abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98012605

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:42:34 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013110
Waar zijn al die reacties heen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:48:04 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98013227
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
Waar zijn al die reacties heen?
Naar het groot archief voor offtopic en SC berichten.
pi_98013417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Naar het groot archief voor offtopic en SC berichten.
:D
pi_98013636
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt net bewezen dat niet je broertje maar jij gewoon een abonnement op de kidsweek hebt.
(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)
:P Het abonnement staat inderdaad officieel op mijn naam, maar toen ik een abonnement op de kijk kreeg, kreeg mijn broertje de kidsweek
Maar hij had em dus gewoon weggegooid :{
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:05:48 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013675
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

(het zou toch kunnen? als moderators het nog ergens willen laten staan zodat danny en alle andere grote bazen en moderators het nog terug kunnen zien)
:P Het abonnement staat inderdaad officieel op mijn naam, maar toen ik een abonnement op de kijk kreeg, kreeg mijn broertje de kidsweek
Maar hij had em dus gewoon weggegooid :{
Zo'n kidsweek gewoon weggooien de schoft! :(
Nee hoor jammer maar maakt verder niet zoveel uit.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:11:56 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98013776
Anders worden er even 5 topics per dag gevuld. :X
Nog iets spannends gebeurd laatste 3 topics? :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:12:32 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98013790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Anders worden er even 5 topics per dag gevuld. :X
Nog iets spannends gebeurd laatste 3 topics? :X
Ehm nee maar wij doen ook niks spannends he.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:23:10 #9
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98013987
De belangrijkste tip is denk ik; verstop je niet achter al deze topics. Sure, er zullen goede tips bij zitten, maar niet elke tip is even goed bruikbaar voor iedereen.
Vindt je eigen manier... om allereerst wat meer populair te worden.

En dat doe je door in de kern jezelf te blijven, maar je kunt in jouw voorkomen wel wat dingen veranderen. Allereerst bijvoorbeeld (als je een enorme nerd bent) je wat vlotter kleden. Als degene die jij wilt hebben van een beetje stoer houdt, dan kun je zelfs voor slechts 20 euro een leuk leren jasje bij de kringloop winkel kopen (als je een arme student of leerling bent).

Als je vaker complimenten krijgt over jouw kleding... hoe klein dan ook... dan voel je je zekerder.
Ook dat bezoekje aan de kapper (of juist niet; lekker laten groeien als je sowieso van hardrock houdt)... kan je net dat beetje zekerheid geven.

En of je nu een jongen of een meisje bent... uiterlijk doet meestal ter zake; ga (zeker als je nog jong bent) lekker naar de fitness, het liefst 2 of 3 keer per week... kweek een goed figuur, en als man; kweek spieren.(zeker als je verder er uiterlijk niet al te goed aan toe bent, scheelt dat een slok op een borrel). En nee; die spieren kweken is niet bedoelt om overal te vechten om indruk te maken... somst trekt het wel meiden aan... maar doorgaans zijn dat niet het soort meiden waar jij uiteindelijk mee door wilt gaan.

Dus ja uiterlijk doet zeker terzake.

Dan de rest;
Als je een nerd bent... lul niet teveel alleen maar over computers, maar zorg voor een brede belangstelling... Lees de kranten, bezoek musea (maar probeer niet de wijsneus uit te hangen en belerend te doen... grijp alleen terug op die kennis, als een ander het onderwerp toevallig aansnijdt. En dan nog; breng het niet als een leraar... maar breng het met enthousiasme en weet te doseren).

Zelf was ik een soort van Highschool loser... maar ik fietste vaak van school naar huis met een behoorlijk populaire meid... die door veel jongens begeerd werd. Maar ze waardeerde juist mijn brede kennis... Goed we zijn nooit met elkaar gegaan... maar alleen al met elkaar vaak gezien worden maakte mijn status wel groter. En dan krijg je een soort van vliegwiel effect... steeds meer jongens en meiden denken "goh, hij moet toch wel iets goed doen" en voor je het weet ben je opeens behoorlijk populair. Niet zomaar... maar zelfvertrouwen bouwt zich op.

En nee, dit is helaas niet voor iedereen weggelegd, maar wel voor ruim 60% van de huidige "losers" (of in elk geval wie zich zo beschouwt).
Voor mijn 18e had ik nooit met nog maar een meid gezoend (het verste dat een meid ging was bij mij op schoot zitten ergens op mijn 17e.. is dat niet treurig)?

Maar kom op heren en dames.... voor bijna iedereen is er hoop! Voor sommigen die erg dik, mismaakt of andere uiterlijke problemen hebben... betekent dit dat je de ideale vrouw/ man moet laten varen.... maar dat wil niet zeggen dat de echte liefde is uitgesloten (echte liefde kan ook komen in de vorm van een minder aantrekkelijke partner).
Voor de anderen; soms is the sky the limit, namelijk van loser naar winner in a couple of years. Voor mijn 20e had ik nooit geneukt en voor mijn 18e nooit een tongzoen gehad....

Maar wie tegelijkertijd bij de kern van zichzelf blijft, maar een beetje kan schuiven met de aankleding... kan heel ver komen. En vergeet vooral niet; het houdt niet op bij de leeftijd van 20 jaar... dan begint het pas. Als het agne is weggetrokken... en jouw zelfvertrouwen groeit... neem dan geen genoegen met de eerste de beste... want dan zit je doorgaans in een winning flow.

Succes allemaal, voor wie het nodig heeft. ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:32:17 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98014153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef EricOscuro het volgende:
(het verste dat een meid ging was bij mij op schoot zitten ergens op mijn 17e.. is dat niet treurig)?
Mijn ego wat doe je?
C'est la vie
pi_98014911
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn ego wat doe je?
hoe is dat slecht voor je ego?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 03:12:08 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98014990
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

hoe is dat slecht voor je ego?
Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.
C'est la vie
pi_98015187
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou hij vindt het van zichzelf treurig dat er alleen een meisje op zijn schoot heeft gezeten toen hij 17 was. Nou ik heb dat nog niet eens en ik ben 17... daar gaat mijn ego.
oh zo. ja ik ben niet zo scherp, zal wel aan de tijd liggen :').
Maar ik voel met je mee man, ik zie iedereen om me heen seks, scharrels en vriendinnen hebben, maar bij mij schiet het ook niet zo op :P.
pi_98015209
trouwens, misschien gaat er nog wel een meisje bij je op schoot zitten voor je 18e, dan sta je gelijk :P
pi_98015233
quote:
...

Mooi verhaal :). Hoe gaat het nu met je? (ook/vooral op versier/hosselgebied :P)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 04:58:34 #16
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98015895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 03:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mooi verhaal :). Hoe gaat het nu met je? (ook/vooral op versier/hosselgebied :P)
Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.

Maar nu... ach ik zie er nog steeds jong uit voor mijn leeftijd. Mijn buikje is wel een beetje gegroeid. Maar ik heb alle achterstand tussen mijn 20e en mijn 30e flink goed gemaakt... ik ben zelfs de tel kwijtgeraakt betreft het aantal met wie ik seks heb gehad. Maar kan naar eerlijkheid zeggen, dat ik niet of zelden een vrouw die ik heb versierd mee heb genomen voor alleen de seks. Met wie ik seks had, waren doorgaans vrouwen waar ik ook iets in zag. En ja... sommigen vielen me al vroeg tegen... maar dan wel eerlijk tegen.

Maar nu... ach, ik hou eigenlijk wel van een leeg huis... Ik heb mijn huidige vriendin duizenden kilometers verderop wonen, in Rusland, nadat mijn relatie van 3jaar en zo'n 9 maanden op de klippen liep. Misschien gaat het iets worden, waarschijnlijk ook niet... Maar eigenlijk is het gewoon al weten dat ik het nog kan genoeg om me geen zorgen te maken.

Sowieso al die competitie drang is belangrijker als je een puber bent of in de twintiger jaren, dan daarna. Maar het is dat ik in mijn puberjaren zo fucking desperate was dat ik dacht dat ik nooit seks zou hebben... en me zo kan inleven in die anderen die in dezelfde situatie zitten als ik toen, dat ik ze mijn geschiedenis mee wil geven; dat ik ooit net zo was... maar dat er nog heel veel mogelijk is!

Je mag het pathetisch noemen, maar mijn sympathie ligt nog steeds bij hun... puberteit vormt je. En daarom ben ik ook ergens nog die puber, die zich geen raad weet... diep van binnen. En tegelijkertijd heb ik mijn ervaringen... En natuurlijk, ik kan over dat laatste niet genoeg over praten... elke keer als ik het er over heb, beleef ik van binnen al die veroveringen die ik nog weet, weer opnieuw...(dus ik schrijf het ook een beetje voor mezelf)... maar wil dit ook graag meegeven aan de huidige pubers die zichzelf geen schijn van kans geven.

Ik ben weliswaar voor de meeste Fokkers een ouwe lul, maar 20 jaar geleden lijkt vaak nog niet veel langer dan 5 jaar geleden. En eerlijk is eerlijk; er is in die tijd weinig veranderd... niet zoals tussen de jaren 50 en de jaren 80 als tegen eind jaren '80 en nu.

Dus ja, mocht iemand ineens wat succes boeken door mijn verhaal en tips... dat vind ik dat fantastisch, net alsof ik dit zelf ruim 20 jaar geleden heb gedaan. Thumbs up for the losers that turn into winners! ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:05:22 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98015901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn ego wat doe je?
Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).
Dus ja, het kan altijd slechter... ;)
pi_98016463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
oneee. er liepen daarnet echt allemaal groepen dronken meisjes langs naar het centrum enschede.

dus ik enschede + 11 juni in google zoeken enzo want het leek echt niet meer normaal, blijkt er 1 of ander festival net afgelopen te zijn...godver, en ik had het vorige week nog over festivals zoeken! hoe had ik dit kunnen weten?
niet dat ik echt meteen zomaar was heengegaan, maar het geeft wel een indruk dat er van alles gebeurt (ook vlakbij) wat compleet langs mij heengaat
Stadskrant? Heb je een ja/nee sticker op je voordeur?

Hoe was de meet eigenlijk?
Children of the night. What music they make.
pi_98016497
Tevens een goede post van EricOscuro.
Children of the night. What music they make.
pi_98016548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:58 schreef DeHovenier het volgende:
Tevens een goede post van EricOscuro.
Vond ik ook. Kleed me verder meer casual, omdat ik gewoon kleding wil dragen die lekker zit.

En morgen. Moet nog even die slaapdronkenheid van me afwerpen

(magnetronkoffie luistert nu naar "Air - All I need")

[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 11-06-2011 10:10:03 ]
pi_98017368
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 11 juni 2011 09:07 schreef (magnetronkoffie luistert nu naar "Air - All I need")
Dat is lekker wakker worden hoor ;).
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:35:24 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017525
Wakker worden met een brullende kerel, en een scheurende gitaar erachter doet ook wonderen ;)
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98017585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef stefanhaan het volgende:
Wakker worden met een brullende kerel, en een scheurende gitaar erachter doet ook wonderen ;)
Iets a-la Rammstein bedoel je? :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:39:14 #24
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iets a-la Rammstein bedoel je? :P
Meer iets in de trend van Lamb Of God - Walk With me In Hell,
Of Ayreon - Chaos (8>
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:43:34 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98017662
het wat draai/speel je nu staat in MUZ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:44:09 #26
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98017674
Maar ik draai het nu op het moment niet, dat zou mijn werkgever niet waarderen
pi_98017816
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef Re het volgende:
het wat draai/speel je nu staat in MUZ
geplaatst! ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:54:20 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98017829
Ja want nu weer ontopic graag!
pi_98018469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:05 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ah joh... dan sla je ook geen blunder zoals ik destijds. Ik probeerde haar toen te zoenen, maar kwam van een koude kermis thuis... want de zoen op haar mond gericht kwam door een snel draaiende beweging van haar gezicht op haar wang terecht.... ik sloeg een flater tegenover bijna de hele klas... of in elk geval tegen die het gezien had en degenen aan wie ze het door vertelden... (en dat was bijna iedereen).
Dus ja, het kan altijd slechter... ;)
Haha zoiets had ik met een date ook.
Maar dan andersom :P

Na het etentje zag ze mij helemaal zitten. Ik haar niet :P
Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe :D

Zij: :( :{ ;(

Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer niet :P Helaasch...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:05:53 #30
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98021175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

problemen als dingen regelen.
en dan zie ik haar en dan wordt het misschien ongemakkelijk
en de angsten divers rondom van alles
Is het mogelijk om angstig te zijn en je er toch niet druk over te maken? Iets met herwaarderen en het doel relativeren.
The view from nowhere.
pi_98022312
Jay! toch nog een reactie van het meisje wat ik mee uit gevraagd had (3 weken terug).

Ze zegt dat ze per ongeluk mijn mailtje verwijderd had, en hem nu weer tegenkwam bij het opschonen van de verwijderde items. Beetje jammer, maar ze nodigt me ook uit om een nieuwe datum te prikken. Dus dat lijkt nog steeds positief.

Op zich lijkt he me slim om haar nu een beetje op haar plek te zetten, en daarna uit te nodigen voor een nieuwe datum. Ik ben natuurlijk een man, dus ik moet niet met me laten sollen.
Maar hoe pak ik dat een beetje handig aan?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:55:36 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98022918
Macho:
Je bent na deze verwaarlozing natuurlijk niet happig om er verder op in te gaan. Er kan een uitzondering worden gemaakt, als zij het etentje betaald en deze afsluit met goedmaakseks.

Vriendelijk:
Je valt op vrouwen met een geheugenstoornis omdat ze al je wandaden weer snel vergeten. Dus je neemt de uitnodiging graag aan.

Lief:
Je kan het best begrijpen. Overkomt je ook wel eens. En je maakt een nieuwe afspraak.

[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 11-06-2011 14:08:38 ]
The view from nowhere.
pi_98023288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha zoiets had ik met een date ook.
Maar dan andersom :P

Na het etentje zag ze mij helemaal zitten. Ik haar niet :P
Dus zij tuitte haar lippen, deed haar ogen dicht en ik draaide mijn wang naar haar toe :D

Zij: :( :{ ;(

Daarna heeft ze nog een vriend van mij gedate, die vond r wel wat maar zij hem weer niet :P Helaasch...
Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:10:40 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98023362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef deelnemer het volgende:
Macho:
Je bent na deze verwaarlozing natuurlijk niet happig om er verder op in te gaan. Er kan een uitzondering worden gemaakt, als zij het etentje betaald en deze afsluit met goedmaakseks.

Vriendelijk:
Je valt op vrouwen met een geheugenstoornis omdat ze al je wandaden weer snel vergeten. Dus je neemt de uitnodiging graag aan.

Lief:
Je kan het best begrijpen. Overkomt je ook wel eens. En je maakt een nieuwe afspraak.

En de beste optie is?
C'est la vie
pi_98023502
stuur gewoon een berichtje , ik vergeef je maar dan wil ik wel goedmaakseks _O-
pi_98023734
Euh... dit zou de eerste date worden mensen. Niet te hard van stapel lopen.
Bovendien weet ik helemaal niet of zij mij wel (op die manier) ziet zitten. Allemaal nog hartstikke onzeker dus.
pi_98023866
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
stuur gewoon een berichtje , ik vergeef je maar dan wil ik wel goedmaakseks _O-
Of je zegt iets in deze trant: "Oke vooruit, omdat ik zo lief ben geef ik je nog een kans. Je hebt wel nog wat goed te maken ;)"
pi_98023904
Dat was dus ook een grapje . Gewoon zoiets antwoorden ok , snap het . Kan zelf ook behoorlijk chaotisch zijn , en gewoon vragen wanneer ze dus een date zou willen...
pi_98023925
quote:
De belangrijkste tip is denk ik; verstop je niet achter al deze topics. Sure, er zullen goede tips bij zitten, maar niet elke tip is even goed bruikbaar voor iedereen.
Vindt je eigen manier... om allereerst wat meer populair te worden.
[..]

Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.

Hoe pak je dan de eerste stappen van het versieren aan?
Hoe heb jij je uiteindelijk het versieren eigen gemaakt?
pi_98023964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was dus ook een grapje . Gewoon zoiets antwoorden ok , snap het . Kan zelf ook behoorlijk chaotisch zijn , en gewoon vragen wanneer ze dus een date zou willen...
Ik moet haar nog wel een beetje op haar plaats zetten natuurlijk.
Niet als een watje over me heen laten lopen.
pi_98024092
dan zeg je zoiets als volgende keer beter op je mails letten he O-)
pi_98024267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vraagje, nadat je jezelf verbeterd hebt met uitstraling, kleding, etc.

Hoe pak je dan de eerste stappen van het versieren aan?
Hoe heb jij je uiteindelijk het versieren eigen gemaakt?
Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
pi_98024362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Om hier een voorbeeld van te geven. Ik was gisteren voor het eerst met Halcon op stap geweest hier in Eindhoven. Je kunt gaan zeiken dat je niemand bereid vindt om mee uit te gaan en dat je niet met iemand die je via fok/internet kent op stap wil en daarmee die avond dus niets bereiken; of je kunt dit soort kansen benutten... gewoon eens proberen met een onbekend iemand op stap te gaan. Voor mij heeft het goed uitgepakt; en ik heb zelf gisteravond ook kort een paar leuke dames gesproken. Voor dit aanspreken geldt eigenlijk hetzelfde... niet teveel over nadenken... probeer het eens. Wanneer je eenmaal met 1 iemand kort een leuk gesprekje mee hebt gehad op een avond, dan gaan de volgende een stuk gemakkelijker.
He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???
pi_98024449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

He wat leuk dan heb je dus via deze thread een stapmaatje gevonden ??? En voor herhaling vatbaar ???
Jawel hoor; heb me prima vermaakt gisteren... mijn comfort-zone weer iets opgerekt ;).
pi_98024488
Dan is deze reeks toch nog ergens goed voor ondanks al het gekibbel *O* *O*
pi_98024572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Feel free to join ;). Ik heb horen zeggen dat je nogal goed bent in Karaoke... dat doet het altijd goed!
pi_98024731
Dat komt misschien nog wel eens een keertje :Y
pi_98026635
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hehe, lachen :)
pi_98026723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 04:58 schreef EricOscuro het volgende:

Ik ben nu 42 en heb die shit allemaal niet meer nodig. Maar destijds had ik dit wel nodig, zeker de eerste paar jaar. Al die verloren jaren inhalen dat ik genegeerd werd door de vrouwen... omdat ik te kinds was, of gewoon onaantrekkelijk gevonden werd.

...

Dus ja, mocht iemand ineens wat succes boeken door mijn verhaal en tips... dat vind ik dat fantastisch, net alsof ik dit zelf ruim 20 jaar geleden heb gedaan. Thumbs up for the losers that turn into winners! ^O^
Goed om te horen, ik wist niet dat je (relatief ;)) zo oud was.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:39:08 #50
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98028668
Leuke bijdrage Eric, dank je wel. :)
Je moeder is een hamster
pi_98029522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Wat zijn de tot nu bepaalde succesen dan allemaal?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98029618
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
MLIG is naar de meet geweest en dat is toch ook wel een succesje .
Meria en Techno zijn een koppeltje dat is ook wel een succesje
De meet schijnt ook gezellig te zijn geweest dus dat is ook wel een succesje
pi_98029668
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Nou Axel heeft een stapmaatje gevonden, Halcon en het schijnt leuk geweest te zijn dus dat vind ik wel een succes.
Lipper en Happygirl niet te vergeten.
pi_98029759
oh ja die ook nog
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja die ook nog
pi_98029828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die ken ik niet.

Oh mijn date van vorige week mag ook wel in het lijstje van succesen. Ook al liep het anders dan ik verwachten en viel het een beetje tegen. Sinds die date heb ik haar nog een paar gesproken op MSN.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98029997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Nou of Halcon meteen een stapmaatje is lijkt me wat overdreven. Ze zijn gewoon uitgegaan, niet dat het verder slecht is verder, maar stapmaat zou betekenen dat ze volgende maal weer gaan (tenzij dat zo is? :D)

Qua TT zijn alleen Happy/Lipper en Techno/Mera een succesje (hoewel die laatste 2 maar weinig moeite met versieren hebben denk ik :P )
pi_98030006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die ken ik niet.

Oh mijn date van vorige week mag ook wel in het lijstje van succesen. Ook al liep het anders dan ik verwachten en viel het een beetje tegen. Sinds die date heb ik haar nog een paar gesproken op MSN.
Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kan :Y
pi_98030058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je haar niet zag zitten?
Ze zag er niet aantrekkelijk genoeg voor mij uit, simpel.

Oppervlakkig misschien, maar wakker worden naast een leuke verpakking wil ik ook.
Aan de lelijke vrouwen begin ik pas, als ik 60 ben :')
pi_98030184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die is dus ook in het lijstje van successen. Het is sowieso voor jou al een stap geweest en nu weet je gewoon dat je het kan :Y
Inderdaad :Y een oppervlakkige gesprek voeren dat lukt vrij aardig maar echt een goed gesprek met iemand voeren is en blijft moeilijk voor mij. Toch is dat mij gelukt.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:18:59 #60
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030284
mag ik niet in de successenlijst
?

ik ben van handje schudden naar s.e.k.s. gegaan
pi_98030361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
?

Qua wanhopigheid heeft het niet veel geholpen :')

Dus of het zo'n succes is...
pi_98030374
quote:
?

Pas als jij zelf inziet dat je nu niet goed bezig bent en die problemen moet oplossen en dan een normaal kan omgaan met seks en relaties.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:22:16 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030396
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:22:52 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030414
quote:
?

Jongens ze noemt het beestje bij de naam! :D
C'est la vie
pi_98030424
quote:
?

Ben er nog niet uit of dat helemaal een succes want je bent er een beetje in doorgeslagen :Y
Het is wel een goede stap . je hebt een drempel overwonnen maar daarna zit je af en toe hele topics vol te lullen over hoe graag je sex wilt en bent er een tikje obsessief in
pi_98030447
Het Zijn Geen Handelingen meer *O* *O*
pi_98030461
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik dacht vandaag ik ga eens hardlopen en jezus wat heb ik een belabberde conditie, ik krijg continu steken in mijn zij en om de vijf woorden moet ik hoesten. Morgen meer van hetzelfde.
Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..
pi_98030488
We houden die mods wel bezig. Er zijn weer enkele posts weggehaald van vanmiddag van mij...
pi_98030492
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Je moet ook rustig opbouwen en niet gelijk voluit gaan trainen. Er zijn genoeg trainingsschema's te vinden op internet.
14 SHADES OF GREY
pi_98030531
Ik heb braaf online soapsherhalingen gekeken met dekbedje op bank aan het uitbrakken , dus it wasn't me .
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:26:39 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030535
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vraag eens advies in SPT. Ik heb het idee dat je geen fatsoenlijke warming up hebt gedaan enzo..
Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
C'est la vie
pi_98030580
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben juist heel rustig begonnen, eerst lopen daarna snelwandelen en daarna joggen. En steeds pauzes nemen.
Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijk
pi_98030589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef heloef het volgende:

[..]

En weer ontopic:

Vrouwelijk Vleesch nog aangesproken?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:28:09 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ook tussendoor spier oefeningen en rek oefeningen , want die zijn ook belangrijk
Dat zal morgen erbij doen.
C'est la vie
pi_98030658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

En weer ontopic:

nee helaas, morgen weer een kans :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:30:16 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

En weer ontopic:

Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.

En nee iedereen loopt met zijn MP3 in dus dat heeft niet zoveel zin.
C'est la vie
pi_98030694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nee helaas, morgen weer een kans :D
Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terug :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Godshand op 11-06-2011 17:31:06 (Heloef antwoordde al...) ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:31:41 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wel, de kassiere. Ze gaf mij keurig het wisselgeld terug :')

Oh dan heb ik ook gesproken met vrouwelijk vleesch. :@
C'est la vie
pi_98030756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is heul on-topic ja.
Ik probeer af te vallen om A. gezonder te worden (want er zo uitzien als ik op je 17de kan echt niet). En B. om niet voor eeuwig een maagd te blijven.

Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...
pi_98030779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is heul on-topic ja.

Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:32:47 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030796
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach dat boeit niet. Ik zie de meest smakeloze figuren met bierbuiken waar ik 3 keer inpas, met de meest lekkere chicks rondlopen...
Maar zoveel geluk heb ik niet. Dus ja dan kan ik er beter gewoon iets aan doen lijkt me.
C'est la vie
pi_98030800
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.

Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:33:39 #83
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030830
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
pi_98030845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
Was bij mij ook niet voor Luilak was het verdacht rustig , ik wacht derde pinksterdag even af of het mooi weer is want er is weer een festival in Krommenie, waar ook een boel mensen komen.

Verder heb ik een beetje het idee dat ik stukje fanatiek qua stappen word, denk wel dat ik weet waar het een beetje vandaan komt en zal ff een tijdelijk iets zijn.
Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...
pi_98030874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff ik zit nu wanhopig meisjes te zoeken via internet om mee uit te gaan in mijn stad. Al een paar dagen, maar het gaat niet lukken. Heb ik net mijn nagels zitten lakken.
Heb je geen buurmeisje ofzo?

Even aankloppen?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:35:16 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:

Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:36:32 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98030940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan toch een leuk meisje vragen of je samen kan lopen af en toe.
Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:37:37 #88
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98030990
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je geen buurmeisje ofzo?

Even aankloppen?
alleen kinderen van rond de 10 jaar hier

meesten jonger zelfs
pi_98031057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

alleen kinderen van rond de 10 jaar hier

meesten jonger zelfs
Geen zusjes/zus om mee te vragen? Kan ze bij jou pitten...
Eigenlijk zijn er soms meer mogelijkheden dan je denkt :)

En anders vraag Halcon, als Axel het kan... ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:40:05 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031079
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze wil met meisjes uit.
C'est la vie
pi_98031090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat was bij jou ook niet? Beetje vaag verhaal dit...
Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen ????

Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:41:03 #92
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98031122
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jongste vrouwelijke familielid is mijn moeder
- jonge mannelijke familieleden heb ik trouwens ook niet-
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:41:43 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou gewoon dat ik even een heel rustig weekendje heb gehad , qua zien van bekenden . En Luilak is hier en meerdere plaatsen in de zaanstreek de avond waar jongeren wakkerblijven en kattekwaad uit halen en er ook vuur gestookt word.
Krommenie is een dorp verder die elk jaar derde pinksterdag groot festival orginiseert op een groot veld.

Ik was wel naar een bluesbandje geweest maar qua bekenden viel het wel mee dit keer.
En verder qua mijn iets te veel uitgaan momenteel , betrap ik bij mezelf dat ik dat juist even heel vaak heb als het even in de liefde niet gaat, dan stap ik heel veel.
Ah vandaar dat ik mijn bel moest uitdoen ik snap het al.
C'est la vie
pi_98031147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh jullie hebben dat ook? Wat is dat nou precies want iemand zei dat ik mijn bel uit moest zetten s'nachts.
Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving wel
pi_98031179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:44:06 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh bij jullie is het dus ook altijd Luilak ??? In Brabant kennen ze het niet maar dus in de Zaanstreek en omgeving wel
Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
C'est la vie
pi_98031310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja dit is een begrijpelijker verhaal. Je hebt dus ook geen gesprek gehad begrijp ik?
Nee , maar ga er ook niet op zitten wachten , als het komt dan komt het als het niet komt dan ook goed.
Ondertussen gewoon zelf ff lekker bezig blijven. Is ook wat beter voor mijn gemoedsrust.
pi_98031368
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik woon in de Haarlemmermeer en hier schijnt het luilak te zijn geweest, op wat getoeter na heb ik er niks van gemerkt.
Hier qua stappen ook niet zo heel veel mijn ramen zijn ook schoon gebleven ( die willen ze op die avonden ook wel eens ondersmeren met ei of zo, en de pin was wel de lul erin)
Maar inderdaad in omgeving rond haarlemmermeer doen ze het dus ook.
pi_98031583
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken geen leuke meisjes die hardlopen. Ik ken sowieso op dit moment geen leuke meisjes.
Oh echt niet? Vooral dat laatste :o daar geloof ik dus echt niets van
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:00:55 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98031742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh echt niet? Vooral dat laatste :o daar geloof ik dus echt niets van
En toch is het waar, op school niet. Nou ja er was een meisje dat ik leuk vond, maar langzaam maar zeker kwam ik er achter hoe stront vervelend ze was. Daar houdt het wel mee op verder.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')