En die smelt dan ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, hooguit ijs. Daar houdt het wel mee op.
Nee, maar 1 heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, met z'n drieën tegen één is niet eerlijk he
ijs is ook watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, hooguit ijs. Daar houdt het wel mee op.
ik jaag je toch niet weg hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens mijn bedje op zoeken ... als ik voor 12 uur niet in bed lig dan veranderd het in een pompoen
Nou, jij hoeft dat ook niet te doen hoorquote:
En dan met heel veel kusjes word je weer jezelf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens mijn bedje op zoeken ... als ik voor 12 uur niet in bed lig dan veranderd het in een pompoen
Trusten LLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
Mag je wel opschietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
Wij die jou niet ontmoet hebben dromen allemaal vsn jou, hihihihiquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, zie, dan win je wel eens watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel en het is dan wel Ben en Jerry's
Een zure appelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus iets van: 'Bijna twaalf uur maakt je leven voor altijd zuur!'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |