Ik ben fan.quote:
ik hou er ook van... Ik heb er heel lang een gehad die met draadjes aanelkaar zat, maar die mocht echt neit weg hoor!quote:
Zal niet best zijn als ze in elkaar geniet worden door die kleine tere kinderhandjes in die grote fabrieken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik hou er ook van... Ik heb er heel lang een gehad die met draadjes aanelkaar zat, maar die mocht echt neit weg hoor!
whaha nee duhhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal niet best zijn als ze in elkaar geniet worden door die kleine tere kinderhandjes in die grote fabrieken.
Toen ik nog in Schiedam woonde wel. Nu niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
gaan jullie ook boodschappen doen in jogging/trainingsbroek?
uhh soms 's avondsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
jazeker. ongewassen en zonder tandenpoetsen ook wel somsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef calilov3 het volgende:
whahaha...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef calilov3 het volgende:
Ik kijk mn ogen dus echt uit hier dat sommige vrouwen echt in pyama gaan shoppen... met sloffen aan...
ja! Vaak als ik uit mijn werk kom gaat mijn overdagkloffie uit en gaat mijn hangbroek aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef innepin het volgende:
Gaan jullie je dan ook bewust gewoon af en toe omkleden? Zo van, ahhh nu ga ik lekker mijn trainingsbroek aandoen?
Ik heb één huispak-broek en die draag ik echt nóóit...
en al helemaal niet naar de winkel..*
* = behalve toen ik nog in Californië woonde. Toen ging ik ook uit ontbijten in m'n ochtendjas enzo. Maar ja. Hippies enzo, jeweetz.
Dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
jazeker. ongewassen en zonder tandenpoetsen ook wel soms
+1 heerlijk lekker zittend spul aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja! Vaak als ik uit mijn werk kom gaat mijn overdagkloffie uit en gaat mijn hangbroek aan
Juist. Dat elke vrijdag zo'n beetje omdat ik er altijd dan pas achter kom dat er geen brood is. Dus jen ook ongewassen in joggingbroek mee. Goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef bitterend het volgende:
Gewoon s ochtends even pyjama uit, joggingpak aan en snel melk halen bij de supermarkt ofzo...boeit mij wel
Nee, ik woon in een "grote" stad. Ideaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef innepin het volgende:
Dan wonen jullie vast niet in een ons-kent-ons dorp. Als ik hier naar de supermarkt zou gaan in m'n huispak, krijg ik dat ongetwijfeld via de caissiere-moeder-buurvrouw-schoonmoeder terug.
Nee niet. Nou als ik een scheet laat dan krijg ik nog net geen sms van buum van 6 huizen verderop dat buuf van de overkant hoorde dat... Ons kent ons. En roddelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef innepin het volgende:
Dan wonen jullie vast niet in een ons-kent-ons dorp. Als ik hier naar de supermarkt zou gaan in m'n huispak, krijg ik dat ongetwijfeld via de caissiere-moeder-buurvrouw-schoonmoeder terug.
vind het heerlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juist. Dat elke vrijdag zo'n beetje omdat ik er altijd dan pas achter kom dat er geen brood is. Dus jen ook ongewassen in joggingbroek mee. Goed voorbeeld.
In dat geval dweilt jen later ook de vloer in de blote reet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
vind het heerlijk
jen zal jou later ook bedanken dat je niet zat te stressen om beetje brood te halen
Doet ze al. Das niet raar.quote:
Mijn huis, bloot is goed. Zeker als je de chloorkoningin bent. De kleding die ik daarmee al verpest heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef bitterend het volgende:
hangt af wie je vraagt! rond lopen bloot thuis vind ik ook niet vreemd maar ja das niet voor iedereen gelegd
Dat is vrij normaal hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
Hier is bloot ook heel normaal...en thuis stond ik vaak te kletsen met mama terwijl ze stond in de douche![]()
alleen bij man zijn familie en vrienden vinden dat echt heel vreemd...nouja jammer voor ze!
Ja, dat vind ik ook lekker eigenlijk. Maar de eerste keer vond ik het in het begin een beetje vreemd. Maar daar loop ik natuurlijk ook bloot..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Ticootje het volgende:
Sauna vind ik ook lekker. Joh boeit mij dat.
Nee z'n stiefvader.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
maar je gaat nu niet met de vader van je ex he?
hmmz, hoe zat het ook weer
* RockabeIIa maakt er een potje van
Werkelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef bitterend het volgende:
Yup sauna is idd heerlijk. met mijn man of met collega's/vriendinnen
er was laatst een vriendin geschrokken omdat ik vertelde dat ik het vrij normaal vond om in het daglicht in het bijzijn van mijn lekker op bed bloot te liggen en niet onder de dekens. Meisje was geschrokken
Dank, maar laat maar, e.e.a wordt nogal verkeerd opgevat (volgens mij door iedereen behálve KD, maar okay, nevermiiinndd.)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
MMmmmm bloot.
KD en Innepin en BJ kom er maar in!
ik lig lekker in het daglicht en niet onder de dekensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Werkelijk?
Dus dekens erover en licht uit? Daar ik mijn lijf echt te goddelijk voor hoor.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Dank, maar laat maar, e.e.a wordt nogal verkeerd opgevat (volgens mij door iedereen behálve KD, maar okay, nevermiiinndd.)
Licht gaat uit als ik het vermoedde heb dat er een kans is dat jen wakker wordt en naar onze kamer komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik lig lekker in het daglicht en niet onder de dekens
maar vriendin niet die doet altijd het licht uit....
Geile praat.quote:
Mja, wat ik zei, if you can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef calilov3 het volgende:
Innepin: jij woonde toch ook hier... Ik vind het echt raaaar!! En plassen kan ik echt neit in het bijzijn van anderen... alleen in het bijzijn van mn ex denk ik....
ik kan plassen en tegelijk aan de tel kletsenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef calilov3 het volgende:
Innepin: jij woonde toch ook hier... Ik vind het echt raaaar!! En plassen kan ik echt neit in het bijzijn van anderen... alleen in het bijzijn van mn ex denk ik....
Dat kan ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik kan plassen en tegelijk aan de tel kletsen
ja zoals jij praat kan ik dat ook welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Poepen ook wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ook. Lastiger wordt het wanneer ik m'n broek weer aan wil doen.quote:
Gewoon telefoon tussen je oor en bovenkant schouder. Kan best.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ook. Lastiger wordt het wanneer ik m'n broek weer aan wil doen.
Welke broek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef bitterend het volgende:
of gewoon je broek in de wc laten en verder met je onderbroek op de bank zitten...
Die van mij schuift dan dicht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon telefoon tussen je oor en bovenkant schouder. Kan best.Ligt wel aan de telefoon trouwens.
tja het kan soms koud worden he in Nederlandquote:
Daar hebben we een gepast laagje spek voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
tja het kan soms koud worden he in Nederland
Is dat zo erg dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef snoopy het volgende:
Ik ook nietHet enige dat ik weet is dat ik hier met broek aan tv zit te kijken met een glaasje rosé
Ow dat is lastig. Die van mij niet....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Die van mij schuift dan dicht.![]()
De telefoon dan hè.
Gratis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 0.0% bier. Das past triest. Maar wel gratis
Ze stonden miniblikjes uit te delen bij de C1000quote:
welteruste!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Trusten!
Ben alleen dit weekend, met de 2 kleine mannen, dus doe ik hier maar even mijn nachtgroet, voelt minde alleen.
Wat dacht je van alleen in bed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Er gaat niks boven alleen zijn met je kids <3
trusten BE
Overdwars! Of armen en benen in spreidstand (quote:
Helegaar niet! Maar ik kon niet meepraten over broekloos telefoneren en zulksquote:
Da's hier een zeldzaamheid. Meestal 2 of 3. Of ik lig, zoals afgelopen nacht, bij 1 van hunquote:
En het HELE dekbed om je heen vouwenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Overdwars! Of armen en benen in spreidstand ()!
Meestal 4 of 6.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's hier een zeldzaamheid. Meestal 2 of 3. Of ik lig, zoals afgelopen nacht, bij 1 van hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |