Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wist het, VH zit voor me, er kan er maar één zijn hier die klassiek draait.
I guessquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik snap sowieso de lol er niet van om de laatste post te pakken. Is het echt puur zodat ze de nieuwe TT mogen schrijven?
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik snap sowieso de lol er niet van om de laatste post te pakken. Is het echt puur zodat ze de nieuwe TT mogen schrijven?
Dit is niet OK.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...
Deze post is niet okquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...
zie piquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens de sultana reclame kan dat niet
Maar ik vind het prima, zolang mjn ballen maar niet tegen die van Naatje botsen tijdens ons dagelijks trio
Oh, nog gratz aan de winnaarsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
adres gegevens opgeschreven, morgen de envelopjes posten en volgende week pics van de prijzen
Zodra ik t binnen heb zal ik t meteen posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
adres gegevens opgeschreven, morgen de envelopjes posten en volgende week pics van de prijzen
Ik heb de 1e prijs gewonnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja idd, baal ik ook als een stekker van
En een medaillequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de 1e prijs gewonnen!![]()
Een doosje van 3 condooms voor iemand die al uber lang droog staat!![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DankIk ga echt veel met mijn grijpertje spelen
[CONDOOMVERBRANDING] condooms gewonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo dubbelzinnig?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DankIk ga echt veel met mijn grijpertje spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |