Die ouwe ValHallen, die falert kan niet eens tussen de regeltjes lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, ze zei niet: wil je mij begroeten in hoofdletters en een paar hartsmileys?
Ik twijfel, want dan komt het totaal niet spontaan over, maar als dat is wat je wilt, doe ik het gerust.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Nathanael, lieverd, wil je mij begroeten in hoofdletters en een paar hartsmileys?
Lol waar kennen we dit idee van?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Als je iemand kent die in een bandje speelt of iemand kent die zingt en een mp3-file heeft kunnen we die ook gewoon hier draaien. :'D.
Zoiets als een X-radio contest, in samenwerking met het voormalige FMM, leuk idee. Niet origineel, dat wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Als je iemand kent die in een bandje speelt of iemand kent die zingt en een mp3-file heeft kunnen we die ook gewoon hier draaien. :'D.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoiets als een X-radio contest, in samenwerking met het voormalige FMM, leuk idee. Niet origineel, dat wel.
Niet gezien, liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hey tortelduifjens! Er is een pm systeemmm heurr.r...
Ik ga wel zingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Quoted. For. Truth.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Was ik weer
Klote onaangekondigde visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |