Ik heb destijds álle breng-de-bevalling-op-gang-bakerpraatjes uitgeprobeerd en ontkrachtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef bitterend het volgende:
maar inne heb je wel gedingest na de pannenkoeken? danic wel![]()
en dat allemaal vanavond??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat bij mij een combi nodig is van ananashart, kaneelthee, prostaglandines en pannenkoek...
Allemaal gedaan (op 1 dag!) + trappenlopen, ronddansen en op en neer springenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat bij mij een combi nodig is van ananashart, kaneelthee, prostaglandines en pannenkoek...
deze keer heb je er meer dan 80 uur over gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
ik sluit me aan bij inne: ook alles geprobeerd (muv wonderolie) en geen effect vorige keer.
En deze keer in minder dan een uur van 4 cm naar kind op buik. En dat had nog sneller kunnen gaan als de vk niet bij een andere bevalling was.
En bij de vorige bevalling was het van eerste wee tot geboorte iets van 40 uur, maar officieel is er toen maar 4 uur geteld. Deze keer was ik niet sneller, meer dan het dubbele...weer een cliche ontkracht.
Heeeel veel seksen. Maar of je uit sperma net zoveel prostaglandinen haalt als uit zo'n lekkere veter om te primen weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Juud79 het volgende:
Er helpt helemaal niets, behalve strippen, lees ik overal....
Nou ik heb nieuws...ook dat helpt soms geen mallemoer.
Bij mij hielp niets vermoedend de trap af lopen.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef innepin het volgende:
Juud, strippen kon niet eens bij mij omdat er nog niks verweekt was. schoot dus idd ook niks op! je bent niet alleenMaar ik hoop wel heel erg voor je dat 't uit zichzelf op gang komt, en gauw!
Om maar eens even te switchen van eindeloos gezever over mijn vorige zwangerschap, even iets anders, in het kader "Niet handig":
* als je net gehoord hebt dat je bekken verrot is, proberen om 8 min. lopen in 4 minuten af te leggen
* erachter komen dat je nog 23 weken fysiotherapie moet en je wel een aanvullende verzekering hebt, maar dat ze daar heel sneaky geen fysiotherapievergoeding in hebben zitten![]()
* vakantie plannen in de week dat je je 20wk echo hebt. Nu moet ik nog een week langer wachten![]()
* vervolgens je 20wk echo plannen op een dag waarvan je weet dat de ex van je man bij het echocentrum achter de receptie zal zitten.
* een agenda kopen omdat je alles vergeet en dan vervolgens consequent je agenda vergeten mee te nemen.
Nee, gaat lekker hier.
prostaglandine is toch echt het enige bewezen wat wel helptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Juud79 het volgende:
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
prostaglandine is toch echt het enige bewezen wat wel helpt
kan net het laatste zetje geven, resulteerde hier twee keer in spontaan gebroken vliezen.
wie weet, je bent nu al zo ver, als je 38 weken was zou ik zeggen meh... it's a long shot maar bij deze termijn is het de moeite (want oef, moeite is t goeie woord) best wel waard.
Kortom, ik zou t serieus overwegen
dus dementor, neem nog maar een pannenkoek, je moet aan t werk
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Juud79 het volgende:
Dementor komt vragen of ik zin heb in een pannenkoek.
d'r in en d'r ut. Ik had er een ander idee bij.quote:
1x om t kind erin te krijgen, 1 x om t eruit te lokken?quote:
nuh 2 x 4 = ruim 8 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
deze keer heb je er meer dan 80 uur over gedaan?
maar je eerste duurde 40 toch? dus als deze 8 uur duurde dan was je wel snellerquote:
helaas telde de eerste 36 uur de vorige keer niet. Geen vorderende ontsluiting oftewel: niet in partu volgens het dossier. En dus staat bij totale bevallingsduur maar 4 uur en nog wat. Flauw hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar je eerste duurde 40 toch? dus als deze 8 uur duurde dan was je wel sneller![]()
Juud! slapen, batsen, same difference!
morgen meisje posten hier
oh je hebt ook van dat spul in de supermarkt. Cranberrysap, ik ben de naam even kwijt, maar dat is best goed te drinken. Als je daar nou een fles per dag van weg tanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Nirak het volgende:
Uitslag was vreemd.. Geen urineweginfectie, maar wel een beetje, maar dus niet erg genoeg voor AB. Dus veel drinken en helemaal uitplassen is t advies. Vanmiddag in de stad dus maar crandberrypillen gehaald van dr vogel
Voor de llm's: succes!
Die hardnekkige Fokfabel van pannenkoeken kende ik wel, maar kaneelthee om de bevalling op te wekken is me dan weer helemaal nieuwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik had het meer over het aantal uur dat jij zelf telde, lijkt me een belangrijker criterium in hoe je een bevalling qua tijdsduur ervaren hebt dan een getal in je dossier. Ondanks dat dat misschien de objectieve meting zal zijn gebaseerd op fase overgangen enzo. T is niet alsof jij nu denkt oh! waren het er maar 4! had dat eerder gezegd man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef mefke79 het volgende:
[..]
helaas telde de eerste 36 uur de vorige keer niet. Geen vorderende ontsluiting oftewel: niet in partu volgens het dossier. En dus staat bij totale bevallingsduur maar 4 uur en nog wat. Flauw he
ja daar heb je het al!quote:
En dan maar hopen dat Dementor met zn slaperige hoofd het berichtje niet verkeerd leestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
iemand sms juud ff dat ze een fles tonic bij die pannenkoek naar binnen duwt!
Maar je bent er wel blij mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef mefke79 het volgende:
[..]
helaas telde de eerste 36 uur de vorige keer niet. Geen vorderende ontsluiting oftewel: niet in partu volgens het dossier. En dus staat bij totale bevallingsduur maar 4 uur en nog wat. Flauw he
whahaha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daar heb je het al!
-edit-
eh en in t goeie gat ook, wordt zo krap voor dementor anders
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
och als er een ananas in past past een flesje en een pannenkoek ook wel
Jij bezorgt hoogzwangeren harde buiken van het lachen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daar heb je het al!
-edit-
eh en in t goeie gat ook, wordt zo krap voor dementor anders
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
oh god ja, de Epi-noquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef huuphuup het volgende:
zie, je hebt helemaal geen epi-no nodig johallemaal commerciele onzin. Gewoon een fles tonic
én Dementor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Whahahaha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
die ging al voor een long shot toch?quote:
Ben je al bang?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jij bezorgt hoogzwangeren harde buiken van het lachen!![]()
En hey, waarom sta ik in de top 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en on a more serious note, je buik is prachtig pie-emmertik ben heul benieuwd naar je jommetje
![]()
je moet de seks ook met je vrouw hebben he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef cleany het volgende:
ik wil mensen niet ontmoedigen, maar pannenkoeken en seks helpt niet...waarvan akte.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ben je al bang?Nee, niet bang. Niet ongeduldig. Niet klaar met alles in huis ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en on a more serious note, je buik is prachtig pie-emmertik ben heul benieuwd naar je jommetje
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Gewoon op handen en knietjes lijkt mij een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef innepin het volgende:
Seks (nou ja, sperma) is toch het enige waarvan werkelijk bewezen is dat het helpt met het verstrijken van de baarmoedermond, ofzo? Of was het nou het vorderen van de ontsluiting? In elk geval, t helpt, dus alle LLMs aan de oncomfortabele "als jij nou hier je been zet, dan heb ik zo ruimte voor mijn buik"-seks!
Ja, want dan hangt de buik zo en dat doet zeer, net als die vreselijke wiebeltietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon op handen en knietjes lijkt mij een stuk makkelijker.
Of vergeet ik nu hoe lastig de simpelste dingen waren met die irritante toeter?
Had je nou maar een bekende donorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nirak het volgende:
Lol, al die ketsverhalen
Seks met een vrouw is vast handiger tzt, maar mijn vrouw heeft dan weer geen sperma
Een orgasme op zich kan ook al best een laatste zetje geven hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nirak het volgende:
Lol, al die ketsverhalen
Seks met een vrouw is vast handiger tzt, maar mijn vrouw heeft dan weer geen sperma
Enne.. Ocean nogwattes... Klinkt idd als toiletverfrisser.. Ik slik wel een pilletje
Nirak, dat heb ik ook gehad, na de 1e blaasontsteking en kuur antobiotica was het nog niet helemaal weg, maar ze wilden liever niet gelijk nog een kuur geven. Ik ben vanaf toen die A. Vogel pillen gaan slikken, en dat heeft en helpt nog steeds goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Nirak het volgende:
Uitslag was vreemd.. Geen urineweginfectie, maar wel een beetje, maar dus niet erg genoeg voor AB. Dus veel drinken en helemaal uitplassen is t advies. Vanmiddag in de stad dus maar crandberrypillen gehaald van dr vogel
Voor de llm's: succes!
quote:
Pppssst....als het goed is, hebben we nog een paar wekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef PM-girl het volgende:
Nee, niet bang. Niet ongeduldig. Niet klaar met alles in huis ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |