En het was niet erg genoeg voor AB??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:52 schreef bitterend het volgende:
Hihi ben sinds 6uur wakker.....zo veel pijn door die blaasontsteking
Jawel moet 4x AB per dag 5 dagen langquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
En het was niet erg genoeg voor AB??
Bel jij even snel de HAP, want een blaasontsteking kan zoveel ellende veroorzaken!
Vrijdag ochtend had ik de vk gebeld omdat ik niet kon lopen van de pijn en ze zei dat ik meteen plas moet inleveren bij de HA! ze had gelijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef McLaura het volgende:
Sorry, Bitterend, ik dacht me te herinneren dat het nog niet erg genoeg was voor ab!
Als het goed is, wordt het morgen beter. Welke heb je? Nitrofurantoine?
Klopt, zelfde als jij. Maar volgens de huisarts was het na die kuur nog niet zeker of de bacterie wel weg was, vandaar een kweek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef bitterend het volgende:
Blegh Aventurada's niet lekker! heb je ook een AB kuur gehad?
Dat vraag ik me ook af...quote:
Ah oke, die heb ik toen ook gehad! Hou jezelf in de gaten hè!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend had ik de vk gebeld omdat ik niet kon lopen van de pijn en ze zei dat ik meteen plas moet inleveren bij de HA! ze had gelijk!
Ik hoop het! dankje!
Ja die medicijn heb ik!
Ja, het werd na 1,5 dag beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef bitterend het volgende:
MissMuppetveel sterkte
![]()
Dankjulliewelals de pijn morgen middag niet afgenomen is dan bel is wel de HAP en vraag ik om advies
Heeft de AB kuur bij jullie met ontsteking wel snel gewerkt?
Shoppen heb ik niet echt gedaan, dat gaat niet meer sinds begin deze week. Dat heb ik vorig weekend wel gedaan, maar dat hielp toen ook niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:40 schreef Deepfreeze het volgende:
Juud, Ik heb de dag voor mijn bevalling ook een middag geshopt.. Go baby![]()
Bitterend, ik dacht dat voor AB zo'n 36 uur stond, dan moet het langszaamaan wel gaan werken. Misschien vanavond, en anders morgen de HAP even bellen. Het moet niet omhoog gaan trekken..
Naja, er stond wat winkels langs.. Dat noem ik op deze termijn wel shoppen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shoppen heb ik niet echt gedaan, dat gaat niet meer sinds begin deze week. Dat heb ik vorig weekend wel gedaan, maar dat hielp toen ook niet...
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Naja, er stond wat winkels langs.. Dat noem ik op deze termijn wel shoppen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |