Ik ben fan.quote:
ik hou er ook van... Ik heb er heel lang een gehad die met draadjes aanelkaar zat, maar die mocht echt neit weg hoor!quote:
Zal niet best zijn als ze in elkaar geniet worden door die kleine tere kinderhandjes in die grote fabrieken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik hou er ook van... Ik heb er heel lang een gehad die met draadjes aanelkaar zat, maar die mocht echt neit weg hoor!
whaha nee duhhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal niet best zijn als ze in elkaar geniet worden door die kleine tere kinderhandjes in die grote fabrieken.
Toen ik nog in Schiedam woonde wel. Nu niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
gaan jullie ook boodschappen doen in jogging/trainingsbroek?
uhh soms 's avondsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
jazeker. ongewassen en zonder tandenpoetsen ook wel somsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
whahaha...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef calilov3 het volgende:
Ik kijk mn ogen dus echt uit hier dat sommige vrouwen echt in pyama gaan shoppen... met sloffen aan...
ja! Vaak als ik uit mijn werk kom gaat mijn overdagkloffie uit en gaat mijn hangbroek aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef innepin het volgende:
Gaan jullie je dan ook bewust gewoon af en toe omkleden? Zo van, ahhh nu ga ik lekker mijn trainingsbroek aandoen?
Ik heb één huispak-broek en die draag ik echt nóóit...
en al helemaal niet naar de winkel..*
* = behalve toen ik nog in Californië woonde. Toen ging ik ook uit ontbijten in m'n ochtendjas enzo. Maar ja. Hippies enzo, jeweetz.
Dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
jazeker. ongewassen en zonder tandenpoetsen ook wel soms
+1 heerlijk lekker zittend spul aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja! Vaak als ik uit mijn werk kom gaat mijn overdagkloffie uit en gaat mijn hangbroek aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |