Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fuck mis gewoon een heel woord in de tt
ik ga zo maar slapen denk ik
Sloaperd istquote:
quote:
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.quote:
dat moet ik dan doen .. toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.
Beter de gene die de foto maaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet ik dan doen .. toch?
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet ik dan doen .. toch?
Hee dude! Ik adem nog!quote:
quote:
Oh waddan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Joe ToT, dankzij jou heb ik een grijpertje gewonnen
Ik las het!quote:
ja ik weet ook niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
in de exif kan de locatie staan etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet wat je bedoelddacht heb de naam veranderd dan is het goed toch.. maar schijnbaar niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draai jij eigenlijk ook weer op x-raydio en zoja, wanneer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.
Nou ja volgens mij had je toch al eens laten vallen hier welke camera je had toch? Nou ja, dat staat natuurlijk ook in de EXIF-info dus dan kun je valsspelen bij het raden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude! Ik adem nog!
[..]
[..]
Oh waddan?
[..]
[..]
Ik las het!
dat zegt mij geen ene moerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
in de exif kan de locatie staan etc.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Bam jullie hebben tegenwoordig een DJ met een eigen BBQ Box.![]()
Heloefs BBQ Box:BBQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wheheh ik lag dubbelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter ons geil maken via de mic dat er tetten aan kwamen kwam jou harige bast![]()
Gelukkig, anders had ik mij ernstig zorgen gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zegt mij geen ene moer![]()
goedzo, grote jongenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude! Ik adem nog!
[..]
[..]
Oh waddan?
[..]
[..]
Ik las het!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Bam jullie hebben tegenwoordig een DJ met een eigen BBQ Box.![]()
Heloefs BBQ Box:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Vrouwen kunnen ook best nerd zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik mij ernstig zorgen gemaakt.
volgens mij wil dat nog wel redelijk goed gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
Alleen net een USB-stick in de was gehad!Ik hoop dat hij het nog doet...
quote:
je piemel?quote:
De inhoud kan je ook gewoon deleten he!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
Alleen net een USB-stick in de was gehad!Ik hoop dat hij het nog doet...
Ik heb ook al van iemand gehoord dat het met één druppeltje al voorbij was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij wil dat nog wel redelijk goed gaan
QFTquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De inhoud kan je ook gewoon deleten he!
Ik heb een USB stick zo'n 10x in mijn broek laten zitten.quote:
hmm, tja zou misschien ook wel kunnen. als een druppel zout water iets raakt kan 't snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook al van iemand gehoord dat het met één druppeltje al voorbij was.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb hem nu op 12 % staanmaar ga zo denk ik toch uittunen en harp luisteren
Geweldig he. Ongemerkt grootgeworden met klassieke muziek. Alleen al in die Cartoons van Tom & Jerry zitten al bergen bekende dingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
Wel grappig dat in tekenfilms ZO VAAK klassiek gebruikt wordt en dat bijna niemand dat weet.
12% net zo sterk als da bier wat ik nu aan t drinken benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb 'm op 11.6 staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
12% net zo sterk als da bier wat ik nu aan t drinken ben
Volgens mij hebben jij en Watertornado wel wat om met elkaar over te babbelen dan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
12% net zo sterk als da bier wat ik nu aan t drinken ben
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geweldig he. Ongemerkt grootgeworden met klassieke muziek. Alleen al in die Cartoons van Tom & Jerry zitten al bergen bekende dingen
maar dat is toch gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geweldig he. Ongemerkt grootgeworden met klassieke muziek. Alleen al in die Cartoons van Tom & Jerry zitten al bergen bekende dingen
Neh, Atlas bier, niets voor mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jij en Watertornado wel wat om met elkaar over te babbelen dan!
Stimmtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]En in veel ( Walt Disney ) tekenfilms zit het ook
ja, ik had 't gelezenquote:
kanon dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neh, Atlas bier, niets voor mij.
LOLquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anouk met r cd live at the Gelredome.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dven het volgende:
Ik ga binnenkort met een programma vol opnames van live-muziek. Als mensen tips hebben. Zet het maar even neer
En toch alles snappenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is toch gewoon geweldig.
alleen klassieke muziek en geen woord gesproken
Grolsch kanon is ook lekker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik had 't gelezen
kusje op je hoofd
quote:
Metallica - Monsters of Rock ergens begin jaren 90quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dven het volgende:
Ik ga binnenkort met een programma vol opnames van live-muziek. Als mensen tips hebben. Zet het maar even neer
Ik zal er zo iets moois uit pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Anouk met r cd live at the Gelredome.
dat klinkt als een verhaalquote:
neuh, sixpack de man moet 't zo'n beetje ophoudenquote:
dat kan ik ook nog zijnquote:
Ik gaat eens zoeken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Metallica - Monsters of Rock ergens begin jaren 90
Woodstock (duh)
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, sixpack de man moet 't zo'n beetje ophouden
en bezetquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Watertornado het volgende:
Deze heb ik ook een keertje gedronken:
[ afbeelding ]
Zo'n echte barley wine. Na een kwart hoef je al niet meer, extreem moutig en - nja - gewoon nee.
Denk t jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Dven het volgende:
Ben ik nu gewoon de enige homo die aan zoete witte wijn zit hier?!?
neuh, dat kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en bezethet leven is niet eerlijk..
denk t.. meeste kerels hier drinken bier, spugen op de grond en hebben borsthaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Dven het volgende:
aj 'n kerel bent, wel jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Dven het volgende:
sigur ros live in Reykjavíkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dven het volgende:
Ik zat net aan de sangria, en daarna whisky.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Dven het volgende:
Nee okee!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die is beter ja, maar geen 15,2 % natuurlijk.
check, neuh, krijg ik m'n ma op m'n kopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk t.. meeste kerels hier drinken bier, spugen op de grond en hebben borsthaar
Ik was er al bang voorquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk t.. meeste kerels hier drinken bier, spugen op de grond en hebben borsthaar
Ah! Ben nog maar een pikkie dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis vrijdag, doe us nie zo saaiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit aan niets, maar anders Hertog Jan.
Had alleen nog Drambuie in huis, welke soldaat is gemaakt. Nu blijft alleen de voor mijn opa gekochte witte wijn over. Het is niet zo dat ik een biertje niet waarderen kan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net aan de sangria, en daarna whisky.
en de rest is een grote lul?quote:
Maar Drambuie is wel lekker hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Had alleen nog Drambuie in huis, welke soldaat is gemaakt. Nu blijft alleen de voor mijn opa gekochte witte wijn over. Het is niet zo dat ik een biertje niet waarderen kan!
metallica - creeping deathquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dven het volgende:
Of het onderhangsel, de klootzakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en de rest is een grote lul?
met geldgebrek, bedoel ik ook echt geldgebrekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
schultenbrau, kost geen drol en je hebt toch bier
ik zeg niksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en de rest is een grote lul?
De meest alcoholwijze investering zijn 50 cl-blikken Gulpener Gladiator. 89 cent voor een blik 10 %. Maarja, 't Is net zoals Kanon van een soort vieze zoete meuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
schultenbrau, kost geen drol en je hebt toch bier
Geheel mee akkoord! Maar het is wel het goedje waardoor ik voor het eerst in mijn leven over mijn nek ben gegaan van de drank. Haat-liefde-verhouding denk ikquote:
Is een eigen illegale brouwerij dan geen optie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met geldgebrek, bedoel ik ook echt geldgebrek
ja vrouwen zijn duur niewaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vond het op zich nog wel meevallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm.. ke.. * Knetter bekijkt de fokkers nu ineens heel andersquote:
grolsch kanon hej ook in blikkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De meest alcoholwijze investering zijn 50 cl-blikken Gulpener Gladiator. 89 cent voor een blik 10 %. Maarja, 't Is net zoals Kanon van een soort vieze zoete meuk.
Volgens mij is Schippers Bitter her eerste drankje waarvan ik over de nek ben gegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Geheel mee akkoord! Maar het is wel het goedje waardoor ik voor het eerst in mijn leven over mijn nek ben gegaan van de drank. Haat-liefde-verhouding denk ik
1 flesje vind ik echt precies genoeg!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grolsch kanon hej ook in blikken
zeker als ze verwachten dat je minstens iedere 2 weken naar ze toe komt en je bent een scholier die niet gemakkelijk een baantje kan krijgen en daar überhaupt geen zin in heeft... (toch maar gesolliciteerd)quote:
Sippers Bitter klinkt inderdaad als een nekbaar goedjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is Sippers Bitter her eerste drankje waarvan ik over de nek ben gegaan.En daarna cola vieux en daarna pas bier.
Schippers bitter, typfoutje!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Sippers Bitter klinkt inderdaad als een nekbaar goedje
volgens mij is mij dat met bier al wel geluktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is Schippers Bitter her eerste drankje waarvan ik over de nek ben gegaan.En daarna cola vieux en daarna pas bier.
Maar niet voor 89 cent!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grolsch kanon hej ook in blikken
op een festival drink ik naretijd vaak nog een paar blikjes. ik vind die dingen wel fijn drinken.quote:
geen idee, ik kijk nooit naar de prijsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet voor 89 cent!
In mijn alcoholistentijdperk heb ik daar gretig gebruik van gemaakt.
Enige keer dat ik genekt heb was na een faal combi tussen Eristoff en Jägermeisterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Sippers Bitter klinkt inderdaad als een nekbaar goedje
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef Dven het volgende:
Hoor inmiddels wel aan al het drankgebruik hier dat ik met lovin' whiskey of night train mag beginnen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
metallica - creeping death
iron maiden - fear of the dark
dimmu borgir - Kings of the carnival creation
W.A.S.P. - I wanna be somebody
Formeel ben ik nog altijd principieel tegen. Maargoed, wie weet verandert dat nog ;-)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draai jij eigenlijk ook weer op x-raydio en zoja, wanneer
Genoteerdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Redskillz het volgende:
Ik drink momenteel handwarm heineken..
Vergeten het in de koekast te zetten
quote:
Brrrrquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Redskillz het volgende:
Ik drink momenteel handwarm heineken..
Vergeten het in de koekast te zetten
x-raydio =! onz radioquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Formeel ben ik nog altijd principieel tegen. Maargoed, wie weet verandert dat nog ;-)
Moet ik een keer langskomen om je over te halenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Formeel ben ik nog altijd principieel tegen. Maargoed, wie weet verandert dat nog ;-)
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet ik een keer langskomen om je over te halen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef ToT het volgende:
Als ik nog zat wil worden kan ik mijn broer nu uit de wasmachine vissen en de rode wijn er boven mijn mond uit wringen!
je broer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef ToT het volgende:
Als ik nog zat wil worden kan ik mijn broer nu uit de wasmachine vissen en de rode wijn er boven mijn mond uit wringen!
Ja een kind struikelde net op de verjaardag over d'r eigen poten en lazerde zo het tafeltje om waar alle flessen en glazen op stonden, precies mijn richting uit dus! ;')quote:
Het is toch wel direct over je broek heen gegaan he? Of via een omweg?quote:
joah, ik had al een flauw vermoedenquote:
Uh, ja? Hoezo? Niet dat ik het eerst gezopen heb of zo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Het is toch wel direct over je broek heen gegaan he?
Je weet het nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Uh, ja? Hoezo? Niet dat ik het eerst gezopen heb of zo!
Trussels meid!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen, een fijne nacht gewenst
gedraagt u allen en tot de volgende keer.
Ik pak de gondel naar dromenland![]()
Nacht he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh, over die liveshows: The Doors, in Pennsylvania geloof ik. En de goede versie van Radar Love in de Live From The Twilight Zone uit 1984.quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
m'n broertje heeft 'm al gespeeld.quote:
Trusten dewd!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik trek t niet meer ik gaat slapen....![]()
Sorry VH maar ik red Antonio Vivaldi niet...
trustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook eens kijken of ik er aan kan komenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n broertje heeft 'm al gespeeld.
donders wat lachenik zat ernaast. en de vriendin van m'n broertje had echt zoiets van: waar gaat dit over
Ik ben formeel tegen x-raydio, niet tegen onz-radio dus ik kom niet draaien. Maar die stelling is inmiddels achterhaald.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent formeel tegen onz radio, niet tegen x-raydio, dus je komt draaien?
Helaas pindakaas. Welterusten Wquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap zequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
doe rustig aan, en slaap ook lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom was je er tegen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben formeel tegen x-raydio, niet tegen onz-radio dus ik kom niet draaien. Maar die stelling is inmiddels achterhaald.
Eens even kijken. Ik wil sowieso wat van de Stones in Paradisoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, over die liveshows: The Doors, in Pennsylvania geloof ik. En de goede versie van Radar Love in de Live From The Twilight Zone uit 1984.
En Dire Straits in Alchemy, en dan uiteraard Sultans of Swing.
Oeh saampjes slapen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Werkt perfect, geen reclame. Niks geen nadelen tegenover een normale shoutcast server.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Rivalo het volgende:
Wacht is dit de faal spin-off van ONZRadio?
Maar serieus.. http://www.radionomy.com/nl ?
Nog geen eens een shoutcast server?
Dit is legaal!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Rivalo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook maar weer eens met mijn ogen dicht mediteren!
Mochten jullie me binnen 1 - 2 uur terug zien, dan is de meditatie zoals gewoonlijk weer eens mislukt!
Faal spin-off?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Rivalo het volgende:
Hoorde dat een paar mensen verder wouden gaan met een soort radio omdat ONZRadio er mee kapte.quote:
wildenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoorde dat een paar mensen verder wouden gaan met een soort radio omdat ONZRadio er mee kapte.
Ik doelde op het woordje faal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoorde dat een paar mensen verder wouden gaan met een soort radio omdat ONZRadio er mee kapte.
Dus is t een faal radio???quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Rivalo het volgende:
[..]
dus iemand betaald aan Kuik voor de gedraaide muziek?quote:
Niet haten, trustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus is t een faal radio???![]()
Doei en tot niet meer ziens!
quote:
Ach ik heb eigenlijk alleen meegedraaid in het begin van ONZRadio, toen was het wel leuk, lekker amateuristisch maar ook grappig.quote:
ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
hoi hoi(vanaf een hotel in Landgraaf
)
Denk dat het ook vooral om de users ging... We hadden hier redelijk wat users actief die met plezier naar elkaars shows luisterden..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach ik heb eigenlijk alleen meegedraaid in het begin van ONZRadio, toen was het wel leuk, lekker amateuristisch maar ook grappig.
En als ik zie dat deze 'radio' niets meer is dan een gratis streampje, dat echt niet legaal is, denk ik toch dat ONZRadio beter was.
Ach, het rooster zit vol, veel leuke shows met spellen enz., afwisselende muziek en zonder het gezeik wat de laatste tijd rondom ONZ radio hingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach ik heb eigenlijk alleen meegedraaid in het begin van ONZRadio, toen was het wel leuk, lekker amateuristisch maar ook grappig.
En als ik zie dat deze 'radio' niets meer is dan een gratis streampje, dat echt niet legaal is, denk ik toch dat ONZRadio beter was.
Nieuwe coup voor de zomerquote:
we zijn teruggegaan naar dat amateuristische, maar hebben de professionaliteit wel behouden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
en ditquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral om de users ging... We hadden hier redelijk wat users actief die met plezier naar elkaars shows luisterden..
En zo van de een op de andere dag was het afgelopen..
Klopt, alleen is dit van Mozartquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
dit lijkt wel beetje op de vier jaargetijden van Vavaldi
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ik heb nu een TWENTS premium pils voor me staan
*proost*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ik heb nu een TWENTS premium pils voor me staan
Het is een beetje stil om de nieuwe naam ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de naamvorming? Is er al bekend of het definitief 49FM oid gaat worden? Met betrekking tot de code van dit subforum en slogan die ik bedacht '49FM, het is em net niet helemaal', welke refereert naar het feit dat het geen 50 is en ook meteen bagger impliceert.
ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef _Fanta het volgende:
ik ben ook maar weer ff over geschakeld op het normale pils. die lauwe atlas 12% hakte er goed in..
Was ook al iets als Spam Radio. Die kreeg ook veel stemmenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de naamvorming? Is er al bekend of het definitief 49FM oid gaat worden? Met betrekking tot de code van dit subforum en slogan die ik bedacht '49FM, het is em net niet helemaal', welke refereert naar het feit dat het geen 50 is en ook meteen bagger impliceert.
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om een naam vast te stellen met zoveel actieve users.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Doodserieus is iequote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Valt niet mee te spotten
mee eens, maar het moet wel een uitvoerbare naam zijn. Dus eentje die nog niet bezet is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om een naam vast te stellen met zoveel actieve users.
Er moet een keer een selectie gemaakt worden en die in een poll in de ts gezet worden.
Het was ook 49Radio geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
FM hoort wat mij betreft sowieso NIET in de naam of iemand moet een paar miljoen over hebben.
jah normal kan ik da wel hebben, maar heb vandaag al fles wijn uit en de nodige biertjes. dus dat was ff iets to much. maar wel lekkerquote:
ik heb helaas niks gewonnen vanavondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
FM hoort wat mij betreft sowieso NIET in de naam of iemand moet een paar miljoen over hebben.
49FM.. Is niet verkeerd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mee eens, maar het moet wel een uitvoerbare naam zijn. Dus eentje die nog niet bezet is.
Ik niet meer, bier is opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:12 schreef _Fanta het volgende:
wie is er nog meer aan het zuipen momenteel?
Succesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben even rellen met Generals.
tot zo
Rebels? C&C Generals: Zero hourquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben even rellen met Generals.
tot zo
Ja, onaangekondigde visite en zo. Dan wil t wel opschieten met de biervoorraad.quote:
ben ik het wel mee eens, maar ik heb er vrij weinig verstand van. Op dit vlak kan je beter naar rob luisteren, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Redskillz het volgende:
[..]
49FM.. Is niet verkeerd..
En bezet moet je ook met een korrel zout nemen.. iedere mongool kan tegenwoordig een eigenradio station beginnen. En het is echt niet als er een radiostation in Zimbabwe met de zelfde naam uitzend op internet dat je een rechtzaak aan je broek krijgt.
wat is straks?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef Redskillz het volgende:
Straks is het trouwens gewoon stil, of heeft iemand de RDP van Outpost?
quote:
nou, als er gisteren geen random muziek bot was, dan zal dat vandaag ook wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Geen random muziek bot, dat is straks.
blijft toffe RTS iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
Ik speel af en toe nog wel eens Redalert 2 over lan met een vriend van me..
Inderdaad..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, als er gisteren geen random muziek bot was, dan zal dat vandaag ook wel niet zo zijn![]()
Trouwerij!
het heet niet voor niets de wedding marchquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
Best grappig dat je niet eens nadenkt over het feit dat HET bruiloftsnummer een klassiek stuk is. Niemand kan dit nog zonder oordeel horen
Ik kan mijn zelfgemaakte nummer ook de wedding march noemen. Niemand die het over gaat nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het heet niet voor niets de wedding march
Ik denk dat deze componist is gevraagd om een mars te schrijven voor een bruiloft. Evenals je schilders kan vragen voor je kerk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan mijn zelfgemaakte nummer ook de wedding march noemen. Niemand die het over gaat nemen
Als ik het goed heb is dit nummer gecomponeerd voor een toneelstuk. Maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze componist is gevraagd om een mars te schrijven voor een bruiloft. Evenals je schilders kan vragen voor je kerk.
quote:
Elke muziek is toch goed om bier te drinken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
is wel lekkere muziek om biertjes op te drinken
*pkat de hamer en spijkers alvast*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is dit nummer gecomponeerd voor een toneelstuk. Maar pin me er niet op vast
In dat geval is het dus inderdaad door het toneelstuk beroemd geworden en misschien is hij gevraagd door de schrijvers van het toneelstuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is dit nummer gecomponeerd voor een toneelstuk. Maar pin me er niet op vast
Tijd om te stoppen dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
heb zoveel bier gehad, kan een mens nie aan. ik heb zoveel bier gehad ik kan bijna niet meer staan
Stijfjequote:
Sisiquote:
en nog wel redelijk typen, ik vind het knapquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
heb zoveel bier gehad, kan een mens nie aan. ik heb zoveel bier gehad ik kan bijna niet meer staan
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stijfje
[..]
Sisi
Knetter al naar bed? Whut? Is ze ziek?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat was grapje man, ik voel me goed!
Alcoholisten functioneren het beste als ze drank op hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nog wel redelijk typen, ik vind het knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |