Zo zit dat. Niks 'BaasDquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou gweoon EXA SC #222 doen. Niks geen poespas.
Haha so grappig haha egt waar somige mense zo grappig haa aha haa haaquote:Op 10-06-2011 17:58 schreef Dhaha
haha ben jij een allochtoon?
Waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha so grappig haha egt waar somige mense zo grappig haa aha haa haa
Triest triest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mijn fotoboek hahaha so grappig egt lig in een deuk grap van het jaar dat hoor
klinkerbotsingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest triest.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Sommige mensen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest triest.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Sommige mensen
Ja toch. Laat iedereen in zijn/haar waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echt serieus. Lekker boeiend 'wat' iemand is.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Laat iedereen in zijn/haar waarde.
DAT HEBBEN WIJ OOK. PUINZOOI ALTIJD NIKS WORDT SCHOONGEMAAKT EN ALS WIJ KOMEN MOET ALLES SPIK EN SPAN ERUIT ZIEN DIT DAT.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
En ik heb ook zo'n schijthekel aan collega's die geen flikker doen 's middags waardoor we alles 's avonds mochten doen.
MENSEN
Liefst krijg ik anthropofobie.
Angst voor mensen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
En ik heb ook zo'n schijthekel aan collega's die geen flikker doen 's middags waardoor we alles 's avonds mochten doen.
MENSEN
Liefst krijg ik anthropofobie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAT HEBBEN WIJ OOK. PUINZOOI ALTIJD NIKS WORDT SCHOONGEMAAKT EN ALS WIJ KOMEN MOET ALLES SPIK EN SPAN ERUIT ZIEN DIT DAT.
Het leven van een arbeider is zwaar:')quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanavond hadden we verdomme 17 karren met gasverpakking, normaal zijn het er maar 4 OMDAT ZE GEEN FLIKKER HEBBEN GEDAAN VANMIDDAG DIT DATEn maar beweren dat ze het druk hebben gehad
![]()
Serieus, ik ontplofte bijna, maaarrrrrrrrrr we waren wel op tijd klaar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanavond hadden we verdomme 17 karren met gasverpakking, normaal zijn het er maar 4 OMDAT ZE GEEN FLIKKER HEBBEN GEDAAN VANMIDDAG DIT DATEn maar beweren dat ze het druk hebben gehad
![]()
Serieus, ik ontplofte bijna, maaarrrrrrrrrr we waren wel op tijd klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |