden als ze het wel zou weten, ofwel liever wil ze dus dat er niks gebeurt.
Maar goed, ik kan er ook naast zitten. Ik geef ook alleen maar mijn mening vanuit mijn eigen referentiekader.
Hoe ziet ze eruit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef JanJanJan het volgende:
Ik ga over een uurtje ook naar Pinkpop
Ik zal je vriendin wel effe volblaffen, dan weet je in ieder geval dat ze kwaliteit heeft gehad
Graag gedaan,
JanJanJan
Dat dacht je! Wat jij ''mag'', ''mag'' zij ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Als je hoopt dat hij het niet doet, dan zeg je dát. Eerst 'toestemming' geven en het dan vreemd vinden dat hij het doet wanneer de kans zich voordoet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het helaas ook eens gezegd en helaas zag hij dat ook als een vrijbrief, terwijl ik alleen maar hoopte dat hij het juist niet zou doen. Eén van de stomste dingen die ik in mijn leven heb gezegd.
Dat is vrouwenlogica. Ik heb er een boekje over gelezen, maar begrijpen doe ik het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je hoopt dat hij het niet doet, dan zeg je dát. Eerst 'toestemming' geven en het dan vreemd vinden dat hij het doet wanneer de kans zich voordoet..
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Fappert93 het volgende:
Volgens mij zitten hier op fok een hoop mensen die zich niks kunnen voorstellen wat een relatie is of liefde betekent.
Jammer ze hockey niet en ze ziet er ook niet als een hockeyer uit......quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net aan jou vragen.
Maar hockeysletjes herken ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
Veel pleziersterkte in die modderpoel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef JanJanJan het volgende:
Ik ga over een uurtje ook naar Pinkpop
Ik zal je vriendin wel effe volblaffen, dan weet je in ieder geval dat ze kwaliteit heeft gehad
Graag gedaan,
JanJanJan
Ik heb je andere topic ook gelezen en aangezien het gaat om iemand uit je team, weet je dus wel 100% zeker dat mocht er iets gebeuren op dat toernooi, dat hij dat sowieso aan je vriendin vertelt. Dus zorg gewoon dat wat zij ook zegt of doet, dat je de eer aan jezelf houdt en de normen en waarden zoals jij die ziet in een relatie plaatst boven haar uitspraak. Omdat iemand zegt dat je mag doen wat je wil, wil nog niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk moet doen. Die keus maak je altijd nog zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Fappert93 het volgende:
Aan jou heb ik tenminste iets. Voordat ze wegging heb ik ook gezegd dat ze er geen grapjes over moest maken wat ze soms wel doet. We hebben het er ook over gehad dat ik waarschijnlijk niet met het gevoel kan leven en zij ook niet. We houden heel veel van elkaar, nooit ruzie. Weet ook dat ik een ander topic heb geopent over die andere gast. Maar als je hem zou kennen dan snap je een hoop meer. Ze zegt altijd dat ze veel van mij houd en trouw zou zijn. Tuurlijk kunnen mensen liegen maar je bent wel een zieke geest als je het op deze manier zou doen. Het is ook een beetje triest dat mensen hier op internet het niet gunnen en gelijk van het negatieve uitgaan. Voor mij is het nu duidelijk ik heb antwoord op een aantal vragen. Volgens mij zitten hier op fok een hoop mensen die zich niks kunnen voorstellen wat een relatie is of liefde betekent. De hele dag andere relaties afkraken en zich niet kunnen inleven omdat ze zelf nooit iets meemaken achter de computer. Gewoon een stelletje van geenstijl (waar ik ook wel eens actief ben) annonieme lutsers.
Ook ik heb geleerd van mijn foutenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef zarGon het volgende:
Als je hoopt dat hij het niet doet, dan zeg je dát. Eerst 'toestemming' geven en het dan vreemd vinden dat hij het doet wanneer de kans zich voordoet..
Blijkbaar niet:quote:
Wat een leuke aannames en conclusies. Zo lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef Cactus1 het volgende:
Omdat zijn vriendin expliciet zegt dat ze het niet wil weten, geeft aan dat ze het dus zwaar kut zou vinden als ze het wel zou weten, ofwel liever wil ze dus dat er niks gebeurt.
Nee ik ben niks van plan, ga echt niks doen. Voor zo ver ik weet doet mijn vriendin dat ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb je andere topic ook gelezen en aangezien het gaat om iemand uit je team, weet je dus wel 100% zeker dat mocht er iets gebeuren op dat toernooi, dat hij dat sowieso aan je vriendin vertelt. Dus zorg gewoon dat wat zij ook zegt of doet, dat je de eer aan jezelf houdt en de normen en waarden zoals jij die ziet in een relatie plaatst boven haar uitspraak. Omdat iemand zegt dat je mag doen wat je wil, wil nog niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk moet doen. Die keus maak je altijd nog zelf.
Vertrouwen is zo iets kostbaars, wees daar zuinig op.
Ach bekijk het zo, jij doet niets omdat jij van haar houdt, als zij wel iets met iemand anders doet dan is ze je niet waard. Waarom zou je met iemand anders iets willen doen als je een relatie hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Nee ik ben niks van plan, ga echt niks doen. Voor zo ver ik weet doet mijn vriendin dat ook niet.
Maar die andere gast is inderdaad een natie, heeft ook een keer toen ik met de dochter van mijn rijinstructeur stond te praten een foto gemaakt en naar mijn vriendin gestuurd.
ik heb nooit beweerd dat ik iets anders wil doen met een ander meisje. Vroeg me alleen af of andere mensen met het idee konden leven dat ze tijdens een goede relatie zijn vreemdgegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Ach bekijk het zo, jij doet niets omdat jij van haar houdt, als zij wel iets met iemand anders doet dan is ze je niet waard. Waarom zou je met iemand anders iets willen doen als je een relatie hebt?
Ik zeg dat ook helemaal niet? In tegendeel juist!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:09 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
ik heb nooit beweerd dat ik iets anders wil doen met een ander meisje. Vroeg me alleen af of andere mensen met het idee konden leven dat ze tijdens een goede relatie zijn vreemdgegaan.
Waaruit maak je dat op? Over aannames gesproken.quote:
Ik ben ook lief en misschien ook wel naiefquote:Wat een leuke aannames en conclusies. Zo lief.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Te jaloers vriendje of is mijn gevoel terecht + Vreemdgaan mag van mijn vriendin = De kunst van het loslaten van je ex #167
Een hele natie? Ja daar win je het nooit van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Fappert93 het volgende:
Maar die andere gast is inderdaad een natie
Naief much?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
in die context zij ze hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Re het volgende:
interessant wat voor publiek zulks een topic ook altijd aantrekt
maar TS wie zegt dat ze het over vreemdgaan heeft?
Heb je twaalf jaar in een grot geleefd of geen wereld kennis. Als je veel zoent op feestjes ben je gewoon een slet, jongen of meisje.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef Ronald..Reagan het volgende:
[..]
Ow ben je een meisje? Of worden jongens ook zo genoemnd
Ik ga niet naar hockeyfeesten soory!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:21 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
in die context zij ze het
[..]
Heb je twaalf jaar in een grot geleefd of geen wereld kennis. Als je veel zoent op feestjes ben je gewoon een slet, jongen of meisje.....
Dan zou ik er niet vanuit gaan dat ze het leuk gaat vinden als je het ook echt doet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun jij dat weten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
jij bent zo grappig, was iedereen maar zo als jijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef Micson het volgende:
Die dekselse naties ook altijd, ik word er gek van
Ja dat denk ik ook. Ga ook niks doen, was alleen benieuwd naar jullie nuttige opmerkingen. Meningen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet vanuit gaan dat ze het leuk gaat vinden als je het ook echt doet...
Denk dat ze vooral heel erg hoopt dat je "het juiste" zal doen en alleen maar haar wil, dat als je het wel doet jullie relatie een hele fikse klap gaat krijgen en misschien wel dan en daar gelijk eindigt.
Dit soort toezeggingen zijn niet van het zo ineens tussen neus en lippen door zeggen en dat het dan wel ok is.
Dit soort dingen heeft wat meer praten nodig, grensen, gevoelens van de ander echt weten, er horen geen vragen over te zijn die je op fok moet stellen, je moet het echt zeker weten dat beide er ok mee zijn en anders niet doen als je je relatie wil behouden.
Gewoon zeggen, vrienden kunnen het toch bevestigen als het nodig is. Maar ga er gewoon vanuit dat ze mij gewoon vertrouwd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:00 schreef Re het volgende:
nou ja als je niets doet hoe wilde je haar daarmee overtuigen?
Oooh, nou zie ik het pas, dat is dezelfde TS van....quote:
En ondertussen heeft ze 4 lullen geneukt, 5 negers gepijpt en een bukakke sessie gehad. Ze zal nu wel uitgeteld in bed zijn blijven liggen,-> zou je niet met uitgelebberde gaten...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Nee, gaat toppie.
[..]
nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat het isbedankt
Fijn dat je zo over mijn vriendin denkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef zakjappanner het volgende:
[..]
En ondertussen heeft ze 4 lullen geneukt, 5 negers gepijpt en een bukakke sessie gehad. Ze zal nu wel uitgeteld in bed zijn blijven liggen,-> zou je niet met uitgelebberde gaten...
Dude, zou jij je vriendin een vrijbrief geven? En als je dat zou doen, WAAROM?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Fijn dat je zo over mijn vriendin denkt.
Heb haar ermee geconfronteerd en ze zij dat ze nog nooit tijdens deze relatie is vreemd gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef BYM het volgende:
Dubieuze opmerking van haar, net hoe je ertegenaan kijkt...
Of het is een test van haar, of het is een vrijbrief.
Confrontatie is de enige manier om antwoord op die vraag te krijgen ....
Waarom dan opeens wel uit het niets zeggen dat het mag? laat haar is antwoord geven dan... dit faalt alleen maar nog harderquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:08 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Heb haar ermee geconfronteerd en ze zij dat ze nog nooit tijdens deze relatie is vreemd gegaan.
Haha zit ik al een tijdje overna te denken want heb pas een keer veilig seks gehad, de rest onveilig.... Achja dingen gebeuren..quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:06 schreef Isamara87 het volgende:
Zou effe een soa testje doen als ik jou was dadelijk heb je wat op die hockeystick van je. Als je wijffie zoiets zegt dan weet je toch hoe ver het is...
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |