Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Joepie!
![]()
Doe maar gewoon 1 ik ben 1e dus 1.
Spannend..... wat zou erin zitten?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Melting het volgende:
Doe maar nummer 3 dan. Om er variatie in te brengen.
We gunnen VH gewoon nummer2 !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Melting het volgende:
Doe maar nummer 3 dan. Om er variatie in te brengen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Melting het volgende:
Sprookjesboek zullen mijn neefje en nichtjes leuk vinden.
kweet heb al linkjes binnen voor een betere micquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef humorduck28 het volgende:
Quote dit als je vind dat Knetter dit vaker moet doen...![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef humorduck28 het volgende:
Dit mag ik best nog een keer melden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef humorduck28 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Over een tijdje kan je dat gewoon in een ultra dunne doen terwijl je luistert.
Ik draai tot 2, Naatje tot 3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef kdrietjeh het volgende:
Vraagje voor de DJ's in het topic.
Zijn er vrijwilligers voor deze NACHT? Dan kunnen we gewoon verder draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Komt goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Winaars.. ik verwacht een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn in het topic te zien
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Knetter mag ik een verzoekje doen?nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Top! is goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Winaars.. ik verwacht een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn in het topic te zien
slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
En nu ga ik slapen. Trusten!
Toedeloeeeee!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
Verdikkie, hij is er! Stond al helemaal klaar om voor je in te springenquote:
Slaap lekker en beterschap!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
jfkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
Ik heb net een geweldige film gekeken, gelukkig hield ie op tijd op.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed.
volgende x minimaal 10 min van te voren melden, anders geven we je uurtje wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
Free your Willy? Cliffbanger? Shaving Ryan's Privates? Lord of the G-Strings?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
Handig om in de OP te zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgende x minimaal 10 min van te voren melden, anders geven we je uurtje weg
Knetter het was echt super!!quote:
Das Knetter muziek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Nitrouz het volgende:
Oke DM maar als ik kan
vage muziek trouwens
Boybands ftw!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Zo, even keihard N'Sync de nek omgedraaid, doet ze goed!
Goeie show, Knetter. Weinig faal, behalve de micquote:
niets hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Zo, even keihard N'Sync de nek omgedraaid, doet ze goed!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe doe je je mic tijdelijk uit?Hij staat la op -20 db
Welk programma?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Nitrouz het volgende:
Hoe doe je je mic tijdelijk uit?Hij staat la op -20 db
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Goeie show, Knetter. Weinig faal, behalve de mic
uitwonenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
Posts over hoe je katy perry zou doen onder deze lijn...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gisternacht kwamen er allemaal onz radio jingles langs.
Kan ik niet onder die lijn ik ben geen mod.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
Posts over hoe je katy perry zou doen onder deze lijn...
Tot zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ff benenstrekken enzo.. tot zo
Helaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen zet z'n radiosoftware weer uit. Nitrouz heeft alles onder controle
Are u a wizzard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik niet onder die lijn ik ben geen mod.
Tot zo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ff benenstrekken enzo.. tot zo
In mijne gedaante wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de posters allemaal nachtbaggeraars en EX-ONZ Radio Dj's?
We hebben ook nieuwe DJ'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de posters allemaal nachtbaggeraars en EX-ONZ Radio Dj's?
Waar halen jullie die statistieken weg?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef kdrietjeh het volgende:
Knetter...
X-raydio - 1500
Topics geopend: ONZ Radio - 109
X-raydio - 2
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waar halen jullie die statistieken weg?
Thanxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Hey joh maak je bed eens op!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kwam heel even jullie allemaal een fijn weekend wensen, even zeggen dat PM/DM naar mij over het rooster dit weekend echt geen nut heeft, want deze fokker gaat naar buiten, pinkpop nota bene..
Ik wil jullie wel even vermaken met een foto van mijn bepakking, want die is kansloos groot
[ afbeelding ]
have funquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kwam heel even jullie allemaal een fijn weekend wensen, even zeggen dat PM/DM naar mij over het rooster dit weekend echt geen nut heeft, want deze fokker gaat naar buiten, pinkpop nota bene..
Ik wil jullie wel even vermaken met een foto van mijn bepakking, want die is kansloos groot
[ afbeelding ]
Nee, mijn deken zit nu als een propje, zelfs na een bezoek van jou is het nog netter...quote:
en ik dan?quote:
Wat is dat geelachtig ding linksboven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Moppie!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
mind the PIquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, mijn deken zit nu als een propje, zelfs na een bezoek van jou is het nog netter...
quote:[..]
en ik dan?
FAYEquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, mijn deken zit nu als een propje, zelfs na een bezoek van jou is het nog netter...
[..]
en ik dan?
dat is mijn dromenvangerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat is dat geelachtig ding linksboven?
Ze vroeg er ook helemaal niet omquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal uit het niets ook heh, deze reactie, zo onverwacht.
stfuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal uit het niets ook heh, deze reactie, zo onverwacht.
DM ze ook even door als je ze hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
kan iemand mij even de gegevens DM'en, zodat ik er om 2 uur zonder zorgen inkan?
Die ouwe ValHallen, die falert kan niet eens tussen de regeltjes lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, ze zei niet: wil je mij begroeten in hoofdletters en een paar hartsmileys?
Ik twijfel, want dan komt het totaal niet spontaan over, maar als dat is wat je wilt, doe ik het gerust.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Nathanael, lieverd, wil je mij begroeten in hoofdletters en een paar hartsmileys?
Lol waar kennen we dit idee van?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Als je iemand kent die in een bandje speelt of iemand kent die zingt en een mp3-file heeft kunnen we die ook gewoon hier draaien. :'D.
Zoiets als een X-radio contest, in samenwerking met het voormalige FMM, leuk idee. Niet origineel, dat wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Als je iemand kent die in een bandje speelt of iemand kent die zingt en een mp3-file heeft kunnen we die ook gewoon hier draaien. :'D.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoiets als een X-radio contest, in samenwerking met het voormalige FMM, leuk idee. Niet origineel, dat wel.
Niet gezien, liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hey tortelduifjens! Er is een pm systeemmm heurr.r...
Ik ga wel zingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef kdrietjeh het volgende:
Ideetje:
Quoted. For. Truth.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Was ik weer
Klote onaangekondigde visite
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lol, ook altijd als de telefoon gaat. Godverdomme wie nu weer?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Was ik weer
Klote onaangekondigde visite
Zie rooster. Tot middernacht, daarna twee uur ZWAAR KLASSIEK!quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef -Datdus- het volgende:
Nitrouz heb je deze Dash Berlin - Till The Sky Falls Down?
En dan heel schijnheilig opnemen Hoooooii.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]idd.
In de trend van: Welk figuur durft mij nu te bellen![]()
Ja idd, baal ik ook als een stekker vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon Knetter dr super show gemist!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zie rooster. Tot middernacht, daarna twee uur ZWAAR AANGENAAM KLASSIEK!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En dan heel schijnheilig opnemen Hoooooii.
Polygamie is verbodenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mag ik ook met jou én naatje trouwen? Ik kan niet kiezen
Je mag met hem op FOK! trouwen en met mij irl, ik ben immers een hork op FOK! en misschien is hij een hork irlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn horkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag met hem op FOK! trouwen en met mij irl, ik ben immers een hork op FOK! en misschien is hij een hork irl
Volgens de sultana reclame kan dat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |