Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fuck mis gewoon een heel woord in de tt
ik ga zo maar slapen denk ik
Sloaperd istquote:
quote:
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.quote:
dat moet ik dan doen .. toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.
Beter de gene die de foto maaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet ik dan doen .. toch?
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet ik dan doen .. toch?
Hee dude! Ik adem nog!quote:
quote:
Oh waddan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wojoo, haal de volgende keer effe de EXIF-info uit een "geheime" foto.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Joe ToT, dankzij jou heb ik een grijpertje gewonnen
Ik las het!quote:
ja ik weet ook niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
in de exif kan de locatie staan etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet wat je bedoelddacht heb de naam veranderd dan is het goed toch.. maar schijnbaar niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draai jij eigenlijk ook weer op x-raydio en zoja, wanneer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoort zoiets niet te weten.
Nou ja volgens mij had je toch al eens laten vallen hier welke camera je had toch? Nou ja, dat staat natuurlijk ook in de EXIF-info dus dan kun je valsspelen bij het raden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude! Ik adem nog!
[..]
[..]
Oh waddan?
[..]
[..]
Ik las het!
dat zegt mij geen ene moerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
in de exif kan de locatie staan etc.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Bam jullie hebben tegenwoordig een DJ met een eigen BBQ Box.![]()
Heloefs BBQ Box:BBQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wheheh ik lag dubbelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter ons geil maken via de mic dat er tetten aan kwamen kwam jou harige bast![]()
Gelukkig, anders had ik mij ernstig zorgen gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zegt mij geen ene moer![]()
goedzo, grote jongenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude! Ik adem nog!
[..]
[..]
Oh waddan?
[..]
[..]
Ik las het!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Bam jullie hebben tegenwoordig een DJ met een eigen BBQ Box.![]()
Heloefs BBQ Box:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Vrouwen kunnen ook best nerd zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik mij ernstig zorgen gemaakt.
volgens mij wil dat nog wel redelijk goed gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
Alleen net een USB-stick in de was gehad!Ik hoop dat hij het nog doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |