Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ik? Elke vrijdagavond/nachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:20 schreef ToT het volgende:
Hehehe ook al voor nachtuil aan het studeren?
Meer mijn verslaving laten excellerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:20 schreef ToT het volgende:
Hehehe ook al voor nachtuil aan het studeren?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
komop lamme takken, zet us wat nummertjes klaar
zet us aan danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:25 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het geluid hier niet eens aan staan!
Truste en veel plezier morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, deze baas gaat nu wel stoppen met baas zijn. Kortom: ik ga slapen, want anders mis ik pinkpop.
Byebye mensen, byebye.
Is cool man, maf ze!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, deze baas gaat nu wel stoppen met baas zijn. Kortom: ik ga slapen, want anders mis ik pinkpop.
Byebye mensen, byebye.
laterzz kerelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
Byebye mensen, byebye.
dus je kan vanaaf nie draaien ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:47 schreef ToT het volgende:
Zo, Knetter en Samzz ff een Pm gestuurd; ik sta voor vanavond op het rooster, maar ben gisteravond spontaan voor een verjaardag uitgenodigd voor vanavond!
sgoed man, suc6quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:53 schreef ToT het volgende:
LOL Sorry!
Enne....niet dat ik überhaupt nog kan slapen, maar ik ga toch maar een poging wagen.Trusten!
Tof dat je leuke avond hebt gehad, slaap lekker kerelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:59 schreef Viro het volgende:
Geef overdag maar een gil en mensen weten mij te bereiken als guppie uitmoet.
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
en ik hou echt op met dat nare spam gedoe
ik wil niet nog es geband wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Ben je geband geweest, geworden dan?quote:
nee dat was vroeger toen wist ik nog niet wat een spoiler wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je geband geweest, geworden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |