anders ga je buiten tegen een boom. werkt primaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, mn rug en buik, jeeeeeuuuukwel lekker eigenlijk maar dan moet mn vent er wel zijn om te krabben.
bij elin had ik dat ook, jeukebuik
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar dat de baby er al is en dat ze aan het genieten is.
Gefeliciteerd met je meisje!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef Juud79 het volgende:
Ik leef nog, om 9.00 uur 8 cm. Om 10.00 uur 10 cm, daarna bleek dat onze mevr een sterrenkijker was.
Geprobeerd om door middel van op mijn zij te liggen haar te laten draaien, maar dat bleek na 30 min niet te werken.
Dus om 12.50 op de OK, met epiduraal en om 13.25 uur was ze er, kerngezond, 3835 gram, 51 cm. Al een keer goed gedronken en nu veel slapen op mams haar blote borst.
Ik en manlief zijn dolgelukkig en ik voel me goed, behalve dan mijn buik, heb een morfinepompje voor de eerste 48 uur, daarmee is het op zich te doen.
Tot snel :-)
Naam geef ik via Pm
Idd, ben je er bijna, gaat het toch nog anders... en dan in de tussenliggende tijd de weeën ook nog zien weg te werken. Mag toch hopen dat dat niet al teveel persweeën waren...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:48 schreef livelink het volgende:
Juud, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje![]()
Wat een bevalling, met 10 cm. ontsluiting alsnog een keizersnede![]()
Maar ja, het is het resultaat wat telt. Succes met het herstel en veel plezier met het genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |