Ik krijg hem nog niet helemaal aan het lopen, maar ik doe mijn best!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En enenenenenen hoe klinkt 'ie?
Geen drivers hoeven installeren.quote:
stuurprogramma bijwerkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen drivers hoeven installeren.Ik heb alleen wel ergens anders ook gelezen dat hij als koptelefoon gezien werd.
Paul heeft dezelfde mic. Ff vragen hoe hij hem aan het lopen heeft gekregen.
LOL gaat hij doorhalen richting zijn bruiloftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:56 schreef Viro het volgende:
zo ben thuis, vrijgezellenfeest van mijn neef was geslaagd. Nu ff een uurtje of 2 pitten om vervolgens om 10 uur richting enschede te vertrekken voor zijn bruiloft.
neu, volgens mij begin ik onwijs gigantisch verkouden te worden ofzowquote:
Kijk, da's dan weer net ff wat minder he!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, volgens mij begin ik onwijs gigantisch verkouden te worden ofzow![]()
en outpost of viro aanwezig? ( in de wetenschap dat hij uit moet om 14.00? )quote:
Nog geen van beiden online gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en outpost of viro aanwezig? ( in de wetenschap dat hij uit moet om 14.00? )
whehe van beiden, ben al een sms aan het typenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft iemand een telefoonnummer van 1 van hen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe van beiden, ben al een sms aan het typen
ik ben hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vraag mij nu meer af waar iedereen is
whehehee
quote:
Beter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, je master staat te hoog, het is in ieder geval overstuurd.
hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb allemaal kutnrs in mijn hoofd
doe ik maar niet aanvragen
middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |