ben veul ouderquote:
quote:
Whehequote:
doe maar 1 biertje, betaal wel met CCquote:
John Stewart.quote:
quote:
Ik wel en ook DE-punten!quote:
Alleen zegeltjes.quote:
3,van seizoen 2.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet meer bij welke aflevering in ben gebleven
Gewoon de film kijken...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet meer bij welke aflevering in ben gebleven
Augustus alquote:Sinds 1 juni 2011 wordt een teaser van de film uitgezonden op Disney Channel, waardoor de definitieve Nederlandse titel bekent is: Phineas and Ferb: Dwars door de 2de Dimensie. Ook is bekent dat de film in Nederland en België in de bioscoop te zien zal zijn vanaf 3 augustus 2011.
Bekentquote:
Met een d toch?quote:
In een keer goed.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
ben een beetje moe dus ga slapen.... weetniet op het hier gebruikelijk is maar oud SST-SC ga ik hier ff![]()
en jullie allemaal een
nachtrust wensen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
ben een beetje moe dus ga slapen.... weetniet op het hier gebruikelijk is maar oud SST-SC ga ik hier ff![]()
en jullie allemaal een
nachtrust wensen
weltrustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
en jullie allemaal een
nachtrust wensen
Welterustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
en jullie allemaal een
nachtrust wensen
Trustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
en jullie allemaal een
nachtrust wensen
quote:
Zo, ben jij even in je tijdmachine gestaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |