Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
Jofu zulle we keer gaan vechten? in de ring
Sorry, ik kan niet zo goed tegen huilende alcoholistenquote:
scheiterdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet zo goed tegen huilende alcoholisten
Trustequote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
ik ga pitten, over 4 uur gaat mn wekker weer.
Trusten.
Slaap zequote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Trusten.
trustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Trusten.
Ook een fijne tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste
Mijne hoeft pas over 24 uur te gaan zo'n beejte
Even 15 pers naar Broek op Langedijk terugbrengen, half 5 daar, 7 uur terug, en om 11 uur met de band van Neil Diamond naar vliegveld Zestienhovenquote:
doe wat je niet laten kan, laterzzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even 15 pers naar Broek op Langedijk terugbrengen, half 5 daar, 7 uur terug, en om 11 uur met de band van Neil Diamond naar vliegveld Zestienhoven
Doe je goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even 15 pers naar Broek op Langedijk terugbrengen, half 5 daar, 7 uur terug, en om 11 uur met de band van Neil Diamond naar vliegveld Zestienhoven
Jup. Ze zou misschien nog online komen voor Naatjes showquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Faye is ook comateus.. Vast aan het voorslapen voor Pinkpop..
Dat is pas zondag ochtend hoor vandaag (zaterdag) vrijquote:
Ik weet hoe ik je gewicht tegen je kan gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij sloop ik die jofu nog met 3 liter vodka achter de kiezen. 95 kilo tegen zo'n ventje
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws alleen z'n bandleden ofzo, wat wel jammer is..
Baas verwacht dat ie zelf lame in een limo stapt etc.. We zullen zien..quote:
maar jij denkt me nogsteeds baas te kunnen dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik je gewicht tegen je kan gebruiken
Neil ook gewoon je bus in dwingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Baas verwacht dat ie zelf lame in een limo stapt etc.. We zullen zien..
Ik zeg niks, jij beweerd mij in de pan te kunnen hakken..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij denkt me nogsteeds baas te kunnen dus?
njah ik heb je gzien op de cam, dus lijkt me piece of cakequote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg niks, jij beweerd mij in de pan te kunnen hakken..
Kijk eerst maar of je nog staat na 3 liter vodka..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah ik heb je gzien op de cam, dus lijkt me piece of cake
je word bang ofnie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of je nog staat na 3 liter vodka..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |