Dan wordt het zo snel lauw, is niet lekker.quote:
Ja daar heb je wel gelijk in eigenlijk, finale met 3 is spannender.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar het is altijd leuker als er meer dan 2 mensen staan. Maakt het ook spannender.
giechel.quote:
Ja, dat is wel zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar het is altijd leuker als er meer dan 2 mensen staan. Maakt het ook spannender.
Oh hier zat ik op te wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die mensen zijn jaloers. Dat heb ik al 10 keer uitgelegd.
Shirley trok er ook een paar tijdens haar optreden. Maar dat zag je vast weer niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat er 100 vormen van humor zijn toch? Ik snap die apenbekken niet echt
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Rochelle is de Sumera van deze editie, alleen zij wint wél.
Oh, ik ben hier pas net aangekomen, heb de rest van het seizoen niet echt gevolgd, helaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die mensen zijn jaloers. Dat heb ik al 10 keer uitgelegd.
Ah simpel meisje toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Shirley trok er ook een paar tijdens haar optreden. Maar dat zag je vast weer niet.
Jealousy's a bitch
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, wel een leuke jongen vind ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
\
[..]
Net zo gay als die vent van adlicious.
Dat herken jij gewoonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha zie Rochelle lol hebben met zichzelf
Ik moest ff weer nadenken wie Sumera ook al weer wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
De einduitslag ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er maar 2 finalisten zijn.
De tusenstand zegt helemaal niks.
Die is altijd verzonnen.
Nee hoor, tussenstand klopt precies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er maar 2 finalisten zijn.
De tusenstand zegt helemaal niks.
Die is altijd verzonnen.
Gelukkig heb je niet meegedaan. Dan was je afgevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh, ik ben hier pas net aangekomen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |