whahaha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daar heb je het al!
iemand sms juud ff dat ze een fles tonic bij die pannenkoek naar binnen duwt!
-edit-
eh en in t goeie gat ook, wordt zo krap voor dementor anders
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
och als er een ananas in past past een flesje en een pannenkoek ook wel
Jij bezorgt hoogzwangeren harde buiken van het lachen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daar heb je het al!
iemand sms juud ff dat ze een fles tonic bij die pannenkoek naar binnen duwt!
-edit-
eh en in t goeie gat ook, wordt zo krap voor dementor anders
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
oh god ja, de Epi-noquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef huuphuup het volgende:
zie, je hebt helemaal geen epi-no nodig johallemaal commerciele onzin. Gewoon een fles tonic
én Dementor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Whahahaha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
die ging al voor een long shot toch?quote:
Ben je al bang?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jij bezorgt hoogzwangeren harde buiken van het lachen!![]()
En hey, waarom sta ik in de top 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en on a more serious note, je buik is prachtig pie-emmertik ben heul benieuwd naar je jommetje
![]()
je moet de seks ook met je vrouw hebben he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef cleany het volgende:
ik wil mensen niet ontmoedigen, maar pannenkoeken en seks helpt niet...waarvan akte.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ben je al bang?Nee, niet bang. Niet ongeduldig. Niet klaar met alles in huis ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en on a more serious note, je buik is prachtig pie-emmertik ben heul benieuwd naar je jommetje
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Gewoon op handen en knietjes lijkt mij een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef innepin het volgende:
Seks (nou ja, sperma) is toch het enige waarvan werkelijk bewezen is dat het helpt met het verstrijken van de baarmoedermond, ofzo? Of was het nou het vorderen van de ontsluiting? In elk geval, t helpt, dus alle LLMs aan de oncomfortabele "als jij nou hier je been zet, dan heb ik zo ruimte voor mijn buik"-seks!
Ja, want dan hangt de buik zo en dat doet zeer, net als die vreselijke wiebeltietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon op handen en knietjes lijkt mij een stuk makkelijker.
Of vergeet ik nu hoe lastig de simpelste dingen waren met die irritante toeter?
Had je nou maar een bekende donorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nirak het volgende:
Lol, al die ketsverhalen
Seks met een vrouw is vast handiger tzt, maar mijn vrouw heeft dan weer geen sperma
Een orgasme op zich kan ook al best een laatste zetje geven hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nirak het volgende:
Lol, al die ketsverhalen
Seks met een vrouw is vast handiger tzt, maar mijn vrouw heeft dan weer geen sperma
Enne.. Ocean nogwattes... Klinkt idd als toiletverfrisser.. Ik slik wel een pilletje
Nirak, dat heb ik ook gehad, na de 1e blaasontsteking en kuur antobiotica was het nog niet helemaal weg, maar ze wilden liever niet gelijk nog een kuur geven. Ik ben vanaf toen die A. Vogel pillen gaan slikken, en dat heeft en helpt nog steeds goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Nirak het volgende:
Uitslag was vreemd.. Geen urineweginfectie, maar wel een beetje, maar dus niet erg genoeg voor AB. Dus veel drinken en helemaal uitplassen is t advies. Vanmiddag in de stad dus maar crandberrypillen gehaald van dr vogel
Voor de llm's: succes!
quote:
Pppssst....als het goed is, hebben we nog een paar wekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef PM-girl het volgende:
Nee, niet bang. Niet ongeduldig. Niet klaar met alles in huis ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |