SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Naar het groot archief voor offtopic en SC berichten.
(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt net bewezen dat niet je broertje maar jij gewoon een abonnement op de kidsweek hebt.
Zo'n kidsweek gewoon weggooien de schoft!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)Het abonnement staat inderdaad officieel op mijn naam, maar toen ik een abonnement op de kijk kreeg, kreeg mijn broertje de kidsweek
Maar hij had em dus gewoon weggegooid
Ehm nee maar wij doen ook niks spannends he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Anders worden er even 5 topics per dag gevuld.
Nog iets spannends gebeurd laatste 3 topics?
Mijn ego wat doe je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef EricOscuro het volgende:
(het verste dat een meid ging was bij mij op schoot zitten ergens op mijn 17e.. is dat niet treurig)?
Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.quote:
oh zo. ja ik ben niet zo scherp, zal wel aan de tijd liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef EricOscuro het volgende:
...
Succes allemaal, voor wie het nodig heeft.
Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Hoe gaat het nu met je? (ook/vooral op versier/hosselgebied
)
Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).quote:
Stadskrant? Heb je een ja/nee sticker op je voordeur?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
oneee. er liepen daarnet echt allemaal groepen dronken meisjes langs naar het centrum enschede.
dus ik enschede + 11 juni in google zoeken enzo want het leek echt niet meer normaal, blijkt er 1 of ander festival net afgelopen te zijn...godver, en ik had het vorige week nog over festivals zoeken! hoe had ik dit kunnen weten?
niet dat ik echt meteen zomaar was heengegaan, maar het geeft wel een indruk dat er van alles gebeurt (ook vlakbij) wat compleet langs mij heengaat
Vond ik ook. Kleed me verder meer casual, omdat ik gewoon kleding wil dragen die lekker zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:58 schreef DeHovenier het volgende:
Tevens een goede post van EricOscuro.
Iets a-la Rammstein bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
Wakker worden met een brullende kerel, en een scheurende gitaar erachter doet ook wonderen![]()
Meer iets in de trend van Lamb Of God - Walk With me In Hell,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets a-la Rammstein bedoel je?
Haha zoiets had ik met een date ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:05 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).
Dus ja, het kan altijd slechter...
Is het mogelijk om angstig te zijn en je er toch niet druk over te maken? Iets met herwaarderen en het doel relativeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
problemen als dingen regelen.
en dan zie ik haar en dan wordt het misschien ongemakkelijk
en de angsten divers rondom van alles
Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha zoiets had ik met een date ook.
Maar dan andersom
Na het etentje zag ze mij helemaal zitten. Ik haar niet
Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe
Zij:![]()
![]()
![]()
Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer nietHelaasch...
En de beste optie is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef deelnemer het volgende:
Macho:
Je bent na deze verwaarlozing natuurlijk niet happig om er verder op in te gaan. Er kan een uitzondering worden gemaakt, als zij het etentje betaald en deze afsluit met goedmaakseks.
Vriendelijk:
Je valt op vrouwen met een geheugenstoornis omdat ze al je wandaden weer snel vergeten. Dus je neemt de uitnodiging graag aan.
Lief:
Je kan het best begrijpen. Overkomt je ook wel eens. En je maakt een nieuwe afspraak.
Of je zegt iets in deze trant: "Oke vooruit, omdat ik zo lief ben geef ik je nog een kans. Je hebt wel nog wat goed te makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
stuur gewoon een berichtje , ik vergeef je maar dan wil ik wel goedmaakseks
Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef EricOscuro het volgende:
De belangrijkste tip is denk ik; verstop je niet achter al deze topics. Sure, er zullen goede tips bij zitten, maar niet elke tip is even goed bruikbaar voor iedereen.
Vindt je eigen manier... om allereerst wat meer populair te worden.
[..]
Succes allemaal, voor wie het nodig heeft.
Ik moet haar nog wel een beetje op haar plaats zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was dus ook een grapje . Gewoon zoiets antwoorden ok , snap het . Kan zelf ook behoorlijk chaotisch zijn , en gewoon vragen wanneer ze dus een date zou willen...
Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.
Hoe pak je dan de eerste stappen van het versieren aan?
Hoe heb jij je uiteindelijk het versieren eigen gemaakt?
He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
Jawel hoor; heb me prima vermaakt gisteren... mijn comfort-zone weer iets opgerektquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???
Feel free to joinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dan is deze reeks toch nog ergens goed voor ondanks al het gekibbel![]()
Hehe, lachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
Goed om te horen, ik wist niet dat je (relatiefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:58 schreef EricOscuro het volgende:
Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.
...
Dus ja, mocht iemand ineens wat succes boeken door mijn verhaal en tips... dat vind ik dat fantastisch, net alsof ik dit zelf ruim 20 jaar geleden heb gedaan. Thumbs up for the losers that turn into winners!
Wat zijn de tot nu bepaalde succesen dan allemaal?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Lipper en Happygirl niet te vergeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
MLIG is naar de meet geweest en dat is toch ook wel een succesje .
Meria en Techno zijn een koppeltje dat is ook wel een succesje
De meet schijnt ook gezellig te zijn geweest dus dat is ook wel een succesje
Oh ja die ook nogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lipper en Happygirl niet te vergeten.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lipper en Happygirl niet te vergeten.
Nou of Halcon meteen een stapmaatje is lijkt me wat overdreven. Ze zijn gewoon uitgegaan, niet dat het verder slecht is verder, maar stapmaat zou betekenen dat ze volgende maal weer gaan (tenzij dat zo is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
MLIG is naar de meet geweest en dat is toch ook wel een succesje .
De meet schijnt ook gezellig te zijn geweest dus dat is ook wel een succesje
Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Oh mijn date van vorige week mag ook wel in het lijstje van succesen. Ook al liep het anders dan ik verwachten en viel het een beetje tegen. Sinds die date heb ik haar nog een paar gesproken op MSN.
Ze zag er niet aantrekkelijk genoeg voor mij uit, simpel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kan
Qua wanhopigheid heeft het niet veel geholpenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
mag ik niet in de successenlijst
?
ik ben van handje schudden naar s.e.k.s. gegaan
Pas als jij zelf inziet dat je nu niet goed bezig bent en die problemen moet oplossen en dan een normaal kan omgaan met seks en relaties.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
?
Jongens ze noemt het beestje bij de naam!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
?
Ben er nog niet uit of dat helemaal een succes want je bent er een beetje in doorgeslagenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
?
Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
Je moet ook rustig opbouwen en niet gelijk voluit gaan trainen. Er zijn genoeg trainingsschema's te vinden op internet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..
Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
En weer ontopic:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
Dat zal morgen erbij doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijk
nee helaas, morgen weer een kansquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
En weer ontopic:
Vrouwelijk Vleesch nog aangesproken?
Dit is heul on-topic ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
En weer ontopic:
Vrouwelijk Vleesch nog aangesproken?
Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terugquote:
Oh dan heb ik ook gesproken met vrouwelijk vleesch.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terug
Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.
En nee iedereen loopt met zijn MP3 in dus dat heeft niet zoveel zin.
Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.
En nee iedereen loopt met zijn MP3 in dus dat heeft niet zoveel zin.
Maar zoveel geluk heb ik niet. Dus ja dan kan ik er beter gewoon iets aan doen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...
Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.
Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
Heb je geen buurmeisje ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.
Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.
alleen kinderen van rond de 10 jaar hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je geen buurmeisje ofzo?
Even aankloppen?
Geen zusjes/zus om mee te vragen? Kan ze bij jou pitten...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
alleen kinderen van rond de 10 jaar hier
meesten jonger zelfs
Ze wil met meisjes uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen zusjes/zus om mee te vragen? Kan ze bij jou pitten...
Eigenlijk zijn er soms meer mogelijkheden dan je denkt
En anders vraag Halcon, als Axel het kan...
Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...
Jongste vrouwelijke familielid is mijn moederquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen zusjes/zus om mee te vragen? Kan ze bij jou pitten...
Eigenlijk zijn er soms meer mogelijkheden dan je denkt
En anders vraag Halcon, als Axel het kan...
Ah vandaar dat ik mijn bel moest uitdoen ik snap het al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen ????
Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.
Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen ????
Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving wel
Nee , maar ga er ook niet op zitten wachten , als het komt dan komt het als het niet komt dan ook goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?
Hier qua stappen ook niet zo heel veel mijn ramen zijn ook schoon gebleven ( die willen ze op die avonden ook wel eens ondersmeren met ei of zo, en de pin was wel de lul erin)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
Oh echt niet? Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.
En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh echt niet? Vooral dat laatstedaar geloof ik dus echt niets van
Je bent nog jong dus je zal vast wel meer meisjes tegenkomen die je leuk vind en dan niet meer .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.
Ach dat komt vanzelf wel een leuk meisje langsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.
Blijven doorlopen, op een gegeven moment heb je nergens meer last vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Ga jij eigenlijk wel eens uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
Heb ik dat gemist of ben ik dat vergeten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Af en toe niet zo heel vaak omdat ik maar een iemand heb waarmee ik kan gaan stappen en die begint pas als mijn moeder me alweer thuis wil hebben.quote:
Als je dat gemist hebt, heb je echt wel een bril nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist of ben ik dat vergeten?
Zo'n beetje heel R&P weet hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, heb je echt wel een bril nodig
In beide gevallen zou ik me zorgen maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik had ook nog niets anders mee gekregen dan de gebruikelijke geruchten; maar leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij sturen die elkaar alleen maar kusjes op fok forum hoor. Er was laatst wel een gerucht dat hij haar in een auto mee zou nemen en dan zou seksen met haar, maar dat bedoelde hij ook maar voor de grap geloof ik. Anders zou ze wel in haar fotoboek zetten "Ik heb een relatie met Techno".quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee nee. Ze hebben "het gedaan'' en Techno heeft ''in haar gestoot''.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Volgens mij sturen die elkaar alleen maar kusjes op fok forum hoor. Er was laatst wel een gerucht dat hij haar in een auto mee zou nemen en dan zou seksen met haar, maar dat bedoelde hij ook maar voor de grap geloof ik. Anders zou ze wel in haar fotoboek zetten "Ik heb een relatie met Techno".
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee. Ze hebben "het gedaan'' en Techno heeft ''in haar gestoot''.
NEEEEEEEEEEEEEEEE omgomg!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee. Ze hebben "het gedaan'' en Techno heeft ''in haar gestoot''.
Zes keer, sinds na de meet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE omgomg!!!
woooooooooooooooowwww
Wanneer, hoe vaak??
Vraagt het hun wij zaten er niet naast.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE omgomg!!!
woooooooooooooooowwww
Wanneer, hoe vaak??
Niet eens tijdens de meetquote:
Jawel in bosjes ff snel.quote:
heb ik alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, heb je echt wel een bril nodig
Dit is alles naar aanleiding van mij vraagquote:
Ik ken er een.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef greatjob het volgende:
Meh. Ik wil eens vrienden hebben die versieren gewend zijn!
Waar vind je deze?
Oh je bent dus niet mijn vriend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef greatjob het volgende:
Waar vind je deze?
Wellicht zijn dat de mensen die hier geregeld posten wel over een aantal maanden/jarenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef greatjob het volgende:
Waar vind je deze?
Niet iedereen wil heel zijn/haar priveleven op Internet. Dus misschien doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet iets. Mera moet vanaf Techno zijn huis posten "Hee ik zit hier nu op de bank, heb hem net een pakkerd gegeven!!"
net zoals lipper en happygirl. Dan is het Definitief.
hahaquote:
Het afstappen is bij mij niet het probleem (ok, soms wel. maar ook vaak niet). Het laten giechelen lukt mij ook soms (het is zo moeilijk om geen WTF gezicht te trekken als iemand dubbel ligt om iets wat niet (!) grappig is)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wellicht zijn dat de mensen die hier geregeld posten wel over een aantal maanden/jaren.
Ik ken trouwens zelf een studiegenoot die heel goed kan versieren; die stapt in iedere situatie op vreemde mensen af. In eerste instantie kan het ook negatief werken om met zulke mensen op stap te gaan; het is niet altijd goed voor je zelfvertrouwen... uiteindelijk moet je die drempel om iemand aan te spreken toch zelf over namelijk.
Het is dat je geen geld hebt, anders kon je met mij mee vanavond.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
Je kan dr toch wel een tientje lenen, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is dat je geen geld hebt, anders kon je met mij mee vanavond.
Dat dekt de reis hierheen niet eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan dr toch wel een tientje lenen, wat is dat nou?
Als ze daar is dan gaat ze toch flirten voor drankjes en wie weet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dekt de reis hierheen niet eens.
Volgens mij kon ze gratis met OV in t weekend...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of anders ga jij eens Rotjeknor verkennenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen optie want ik heb hier al afgesproken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of anders ga jij eens Rotjeknor verkennen
Ga je dan ook zingen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga hoor mensen, ik ga naar het centrum
ohhh eng allemaal zeg eng eng engggggggg
ik doe net alsof ik frans bauer ben, heel de wereld blij
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
TT klopt niet - ik heb in dit deel nog geen spoor van MLiG gezien
Ja dit topic niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
TT klopt niet - ik heb in dit deel nog geen spoor van MLiG gezien
zo erg is rotterdam toch ook weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga hoor mensen, ik ga naar het centrum
ohhh eng allemaal zeg eng eng engggggggg
ik doe net alsof ik frans bauer ben, heel de wereld blij
Ik weet 't..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Erg hard gaat het nu ook niet. Maar een halve topic vol terwijl normaalgesproken we in 1 middag makkelijk 3 deeltjes verder hadden kunnen zijn
Dat was vorig week zaterdag. Date was gezellig maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik weet 't..
Ik heb zelf alleen niks OT te melden
Had ik al nooit, ik kwam hier altijd de verhalen van de rest horen en reageren op posts en zo.
Maar ik ben hier nooit zo actief als ik bij mijn vriend ben, dan lurk ik meestal alleen maar mee (m.u.v. nu dan)
Nog ontwikkelingen op dategebied?
Tijn, je zei dat je een geslaagde date hebt gehad? Wanneer was dat en hoe ging dat?
Zozo hosselbaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:46 schreef greatjob het volgende:
Ik ben nu bezig een soort van date te regelen via msn en sms!
Mag ook wel. Het feestje waar we elkaar zagen is een maand (?) geledenquote:
En ik zag op Stratumseind een karaokebar!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Feel free to join. Ik heb horen zeggen dat je nogal goed bent in Karaoke... dat doet het altijd goed!
Nou kruip even goed er tegen aan en dan....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef greatjob het volgende:
[..]
Mag ook wel. Het feestje waar we elkaar zagen is een maand (?) geleden
En een avond samen series kijken is amper een date te noemen.
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ik zag op Stratumseind een karaokebar!Die is in Eindhoven dan toch sneller gevonden dan in Amsterdam.
Bij deze danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet iets. Mera moet vanaf Techno zijn huis posten "Hee ik zit hier nu op de bank, heb hem net een pakkerd gegeven!!"
net zoals lipper en happygirl. Dan is het Definitief.
Ik niet, ben namelijk niet zo'n stapper. Vind met elkaar wat ondernemen veel leuker (zonder dat het een luidruchtige of superdrukke plek is dan).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ah iedereen is aan het stappen zie ik. Mooi zo.
Met mooi weer een BBQ houden is ook gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maandje terug nog met een paar vrienden hier in de tuin BBQ gehouden
Het was dan ook supergezellig!! 1 groot succes!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mooi weer een BBQ houden is ook gezellig
Ik eet sowieso geen varkensvlees en vette meuk op mijn BBQ houd ik al helemaal niet van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was dan ook supergezellig!! 1 groot succes!
Kan alleen wel de aanbeveling doen geen vet varkensvlees te eten, dat vloog namelijk steeds in de fik
Ik heb de BBQ van volgende week goed gepland er komen wat vrienden (geen dames helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mooi weer een BBQ houden is ook gezellig
Een BBQ vergt een goede voorbereiding.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de BBQ van volgende week goed gepland er komen wat vrienden (geen dames helaas) en familie en ook aan de muziek is gedacht heb een hele BBQ box samengesteld.
Pakketjes van de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een BBQ vergt een goede voorbereiding.Gaat altijd wel wat tijd in zitten om het eten overal vandaan te scharrelen. Als het geen vlug-vlug BBQ is, dan ga ik namelijk wel ff op zoek naar goed vlees en niet naar 'n pakketje van de supermarkt.
Als het vlug-vlug moet is het weleens handig. In de zin van, 16.30 uur klaar met werken, het is mooi weer en last minute besluiten om te gaan BBQ-en. Heb ik wat gepland, dan maak ik me er uiteraard niet van af met een pakketje van de supermarkt. Ik zorg dan dat ik goed vlees heb, goede kolen, etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Pakketjes van de supermarkt.![]()
Deze jongen heeft zijn adresjes in Amsterdam voor goed en goedkoop vlees.
Op die manier kan het wel al haal ik de dingen het liefst los.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het vlug-vlug moet is het weleens handig. In de zin van, 16.30 uur klaar met werken, het is mooi weer en last minute besluiten om te gaan BBQ-en. Heb ik wat gepland, dan maak ik me er uiteraard niet van af met een pakketje van de supermarkt. Ik zorg dan dat ik goed vlees heb, goede kolen, etc.
Er kan vrij weinig op tegen een gezellige BBQ-avond.
Heeft ook mijn voorkeur, maar als ik om 16.30 uur nog stad en land af moet gaan rijden, gaat er van BBQ-en weinig terecht komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier kan het wel al haal ik de dingen het liefst los.
Ik hoop wel dat het een beetje normaal weer is zaterdag.
Mijn moeder wou ook de BBQ eerst houden op een elektrische BBQ, ik was sprakeloos. Dan kan je die dingen net zo goed gewoon in de pan gooien. Een BBQ moet op kool.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft ook mijn voorkeur, maar als ik om 16.30 uur nog stad en land af moet gaan rijden, gaat er van BBQ-en weinig terecht komen.
Ik vind het ook altijd zonde als ik wordt uitgenodigd voor een BBQ in het weekend en dan komen ze aanzetten met wat diepvriespakketjes van de Aldi en zo'n gammele electrische "BBQ" die je voor twee tientjes bij de Blokker koopt. Het is goed bedoeld, maar niet het echte werk.
Electrische BBQ heeft hetzelfde effect als een pan of zo'n bakplaatgeval. Gooi het dan gewoon in de pan, is het sneller klaar, fikt het niet aan en hoef je de electrische "BBQ" niet schoon te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder wou ook de BBQ eerst houden op een elektrische BBQ, ik was sprakeloos. Dan kan je die dingen net zo goed gewoon in de pan gooien. Een BBQ moet op kool.
Ja, ben ik ook bang voor. Het is wel leuk natuurlijk om te horen dat er meer mensen tijd en moeite nemen om een goede BBQ te regelen en zich er niet makkelijk vanaf maken met wat diepvriesspul op de electrische "BBQ".quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat deze posts straks verwijderd worden.
Dus daarom maar iets over versieren (of nou ja een soort van) erin gooien: Wat is jouw droomman/vrouw?
Mera.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Dus daarom maar iets over versieren (of nou ja een soort van) erin gooien: Wat is jouw droomman/vrouw?
Techno.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
quote:
Ahh wat schattig. Al die liefde in mijn omgeving. Als zijn jullie twee niet mijn omgeving.quote:
Maakt me niet echt uit. Ik geloof niet echt dat ik veeleisend kan zijn; alles wat mij leuk vind is goed genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Echt geen meisje van waar je denkt dat zou echt helemaal geweldig zijn? Je hoeft dat niet na te streven (want onmogelijk) maar echt niks?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit. Ik geloof niet echt dat ik veeleisend kan zijn; alles wat mij leuk vind is goed genoeg denk ik.
Redelijk uiterlijk, lieve uitstraling, blond haar, lief en niet te dom zijn wel een pré.
Ben sowieso niet echt een veeleisend persoon. Tuurlijk zijn er wel meisjes te noemen die er goed uitzienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Echt geen meisje van waar je denkt dat zou echt helemaal geweldig zijn? Je hoeft dat niet na te streven (want onmogelijk) maar echt niks?
Uiterlijk of innerlijk? Uiterlijk stevig gebouwd, donker haar, het liefst iets ouder dan mij. Innerlijk geen idee dat vind ik lastig om te schrijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Zowel uiterlijk als innerlijk zover je dat kan weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiterlijk of innerlijk? Uiterlijk stevig gebouwd, donker haar, het liefst iets ouder dan mij. Innerlijk geen idee dat vind ik lastig om te schrijven.
Ik weet iets betersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zowel uiterlijk als innerlijk zover je dat kan weten natuurlijk.
Dat lijkt me een goeie ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets beters![]()
Diegene moet al mijn tekortkomingen accepteren en ik die van haar
En is het wat jouw denkwereld?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand waar die mijn denkwereld een beetje begrijpt en beetje op dezelfde golflengte als ik zit.
En nee was niet stappen was Inception aan het kijken
Dat is sowieso heel belangrijkquote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had eergister een bedrijfsbbq, ging het regenen
Gelukkig stond er een partytent.
OT: ik zou het niet weten. Brunette, goed figuur, lief, extraverter dan mij, de klik moet er zijn. En ze moet wel wat inhoud hebben, geen oppervlakkige tutjes.
Maar eerst zelf een leven ontwikkelen
Same herequote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik weer heel moeilijk online te zeggen, dat leer je meer door als je me echt kent.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Vertel het eensquote:
Dit, en het moet klikken en je moet enigzins bij elkaar passen vind ik. Min of meer dezelfde leeftijd is ook handig. En voor mij heeft de droomvrouw geen kinderen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets beters![]()
Diegene moet al mijn tekortkomingen accepteren en ik die van haar
Jij post toch niet zo vaak in deze reeks? Ik ben er eigenlijk niet zo voor om die verslagen aan iedereen te laten zien (meer voor wat degenen die er waren ervan vinden, misschien vinden één of meer mensen het wel helemaal niet leuk dat mensen over ze kunnen lezen), maar nu ie toch al online staan waar iedereen em kan zien:quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
Is er een link naar een meet-verslag? Ik kreeg mee dat Mero een leuk verslagje had geschreven oid?
Hij is een lurker?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij post toch niet zo vaak in deze reeks?
Nee, ik werk elke week en ik heb geen tijd om 's avonds 4 delen terug te lezen, vandaar. Niet dat je denkt dat ik een sensatiezoeker ben ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij post toch niet zo vaak in deze reeks? Ik ben er eigenlijk niet zo voor om die verslagen aan iedereen te laten zien (meer voor wat degenen die er waren ervan vinden, misschien vinden één of meer mensen het wel helemaal niet leuk dat mensen over ze kunnen lezen), maar nu ie toch al online staan waar iedereen em kan zien:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten
Is prima hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, ik werk elke week en ik heb geen tijd om 's avonds 4 delen terug te lezen, vandaar. Niet dat je denkt dat ik een sensatiezoeker ben ofzo
Ik post al af en toe mee vanaf deel 37.
Het is je vergevenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, ik werk elke week en ik heb geen tijd om 's avonds 4 delen terug te lezen, vandaar. Niet dat je denkt dat ik een sensatiezoeker ben ofzo
Ik post al af en toe mee vanaf deel 37.
Hij is toch de man die menig heggetje heeft geschoren?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Is prima hoor
(ik heb je username wel vaker gezien maar ik wist niet of dat nou in deze reeks was of niet)
Hmm ja, sarcasme is moeilijk te herkennen op teh interwebsquote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Was natuurlijk ook meer sarcastisch bedoelt
Dat mocht ik willenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is toch de man die menig heggetje heeft geschoren?
Stevig gebouwd? Zo'n type die jou in elkaar zou kunnen tremmen? Zoiets?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiterlijk of innerlijk? Uiterlijk stevig gebouwd, donker haar, het liefst iets ouder dan mij. Innerlijk geen idee dat vind ik lastig om te schrijven.
Dat schijnt hij wel lekker te vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo'n type die jou in elkaar zou kunnen tremmen?
Te dronken om jezelf in bed te hijsen?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik lig zo lekker op bank ben zelfs te lui om naar bed te gaan
Hoeft toch niet? Trek gewoon ter plekke een deken over je heen en slaap lekker!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik lig zo lekker op bank ben zelfs te lui om naar bed te gaan
Dat kan ik me rug niet aandoen, maar ik weet nu dus wel dat dekentjes over de bank niet altijd een goed idee is , want ik word er superlui vanquote:Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Trek gewoon ter plekke een deken over je heen en slaap lekker!
Bij mij zou dat een man zijn, en dat zou ik momenteel ff niet weten ..........quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
Beetje laat om nog na te moeten denken.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw of man komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
Ik zou een heel eind komen als ik de beste eigenschappen van de vrouwelijke posters in dit topic combineer.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw of man komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
Ik kan er nooit zo goed tegen (in het echt dan). Jaloezie, diep van binnen denk ikquote:
Het kan eigenlijk nog erger (een goed bewaard geheim van mijn beste vriend uit die tijd en mij).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha zoiets had ik met een date ook.
Maar dan andersom
Na het etentje zag ze mij helemaal zitten. Ik haar niet
Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe
Zij:![]()
![]()
![]()
Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer nietHelaasch...
Hoe pak je dit het beste aan... goede vraag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Jay! toch nog een reactie van het meisje wat ik mee uit gevraagd had (3 weken terug).
Ze zegt dat ze per ongeluk mijn mailtje verwijderd had, en hem nu weer tegenkwam bij het opschonen van de verwijderde items. Beetje jammer, maar ze nodigt me ook uit om een nieuwe datum te prikken. Dus dat lijkt nog steeds positief.
Op zich lijkt he me slim om haar nu een beetje op haar plek te zetten, en daarna uit te nodigen voor een nieuwe datum. Ik ben natuurlijk een man, dus ik moet niet met me laten sollen.
Maar hoe pak ik dat een beetje handig aan?
Goede vraag!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.
Hoe pak je dan de eerste stappen van het versieren aan?
Hoe heb jij je uiteindelijk het versieren eigen gemaakt?
Leidt gewoon het onderwerp af van het gekibbel ( of leidt het onderwerp toe naar het gekibbel om de rest van de discussie in de luwte te laten).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Maar er is verder niets gebeurd dus?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb een leuke nacht gehad. In het dansgebouw zelf niet versierd trouwens. Iets van zes leuken gezien, waarvan één na een tijdje heel awkward voor mijn neus stond te schuren met een wijf. Beetje boerentrienenmeid, maar ze kon wel dansen. Weer een andere zocht ik de hele tijd oogcontact mee, zei hij na een uur 'hoi' en liep weg ( heel stom moment zeg). Waarschijnlijk was ik zijn type niet, hij ging daarna met aziatische meisjes praten.
naja heb geen zin meer om verder te typen
jawel, maar kan niet meer typen ivm spionagequote:
Haha, ook herkenbaar. Nog steeds vrijgezel en nog steeds feesten trouwens. Men begint in november al te vragen of ik mijn verjaardag vier. En op de verjaardag vragen ze al wanneer ik mn 1ste bbq plan.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:59 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Goede vraag!
(lap tekst over ruige feesten)
Spionagequote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, maar kan niet meer typen ivm spionage
geen beurt hoor, maar da's misschien juist beter zo beginnen. echt leuk
ja ik merk direct verandering in mijn stem, alles chill, zo van "ey joh ik weet nie" of "ah joh gaat toch goed zo" etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Spionage
Je kan het leven wel weer aan nu?
Komt wel goed meisje, sluit je ogen en je pc maar...quote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik merk direct verandering in mijn stem, alles chill, zo van "ey joh ik weet nie" of "ah joh gaat toch goed zo" etc.
Wat ga je nu doen als je je over een paar dagen weer klote voelt?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik merk direct verandering in mijn stem, alles chill, zo van "ey joh ik weet nie" of "ah joh gaat toch goed zo" etc.
ach het leven is zo mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen als je je over een paar dagen weer klote voelt?
Dat zeg je nu. Als jij seks als bevestiging nodig hebt om de boel weer aan te kunnen dan heb je datzelfde gevoel binnen twee weken weer.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ach het leven is zo mooi
gewoon genieten toch
beetje zonnen op het strand ofzo
Die fok haantjes komen niet zo veel in de versier topic geloof ik. Das ook de reden dat ik nu vooral hier zitquote:Op zondag 12 juni 2011 05:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Leidt gewoon het onderwerp af van het gekibbel ( of leidt het onderwerp toe naar het gekibbel om de rest van de discussie in de luwte te laten).
Eigenlijk had ik veel negatieve reacties op mijn reacties verwacht... of tenminste van de Fok haantjes verwacht mij onderuit te willen halen.
Maar mischieen is R&P inderdaad wel goed beschermt door de juiste personen. Ik begin er steeds meer in te geloven.
Ach laat dat kind toch. Anders heeft ze nergens een uitlaatklepquote:Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Als jij seks als bevestiging nodig hebt om de boel weer aan te kunnen dan heb je datzelfde gevoel binnen twee weken weer.
Echt leuk dus. Heb je er nu een nieuw contact bij met een mogelijk vervolg?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, maar kan niet meer typen ivm spionage
geen beurt hoor, maar da's misschien juist beter zo beginnen. echt leuk
Heel goed, en nu nog Daniel overtuigen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach laat dat kind haar toch. Anders heeft ze nergens een uitlaatklep
Ik ben gisteren ook uit geweest, en naast het billenknijpen is hier nu ook een soort aai-over-de-buik iets ontstaan. Voor de rest was het gezellig, ben voor het eerst in maanden in een tent geweest hier en het viel me mee daar. De nieuwe eigenaar heeft eens strenger beleid aan de deur wat al wat scheelt, en het is verbouwd.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:32 schreef Axel1988 het volgende:
Buiten Lanter en Mystik nog mensen op stap geweest gisteren? Ik moest helaas tot 4:30 werken.
Zit thuis tentamens te leren en verslagen te maken, dus heb ook niet zoveel over versieren te vertellen of te vragen nuquote:Op zondag 12 juni 2011 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker stil hier...de rest is camperen??
Nee hoor de FOK! haantjes hebben precies dezelfde problemen als wij alleen om hun reputatie online in stand te houden zullen ze nooit in dit soort topics gaan zitten. Want ze hebben zogenaamd allemaal een vriendin en neuken er natuurlijk elke dag op los.quote:Op zondag 12 juni 2011 05:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Leidt gewoon het onderwerp af van het gekibbel ( of leidt het onderwerp toe naar het gekibbel om de rest van de discussie in de luwte te laten).
Eigenlijk had ik veel negatieve reacties op mijn reacties verwacht... of tenminste van de Fok haantjes verwacht mij onderuit te willen halen.
Maar mischieen is R&P inderdaad wel goed beschermt door de juiste personen. Ik begin er steeds meer in te geloven.
Volgende TT wordt iets met Former hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oh besef trouwens dat MLIG dit hele topic er nog niet is geweest . Nu moeten we de titel veranderen
Met hosselbaas Eric zoiets.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende TT wordt iets met Former haha
Nog een betere TT: Wie wordt het volgende koppeltje hier?quote:
Een bekende strategie: Tit for tat (http://en.wikipedia.org/wiki/Tit_for_tat)quote:Op zondag 12 juni 2011 04:02 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Hoe pak je dit het beste aan... goede vraag.
knip.
De eigenschappen wat voor mij een zeer aantrekkelijke vrouw maken zijn:quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
Maakt de haarkleur nog wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De eigenschappen wat voor mij een zeer aantrekkelijke vrouw maken zijn:
- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Slank of normaal postuur
- Lang
- Mooie ogen (lastig te beschrijven echter wat dat inhoud)
Hoe korter je wishlist hoe beter; haarkleur is denk ik te specifiek... ik sluit me grotendeels bij dyna18 aan, al zou ik postuur/lengte/mooie ogen gewoon noemen als "uitstraling"... maakt me daarbij niet zo gek veel uit hoe lang ze nou precies is of wat haar postuur precies is.quote:
Dat zou best een kreng kunnen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Lang
Dat weet ik op mijn leeftijd ook nog wel, maar desondanks weet ik ook prima wat ik lekker vind om te zien en leuk om mee om te gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt een lijstje, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder ben en ik ook wel weet dat zodra je verliefd bent het hele lijstje weg gaat.
Maar weet je ook dat dit kan veranderen? Zo kunnen bijvoorbeeld sandalen best sexy wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat weet ik op mijn leeftijd ook nog wel, maar desondanks weet ik ook prima wat ik lekker vind om te zien en leuk om mee om te gaan.
Voorkeuren? Ja die veranderen ik vind nu hele andere dingen belangrijk dan toen ik 20 wasquote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar weet je ook dat dit kan veranderen?
Tuurlijk, er verandert al zoveel in je leven waarom zou dit een uitzondering zijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar weet je ook dat dit kan veranderen?
Mijn droomvrouw voldoet daar wel zo'n beetje al heeft die volgens mij het HBO niet eens afgemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Lang
En was is daar nu mis mee?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw voldoet daar wel zo'n beetje al heeft die volgens mij het HBO niet eens afgemaakt.
Ik heb hier wel een voorkeur in, maar hier ga ik mensen echt niet op afwijzen.quote:
Eens, al is postuur wel voor mijn een deal-breaker.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe korter je wishlist hoe beter; haarkleur is denk ik te specifiek... ik sluit me grotendeels bij dyna18 aan, al zou ik postuur/lengte/mooie ogen gewoon noemen als "uitstraling"... maakt me daarbij niet zo gek veel uit hoe lang ze nou precies is of wat haar postuur precies is.
Zou kunnen, al verwacht ik dat niet zosnel van iemand die een actief leven heeft.quote:
En dat hetgeen waarop je selecteert deels onbewust is, en dat lijstjes daarom een povere uitdrukking zijn van je werkelijke criteria.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk, er verandert al zoveel in je leven waarom zou dit een uitzondering zijn?
Tsja ik beweer dan ook niet dat ik mannen langs ga met een lijstje in mijn hand om te kijken of ze er wel aan voldoen. De vraag was dan ook wat je droomvrouw/man is, en als ik die mocht samenstellen weet ik wel het een en ander te noemen wat ik leuk vind. Dat heeft ook niet zoveel meer te maken met dat onbewuste selecteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En dat hetgeen waarop je selecteert deels onbewust is, en dat lijstjes daarom een povere uitdrukking zijn van je werkelijke criteria.
Niks maar ik legde even mijn droomvrouw naast zijn lijstje dat is alles. Al was ze niet verder gekomen dan een halve VMBO opleiding als ze leuk is maakt mij het geen hol uit.quote:
Als ik de reactie van Eric goed begrijp, dan zegt hij vooral dat je niet over je heen moet laten lopen. Dus vertrouwen hebben in de ander, totdat het tegendeel bewezen is en dan ook geen shit accepteren en haar loslaten.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor dit soort machtsspel is Dyna18 te aardig.
Dat bovenste meisje ziet er grappig uitquote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Droomvrouwen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ronde koppiesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Droomvrouwen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
De onderstequote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Droomvrouwen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het sloeg op post 219 (niet op post 218). Of wil je ook hossel baas worden?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als ik de reactie van Eric goed begrijp, dan zegt hij vooral dat je niet over je heen moet laten lopen. Dus vertrouwen hebben in de ander, totdat het tegendeel bewezen is en dan ook geen shit accepteren en haar loslaten.
Dat heeft niet direct iets met aardig zijn te maken, maar meer met respect voor jezelf.
Wie wil er nou geen hosselbaas worden?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het sloeg op post 219 (niet op post 218). Of wil je ook hossel baas worden?
Nou ja als zeventienjarige wil je niks anders.quote:
Daarom is het ook misleidend.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja ik beweer dan ook niet dat ik mannen langs ga met een lijstje in mijn hand om te kijken of ze er wel aan voldoen. De vraag was dan ook wat je droomvrouw/man is, en als ik die mocht samenstellen weet ik wel het een en ander te noemen wat ik leuk vind. Dat heeft ook niet zoveel meer te maken met dat onbewuste selecteren.
Ja nu je het zegt , maar dan val je waarschijnlijk op ondeugende meisjes want Alicia heeft een beetje een ondeugende uitstraling , wat ik bij meiden altijd wel grappig vind.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Crutch het volgende:
De bovenste is Alicia Silverstone (A Blast From The Past) en de onderste is Mila Kunis (That 70's Show)
Qua uitstraling wel ja, maar voor Hollywoodbegrippen deugt ze wel redelijk hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt , maar dan val je waarschijnlijk op ondeugende meisjes want Alicia heeft een beetje een ondeugende uitstraling , wat ik bij meiden altijd wel grappig vind.
Ah, ik wilde nog reageren op die post.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het sloeg op post 219 (niet op post 218). Of wil je ook hossel baas worden?
Voor ondeugend hoef je niet bad ass te zijn he. Je kan ook er gewoon nog steeds zo zijn dat je gewoon nog jeugdig in doen en laten bent en af en toe nog steeds kattekwaad uit kan halen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Qua uitstraling wel ja, maar voor Hollywoodbegrippen deugt ze wel redelijk hoor.
Omdat je bewuste ideeen daarover nooit je werkelijke voorkeuren goed uitdrukken. Het in woorden proberen uit te drukken is een hopeloze zaak. Als iemand op basis van dat lijste mannen voor je uitzoekt, dan vind je de meeste wss niks. Daarom werken contact ads niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Het is niet voor niets een droomvrouw/man lijstje.
Een interessante opmerking. Vertel.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze reeks is niet goed voor mij. Wat een droom.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had een nogal uhh...aparte droom.quote:
Que?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu is het al een droom over een droomquote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had een nogal uhh...aparte droom.Terwijl ik gister helemaal niet bezig was met de reeks of zo.
....nee, zo zie ik het toch niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu is het al een droom over een droom.
Ik moet denken aan Inception.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu is het al een droom over een droom. Hoe was je droom?
Ik wordt heel nieuwsgierig nu (Je mag hem ook PM 'en).quote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....nee, zo zie ik het toch niet.
Drie dingen: MLiG, seks, geen condoom.
Bizar, echt.
Nee zo makkelijk kom je er niet van af ons een beetje nieuwsgierig maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....nee, zo zie ik het toch niet.
Drie dingen: MLiG, seks, geen condoom.
Bizar, echt.
Nog beter een reconstructie IRLquote:Op zondag 12 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk kom je er niet van af ons een beetje nieuwsgierig maken.
Wij willen een gedetailleerde reconstructie.
Nee, ik was er dus juist totaal niet mee bezig gister.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om onaardig te doen hoor Straw ben je dan niet teveel met dit bezig als je er ook nog over gaat dromen ???
Dat is vaak zo. Je houd je eerst ergens intensief mee bezig. Dan even niet. En dan komen er dingen naar boven.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was er dus juist totaal niet mee bezig gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |