Ja, misschien wel, maar omdat ze zei dat ze het best wel een beetje eng vond en gelijk ging slapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tja, misschien vind ze dat ook wel ff lekker
Misschien via telefoon of iemand van de productie..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar omdat ze zei dat ze het best wel een beetje eng vond en gelijk ging slapen.
Het is wel leuk als je het met iemand kan delen.
Ja, inderdaad, ik denk niet dat ze haar aan haar lot hebben overgelaten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien via telefoon of iemand van de productie..
Ik heb de tv niet aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
nou je hebt maar 2 liedjes gemist hoor.
En ze waren niet eens goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
nou je hebt maar 2 liedjes gemist hoor.
Joh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kat von D. Wat een geil wijf is dat
Ah toeeeeeeeeequote:
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .quote:
Denken kan ik heel goed, maar sorry schat dat was geen open deurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .
Of zo.
Ja maar bij de burenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
iBenny, waarom zijn hier opeens vervelende nare mensen die ik de hele reeks nog niet gezien heb??
Dat denken ze niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .
Of zo.
Dat is niet zo moeilijk als het een niet enorm bekend nummer is hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rochelle gaat winnen!
Ik weet nu al niet meer wat Adlicious zong
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga veel met domme mensen om.
Ze kunnen ook niet van te voren weten dat zij zoiets eng vindt natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het toch wel zielig dat ze haar alleen in dat kasteel hebben laten slapen.
Vrouwen die bijdehand doenquote:
jij bent altijd zo negatief. Misschien moet je eens in therapie gaanquote:
Ja, de eerste liveshow toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Born this way was trouwens toch eerder al een thema?
Correctiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vrouwen die bijdehand zijn.
[..]
jij bent altijd zo negatief. Misschien moet je eens in therapie gaan.
Tuurlijk knulletjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb geen correcties nodig.
Er ontbreekt een hoofdletter in je signature.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heel jouw leven heeft een correctie nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |