Mensen uit een arme omgeving komen vaak niet eens zover.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat meer over de vervolgstudies.
bullshitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen uit een arme omgeving komen vaak niet eens zover.
En daar moet verandering in brengen. Dat dit nog kan in Nederland. We leven niet meer in 1918.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen uit een arme omgeving komen vaak niet eens zover.
Maar dat doen we dus niet door het studeren goedkoper te maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En daar moet verandering in brengen. Dat dit nog kan in Nederland. We leven niet meer in 1918.
Ja maar het gaat niet alleen over de lagere of middelbare school, maar ook om het hbo en wo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
Maar dat doen we dus niet door het studeren goedkoper te maken.Of überhaupt school, want de lagere en middelbare school zijn al goedkoop genoeg.
dan zijn die mensen inelkaar geneuckt door domme ouders en zijn ze dus ook domquote:
Middelbare school is al goedkoop genoeg als je de kans voor krijgt, ja. En niet iedereen krijgt die kans.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
Maar dat doen we dus niet door het studeren goedkoper te maken.Of überhaupt school, want de lagere en middelbare school zijn al goedkoop genoeg.
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef BaasD het volgende:
[..]
dan zijn die mensen inelkaar geneuckt door domme ouders en zijn ze dus ook dom
Wat bedoel je? Wie krijgt niet de kans op de middelbare school?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Middelbare school is al goedkoop genoeg als je de kans voor krijgt, ja. En niet iedereen krijgt die kans.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wie krijgt niet de kans op de middelbare school?
Leg ik je ooit wel uit. Nu even geen zin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
Het lijkt me erg sterk dat je niet naar de middelbare school kunt vanwege geldproblemen.
Dat is wel zo, de drempel van studeren wordt een stuk hoger gemaakt door dit rechts kabinet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar als het gratis wordt hoeven minder studenten geld te lenen en hoeven zij dus later ook minder lang te werken om deze lening af te lossen dit dat.
D66 voor die leventje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is wel zo, de drempel van studeren wordt een stuk hoger gemaakt door dit rechts kabinet.
Daarom vind ik het ook belachelijk hoe je als scholier/student rechts kunt zijn.
Nee, maar krijgt iedereen daar de kans voor? Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Gewone, gesubsidieerde scholen kost niets.
Dan moet je de mensen uit een lager milieu wel door het vwo zuilen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HEB HET AL LANG AL NIET MEER OVER MIDDELBARE SCHOOL IK HEB HET OVER HBO/WO DIT DAT.
Dat gaat om een heel kleine groep. Bovendien hebben we het dan niet meer over het reguliere onderwijs. En daar heb ik het hier wel over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar krijgt iedereen daar de kans voor? Nee.
Ja, beetje wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan moet je de mensen uit een lager milieu wel door het vwo zuilen.En dat is vaak al een immens probleem.
Met die walgelijke Pechtold bovenaan helaas.quote:
Zeker,quote:
Ik zal het overwegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
• Bij alle uitgaansgelegenheden moet een registratieplicht worden ingevoerd.
Deze en dan tegen.
Wie heeft ze verzonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok welk van de volgende stellingen zal ik kiezen:
• Mannen kunnen beter lesgeven dan vrouwen.
• Jongeren in het V. O. moeten verplicht een maatschappelijke stage lopen.
• Geld makt niet gelukkig.
• Lessen over voeding en beweging moeten worden gegeven op de basisschool.
• Bij alle uitgaansgelegenheden moet een registratieplicht worden ingevoerd.
• Het onderwijs in NL moet gratis worden.
• Leerlingen moeten zelf hun docenten kunnen kiezen.
Daar moest ik mijn betoog over houden vorig jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze vind ik echt nergens op slaan. Niet iedereen wordt gelukkig van dezelfde dingen.
Een van mijn betogen ging deels over privacy op het internet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moest ik mijn betoog over houden vorig jaar.
Nou, daar weet je vast alles van hè?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een van mijn betogen ging deels over privacy op het internet.![]()
Da's waar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoor hier nu wel genoeg grapjes over privacy..
Wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, dat GeenStijl-achtige +1-knopje onderaan de pagina.
Onbenoembaar triest.
Sarcasme watwat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt onwijs veel zin om naar betogen te luisteren.
Ik deed een keer over de dood van Saddam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Ik niet.
Middelbareschoolbetogen.
Altijd maar over abortus, donororganen en euthanasie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sarcasme watwat?
[..]
Ik een keer over de dood van Saddam.
Ja, daar heb ik er ook een heleboel over gehoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Ik niet.
Middelbareschoolbetogen.
Altijd maar over abortus, donororganen en euthanasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |