10 en een kattenoogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe tof. Hoeveel maantjes voor zo'n big momma?
Oe, die had ik heel veel vroeger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
okeoke, omdat jij het bent... 2 en een olievlek
Dat waren topdagen toen ik nog achter de kassa zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het best wel druk in de winkel, voor een (pinkster)zaterdag.. #grr
Mogge Krullebolquote:
Hey,quote:
Je moet ook niet buiten gaan zitten met dit weer.quote:
O yeah!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
De zun is schaining, fil gut, nowanskonnastopmienauw!
Kun je nagaan, ik zit binnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet ook niet buiten gaan zitten met dit weer.
In Halle: Kohlschreiber vs Monfils en Berdych vs Petzschnerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O yeah!
Wie tannissen er vandaag?
Roddick!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In Halle: Kohlschreiber vs Monfils en Berdych vs Petzschner
In Londen: Roddick vs Murray en Ward vs Tsonga
Goedemorgen Polletje Piekhaarquote:
Ja man, gast met emoties. Zwaar genieten als ie zich laat gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roddick, toffe persoonlijkheid.Graag gedaan!
Das meer dan die 2 uur van de nacht ervoor, ik zie een stijgende lijn....quote:
Ik vind em relaxed leuker, veel humor altijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja man, gast met emoties. Zwaar genieten als ie zich laat gaan
Weet jij toevallig de link van de streams?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind em relaxed leuker, veel humor altijd.
Ik vond het nog veelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Das meer dan die 2 uur van de nacht ervoor, ik zie een stijgende lijn....
Dat ie er uit ligt ja!quote:
Hmhm, waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ie er uit ligt ja!![]()
Anderzijds.. het is natuurlijk gewoon een zelf ingelaste pauze.. Waar ie geen boete voor krijgt.
Ik ben er nog misselijk van .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, waarschijnlijk wel ja.
Die finale op RG,.
Hier met emmertjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:15 schreef iBenny het volgende:
Het komt hier trouwens met bakken uit de lucht vallen
quote:
Uh.. je vond me grappig? Of juist niet?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. je vond me grappig? Of juist niet?
Loading: 63%.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:20 schreef Renesite het volgende:
Unpacking dishwasher: 100%
Buying wax: 100%
Buying razorblades: 100%
Buying petrol: 100%
Cleaning room: 50%
Hmmm. Zometeen maar eventjes lunchen. Anders gaat mijn buikie het niet redden tot 19:00.quote:
Ohja, gaan wij maandag ook doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm. Zometeen maar eventjes lunchen. Anders gaat mijn buikie het niet redden tot 19:00.
Uiteten
Nee, mij word altijd alles als laatste ingefluisterdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat verhaal ken je nog niet?
[..]
Ik zeg niets.
Alkmaar!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Tofheid.Waar precies? Ik moet hem in Zwolle of Noord Holland hebben.
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij toevallig de link van de streams?
zonquote:
Google op iBenny en hiroshima. Eerste result.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, mij word altijd alles als laatste ingefluisterd
Tnx, heb um opgeslagenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
Zon?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zon
zn zon (-nen mv) [zɔn] ster die de planeten om zich heen verlicht en verwarmt
zonnestelsel
De zon komt op om 6.45 uur en gaat onder om 18.30 uur.
in de zon zitten
in het zonnetje zetten
op een feestelijke wijze je waardering uitspreken voor;= vieren
Bij zijn afscheid werd de directeur in het zonnetje gezet.
Ik kijk naar die zijmuur van dat huis... ziet er ook erg absorberend uit, is niet goe hoor.quote:
Ik woon sowieso in een ander soort huis dan die huizen daar. Wij hebben tenminste wel een zolderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk naar die zijmuur van dat huis... ziet er ook erg absorberend uit, is niet goe hoor.
Vroegah was dat een schoolpleinquote:
Maar geen ZON!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon sowieso in een ander soort huis dan die huizen daar. Wij hebben tenminste wel een zolder! En zo
!!!quote:
Woongroep gehandicapten in een gewoon huis vind ik anders een hele verbetering tov 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroegah was dat een schoolpleinmet mijn lagere school
en bomen
En nu zitten er tokkies in, zit er een woongroep met gehandicapten in... en een school
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Pokémon rules Ben, ik begrijp je wel![]()
Het weer is stuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef Zeroku het volgende:
Afrikaanse woestijn bedekt met pak sneeuw
Woa,.
Een jongen heet Tom. Die heeft een schoenlepel en staat soms een half uur buiten te zingen en te zwaaien met zijn schoenlepelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Woongroep gehandicapten in een gewoon huis vind ik anders een hele verbetering tov 20 jaar geleden.
Laat ze lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jongen heet Tom. Die heeft een schoenlepel en staat soms een half uur buiten te zingen en te zwaaien met zijn schoenlepel!
En er zit iemand met een 'bakkie'. Soms komt er opeens een antenne uit zijn slaapkamerraam en gaat-ie 'radio uitzenden'.
Mja, daar kan ik me nou niet aan storen. Wel aan hangjeugd/ vandalen die hun lege zakken chips en breezerflesjes overal laten slingeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jongen heet Tom. Die heeft een schoenlepel en staat soms een half uur buiten te zingen en te zwaaien met zijn schoenlepel!
En er zit iemand met een 'bakkie'. Soms komt er opeens een antenne uit zijn slaapkamerraam en gaat-ie 'radio uitzenden'.
Precies, ze hebben al veel te lang weggestopt geleefd.quote:
Woon er niet tegenover. Maar de buren hebben best wel overlast ervan. Gaat die jongen opeens schreeuwen "HALLOOO LUISTERAAARS" om 9 uur 's avonds terwijl de kiddo's er tegenover slapenquote:
Wij hebben hier geen last van hangjeugd. Hooguit bij de supermarkt verderop. Daar heeft niemand last van ze.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik me nou niet aan storen. Wel aan hangjeugd/ vandalen die hun lege zakken chips en breezerflesjes overal laten slingeren.
Ik zou een plaatje aanvragenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woon er niet tegenover. Maar de buren hebben best wel overlast ervan. Gaat die jongen opeens schreeuwen "HALLOOO LUISTERAAARS" om 9 uur 's avonds terwijl de kiddo's er tegenover slapen
http://en.wikipedia.org/wiki/Absent-mindedness Like this?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft vast geen Absynthe minded of zo
Like thatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Absent-mindedness Like this?
Zo heet ik toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn je Hans te noemen
We zijn nooit aan elkaar voorgesteldquote:
Wtf? Heb ik dan altijd de verkeerde hans genoemdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf? Heb ik dan altijd de verkeerde hans genoemd?
Waren die vorig jaar ofzo ook niet op Pinkpop?quote:
Ohja. Zo dus.twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Zo dus.twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
Ohwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heb je eerder precies zo gepost, kreeg je nog reacties op en meer.
Het is ook geen februari.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Het is donker en bewolkt, maar toch is het niet echt koud
Misschien moet je je berenvel eens uitdoen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien moet je je berenvel eens uitdoen.
Het is zeker niet koud, heerlijk weer om toeschouwer te zijn. Ga ik maar direct doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Ja maar, jij hebt het altijd op gekke momenten warm of koud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
ik liep net buiten met de hond, en ik had het echt ijskoud
Bij wie/wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is zeker niet koud, heerlijk weer om toeschouwer te zijn. Ga ik maar direct doen.
Wat ga je aanschouwen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is zeker niet koud, heerlijk weer om toeschouwer te zijn. Ga ik maar direct doen.
Dat is waar, en ik ging nog wel heel stoer op mijn teenslippers naar buitenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt het altijd op gekke momenten warm of koud.
Dat verklaart ook een hoopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar, en ik ging nog wel heel stoer op mijn teenslippers naar buiten
Da's wel eng, naar buiten enzo.quote:
Moet je maar onder de rivieren komen wonen.quote:
Jij bent gekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je maar onder de rivieren komen wonen.
jawel. Maar ik vind een paraplu kut. Dan wacht ik liever nog ff tot het droog is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier is het nu weer droog gelukkig
Heb je geen paraplu?
of lekker gek in je regenpakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent gek
[..]
jawel. Maar ik vind een paraplu kut. Dan wacht ik liever nog ff tot het droog is.
Geel natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blauw of rood?________!
Nee. vind ik ook niks
Dankje.quote:
Ja neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker opvallend
Dan ben je een iTweety ipv een iBenny
quote:
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef Renesite het volgende:
NEE WAT JE ZEGT BEN JE ZELF MET JE KOP DOOR DE HELFT!
Misschien moet je je eens goed kleden in plaats van de wereld te vervuilen. Je vertelt mij niet dat je geen vest in huis hebt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Hier schijnt de zon weer
Maar heb wel de verwarming aangezet
ik heb al een trui aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens goed kleden in plaats van de wereld te vervuilen. Je vertelt mij niet dat je geen vest in huis hebt!
g l o b a l
w a r m i n g !
Wat lutk er niet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet met de Air overweg. Hem mn eigen er maar weer bij gepakt.
Ja. Dat ga ik, Pat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ging jij noi vanavond uit eten met je moeder, rene?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef Zeroku het volgende:
Niet om kunnen gaan met een Mac. Dat is net zoiets als vallen met zijwieltjes.
Het is allemaal vrijwel hetzelfde, maar alles is toch anders.quote:
Maar o wat lach ik:quote:
Jawelquote:
B is een drogreden. Kusjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar o wat lach ik:
A) mijn moeder uit met een opstarttijd van een half uur
B) mijn buurvrouw uit met haar nieuwe virus waardoor haar laptop geformateerd moet worden
C) mijn buren uit met die windows die ze gekraakt hebben waardoor updates niet meer lukken
D) Iedereen hier in huis uit dat de draadloze printer niet werkt zonder een of ander kutprogramma van HP
Dat is 3 dagen wennen. Sowieso is het kruisje overratedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
[..]
Het is allemaal vrijwel hetzelfde, maar alles is toch anders.
als dingen altijd rechts zaten zitten ze nu opeens link. Ik vind het kut
Zeg ik dat de mac geen virussen kan krijgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
B is een drogreden. Kusjes.
Ik wil je daar niet tegenkomenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ok.. Welke tent is het geworden?
Waarom zou je haar dan uitlachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg ik dat de mac geen virussen kan krijgen?
Neeeeee.
En waarom moet je 3 toetsen indrukken om te knippen/kopieren/plakken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is 3 dagen wennen. Sowieso is het kruisje overrated
cmd W is het nieuwe kruisje
cmd Q is het nieuwe 'helemaal afsluiten'
Nooh! Kijk! een Microsoft toolkit! Nou doet mijn laptop het niet meerquote:
CMD C CMD V?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom moet je 3 toetsen indrukken om te knippen/kopieren/plakken?
Mijn ruim drie jaar oude windows laptop doet er 40 seconden over ofzo, nooit getimed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar o wat lach ik:
A) mijn moeder uit met een opstarttijd van een half uur
B) mijn buurvrouw uit met haar nieuwe virus waardoor haar laptop geformateerd moet worden
C) mijn buren uit met die windows die ze gekraakt hebben waardoor updates niet meer lukken
D) Iedereen hier in huis uit dat de draadloze printer niet werkt zonder een of ander kutprogramma van HP
En die was 400 euro? Zo'n huis tuin en keuken laptop? Of ook 800 euro zoals mijn macbook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn ruim drie jaar oude windows laptop doet er 40 seconden over ofzo, nooit getimed.
De Rode Loper in Knoalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha ik heb andere dingen te doen hoor vanavondmm
Sorry for asking
Ja, en dan opeens is je internetverbinding dood. Mu ha ha ha!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Als ik een Chromeback heb gekocht lach ik jouw Mac'je ook uit.
8 seconden doet die erover en geen seconde langer.
Ja, maar dat is dan weer alleen een browser. Wel leuk, maar daar is de wereld nu nog niet klaar voorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Als ik een Chromeback heb gekocht lach ik jouw Mac'je ook uit.
8 seconden doet die erover en geen seconde langer.
Alleen browser?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer alleen een browser. Wel leuk, maar daar is de wereld nu nog niet klaar voor
Jep.quote:
Eigenlijk is het gewoon Chrome op die laptop.quote:
Moar de restaurantjeeee moet goet zijn!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
knoal wil ik dood nog nait ains vondn wordn! Loat stoaan leemtig!
Ja. Handig toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.
Chromebook is alleen een browser. Je hebt een virtual disk waar je spul opslaat en apps download je, dus alleen de dingen die Google zelf aanbiedt, om te gebruiken. Je hebt praktisch geen diskspace.
Gebruik ik toch al allemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Renesite het volgende:
Verder leuk concept. Maar ik houd het liever op een hardeschijfje. En als ik iets moet opslaan dan mail ik het eventjes. Maar om nou google docs en google dit en dat... Nee. Ik houd het liever zelf in de hand.
Joe!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Have fun dan!
Ik kan die nerdtalk hier niet aan.. Dus ga nog even een paar uurtjes voor hersendode kassakut spelen..
"Loeterrrr
Ik moet er niet aan denken. Mijn muziek is op de camping in het zuiden des Frankrijk (of whatever) niet meer bereikbaar voor me. Een zéér groot verlies!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Handig toch.
[..]
Gebruik ik toch al allemaal.
http://www.google.nl/chromebook/#features-connectivityquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe!
[..]
Ik moet er niet aan denken. Mijn muziek is op de camping in het zuiden des Frankrijk (of whatever) niet meer bereikbaar voor me. Een zéér groot verlies!
En op de hogeschool? Een jaar geleden twee weken bijna geen wifi verbinding inverband met een grote storing. Thanks but no thanks
62,5 mb voor een tientjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.google.nl/chromebook/#features-connectivity
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
62,5 mb voor een tientje!!!!!!!!!!1111oneoeneoneeinz
Die kun jij over 6 weken kopenquote:
Ik zie echt echt echt geen voordelen. Echt niehiet... Help me Benny. Noem eens voordelen!quote:
Aaaawquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Mja mijn Acer pruttelt maar serveert geen koffie..
Kan. Maar dat doen we toch maar nietquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie echt echt echt geen voordelen. Echt niehiet... Help me Benny. Noem eens voordelen!
Je zit in een gesloten systeem van Google.
Hebt niet de mogelijkheid om andere dingen te installeren.
Je moet altijd verbonden zijn met internet.
Je kan niet even een filmpje downloaden en dan koeken op je laptop.
Je hebt geen hardeschijf, ongeveer alles gaat via de virtual disk/dropbox.
Je hebt een Acer ()
En nog kost het ding je 400 euro.
Kijk, als je dan een gratis internetabonnement erbij krijgt snap ik het!
ow ja! een voordeel! 8 seconden opstarttijd !!!!!!
Ik heb al zonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
Flink wat donder en bliksem net en nu krijgen we langzaamaan een zonnetje
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
Chromebook, moet wel het domste zijn wat ik in jaren heb gezien.Mijn god.
Ik heb een Dell en ik ben niet erg onder de indrukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook een acer en hij werkt prima!
inruilen voor een nieuwe delquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een Dell en ik ben niet erg onder de indruk
Homemade?quote:
Nee heb er maar een.quote:
wat ga je daar doen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ff geregeld dat ik daar volgendeaankomende week naartoe kan
Jij hebt je scharrels ook overal zittenquote:
Dat verhaal had ik verteld toch?.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt je scharrels ook overal zitten
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inruilen voor een nieuwe del
hihi
Dat kloptquote:
Dat moet ik nog even bespreken met de Generaalquote:
Ach meisjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef Lutte het volgende:
Kutzooi, nou begint het keihard te regenen, kan ik nog niks.
Hoi Lutte, ook hier wisselen zon en regen elkaar af.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef Lutte het volgende:
Kutzooi, nou begint het keihard te regenen, kan ik nog niks.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even bespreken met de Generaal
Tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even bespreken met de Generaal
Net scheen de zon ja, ik denk: gauw kooi verschonen, ligt alles is in het sop, begint het te regenen. Maar omdat alles in het sop ligt kan ik niet stoppen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi Lutte, ook hier wisselen zon en regen elkaar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |