quote:
Poesquote:
Captain!quote:
Eh... nog niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben, is dat gestolen nr al ergens te bekijken van Maniac, zodat ik ook mijn mening kan geven ?
Hou je het in gedachten, speurneus? Ben wel benieuwd namelijk.quote:
Yupquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou je het in gedachten, speurneus? Ben wel benieuwd namelijk.
quote:
Hoi Laysa!quote:
Ja sorry ik liet me gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Je geeft me koorts, wanneer je me heet maakt.
Fever!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Naar die ander ben ik meer benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die deden ze ook... wil je zeker ook horen?
okidokiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Naar die ander ben ik meer benieuwd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, wat een verschrikking, valt me flink tegen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, had je dat nog gehoord van Electric Chapel dat leek op een nummer van de Heideroosjes?
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, had je dat nog gehoord van Electric Chapel dat leek op een nummer van de Heideroosjes?
mwah, de melodie is niet helemaal hetzelfde, en het kan natuurlijk altijd toeval zijn, iedereen werkt met dezelfde accoordenschema'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, wat een verschrikking, valt me flink tegen!
vond het wel grappig inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja_! Maarja, die zanger van hun ging er wel goed mee om.
Schijnbaar heeft GaGa een deel van haar album in Nederland opgenomen en was daar iemand bij de de Heideroosjes ook kent. Maar ik geloof dat niet echt, want die studio waar ze het over hadden is al 2 jaar failliet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, de melodie is niet helemaal hetzelfde, en het kan natuurlijk altijd toeval zijn, iedereen werkt met dezelfde accoordenschema's
Some men just want to see the world burn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
the dark knight, nog steeds een kekke film
oh yesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Some men just want to see the world burn.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
om de een of andere reden symphatiseer ik altijd met de gestoorde evil masterminds
whehehe, inderdaad, alhoewel ik het wel een zwakke lul vond omdat ie zo snel doordraaidequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Harvey Dent ook veel leuker toen ie eenmaal Twoface was.
ja, maar een geschminkte weirdo bindt je vriendin aan een paar vaten benzine, en je wordt boos op batman?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Nou... de liefde van je leven die aan de andere kant van de lijn doodknalt.
O haha ja dat. Dat is inderdaad dom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar de een geschminkte weirdo bindt je vriendin aan een paar vaten benzine, en e wordt boos op batman?
persoonlijk was ik achter de joker aan gegaan, maar meer om een handtekening te vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O haha ja dat. Dat is inderdaad dom.
Ik om hem te neuken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
persoonlijk was ik achter de joker aan gegaan, maar meer om een handtekening te vragen
hihi
Toevallug!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader had een verrassing voor me trouwens, een glazen colaflesje
Heb je nog een kaartje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
zeg bella, ga jij ook toevallig naar de arctic monkeys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |