quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli, half 10 de volgende Knetterspelshow
vrijwillige bansquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen bans op mijn naam staan, afgezien van 2 vrijwillige, in verband met school.
dit keer probeer ik 5min van te voren in te schakelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli, half 10 de volgende Knetterspelshow
tot op het botquote:
Ik heb ooit 1 ban gehad omdat ik de mods van V&A voor nazi's uitmaakte. Vonden zen heul niet leuk ofzo....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DoeiiAnonimity is a bliss
ow dus ook hand van jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast meerdere handen opgestuurd gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Liefjes, ik ga nu slapen, misschien tot 2 uurof anders tot 8 uur en daarna tot dinsdagochtend.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode Mus PostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii![]()
foto van maken en dan opsturen naar knetter voor de volgende spelshowquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zie je niet zoveel van op het internet.
Liefjes, ik ga nu slapen, misschien tot 2 uurof anders tot 8 uur en daarna tot dinsdagochtend.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op fok heh, op fok mag dat. Stiekem houd ik er een fokharem op na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |