Zo zit dat. Niks 'BaasDquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou gweoon EXA SC #222 doen. Niks geen poespas.
Haha so grappig haha egt waar somige mense zo grappig haa aha haa haaquote:Op 10-06-2011 17:58 schreef Dhaha
haha ben jij een allochtoon?
Waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha so grappig haha egt waar somige mense zo grappig haa aha haa haa
Triest triest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mijn fotoboek hahaha so grappig egt lig in een deuk grap van het jaar dat hoor
klinkerbotsingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest triest.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Sommige mensen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest triest.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Sommige mensen
Ja toch. Laat iedereen in zijn/haar waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echt serieus. Lekker boeiend 'wat' iemand is.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Laat iedereen in zijn/haar waarde.
DAT HEBBEN WIJ OOK. PUINZOOI ALTIJD NIKS WORDT SCHOONGEMAAKT EN ALS WIJ KOMEN MOET ALLES SPIK EN SPAN ERUIT ZIEN DIT DAT.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
En ik heb ook zo'n schijthekel aan collega's die geen flikker doen 's middags waardoor we alles 's avonds mochten doen.
MENSEN
Liefst krijg ik anthropofobie.
Angst voor mensen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
En ik heb ook zo'n schijthekel aan collega's die geen flikker doen 's middags waardoor we alles 's avonds mochten doen.
MENSEN
Liefst krijg ik anthropofobie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAT HEBBEN WIJ OOK. PUINZOOI ALTIJD NIKS WORDT SCHOONGEMAAKT EN ALS WIJ KOMEN MOET ALLES SPIK EN SPAN ERUIT ZIEN DIT DAT.
Het leven van een arbeider is zwaar:')quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanavond hadden we verdomme 17 karren met gasverpakking, normaal zijn het er maar 4 OMDAT ZE GEEN FLIKKER HEBBEN GEDAAN VANMIDDAG DIT DATEn maar beweren dat ze het druk hebben gehad
![]()
Serieus, ik ontplofte bijna, maaarrrrrrrrrr we waren wel op tijd klaar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanavond hadden we verdomme 17 karren met gasverpakking, normaal zijn het er maar 4 OMDAT ZE GEEN FLIKKER HEBBEN GEDAAN VANMIDDAG DIT DATEn maar beweren dat ze het druk hebben gehad
![]()
Serieus, ik ontplofte bijna, maaarrrrrrrrrr we waren wel op tijd klaar.
Regenjas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En bij ons staan er ook veel planten buiten enzo en dat moet ook allemaal weer naar binnentering veel IN DE REGEN GODDOMME ALLES.
Ja ik overdreef okequote:
Was je ook groen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik overdreef okeIn het magazijn hebben we van die superdikke jassen die waterdicht zijn alles vet lekker warm ook dus snel eentje aangetrokken. Ik leek op de Hulk.
Een paraplu is waardeloos als je alle karren en losse planten naar binnen moet halen, hoe hou je die vast?quote:
nee blauwquote:
laat je andere mensen vasthoudenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een paraplu is waardeloos als je alle karren en losse planten naar binnen moet halen, hoe hou je die vast?
[..]
nee blauw
doe een spatie als je een smiley wil gebruiken.quote:
awhh balen allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |