Succes Juud!quote:Op zondag 12 juni 2011 04:18 schreef Elmo76 het volgende:
Handig zeg, zo'n wakkere dochter op dit tijdstip!! Mooi op tijd om je update te lezen Juud!!
Nu gaat er eindelijk iets gebeuren, je meisje komt er aan! Zet 'm op!!! *insert push-smiley*
Sterkte!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Terug van de HAP. Geen bacteriën te zien in de urine maar veel activiteiten (??) witte bloed cellen enzo...Moet beginnen met een andere kuur. Deze voor 10 dagen...Meh
Ben Benieuwd of Juud dr meisje al in dr armen heeft
Heel veel succes, Juud en Dementor !!quote:Op zondag 12 juni 2011 07:01 schreef Juud79 het volgende:
Verloskundige geweest om 06.00 uur, 4 cm, komt om 09.00 terug.
Eerst onregelmatige weeën, laatste uur bijna constant, pittig klusje....
Deze post is in 7 weeën getikt....
Ik had op 8 juni al ingezet op vandaag om 15.09 uur.... de kans is groot dat het idd eerder wordt maar dat ga ik nu niet meer wijzigenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Ik zet in op nog 10 minuten te gaan voor Juud.![]()
om dr maar weer ns wat in te gooien
11:09
wie biedt?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:37 schreef Leandra het volgende:
Dan hou ik het op 12 juni, de verjaardag van tante Elsje, buurmeisje Nicky en nog niemand van deze generatie...
12 juni om 15.09 uur.
Ik hoop het voor ze, het wachten heeft al lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Nirak het volgende:
Ach, het meiske is er vast al, ze houden ons gewoon in spanning :p
anders ga je buiten tegen een boom. werkt primaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, mn rug en buik, jeeeeeuuuukwel lekker eigenlijk maar dan moet mn vent er wel zijn om te krabben.
bij elin had ik dat ook, jeukebuik
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar dat de baby er al is en dat ze aan het genieten is.
Gefeliciteerd met je meisje!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef Juud79 het volgende:
Ik leef nog, om 9.00 uur 8 cm. Om 10.00 uur 10 cm, daarna bleek dat onze mevr een sterrenkijker was.
Geprobeerd om door middel van op mijn zij te liggen haar te laten draaien, maar dat bleek na 30 min niet te werken.
Dus om 12.50 op de OK, met epiduraal en om 13.25 uur was ze er, kerngezond, 3835 gram, 51 cm. Al een keer goed gedronken en nu veel slapen op mams haar blote borst.
Ik en manlief zijn dolgelukkig en ik voel me goed, behalve dan mijn buik, heb een morfinepompje voor de eerste 48 uur, daarmee is het op zich te doen.
Tot snel :-)
Naam geef ik via Pm
Idd, ben je er bijna, gaat het toch nog anders... en dan in de tussenliggende tijd de weeën ook nog zien weg te werken. Mag toch hopen dat dat niet al teveel persweeën waren...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:48 schreef livelink het volgende:
Juud, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje![]()
Wat een bevalling, met 10 cm. ontsluiting alsnog een keizersnede![]()
Maar ja, het is het resultaat wat telt. Succes met het herstel en veel plezier met het genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |