abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98012605

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:42:34 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013110
Waar zijn al die reacties heen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:48:04 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98013227
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
Waar zijn al die reacties heen?
Naar het groot archief voor offtopic en SC berichten.
pi_98013417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Naar het groot archief voor offtopic en SC berichten.
:D
pi_98013636
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt net bewezen dat niet je broertje maar jij gewoon een abonnement op de kidsweek hebt.
(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)
:P Het abonnement staat inderdaad officieel op mijn naam, maar toen ik een abonnement op de kijk kreeg, kreeg mijn broertje de kidsweek
Maar hij had em dus gewoon weggegooid :{
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:05:48 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013675
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)
:P Het abonnement staat inderdaad officieel op mijn naam, maar toen ik een abonnement op de kijk kreeg, kreeg mijn broertje de kidsweek
Maar hij had em dus gewoon weggegooid :{
Zo'n kidsweek gewoon weggooien de schoft! :(
Nee hoor jammer maar maakt verder niet zoveel uit.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:11:56 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98013776
Anders worden er even 5 topics per dag gevuld. :X
Nog iets spannends gebeurd laatste 3 topics? :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:12:32 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Anders worden er even 5 topics per dag gevuld. :X
Nog iets spannends gebeurd laatste 3 topics? :X
Ehm nee maar wij doen ook niks spannends he.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:23:10 #9
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98013987
De belangrijkste tip is denk ik; verstop je niet achter al deze topics. Sure, er zullen goede tips bij zitten, maar niet elke tip is even goed bruikbaar voor iedereen.
Vindt je eigen manier... om allereerst wat meer populair te worden.

En dat doe je door in de kern jezelf te blijven, maar je kunt in jouw voorkomen wel wat dingen veranderen. Allereerst bijvoorbeeld (als je een enorme nerd bent) je wat vlotter kleden. Als degene die jij wilt hebben van een beetje stoer houdt, dan kun je zelfs voor slechts 20 euro een leuk leren jasje bij de kringloop winkel kopen (als je een arme student of leerling bent).

Als je vaker complimenten krijgt over jouw kleding... hoe klein dan ook... dan voel je je zekerder.
Ook dat bezoekje aan de kapper (of juist niet; lekker laten groeien als je sowieso van hardrock houdt)... kan je net dat beetje zekerheid geven.

En of je nu een jongen of een meisje bent... uiterlijk doet meestal ter zake; ga (zeker als je nog jong bent) lekker naar de fitness, het liefst 2 of 3 keer per week... kweek een goed figuur, en als man; kweek spieren.(zeker als je verder er uiterlijk niet al te goed aan toe bent, scheelt dat een slok op een borrel). En nee; die spieren kweken is niet bedoelt om overal te vechten om indruk te maken... somst trekt het wel meiden aan... maar doorgaans zijn dat niet het soort meiden waar jij uiteindelijk mee door wilt gaan.

Dus ja uiterlijk doet zeker terzake.

Dan de rest;
Als je een nerd bent... lul niet teveel alleen maar over computers, maar zorg voor een brede belangstelling... Lees de kranten, bezoek musea (maar probeer niet de wijsneus uit te hangen en belerend te doen... grijp alleen terug op die kennis, als een ander het onderwerp toevallig aansnijdt. En dan nog; breng het niet als een leraar... maar breng het met enthousiasme en weet te doseren).

Zelf was ik een soort van Highschool loser... maar ik fietste vaak van school naar huis met een behoorlijk populaire meid... die door veel jongens begeerd werd. Maar ze waardeerde juist mijn brede kennis... Goed we zijn nooit met elkaar gegaan... maar alleen al met elkaar vaak gezien worden maakte mijn status wel groter. En dan krijg je een soort van vliegwiel effect... steeds meer jongens en meiden denken "goh, hij moet toch wel iets goed doen" en voor je het weet ben je opeens behoorlijk populair. Niet zomaar... maar zelfvertrouwen bouwt zich op.

En nee, dit is helaas niet voor iedereen weggelegd, maar wel voor ruim 60% van de huidige "losers" (of in elk geval wie zich zo beschouwt).
Voor mijn 18e had ik nooit met nog maar een meid gezoend (het verste dat een meid ging was bij mij op schoot zitten ergens op mijn 17e.. is dat niet treurig)?

Maar kom op heren en dames.... voor bijna iedereen is er hoop! Voor sommigen die erg dik, mismaakt of andere uiterlijke problemen hebben... betekent dit dat je de ideale vrouw/ man moet laten varen.... maar dat wil niet zeggen dat de echte liefde is uitgesloten (echte liefde kan ook komen in de vorm van een minder aantrekkelijke partner).
Voor de anderen; soms is the sky the limit, namelijk van loser naar winner in a couple of years. Voor mijn 20e had ik nooit geneukt en voor mijn 18e nooit een tongzoen gehad....

Maar wie tegelijkertijd bij de kern van zichzelf blijft, maar een beetje kan schuiven met de aankleding... kan heel ver komen. En vergeet vooral niet; het houdt niet op bij de leeftijd van 20 jaar... dan begint het pas. Als het agne is weggetrokken... en jouw zelfvertrouwen groeit... neem dan geen genoegen met de eerste de beste... want dan zit je doorgaans in een winning flow.

Succes allemaal, voor wie het nodig heeft. ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:32:17 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98014153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef EricOscuro het volgende:
(het verste dat een meid ging was bij mij op schoot zitten ergens op mijn 17e.. is dat niet treurig)?
Mijn ego wat doe je?
C'est la vie
pi_98014911
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn ego wat doe je?
hoe is dat slecht voor je ego?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 03:12:08 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98014990
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

hoe is dat slecht voor je ego?
Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.
C'est la vie
pi_98015187
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.
oh zo. ja ik ben niet zo scherp, zal wel aan de tijd liggen :').
Maar ik voel met je mee man, ik zie iedereen om me heen seks, scharrels en vriendinnen hebben, maar bij mij schiet het ook niet zo op :P.
pi_98015209
trouwens, misschien gaat er nog wel een meisje bij je op schoot zitten voor je 18e, dan sta je gelijk :P
pi_98015233
quote:
...

Mooi verhaal :). Hoe gaat het nu met je? (ook/vooral op versier/hosselgebied :P)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 04:58:34 #16
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98015895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mooi verhaal :). Hoe gaat het nu met je? (ook/vooral op versier/hosselgebied :P)
Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.

Maar nu... ach ik zie er nog steeds jong uit voor mijn leeftijd. Mijn buikje is wel een beetje gegroeid. Maar ik heb alle achterstand tussen mijn 20e en mijn 30e flink goed gemaakt... ik ben zelfs de tel kwijtgeraakt betreft het aantal met wie ik seks heb gehad. Maar kan naar eerlijkheid zeggen, dat ik niet of zelden een vrouw die ik heb versierd mee heb genomen voor alleen de seks. Met wie ik seks had, waren doorgaans vrouwen waar ik ook iets in zag. En ja... sommigen vielen me al vroeg tegen... maar dan wel eerlijk tegen.

Maar nu... ach, ik hou eigenlijk wel van een leeg huis... Ik heb mijn huidige vriendin duizenden kilometers verderop wonen, in Rusland, nadat mijn relatie van 3jaar en zo'n 9 maanden op de klippen liep. Misschien gaat het iets worden, waarschijnlijk ook niet... Maar eigenlijk is het gewoon al weten dat ik het nog kan genoeg om me geen zorgen te maken.

Sowieso al die competitie drang is belangrijker als je een puber bent of in de twintiger jaren, dan daarna. Maar het is dat ik in mijn puberjaren zo fucking desperate was dat ik dacht dat ik nooit seks zou hebben... en me zo kan inleven in die anderen die in dezelfde situatie zitten als ik toen, dat ik ze mijn geschiedenis mee wil geven; dat ik ooit net zo was... maar dat er nog heel veel mogelijk is!

Je mag het pathetisch noemen, maar mijn sympathie ligt nog steeds bij hun... puberteit vormt je. En daarom ben ik ook ergens nog die puber, die zich geen raad weet... diep van binnen. En tegelijkertijd heb ik mijn ervaringen... En natuurlijk, ik kan over dat laatste niet genoeg over praten... elke keer als ik het er over heb, beleef ik van binnen al die veroveringen die ik nog weet, weer opnieuw...(dus ik schrijf het ook een beetje voor mezelf)... maar wil dit ook graag meegeven aan de huidige pubers die zichzelf geen schijn van kans geven.

Ik ben weliswaar voor de meeste Fokkers een ouwe lul, maar 20 jaar geleden lijkt vaak nog niet veel langer dan 5 jaar geleden. En eerlijk is eerlijk; er is in die tijd weinig veranderd... niet zoals tussen de jaren 50 en de jaren 80 als tegen eind jaren '80 en nu.

Dus ja, mocht iemand ineens wat succes boeken door mijn verhaal en tips... dat vind ik dat fantastisch, net alsof ik dit zelf ruim 20 jaar geleden heb gedaan. Thumbs up for the losers that turn into winners! ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:05:22 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98015901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn ego wat doe je?
Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).
Dus ja, het kan altijd slechter... ;)
pi_98016463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
oneee. er liepen daarnet echt allemaal groepen dronken meisjes langs naar het centrum enschede.

dus ik enschede + 11 juni in google zoeken enzo want het leek echt niet meer normaal, blijkt er 1 of ander festival net afgelopen te zijn...godver, en ik had het vorige week nog over festivals zoeken! hoe had ik dit kunnen weten?
niet dat ik echt meteen zomaar was heengegaan, maar het geeft wel een indruk dat er van alles gebeurt (ook vlakbij) wat compleet langs mij heengaat
Stadskrant? Heb je een ja/nee sticker op je voordeur?

Hoe was de meet eigenlijk?
Children of the night. What music they make.
pi_98016497
Tevens een goede post van EricOscuro.
pi_98016548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:58 schreef DeHovenier het volgende:
Tevens een goede post van EricOscuro.
Vond ik ook. Kleed me verder meer casual, omdat ik gewoon kleding wil dragen die lekker zit.

En morgen. Moet nog even die slaapdronkenheid van me afwerpen

(magnetronkoffie luistert nu naar "Air - All I need")

[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 11-06-2011 10:10:03 ]
pi_98017368
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 11 juni 2011 09:07 schreef (magnetronkoffie luistert nu naar "Air - All I need")
Dat is lekker wakker worden hoor ;).
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:35:24 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017525
Wakker worden met een brullende kerel, en een scheurende gitaar erachter doet ook wonderen ;)
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98017585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
Wakker worden met een brullende kerel, en een scheurende gitaar erachter doet ook wonderen ;)
Iets a-la Rammstein bedoel je? :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:39:14 #24
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iets a-la Rammstein bedoel je? :P
Meer iets in de trend van Lamb Of God - Walk With me In Hell,
Of Ayreon - Chaos (8>
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:43:34 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98017662
het wat draai/speel je nu staat in MUZ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:44:09 #26
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017674
Maar ik draai het nu op het moment niet, dat zou mijn werkgever niet waarderen
pi_98017816
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef Re het volgende:
het wat draai/speel je nu staat in MUZ
geplaatst! ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:54:20 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98017829
Ja want nu weer ontopic graag!
pi_98018469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:05 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).
Dus ja, het kan altijd slechter... ;)
Haha zoiets had ik met een date ook.
Maar dan andersom :P

Na het etentje zag ze mij helemaal zitten. Ik haar niet :P
Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe :D

Zij: :( :{ ;(

Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer niet :P Helaasch...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:05:53 #30
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98021175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

problemen als dingen regelen.
en dan zie ik haar en dan wordt het misschien ongemakkelijk
en de angsten divers rondom van alles
Is het mogelijk om angstig te zijn en je er toch niet druk over te maken? Iets met herwaarderen en het doel relativeren.
The view from nowhere.
pi_98022312
Jay! toch nog een reactie van het meisje wat ik mee uit gevraagd had (3 weken terug).

Ze zegt dat ze per ongeluk mijn mailtje verwijderd had, en hem nu weer tegenkwam bij het opschonen van de verwijderde items. Beetje jammer, maar ze nodigt me ook uit om een nieuwe datum te prikken. Dus dat lijkt nog steeds positief.

Op zich lijkt he me slim om haar nu een beetje op haar plek te zetten, en daarna uit te nodigen voor een nieuwe datum. Ik ben natuurlijk een man, dus ik moet niet met me laten sollen.
Maar hoe pak ik dat een beetje handig aan?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:55:36 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98022918
Macho:
Je bent na deze verwaarlozing natuurlijk niet happig om er verder op in te gaan. Er kan een uitzondering worden gemaakt, als zij het etentje betaald en deze afsluit met goedmaakseks.

Vriendelijk:
Je valt op vrouwen met een geheugenstoornis omdat ze al je wandaden weer snel vergeten. Dus je neemt de uitnodiging graag aan.

Lief:
Je kan het best begrijpen. Overkomt je ook wel eens. En je maakt een nieuwe afspraak.

[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 11-06-2011 14:08:38 ]
The view from nowhere.
pi_98023288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe :D

Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer niet :P Helaasch...
Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:10:40 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98023362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef deelnemer het volgende:
Macho:
Je bent na deze verwaarlozing natuurlijk niet happig om er verder op in te gaan. Er kan een uitzondering worden gemaakt, als zij het etentje betaald en deze afsluit met goedmaakseks.

Vriendelijk:
Je valt op vrouwen met een geheugenstoornis omdat ze al je wandaden weer snel vergeten. Dus je neemt de uitnodiging graag aan.

Lief:
Je kan het best begrijpen. Overkomt je ook wel eens. En je maakt een nieuwe afspraak.

En de beste optie is?
C'est la vie
pi_98023502
stuur gewoon een berichtje , ik vergeef je maar dan wil ik wel goedmaakseks _O-
pi_98023734
Euh... dit zou de eerste date worden mensen. Niet te hard van stapel lopen.
Bovendien weet ik helemaal niet of zij mij wel (op die manier) ziet zitten. Allemaal nog hartstikke onzeker dus.
pi_98023866
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
stuur gewoon een berichtje , ik vergeef je maar dan wil ik wel goedmaakseks _O-
Of je zegt iets in deze trant: "Oke vooruit, omdat ik zo lief ben geef ik je nog een kans. Je hebt wel nog wat goed te maken ;)"
pi_98023904
Dat was dus ook een grapje . Gewoon zoiets antwoorden ok , snap het . Kan zelf ook behoorlijk chaotisch zijn , en gewoon vragen wanneer ze dus een date zou willen...
pi_98023925
quote:
De belangrijkste tip is denk ik; verstop je niet achter al deze topics. Sure, er zullen goede tips bij zitten, maar niet elke tip is even goed bruikbaar voor iedereen.
Vindt je eigen manier... om allereerst wat meer populair te worden.
[..]

Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.

Hoe pak je dan de eerste stappen van het versieren aan?
Hoe heb jij je uiteindelijk het versieren eigen gemaakt?
pi_98023964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was dus ook een grapje . Gewoon zoiets antwoorden ok , snap het . Kan zelf ook behoorlijk chaotisch zijn , en gewoon vragen wanneer ze dus een date zou willen...
Ik moet haar nog wel een beetje op haar plaats zetten natuurlijk.
Niet als een watje over me heen laten lopen.
pi_98024092
dan zeg je zoiets als volgende keer beter op je mails letten he O-)
pi_98024267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
pi_98024362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???
pi_98024449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???
Jawel hoor; heb me prima vermaakt gisteren... mijn comfort-zone weer iets opgerekt ;).
pi_98024488
Dan is deze reeks toch nog ergens goed voor ondanks al het gekibbel *O* *O*
pi_98024572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Feel free to join ;). Ik heb horen zeggen dat je nogal goed bent in Karaoke... dat doet het altijd goed!
pi_98024731
Dat komt misschien nog wel eens een keertje :Y
pi_98026635
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hehe, lachen :)
pi_98026723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 04:58 schreef EricOscuro het volgende:

Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.

...

Dus ja, mocht iemand ineens wat succes boeken door mijn verhaal en tips... dat vind ik dat fantastisch, net alsof ik dit zelf ruim 20 jaar geleden heb gedaan. Thumbs up for the losers that turn into winners! ^O^
Goed om te horen, ik wist niet dat je (relatief ;)) zo oud was.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:39:08 #50
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98028668
Leuke bijdrage Eric, dank je wel. :)
Je moeder is een hamster
pi_98029522
quote:
Wat zijn de tot nu bepaalde succesen dan allemaal?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98029618
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
MLIG is naar de meet geweest en dat is toch ook wel een succesje .
Meria en Techno zijn een koppeltje dat is ook wel een succesje
De meet schijnt ook gezellig te zijn geweest dus dat is ook wel een succesje
pi_98029668
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
Lipper en Happygirl niet te vergeten.
pi_98029759
oh ja die ook nog
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja die ook nog
pi_98029828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die ken ik niet.

Oh mijn date van vorige week mag ook wel in het lijstje van succesen. Ook al liep het anders dan ik verwachten en viel het een beetje tegen. Sinds die date heb ik haar nog een paar gesproken op MSN.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98029997
quote:
Nou of Halcon meteen een stapmaatje is lijkt me wat overdreven. Ze zijn gewoon uitgegaan, niet dat het verder slecht is verder, maar stapmaat zou betekenen dat ze volgende maal weer gaan (tenzij dat zo is? :D)

Qua TT zijn alleen Happy/Lipper en Techno/Mera een succesje (hoewel die laatste 2 maar weinig moeite met versieren hebben denk ik :P )
pi_98030006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die ken ik niet.

Oh mijn date van vorige week mag ook wel in het lijstje van succesen. Ook al liep het anders dan ik verwachten en viel het een beetje tegen. Sinds die date heb ik haar nog een paar gesproken op MSN.
Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kan :Y
pi_98030058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?
Ze zag er niet aantrekkelijk genoeg voor mij uit, simpel.

Oppervlakkig misschien, maar wakker worden naast een leuke verpakking wil ik ook.
Aan de lelijke vrouwen begin ik pas, als ik 60 ben :')
pi_98030184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kan :Y
Inderdaad :Y een oppervlakkige gesprek voeren dat lukt vrij aardig maar echt een goed gesprek met iemand voeren is en blijft moeilijk voor mij. Toch is dat mij gelukt.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:18:59 #60
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030284
mag ik niet in de successenlijst
?

ik ben van handje schudden naar s.e.k.s. gegaan
pi_98030361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
?

Qua wanhopigheid heeft het niet veel geholpen :')

Dus of het zo'n succes is...
pi_98030374
quote:
?

Pas als jij zelf inziet dat je nu niet goed bezig bent en die problemen moet oplossen en dan een normaal kan omgaan met seks en relaties.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:22:16 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030396
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:22:52 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030414
quote:
?

Jongens ze noemt het beestje bij de naam! :D
C'est la vie
pi_98030424
quote:
?

Ben er nog niet uit of dat helemaal een succes want je bent er een beetje in doorgeslagen :Y
Het is wel een goede stap . je hebt een drempel overwonnen maar daarna zit je af en toe hele topics vol te lullen over hoe graag je sex wilt en bent er een tikje obsessief in
pi_98030447
Het Zijn Geen Handelingen meer *O* *O*
pi_98030461
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..
pi_98030488
We houden die mods wel bezig. Er zijn weer enkele posts weggehaald van vanmiddag van mij...
pi_98030492
quote:
Je moet ook rustig opbouwen en niet gelijk voluit gaan trainen. Er zijn genoeg trainingsschema's te vinden op internet.
14 SHADES OF GREY
pi_98030531
Ik heb braaf online soapsherhalingen gekeken met dekbedje op bank aan het uitbrakken , dus it wasn't me .
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:26:39 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030535
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..
Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
C'est la vie
pi_98030580
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijk
pi_98030589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:

[..]

En weer ontopic:

Vrouwelijk Vleesch nog aangesproken?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:28:09 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijk
Dat zal morgen erbij doen.
C'est la vie
pi_98030658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

En weer ontopic:

nee helaas, morgen weer een kans :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:30:16 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

En weer ontopic:

Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.

En nee iedereen loopt met zijn MP3 in dus dat heeft niet zoveel zin.
C'est la vie
pi_98030694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nee helaas, morgen weer een kans :D
Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terug :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Godshand op 11-06-2011 17:31:06 (Heloef antwoordde al...) ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:31:41 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terug :')

Oh dan heb ik ook gesproken met vrouwelijk vleesch. :@
C'est la vie
pi_98030756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.

Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...
pi_98030779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is heul on-topic ja.

Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:32:47 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030796
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...
Maar zoveel geluk heb ik niet. Dus ja dan kan ik er beter gewoon iets aan doen lijkt me.
C'est la vie
pi_98030800
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.

Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:33:39 #83
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030830
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
pi_98030845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.

Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...
pi_98030874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
Heb je geen buurmeisje ofzo?

Even aankloppen?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:35:16 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:

Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:36:32 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.
Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:37:37 #88
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030990
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je geen buurmeisje ofzo?

Even aankloppen?
alleen kinderen van rond de 10 jaar hier

meesten jonger zelfs
pi_98031057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

alleen kinderen van rond de 10 jaar hier

meesten jonger zelfs
Geen zusjes/zus om mee te vragen? Kan ze bij jou pitten...
Eigenlijk zijn er soms meer mogelijkheden dan je denkt :)

En anders vraag Halcon, als Axel het kan... ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:40:05 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031079
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze wil met meisjes uit.
C'est la vie
pi_98031090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...
Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen ????

Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:41:03 #92
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98031122
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jongste vrouwelijke familielid is mijn moeder
- jonge mannelijke familieleden heb ik trouwens ook niet-
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:41:43 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.

Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
Ah vandaar dat ik mijn bel moest uitdoen ik snap het al.
C'est la vie
pi_98031147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.
Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving wel
pi_98031179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:44:06 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving wel
Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
C'est la vie
pi_98031310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?
Nee , maar ga er ook niet op zitten wachten , als het komt dan komt het als het niet komt dan ook goed.
Ondertussen gewoon zelf ff lekker bezig blijven. Is ook wat beter voor mijn gemoedsrust.
pi_98031368
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
Hier qua stappen ook niet zo heel veel mijn ramen zijn ook schoon gebleven ( die willen ze op die avonden ook wel eens ondersmeren met ei of zo, en de pin was wel de lul erin)
Maar inderdaad in omgeving rond haarlemmermeer doen ze het dus ook.
pi_98031583
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.
Oh echt niet? Vooral dat laatste :o daar geloof ik dus echt niets van
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:00:55 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh echt niet? Vooral dat laatste :o daar geloof ik dus echt niets van
En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.
C'est la vie
pi_98031784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef heloef het volgende:

[..]

En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.
Je bent nog jong dus je zal vast wel meer meisjes tegenkomen die je leuk vind en dan niet meer .
pi_98031872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach dat komt vanzelf wel een leuk meisje langs :Y
14 SHADES OF GREY
pi_98032250
quote:
Blijven doorlopen, op een gegeven moment heb je nergens meer last van
met een beetje geluk is dat niet pas als je een hartaanval hebt gehad :P
pi_98032268
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk wel eens uit?
pi_98032307
quote:
Heb ik dat gemist of ben ik dat vergeten? :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:18:05 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98032330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk wel eens uit?
Af en toe niet zo heel vaak omdat ik maar een iemand heb waarmee ik kan gaan stappen en die begint pas als mijn moeder me alweer thuis wil hebben.
C'est la vie
pi_98032365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je dat gemist hebt, heb je echt wel een bril nodig :D
pi_98032395
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo'n beetje heel R&P weet het :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:21:07 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98032428
quote:

[..]

In beide gevallen zou ik me zorgen maken.
C'est la vie
pi_98032878
quote:

[..]

Ik had ook nog niets anders mee gekregen dan de gebruikelijke geruchten; maar leuk!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:51:44 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98033628
quote:

[..]

Volgens mij sturen die elkaar alleen maar kusjes op fok forum hoor. Er was laatst wel een gerucht dat hij haar in een auto mee zou nemen en dan zou seksen met haar, maar dat bedoelde hij ook maar voor de grap geloof ik. Anders zou ze wel in haar fotoboek zetten "Ik heb een relatie met Techno".
pi_98033673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Volgens mij sturen die elkaar alleen maar kusjes op fok forum hoor. Er was laatst wel een gerucht dat hij haar in een auto mee zou nemen en dan zou seksen met haar, maar dat bedoelde hij ook maar voor de grap geloof ik. Anders zou ze wel in haar fotoboek zetten "Ik heb een relatie met Techno".
Nee nee. Ze hebben "het gedaan'' en Techno heeft ''in haar gestoot''.
Ron Paul 2012
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:55:39 #113
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_98033781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nice
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:55:50 #114
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98033788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEE omgomg!!!

woooooooooooooooowwww

Wanneer, hoe vaak??
pi_98033831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

woooooooooooooooowwww

Wanneer, hoe vaak??
Zes keer, sinds na de meet.
Ron Paul 2012
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:57:39 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98033843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

woooooooooooooooowwww

Wanneer, hoe vaak??
Vraagt het hun wij zaten er niet naast.

Al heb zoiets wel gezien bij Spuiten en Slikken. :')
C'est la vie
pi_98033928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zes keer, sinds na de meet.
Niet eens tijdens de meet :o
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:03:49 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98034110
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet eens tijdens de meet :o
Jawel in bosjes ff snel.
C'est la vie
pi_98034139
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb ik al :')
linkje?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:06:08 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98034176
Ik weet iets. Mera moet vanaf Techno zijn huis posten "Hee ik zit hier nu op de bank, heb hem net een pakkerd gegeven!!"

net zoals lipper en happygirl. Dan is het Definitief.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:06:29 #121
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98034188
niveautje weer hier :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98034209
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
niveautje weer hier :{
Dit is alles naar aanleiding van mij vraag :D
14 SHADES OF GREY
pi_98034416
Meh. Ik wil eens vrienden hebben die versieren gewend zijn!
Waar vind je deze? :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:13:35 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98034422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef greatjob het volgende:
Ik ken er een.
C'est la vie
pi_98034537
quote:
Oh je bent dus niet mijn vriend. :o
14 SHADES OF GREY
pi_98034683
quote:
Wellicht zijn dat de mensen die hier geregeld posten wel over een aantal maanden/jaren ;).
Ik ken trouwens zelf een studiegenoot die heel goed kan versieren; die stapt in iedere situatie op vreemde mensen af. In eerste instantie kan het ook negatief werken om met zulke mensen op stap te gaan; het is niet altijd goed voor je zelfvertrouwen... uiteindelijk moet je die drempel om iemand aan te spreken toch zelf over namelijk.
pi_98035155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

heb ik al :')
linkje?
Als versieren niet zo makkelijk gaat #130: waar Mera lang van stof is
pi_98035171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh je bent dus niet mijn vriend. :o
ja maakt zeker vooruitgang! :)
pi_98035213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet iets. Mera moet vanaf Techno zijn huis posten "Hee ik zit hier nu op de bank, heb hem net een pakkerd gegeven!!"

Niet iedereen wil heel zijn/haar priveleven op Internet. Dus misschien doen ze dat niet. :)
pi_98035223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef greatjob het volgende:

[..]

ja maakt zeker vooruitgang! :)
haha :D
14 SHADES OF GREY
pi_98035366
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wellicht zijn dat de mensen die hier geregeld posten wel over een aantal maanden/jaren ;).
Ik ken trouwens zelf een studiegenoot die heel goed kan versieren; die stapt in iedere situatie op vreemde mensen af. In eerste instantie kan het ook negatief werken om met zulke mensen op stap te gaan; het is niet altijd goed voor je zelfvertrouwen... uiteindelijk moet je die drempel om iemand aan te spreken toch zelf over namelijk.
Het afstappen is bij mij niet het probleem (ok, soms wel. maar ook vaak niet). Het laten giechelen lukt mij ook soms (het is zo moeilijk om geen WTF gezicht te trekken als iemand dubbel ligt om iets wat niet (!) grappig is)
pi_98035755
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het is dat je geen geld hebt, anders kon je met mij mee vanavond.
pi_98035832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is dat je geen geld hebt, anders kon je met mij mee vanavond.
Je kan dr toch wel een tientje lenen, wat is dat nou?
pi_98035931
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je kan dr toch wel een tientje lenen, wat is dat nou?
Dat dekt de reis hierheen niet eens.
pi_98036050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ze daar is dan gaat ze toch flirten voor drankjes en wie weet meer.
14 SHADES OF GREY
pi_98036194
quote:

[..]

Volgens mij kon ze gratis met OV in t weekend...

Ohnee, dat is MLIG :|W
pi_98036270
quote:

[..]

Of anders ga jij eens Rotjeknor verkennen :)
pi_98036291
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of anders ga jij eens Rotjeknor verkennen :)
Geen optie want ik heb hier al afgesproken.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:57:57 #139
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98036360
Ik ga hoor mensen, ik ga naar het centrum
ohhh eng allemaal zeg eng eng engggggggg

ik doe net alsof ik frans bauer ben, heel de wereld blij
pi_98036446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:

Ga je dan ook zingen?
14 SHADES OF GREY
pi_98036453
TT klopt niet - ik heb in dit deel nog geen spoor van MLiG gezien :P
pi_98036516
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ook niet :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:06:11 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98036788
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ja dit topic niet.
C'est la vie
pi_98037490
Erg hard gaat het nu ook niet. Maar een halve topic vol terwijl normaalgesproken we in 1 middag makkelijk 3 deeltjes verder hadden kunnen zijn :P
pi_98037602
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:

zo erg is rotterdam toch ook weer niet :') ga desnoods naar de witterdewitstraat als je van arty houdt. of zuid als je graag overvallen wilt worden :P misschien moet ik ook uitgaan.
veel plezier in ieder geval!
pi_98038004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Erg hard gaat het nu ook niet. Maar een halve topic vol terwijl normaalgesproken we in 1 middag makkelijk 3 deeltjes verder hadden kunnen zijn :P
Ik weet 't.. :N
Ik heb zelf alleen niks OT te melden :D
Had ik al nooit, ik kwam hier altijd de verhalen van de rest horen en reageren op posts en zo.
Maar ik ben hier nooit zo actief als ik bij mijn vriend ben, dan lurk ik meestal alleen maar mee (m.u.v. nu dan :D)

Nog ontwikkelingen op dategebied?
Tijn, je zei dat je een geslaagde date hebt gehad? Wanneer was dat en hoe ging dat?
pi_98038101
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik weet 't.. :N
Ik heb zelf alleen niks OT te melden :D
Had ik al nooit, ik kwam hier altijd de verhalen van de rest horen en reageren op posts en zo.
Maar ik ben hier nooit zo actief als ik bij mijn vriend ben, dan lurk ik meestal alleen maar mee (m.u.v. nu dan :D)

Nog ontwikkelingen op dategebied?
Tijn, je zei dat je een geslaagde date hebt gehad? Wanneer was dat en hoe ging dat?
Dat was vorig week zaterdag. Date was gezellig maar daar blijft het bij.
14 SHADES OF GREY
pi_98038419
Ik ben nu bezig een soort van date te regelen via msn en sms!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:48:43 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98038524
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:46 schreef greatjob het volgende:
Ik ben nu bezig een soort van date te regelen via msn en sms!
Zozo hosselbaas.
C'est la vie
pi_98038644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Zozo hosselbaas.
Mag ook wel. Het feestje waar we elkaar zagen is een maand (?) geleden :P
En een avond samen series kijken is amper een date te noemen.
pi_98038687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Feel free to join ;). Ik heb horen zeggen dat je nogal goed bent in Karaoke... dat doet het altijd goed!
En ik zag op Stratumseind een karaokebar! :) Die is in Eindhoven dan toch sneller gevonden dan in Amsterdam. :Y
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:00:39 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98039040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef greatjob het volgende:

[..]

Mag ook wel. Het feestje waar we elkaar zagen is een maand (?) geleden :P
En een avond samen series kijken is amper een date te noemen.
Nou kruip even goed er tegen aan en dan....
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:01:02 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98039059
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

En ik zag op Stratumseind een karaokebar! :) Die is in Eindhoven dan toch sneller gevonden dan in Amsterdam. :Y
Dat heb ik gemerkt ja.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:17:30 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98042456
Ah iedereen is aan het stappen zie ik. Mooi zo.
C'est la vie
pi_98043002
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

Bij deze dan ;)
Groetjes mera vanaf techno's telefoon :p
pi_98043653
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ah iedereen is aan het stappen zie ik. Mooi zo.
Ik niet, ben namelijk niet zo'n stapper. Vind met elkaar wat ondernemen veel leuker (zonder dat het een luidruchtige of superdrukke plek is dan).
Maandje terug nog met een paar vrienden hier in de tuin BBQ gehouden :D
pi_98044016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maandje terug nog met een paar vrienden hier in de tuin BBQ gehouden :D
Met mooi weer een BBQ houden is ook gezellig :Y
pi_98044563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het was dan ook supergezellig!! 1 groot succes!
Kan alleen wel de aanbeveling doen geen vet varkensvlees te eten, dat vloog namelijk steeds in de fik
pi_98044735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was dan ook supergezellig!! 1 groot succes!
Kan alleen wel de aanbeveling doen geen vet varkensvlees te eten, dat vloog namelijk steeds in de fik
Ik eet sowieso geen varkensvlees en vette meuk op mijn BBQ houd ik al helemaal niet van. :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:05:13 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98044801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb de BBQ van volgende week goed gepland er komen wat vrienden (geen dames helaas :P ) en familie en ook aan de muziek is gedacht heb een hele BBQ box samengesteld. _O-
C'est la vie
pi_98044882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb de BBQ van volgende week goed gepland er komen wat vrienden (geen dames helaas :P ) en familie en ook aan de muziek is gedacht heb een hele BBQ box samengesteld. _O-
Een BBQ vergt een goede voorbereiding. :Y Gaat altijd wel wat tijd in zitten om het eten overal vandaan te scharrelen. Als het geen vlug-vlug BBQ is, dan ga ik namelijk wel ff op zoek naar goed vlees en niet naar 'n pakketje van de supermarkt. :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:10:29 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98045111
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een BBQ vergt een goede voorbereiding. :Y Gaat altijd wel wat tijd in zitten om het eten overal vandaan te scharrelen. Als het geen vlug-vlug BBQ is, dan ga ik namelijk wel ff op zoek naar goed vlees en niet naar 'n pakketje van de supermarkt. :)
Pakketjes van de supermarkt. :r
Deze jongen heeft zijn adresjes in Amsterdam voor goed en goedkoop vlees. :Y
C'est la vie
pi_98045244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Pakketjes van de supermarkt. :r
Deze jongen heeft zijn adresjes in Amsterdam voor goed en goedkoop vlees. :Y
Als het vlug-vlug moet is het weleens handig. In de zin van, 16.30 uur klaar met werken, het is mooi weer en last minute besluiten om te gaan BBQ-en. Heb ik wat gepland, dan maak ik me er uiteraard niet van af met een pakketje van de supermarkt. Ik zorg dan dat ik goed vlees heb, goede kolen, etc.

Er kan vrij weinig op tegen een gezellige BBQ-avond.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:19:35 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98045624
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het vlug-vlug moet is het weleens handig. In de zin van, 16.30 uur klaar met werken, het is mooi weer en last minute besluiten om te gaan BBQ-en. Heb ik wat gepland, dan maak ik me er uiteraard niet van af met een pakketje van de supermarkt. Ik zorg dan dat ik goed vlees heb, goede kolen, etc.

Er kan vrij weinig op tegen een gezellige BBQ-avond.
Op die manier kan het wel al haal ik de dingen het liefst los.
Ik hoop wel dat het een beetje normaal weer is zaterdag.
C'est la vie
pi_98045899
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Op die manier kan het wel al haal ik de dingen het liefst los.
Ik hoop wel dat het een beetje normaal weer is zaterdag.
Heeft ook mijn voorkeur, maar als ik om 16.30 uur nog stad en land af moet gaan rijden, gaat er van BBQ-en weinig terecht komen.

Ik vind het ook altijd zonde als ik wordt uitgenodigd voor een BBQ in het weekend en dan komen ze aanzetten met wat diepvriespakketjes van de Aldi en zo'n gammele electrische "BBQ" die je voor twee tientjes bij de Blokker koopt. Het is goed bedoeld, maar niet het echte werk. :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:26:31 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98046010
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft ook mijn voorkeur, maar als ik om 16.30 uur nog stad en land af moet gaan rijden, gaat er van BBQ-en weinig terecht komen.

Ik vind het ook altijd zonde als ik wordt uitgenodigd voor een BBQ in het weekend en dan komen ze aanzetten met wat diepvriespakketjes van de Aldi en zo'n gammele electrische "BBQ" die je voor twee tientjes bij de Blokker koopt. Het is goed bedoeld, maar niet het echte werk. :)
Mijn moeder wou ook de BBQ eerst houden op een elektrische BBQ, ik was sprakeloos. Dan kan je die dingen net zo goed gewoon in de pan gooien. Een BBQ moet op kool.
C'est la vie
pi_98046116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn moeder wou ook de BBQ eerst houden op een elektrische BBQ, ik was sprakeloos. Dan kan je die dingen net zo goed gewoon in de pan gooien. Een BBQ moet op kool.
Electrische BBQ heeft hetzelfde effect als een pan of zo'n bakplaatgeval. Gooi het dan gewoon in de pan, is het sneller klaar, fikt het niet aan en hoef je de electrische "BBQ" niet schoon te maken.

BBQ moet inderdaad op kool. :Y
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:33:52 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98046356
Maar ik heb het gevoel dat deze posts straks verwijderd worden. :P

Dus daarom maar iets over versieren (of nou ja een soort van) erin gooien: Wat is jouw droomman/vrouw?
C'est la vie
pi_98046531
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:

Dus daarom maar iets over versieren (of nou ja een soort van) erin gooien: Wat is jouw droomman/vrouw?
Ja, ben ik ook bang voor. Het is wel leuk natuurlijk om te horen dat er meer mensen tijd en moeite nemen om een goede BBQ te regelen en zich er niet makkelijk vanaf maken met wat diepvriesspul op de electrische "BBQ".

Droomvrouw vind ik echt heel moeilijk te zeggen. Moet ik dan toch wat roepen: goed opgeleid, goede baan, geen storende issues, mooi figuur (slank), donker haar, geen piercings, geen tatoeages, stijlvol gekleed, een vrouwelijke vrouw (en dus geen manwijf)....
pi_98046549
quote:

Mera. O+
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:38:03 #171
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98046557
quote:

Techno. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:39:12 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98046614
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Mera. O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Techno. O+
Ahh wat schattig. Al die liefde in mijn omgeving. Als zijn jullie twee niet mijn omgeving. :P
C'est la vie
pi_98046703
quote:

Maakt me niet echt uit. Ik geloof niet echt dat ik veeleisend kan zijn; alles wat mij leuk vind is goed genoeg denk ik.

Redelijk uiterlijk, lieve uitstraling, blond haar, lief en niet te dom zijn wel een pré.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:44:04 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98046861
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Maakt me niet echt uit. Ik geloof niet echt dat ik veeleisend kan zijn; alles wat mij leuk vind is goed genoeg denk ik.

Redelijk uiterlijk, lieve uitstraling, blond haar, lief en niet te dom zijn wel een pré.
Echt geen meisje van waar je denkt dat zou echt helemaal geweldig zijn? Je hoeft dat niet na te streven (want onmogelijk) maar echt niks?
C'est la vie
pi_98047040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

Echt geen meisje van waar je denkt dat zou echt helemaal geweldig zijn? Je hoeft dat niet na te streven (want onmogelijk) maar echt niks?
Ben sowieso niet echt een veeleisend persoon. Tuurlijk zijn er wel meisjes te noemen die er goed uitzien :9, maar voor mij speelt als ik het echt over een droomvrouw heb veel meer een rol.

Maar misschien heb ik gewoon te weinig fantasie :)
pi_98047183
quote:

Uiterlijk of innerlijk? Uiterlijk stevig gebouwd, donker haar, het liefst iets ouder dan mij. Innerlijk geen idee dat vind ik lastig om te schrijven.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:53:38 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98047312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Uiterlijk of innerlijk? Uiterlijk stevig gebouwd, donker haar, het liefst iets ouder dan mij. Innerlijk geen idee dat vind ik lastig om te schrijven.
Zowel uiterlijk als innerlijk zover je dat kan weten natuurlijk.
C'est la vie
pi_98047429
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Zowel uiterlijk als innerlijk zover je dat kan weten natuurlijk.
Ik weet iets beters _O-
Diegene moet al mijn tekortkomingen accepteren en ik die van haar
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 juni 2011 @ 00:03:07 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98047764
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet iets beters _O-
Dat lijkt me een goeie ja. :P

Nou ik heb jullie al vaak genoeg lastig gevallen met mijn droomvrouw dus ik zal de redenen deze keer achterwegen laten. :)
C'est la vie
pi_98047777
Iemand waar die mijn denkwereld een beetje begrijpt en beetje op dezelfde golflengte als ik zit.

En nee was niet stappen was Inception aan het kijken
  zondag 12 juni 2011 @ 00:04:15 #181
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98047823
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand waar die mijn denkwereld een beetje begrijpt en beetje op dezelfde golflengte als ik zit.

En nee was niet stappen was Inception aan het kijken
En is het wat jouw denkwereld?
14 SHADES OF GREY
pi_98047898
Ik had eergister een bedrijfsbbq, ging het regenen :')

Gelukkig stond er een partytent.

OT: ik zou het niet weten. Brunette, goed figuur, lief, extraverter dan mij, de klik moet er zijn. En ze moet wel wat inhoud hebben, geen oppervlakkige tutjes.

Maar eerst zelf een leven ontwikkelen :')
  zondag 12 juni 2011 @ 00:07:16 #183
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98047980
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had eergister een bedrijfsbbq, ging het regenen :')

Gelukkig stond er een partytent.

OT: ik zou het niet weten. Brunette, goed figuur, lief, extraverter dan mij, de klik moet er zijn. En ze moet wel wat inhoud hebben, geen oppervlakkige tutjes.

Maar eerst zelf een leven ontwikkelen :')
Dat is sowieso heel belangrijk
14 SHADES OF GREY
pi_98048209
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En is het wat jouw denkwereld?
Dat vind ik weer heel moeilijk online te zeggen, dat leer je meer door als je me echt kent.
  zondag 12 juni 2011 @ 00:14:37 #185
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98048334
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik weer heel moeilijk online te zeggen, dat leer je meer door als je me echt kent.
Same here :D IRL ook trouwens :X :{
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 juni 2011 @ 00:19:01 #186
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98048513
quote:

zondag 12 juni 2011 @ 00:20:20 #187
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98048563
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Vertel het eens :D hoe ziet die van jou eruit?
14 SHADES OF GREY
pi_98049191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet iets beters _O-
Dit, en het moet klikken en je moet enigzins bij elkaar passen vind ik. Min of meer dezelfde leeftijd is ook handig. En voor mij heeft de droomvrouw geen kinderen!

Uiterlijk is niet essentieel (je hoeft echt geen perfect uiterlijk te hebben), maar een beetje leuk uiterlijk is toch wel handig voor de "geilheids factor" in bed ;)
pi_98049313
Is er een link naar een meet-verslag? Ik kreeg mee dat Mero een leuk verslagje had geschreven oid?
pi_98049423
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
Is er een link naar een meet-verslag? Ik kreeg mee dat Mero een leuk verslagje had geschreven oid?
Jij post toch niet zo vaak in deze reeks? Ik ben er eigenlijk niet zo voor om die verslagen aan iedereen te laten zien (meer voor wat degenen die er waren ervan vinden, misschien vinden één of meer mensen het wel helemaal niet leuk dat mensen over ze kunnen lezen), maar nu ie toch al online staan waar iedereen em kan zien:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten
pi_98049553
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij post toch niet zo vaak in deze reeks?
Hij is een lurker?
Of wie weet een sensatiezoeker :P
pi_98049638
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij post toch niet zo vaak in deze reeks? Ik ben er eigenlijk niet zo voor om die verslagen aan iedereen te laten zien (meer voor wat degenen die er waren ervan vinden, misschien vinden één of meer mensen het wel helemaal niet leuk dat mensen over ze kunnen lezen), maar nu ie toch al online staan waar iedereen em kan zien:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #129: met checklisten
Nee, ik werk elke week en ik heb geen tijd om 's avonds 4 delen terug te lezen, vandaar. Niet dat je denkt dat ik een sensatiezoeker ben ofzo :')

Ik post al af en toe mee vanaf deel 37.
pi_98049909
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee, ik werk elke week en ik heb geen tijd om 's avonds 4 delen terug te lezen, vandaar. Niet dat je denkt dat ik een sensatiezoeker ben ofzo :')

Is prima hoor :)
(ik heb je username wel vaker gezien maar ik wist niet of dat nou in deze reeks was of niet, en los daarvan staat het toch al online)
pi_98049938
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is je vergeven :P

Was natuurlijk ook meer sarcastisch bedoelt ;)
pi_98049978
was Techno eigenlijk ook bij de meet?
pi_98049988
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Is prima hoor :)
(ik heb je username wel vaker gezien maar ik wist niet of dat nou in deze reeks was of niet)
Hij is toch de man die menig heggetje heeft geschoren? :)

Verder begrijpelijk dat je niet alles terug gaat lopen te spitten. Het gaat soms zo enorm snel en echt de moeite om alles post voor post dan weer door te gaan nemen is het vaak ook niet.
pi_98049991
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is je vergeven ;)

Was natuurlijk ook meer sarcastisch bedoelt ;)
Hmm ja, sarcasme is moeilijk te herkennen op teh interwebs :P
pi_98049997
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
was Techno eigenlijk ook bij de meet?
Nope.
pi_98050024
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij is toch de man die menig heggetje heeft geschoren? :)
Dat mocht ik willen _O-
  zondag 12 juni 2011 @ 00:57:48 #200
108913 Godshand
guide4you
pi_98050233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stevig gebouwd? Zo'n type die jou in elkaar zou kunnen tremmen? Zoiets?
pi_98050265
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo'n type die jou in elkaar zou kunnen tremmen?
Dat schijnt hij wel lekker te vinden.
pi_98051814
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Mera. O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Techno. O+
Wat een klef gedoe hier :')
pi_98051923
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:44 schreef minibeer het volgende:

[..]

[..]

Wat een klef gedoe hier :')
Ach, is toch liev? O+
pi_98052357
Ik lig zo lekker op bank ben zelfs te lui om naar bed te gaan _O-
  zondag 12 juni 2011 @ 02:16:56 #205
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98052582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef formerjellybean het volgende:
Te dronken om jezelf in bed te hijsen?
The view from nowhere.
pi_98052634
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef formerjellybean het volgende:
Hoeft toch niet? Trek gewoon ter plekke een deken over je heen en slaap lekker! :)
pi_98052639
Nee , was thuis film gekeken , met dekentje over me heen toen wat gaan surfen en aangezien ik nog steeds op de bank met deken ben ik gewoon te lui. Ik denk dat ik wel zo ga mezelf een goede schop onder mijn hol geven.
pi_98052688
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoeft toch niet? Trek gewoon ter plekke een deken over je heen en slaap lekker! :)
Dat kan ik me rug niet aandoen, maar ik weet nu dus wel dat dekentjes over de bank niet altijd een goed idee is , want ik word er superlui van
  zondag 12 juni 2011 @ 02:22:03 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98052698
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw of man komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
C'est la vie
pi_98052721
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
Bij mij zou dat een man zijn, en dat zou ik momenteel ff niet weten ..........
pi_98052776
quote:
Om even op de vorige vraag door te gaan welke vrouw of man komt het dichtst in de buurt bij je ideale plaatje?
Beetje laat om nog na te moeten denken.
Zelf vind ik Patricia Arquette in de serie "Medium" wel in de buurt komen, maar dan zonder dat paranormale erbij, en ook ietsje jonger had ook gemogen, en zonder die kinderen.
Maar dat komt wel in de buurt denk ik
pi_98052829
In dat geval mag John Mayer me wel slaapliedjes toezingen :Y En met die noot geef mezelf maar even de schop en ga ik maar even dromen van John Mayer.
  zondag 12 juni 2011 @ 02:29:58 #213
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98052855
quote:
Ik zou een heel eind komen als ik de beste eigenschappen van de vrouwelijke posters in dit topic combineer.
The view from nowhere.
pi_98053004
Ik ga naar bed. Trusten :W
pi_98053254
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, is toch liev? O+
Ik kan er nooit zo goed tegen (in het echt dan). Jaloezie, diep van binnen denk ik :P.
Verder wens ik magnetronkoffie weltrusten en ga ik morgen zwemmen :).
pi_98053457
Was met een vriendin in de stad, beetje babbelen over koetjes en kalfjes. Spreekt een niet onaantrekkelijk meisje ons aan die we wel vaker in die kroeg zien. Dus ik begin een gesprek met haar, eens kijken wat voor een persoon het eigenlijk is. Kwam daar binnen 5 minuten op terug.

In die 5 minuten claimde ze waanzinnig into filosofie te zijn, claimde ze tussen de wilde wolven geleefd te hebben (die vriendin en ik dachten direct aan wolvenshirts. Dankjewel Fok :') ) en met gorilla's gewerkt te hebben. Ze zei rond de 20 te zijn maar had al drie miskramen gehad en een slechte vader. Daarnaast zei ze een persoonlijke vriend van een één of andere rockster te zijn geweest.

:') x oneindig. Uiteindelijk hebben we haar kunnen ditchen en zijn we maar bij die vriendin thuis biertjes gaan drinken. Mijn God, wat een fantast.

Tot overmaat van ramp niet op mijn telefoon gekeken. Nu heb ik een leuke avond misgelopen met een vrouw die ik al een paar keer heb gesproken en mee heb gedanst de afgelopen weken en die mij berichtte dat ze toch in de stad was, ook al zou ze niet gaan ;(
  zondag 12 juni 2011 @ 03:44:29 #217
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98053759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het kan eigenlijk nog erger (een goed bewaard geheim van mijn beste vriend uit die tijd en mij).
Net voor ons in de bus zat het meest "vrije meisje van de klas" op schoolreis.

Zij wilde wat automobilisten moonen (de broek naar beneden doen om haar billen te laten zien)...
En wat deden die vriend en ik.. met een rode kop (nog voor dat we het zagen) draaiden we ons om, om onze lunchpakketjes te pakken.. hebben helemaal niets gezien, terwijl dit onze kans was.
Mja, hoe stuntelig ben je dan... als je beiden nog maagd (voor jongens heet het 'knaap') bent!
WTF were we thinking.... niet durven te kijken.

Uiteindelijk hebben we het later wel goed gemaakt... en werd ik later behoorlijk populair... maar voor mijn kameraad was uiteindelijk geen vrouw veilig. Uiteindelijk heeft hij zelfs de/ een Nederlandse vriendin van iemand van The Red Hot Chili Peppers ingepalmd.
Ach ik heb het later goed gedaan... maar er was altijd baas boven baas... en heb meestal mijn meerdere moeten erkennen in hem.
En zo kun je zelfs als je je 'baas' voelt toch nog makkelijk overtroffen worden door anderen. En zo is het leven... wees tevreden met wat je wel hebt... anders blijf je je een loser voelen tegenover anderen.
  zondag 12 juni 2011 @ 04:02:39 #218
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98053917
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Jay! toch nog een reactie van het meisje wat ik mee uit gevraagd had (3 weken terug).

Ze zegt dat ze per ongeluk mijn mailtje verwijderd had, en hem nu weer tegenkwam bij het opschonen van de verwijderde items. Beetje jammer, maar ze nodigt me ook uit om een nieuwe datum te prikken. Dus dat lijkt nog steeds positief.

Op zich lijkt he me slim om haar nu een beetje op haar plek te zetten, en daarna uit te nodigen voor een nieuwe datum. Ik ben natuurlijk een man, dus ik moet niet met me laten sollen.
Maar hoe pak ik dat een beetje handig aan?
Hoe pak je dit het beste aan... goede vraag.

Allereerst ga er niet direct van uit dat ze dit expres deed (maar hou er wel rekening mee)...
Maar ga gewoon eerst met haar verklaring mee. Als je daarna nattigheid voelt waarbij jouw zelfbeeld op het spel staat... vraag haar dan eerlijk te zijn... en weet je zeker dat ze niet eerlijk is... hou dan de eer aan jezelf. Weet je het niet zeker of ze eerlijk is... doe dan wat het beste voelt (meestal klopt dit dan ook wel) en krabbel niet terug, tenzij ze haar best doet om je terug te winnen.
Maar dan mag ze wel meer haar best doen.... want een paar snelle zinnen... nee daar zit je niet op te wachten. Dan moet ze ook dieper gaan... als ze dat niet kan, dan hoef jij ook niet dieper te gaan voor haar!

Dus laat niet met je sollen, maar laat ook niet al te veel ruimte voor twijfel in wat je tegen haar zegt... Je kunt best heel hard zijn, maar wees er dan ook zeker van dat je echt op het 2e plan staat.
En als je er echt zeker van bent dat jij gedold wordt... (en dan wel echt heel zeker bent!!!) ja, dan ben je het bijna aan jezelf verplicht om haar op haar nummer te zetten!!!

Zelf heb ik ooit een ex gehad die me bedonderde met een ander. Ik kon me inhouden, nam nog een afscheids fuck (zonder dat zij dit besefte)... heb (destijds 10 gulden) op haar nachtkastje neergelegd en kleedde me weer aan. Zij wist nog niet dat ik alles al wist... en vroeg me waarvoor dat geld was...Ik antwoordde... voor de goedkoopste hoer die ik ooit had ontmoet, en verliet haar kamer, om haar nooit weer te zien.

Gewoon de ultieme wraak voor iemand die zonder mededogen vreemdgaat... en je zonder een moment maar ontziet...

Maar hoe het ook tussen jullie gaat... geef altijd de ruimte om dingen op te biechten of wat dan ook.. en weet ook zeker dat alles wat je hebt gehoord redelijk op waarheid berust!

Zo niet... dan geen wraak... tenminste niet direct.
  zondag 12 juni 2011 @ 04:59:53 #219
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98054304
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goede vraag!

Soms ben ik er gewoon ingerold, juist door helemaal mezelf te blijven.. net die mooie meid weten te bereiken die wel gevoelig was voor meer wereldse zaken dan puberteit alleen... en ook vrienden te worden met een vriend die zelf nog niet besefte dat hij uiteindelijk een grote vis zou worden.

Als je na een tijdje dan ineens in de juiste kringen beweegt... en je ook wat aan jezelf gedaan hebt... om jouw vrienden bij te houden... dan heb je zelfvertrouwen.

Het versieren is soms nog wat verder weg.. maar bedenk tegelijkertijd dat jij niet waardeloos bent... voor een aantal mensen ben je ook de manier om tot die populaire mensen te komen. En eigenlijk weet je dan al dat ze er best wat aan willen doen om jou in te palmen!

Wees dan niet te gretig, want zij willen iets van jou... zij weten niet wat jij van hun wilt, dus hou jouw kaarten dicht bij je.... Uiteindelijk zullen ze veel meer toegeven op jou, dan jij op hun (jij hebt de troeven)... en als ze wat van jou willen, zullen ze eerst jou als "ergens best wel cool" moeten neerzetten.. want als hun andere gasten dit niet geloven... komen zij ook geen fuck verder... dus ze zullen jou moeten promoten om binnen jouw cirkeltje te komen.

Maar verder... ik heb het versieren me amper eigen gemaakt... ik heb mezelf zelfvertrouwen eigen gemaakt. En het versieren komt met het zelfvertrouwen.

En als je naast een paar populaire figuren ook nog eens feestjes weet te organiseren in kleine ruimtes waardoor er vele (al dan niet tijdelijke) stelletjes ontstaan tussen allerlei winners, losers en wat er tussen in zit... dan zijn jouw feestjes de beste.. en sterker nog... dan zijn ze tot in de eeuwigheid "the parties to be" want een leuk feest is al snel een legendarisch feest als een stud of een topvrouwtje er de juiste partner vindt. En dan ben je ineens met het feest een legendarische gastheer.
Hahaha... nog steeds krijg ik van volledig onbekenden te horen (als ik mijn volledige naam geef) dat ze van mijn feesten hebben gehoord uit de jaren '90.

En goed, dit waren best wel ruige feesten met veel seks en alcohol... maar de status die deze feesten hebben gekregen... waren het toen feesten waar soms eens iemand 2 of 3 partners had... nu 20 jaar later zweert bijna iedereen dat op die feesten bijna iedereen wel seks had met bijna ieder ander.

Behoorlijke goede feesten worden overdreven... en worden legendarisch. Degenen die erbij waren overdrijven graag... en ja... zolang de juiste personen erbij waren, wordt het ook voor waar aangenomen omdat zij idd zoveel veroveringen hadden.
En daarna wordt de gastheer gehuldigd en verbonden aan zoveel mogelijk vrouwen (en wordt hierdoor populair).
Pas daarna wordt het voetvolk gehuldigd (en zelf hun worden meer vrouwen toegeschreven als dat ze werkelijk hebben gehad)

Maar dat is het hele kaas eten... weet door te dringen tot de happy few... zorg dat er kamers vrij zijn voor seks. Zorg dat je vol bekkend gezien wordt voordat je zelf verdwijnt naar een andere kamer... en de dorps tamtam doet de rest. ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 05:08:21 #220
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98054357
quote:
Leidt gewoon het onderwerp af van het gekibbel ( of leidt het onderwerp toe naar het gekibbel om de rest van de discussie in de luwte te laten).
Eigenlijk had ik veel negatieve reacties op mijn reacties verwacht... of tenminste van de Fok haantjes verwacht mij onderuit te willen halen.

Maar mischieen is R&P inderdaad wel goed beschermt door de juiste personen. Ik begin er steeds meer in te geloven.
  zondag 12 juni 2011 @ 10:48:40 #221
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98056459
Ik heb een leuke nacht gehad. In het dansgebouw zelf niet versierd trouwens. Iets van zes leuken gezien, waarvan één na een tijdje heel awkward voor mijn neus stond te schuren met een wijf. Beetje boerentrienenmeid, maar ze kon wel dansen. Weer een andere zocht ik de hele tijd oogcontact mee, zei hij na een uur 'hoi' en liep weg ( heel stom moment zeg). Waarschijnlijk was ik zijn type niet, hij ging daarna met aziatische meisjes praten.

naja heb geen zin meer om verder te typen
pi_98056554
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb een leuke nacht gehad. In het dansgebouw zelf niet versierd trouwens. Iets van zes leuken gezien, waarvan één na een tijdje heel awkward voor mijn neus stond te schuren met een wijf. Beetje boerentrienenmeid, maar ze kon wel dansen. Weer een andere zocht ik de hele tijd oogcontact mee, zei hij na een uur 'hoi' en liep weg ( heel stom moment zeg). Waarschijnlijk was ik zijn type niet, hij ging daarna met aziatische meisjes praten.

naja heb geen zin meer om verder te typen
Maar er is verder niets gebeurd dus?
  zondag 12 juni 2011 @ 10:54:37 #223
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98056590
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar er is verder niets gebeurd dus?
jawel, maar kan niet meer typen ivm spionage

geen beurt hoor, maar da's misschien juist beter zo beginnen. echt leuk :)
  zondag 12 juni 2011 @ 10:55:49 #224
108913 Godshand
guide4you
pi_98056618
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 04:59 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Goede vraag!

(lap tekst over ruige feesten)
Haha, ook herkenbaar. Nog steeds vrijgezel en nog steeds feesten trouwens. Men begint in november al te vragen of ik mijn verjaardag vier. En op de verjaardag vragen ze al wanneer ik mn 1ste bbq plan.

En zelfs als ik het niet wil, die feesten worden altijd een chaos :')

Er heeft altijd wel iemand teveel op, (incluis mijzelf wel eens :@) en er ligt altijd wel iemand te vozen.. Ik heb alleen niet van die pornokamers als EricOscura, want maar 1 slaapkamer en ik wil niet slapen in het kwakje van een ander :')

Kortom door dit heb je wel een bepaalde naam ja. Hoewel sommige dames er ook op kunnen afknappen, zo vonden enkele vrouwen het maar een puberale bende voor 30+ ers :P
pi_98056645
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Spionage :')

Je kan het leven wel weer aan nu?
  zondag 12 juni 2011 @ 10:59:17 #226
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98056689
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Spionage :')

Je kan het leven wel weer aan nu?
ja ik merk direct verandering in mijn stem, alles chill, zo van "ey joh ik weet nie" of "ah joh gaat toch goed zo" etc.
  zondag 12 juni 2011 @ 11:00:25 #227
108913 Godshand
guide4you
pi_98056723
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja ik merk direct verandering in mijn stem, alles chill, zo van "ey joh ik weet nie" of "ah joh gaat toch goed zo" etc.
Komt wel goed meisje, sluit je ogen en je pc maar...
pi_98056771
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat ga je nu doen als je je over een paar dagen weer klote voelt?
  zondag 12 juni 2011 @ 11:03:53 #229
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98056798
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat ga je nu doen als je je over een paar dagen weer klote voelt?
ach het leven is zo mooi
gewoon genieten toch
beetje zonnen op het strand ofzo :)
pi_98056833
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ach het leven is zo mooi
gewoon genieten toch
beetje zonnen op het strand ofzo :)
Dat zeg je nu. Als jij seks als bevestiging nodig hebt om de boel weer aan te kunnen dan heb je datzelfde gevoel binnen twee weken weer.
pi_98056901
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 05:08 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Leidt gewoon het onderwerp af van het gekibbel ( of leidt het onderwerp toe naar het gekibbel om de rest van de discussie in de luwte te laten).
Eigenlijk had ik veel negatieve reacties op mijn reacties verwacht... of tenminste van de Fok haantjes verwacht mij onderuit te willen halen.

Maar mischieen is R&P inderdaad wel goed beschermt door de juiste personen. Ik begin er steeds meer in te geloven.
Die fok haantjes komen niet zo veel in de versier topic geloof ik. Das ook de reden dat ik nu vooral hier zit :P
  zondag 12 juni 2011 @ 11:09:18 #232
108913 Godshand
guide4you
pi_98056921
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Als jij seks als bevestiging nodig hebt om de boel weer aan te kunnen dan heb je datzelfde gevoel binnen twee weken weer.
Ach laat dat kind toch. Anders heeft ze nergens een uitlaatklep
  zondag 12 juni 2011 @ 11:12:06 #233
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98057000
dankjewel Godshand je gedraagt je erg sympathiek :)
pi_98057293
Hodfr, Eric besluit eens te reageren _O-
pi_98057471
Moet wel zeggen dat lanter de "spice" in deze topic is ;)

Ik heb wel heel wat vreemdere mensen meegemaakt hoor :P
  zondag 12 juni 2011 @ 12:16:31 #236
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98058641
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Echt leuk dus. Heb je er nu een nieuw contact bij met een mogelijk vervolg?
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:21:51 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98058833
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach laat dat kind haar toch. Anders heeft ze nergens een uitlaatklep
Heel goed, en nu nog Daniel overtuigen.
Laten we gelijk de lanterfanteraar taal (LT) erkennen als een tweede officiele taal binnen dit topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 12-06-2011 12:40:34 ]
The view from nowhere.
pi_98059266
Buiten Lanter en Mystik nog mensen op stap geweest gisteren? Ik moest helaas tot 4:30 werken :(.
pi_98059345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:32 schreef Axel1988 het volgende:
Buiten Lanter en Mystik nog mensen op stap geweest gisteren? Ik moest helaas tot 4:30 werken :(.
Ik ben gisteren ook uit geweest, en naast het billenknijpen is hier nu ook een soort aai-over-de-buik iets ontstaan. Voor de rest was het gezellig, ben voor het eerst in maanden in een tent geweest hier en het viel me mee daar. De nieuwe eigenaar heeft eens strenger beleid aan de deur wat al wat scheelt, en het is verbouwd.
pi_98059983
Lekker stil hier...de rest is camperen??
pi_98060054
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker stil hier...de rest is camperen??
Zit thuis tentamens te leren en verslagen te maken, dus heb ook niet zoveel over versieren te vertellen of te vragen nu ;(
  zondag 12 juni 2011 @ 13:01:45 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98060224
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 05:08 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nee hoor de FOK! haantjes hebben precies dezelfde problemen als wij alleen om hun reputatie online in stand te houden zullen ze nooit in dit soort topics gaan zitten. Want ze hebben zogenaamd allemaal een vriendin en neuken er natuurlijk elke dag op los.
C'est la vie
pi_98060820
Ik heb lekker chill met dekentje op bank film inception gekeken, voor de verandering weer geen avondje uit . Maar wel laat opgebleven en uitgeslapen
pi_98060893
Oh besef trouwens dat MLIG dit hele topic er nog niet is geweest . Nu moeten we de titel veranderen :'(
  zondag 12 juni 2011 @ 13:19:57 #245
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98060914
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oh besef trouwens dat MLIG dit hele topic er nog niet is geweest . Nu moeten we de titel veranderen :'(
Volgende TT wordt iets met Former haha
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 juni 2011 @ 13:20:56 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98060951
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgende TT wordt iets met Former haha
Met hosselbaas Eric zoiets.
C'est la vie
pi_98060986
Ik heb al een tt gehad :6
  zondag 12 juni 2011 @ 13:22:34 #248
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98061006
quote:
16s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb al een tt gehad :6
Nog een betere TT: Wie wordt het volgende koppeltje hier?
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 juni 2011 @ 13:24:15 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061077
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 04:02 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Hoe pak je dit het beste aan... goede vraag.
knip.
Een bekende strategie: Tit for tat (http://en.wikipedia.org/wiki/Tit_for_tat)
Je beweegt met de ander mee. Als de ander meer afstand neemt, doe je dat zelf ook. Als de ander weer toenadering zoekt, doe je dat zelf ook (vergevingsgezind zijn dus).
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:26:59 #250
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061181
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 04:59 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Goede vraag!
knip
Voor dit soort machtsspel is Dyna18 te aardig.
The view from nowhere.
pi_98061218
quote:
De eigenschappen wat voor mij een zeer aantrekkelijke vrouw maken zijn:
- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Slank of normaal postuur
- Lang
- Mooie ogen (lastig te beschrijven echter wat dat inhoud)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:31:23 #252
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98061347
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Lang
Maakt de haarkleur nog wat?
14 SHADES OF GREY
pi_98061386
Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt een lijstje, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder ben en ik ook wel weet dat zodra je verliefd bent het hele lijstje weg gaat.
pi_98061441
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe korter je wishlist hoe beter; haarkleur is denk ik te specifiek... ik sluit me grotendeels bij dyna18 aan, al zou ik postuur/lengte/mooie ogen gewoon noemen als "uitstraling"... maakt me daarbij niet zo gek veel uit hoe lang ze nou precies is of wat haar postuur precies is.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:33:48 #255
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061443
quote:

[..]

- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Lang
Dat zou best een kreng kunnen zijn.
The view from nowhere.
pi_98061452
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt een lijstje, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder ben en ik ook wel weet dat zodra je verliefd bent het hele lijstje weg gaat.
Dat weet ik op mijn leeftijd ook nog wel, maar desondanks weet ik ook prima wat ik lekker vind om te zien en leuk om mee om te gaan.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:34:59 #257
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061496
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat weet ik op mijn leeftijd ook nog wel, maar desondanks weet ik ook prima wat ik lekker vind om te zien en leuk om mee om te gaan.
Maar weet je ook dat dit kan veranderen? Zo kunnen bijvoorbeeld sandalen best sexy worden :D .
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:35:39 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98061526
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar weet je ook dat dit kan veranderen?
Voorkeuren? Ja die veranderen ik vind nu hele andere dingen belangrijk dan toen ik 20 was
14 SHADES OF GREY
pi_98061539
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar weet je ook dat dit kan veranderen?
Tuurlijk, er verandert al zoveel in je leven waarom zou dit een uitzondering zijn?
  zondag 12 juni 2011 @ 13:38:56 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98061655
quote:

[..]

- Sportief
- Actief leven
- Reislustig
- Hoger opgeleid
- Lang
Mijn droomvrouw voldoet daar wel zo'n beetje al heeft die volgens mij het HBO niet eens afgemaakt.
C'est la vie
pi_98061668
Mijn ervaring is eigenlijk dat ik vroeger wel lijstjes had , maar steeds verliefd werd op degene die totaal niet aan de lijstjes voldeed achteraf. Je vind het vaak juist waar je het totaal niet van verwacht.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:39:27 #262
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98061682
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn droomvrouw voldoet daar wel zo'n beetje al heeft die volgens mij het HBO niet eens afgemaakt.
En was is daar nu mis mee?
14 SHADES OF GREY
pi_98061713
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb hier wel een voorkeur in, maar hier ga ik mensen echt niet op afwijzen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe korter je wishlist hoe beter; haarkleur is denk ik te specifiek... ik sluit me grotendeels bij dyna18 aan, al zou ik postuur/lengte/mooie ogen gewoon noemen als "uitstraling"... maakt me daarbij niet zo gek veel uit hoe lang ze nou precies is of wat haar postuur precies is.
Eens, al is postuur wel voor mijn een deal-breaker.
Lengte en ogen inderdaad niet.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat zou best een kreng kunnen zijn.
Zou kunnen, al verwacht ik dat niet zosnel van iemand die een actief leven heeft.
Maar als ze niet leuk is, dan is het inderdaad ook snel afgelopen.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:40:28 #264
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061722
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tuurlijk, er verandert al zoveel in je leven waarom zou dit een uitzondering zijn?
En dat hetgeen waarop je selecteert deels onbewust is, en dat lijstjes daarom een povere uitdrukking zijn van je werkelijke criteria.
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:42:16 #265
118585 Crutch
pi_98061783
Droomvrouwen:

en

Je moeder is een hamster
pi_98061792
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En dat hetgeen waarop je selecteert deels onbewust is, en dat lijstjes daarom een povere uitdrukking zijn van je werkelijke criteria.
Tsja ik beweer dan ook niet dat ik mannen langs ga met een lijstje in mijn hand om te kijken of ze er wel aan voldoen. De vraag was dan ook wat je droomvrouw/man is, en als ik die mocht samenstellen weet ik wel het een en ander te noemen wat ik leuk vind. Dat heeft ook niet zoveel meer te maken met dat onbewuste selecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 13:43:06 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 13:42:57 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98061812
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En was is daar nu mis mee?
Niks maar ik legde even mijn droomvrouw naast zijn lijstje dat is alles. Al was ze niet verder gekomen dan een halve VMBO opleiding als ze leuk is maakt mij het geen hol uit.
C'est la vie
pi_98061827
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Voor dit soort machtsspel is Dyna18 te aardig.
Als ik de reactie van Eric goed begrijp, dan zegt hij vooral dat je niet over je heen moet laten lopen. Dus vertrouwen hebben in de ander, totdat het tegendeel bewezen is en dan ook geen shit accepteren en haar loslaten.

Dat heeft niet direct iets met aardig zijn te maken, maar meer met respect voor jezelf.
pi_98061877
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Droomvrouwen:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Dat bovenste meisje ziet er grappig uit
  zondag 12 juni 2011 @ 13:45:16 #270
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061884
quote:
Droomvrouwen:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Ronde koppies
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:46:15 #271
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98061923
quote:
Droomvrouwen:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
De onderste :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 juni 2011 @ 13:47:51 #272
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98061985
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Als ik de reactie van Eric goed begrijp, dan zegt hij vooral dat je niet over je heen moet laten lopen. Dus vertrouwen hebben in de ander, totdat het tegendeel bewezen is en dan ook geen shit accepteren en haar loslaten.

Dat heeft niet direct iets met aardig zijn te maken, maar meer met respect voor jezelf.
Het sloeg op post 219 (niet op post 218). Of wil je ook hossel baas worden?
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:50:44 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98062093
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wie wil er nou geen hosselbaas worden?
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 13:53:12 #274
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98062185
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is mij te primitief.
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:53:33 #275
118585 Crutch
pi_98062199
De bovenste is Alicia Silverstone (A Blast From The Past) en de onderste is Mila Kunis (That 70's Show)
Je moeder is een hamster
  zondag 12 juni 2011 @ 13:53:56 #276
118585 Crutch
pi_98062220
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ronde koppies
Ja O+
Je moeder is een hamster
  zondag 12 juni 2011 @ 13:54:58 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98062252
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is mij te primitief.
Nou ja als zeventienjarige wil je niks anders.
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 13:55:05 #278
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98062257
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja ik beweer dan ook niet dat ik mannen langs ga met een lijstje in mijn hand om te kijken of ze er wel aan voldoen. De vraag was dan ook wat je droomvrouw/man is, en als ik die mocht samenstellen weet ik wel het een en ander te noemen wat ik leuk vind. Dat heeft ook niet zoveel meer te maken met dat onbewuste selecteren.
Daarom is het ook misleidend.
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:56:10 #279
118585 Crutch
pi_98062296
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben geen 21 meer.
Je moeder is een hamster
pi_98062324
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Crutch het volgende:
De bovenste is Alicia Silverstone (A Blast From The Past) en de onderste is Mila Kunis (That 70's Show)
Ja nu je het zegt , maar dan val je waarschijnlijk op ondeugende meisjes want Alicia heeft een beetje een ondeugende uitstraling , wat ik bij meiden altijd wel grappig vind.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:59:04 #281
118585 Crutch
pi_98062396
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt , maar dan val je waarschijnlijk op ondeugende meisjes want Alicia heeft een beetje een ondeugende uitstraling , wat ik bij meiden altijd wel grappig vind.
Qua uitstraling wel ja, maar voor Hollywoodbegrippen deugt ze wel redelijk hoor.
Je moeder is een hamster
pi_98062442
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom is het ook misleidend.
Want? Het is niet voor niets een droomvrouw/man lijstje.
pi_98062661
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ah, ik wilde nog reageren op die post.
Het klinkt allemaal erg lastig om het op die manier aan te pakken voor iemand die moeite heeft met sociale omgang.
pi_98062749
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Crutch het volgende:

[..]

Qua uitstraling wel ja, maar voor Hollywoodbegrippen deugt ze wel redelijk hoor.
Voor ondeugend hoef je niet bad ass te zijn he. Je kan ook er gewoon nog steeds zo zijn dat je gewoon nog jeugdig in doen en laten bent en af en toe nog steeds kattekwaad uit kan halen.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:16:19 #285
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98063083
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Want? Het is niet voor niets een droomvrouw/man lijstje.
Omdat je bewuste ideeen daarover nooit je werkelijke voorkeuren goed uitdrukken. Het in woorden proberen uit te drukken is een hopeloze zaak. Als iemand op basis van dat lijste mannen voor je uitzoekt, dan vind je de meeste wss niks. Daarom werken contact ads niet.
The view from nowhere.
pi_98063141
Deze reeks is niet goed voor mij. Wat een droom.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:19:32 #287
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98063188
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Een interessante opmerking. Vertel.
The view from nowhere.
pi_98063192
quote:
8)7 8)7
pi_98063229
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een interessante opmerking. Vertel.
Ik had een nogal uhh...aparte droom. :') Terwijl ik gister helemaal niet bezig was met de reeks of zo.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:20:36 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98063232
quote:
Que?
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 14:21:42 #291
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98063276
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had een nogal uhh...aparte droom. :') Terwijl ik gister helemaal niet bezig was met de reeks of zo.
Nu is het al een droom over een droom :D . Hoe was je droom?
The view from nowhere.
pi_98063313
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu is het al een droom over een droom :D .
....nee, zo zie ik het toch niet. :D

Drie dingen: MLiG, seks, geen condoom.

Bizar, echt.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:22:51 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98063322
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu is het al een droom over een droom :D . Hoe was je droom?
Ik moet denken aan Inception.
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 14:23:58 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98063360
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bizar, echt.
Ik wordt heel nieuwsgierig nu (Je mag hem ook PM 'en).
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:24:01 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98063362
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bizar, echt.
Nee zo makkelijk kom je er niet van af ons een beetje nieuwsgierig maken.

Wij willen een gedetailleerde reconstructie. :(
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 14:24:58 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98063405
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee zo makkelijk kom je er niet van af ons een beetje nieuwsgierig maken.

Wij willen een gedetailleerde reconstructie. :(
Nog beter een reconstructie IRL
14 SHADES OF GREY
pi_98063411
Niet om onaardig te doen hoor Straw ben je dan niet teveel met dit bezig als je er ook nog over gaat dromen ???
pi_98063412
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog beter een reconstructie IRL
:')
pi_98063430
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om onaardig te doen hoor Straw ben je dan niet teveel met dit bezig als je er ook nog over gaat dromen ???
Nee, ik was er dus juist totaal niet mee bezig gister.

Droom wel vaker over de vreemdste dingen.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:27:27 #300
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98063492
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik was er dus juist totaal niet mee bezig gister.
Dat is vaak zo. Je houd je eerst ergens intensief mee bezig. Dan even niet. En dan komen er dingen naar boven.
The view from nowhere.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:27:42 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98063504
lapo
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')