Och, de single kent ook niemand, tenzij het weer zo'n stomme cover is als vorig jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Eigen liedje zingen is nooit een goed idee. Niemand kent het, blijft niet hangen.
She dit, she dat, she zus en zo... tadaa!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Eigen liedje zingen is nooit een goed idee. Niemand kent het, blijft niet hangen.
outfit tof, maar ze is er echt te mager voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
De outfit vind ik tofHet nummer, next please.
Vind je haar qua uiterlijk dan ooit een week wél leuk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
outfit tof, maar ze is er echt te mager voor
Ongehoord!quote:
qua uiterlijk heb ik d'r nooit lelijk gevonden, best een knappe meid....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je haar qua uiterlijk dan ooit een week wél leuk?
waaris die bliep dan toch ook he.. hebben ze bij mtv wel.. als die celebs fuck zeggen.. komt er een bliepje..quote:
welke..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua uiterlijk heb ik d'r nooit lelijk gevonden, best een knappe meid....
maar....
te mager
vreselijke tattoo
Dat ze eerst een doorbreken in Nederland..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ja dat roepen ze ook elke keer, internationaal doorbreken, je hoort er nooit meer wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |