Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
Valhallen.... kun je nog 1 nummertje doen?
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
Valhallen.... kun je nog 1 nummertje doen?
dat zeggen ze allemaalquote:
quote:
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
Muppets! Komen ook met een nieuwe film!!!
De Smurfen ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
Muppets! Komen ook met een nieuwe film!!!
Nee, ik heb SAM snel afgesloten en VDJ opgestart...... had in SAM nog geen nummers in gezet.quote:
Nog sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb SAM snel afgesloten en VDJ opgestart...... had in SAM nog geen nummers in gezet.
De cast is in ieder geval al veelelovendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Yes, muppets film! http://www.movie-list.com/trailers.php?id=muppets
Hahaha..... gewoon wat lekkere muziekjes (met een enkele "twist")quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Oeh, we hebben Melting achter de wielen van staal! WOOT!
Morgen... als SAM goed werkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Nu moeten we alleen Melting alleen nog aan het praten krijgen
nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wisten jullie dat yvonne op vakantie is?!
RELLEN!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wisten jullie dat yvonne op vakantie is?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet
quote:
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef dnbrainwash het volgende:
K heb zojuist iemand mee laten luisteren en die maakt gewoon speciaal een fok account voor hier.![]()
Wij gaan samen een show doen binnenkort.
hoiquote:
Latersquote:
Dankje en welkomquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef Asy het volgende:
miss had een quote van brain daar wel wat duidelijker geweest
maar goede avond allen, ik heb zojuist inderdaad mee zitten luisteren en wil zowel brain als Valhallen nog even bedanken voor de afgelopen 2 sets!
Nee, want dit is gewoon een erg mooi nummer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik deze helemaal mee kan zingen?
Ik koester een diepgewortelde haat tegen dit nummer en zelfs ik kan hem helemaal meezingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, want dit is gewoon een erg mooi nummer.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik deze helemaal mee kan zingen?
dat mag.. al hoop ik dat t niet nodig isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Hey Knetter, als je weer laptopproblemen hebt, mag ik dan je backup zijn?
Asy?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef Asy het volgende:
miss had een quote van brain daar wel wat duidelijker geweest
maar goede avond allen, ik heb zojuist inderdaad mee zitten luisteren en wil zowel brain als Valhallen nog even bedanken voor de afgelopen 2 sets!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh iedereen komt binnen druppelen
mensen check het rooster van morgen
van 14.00 tot 0.00 vol
om 14.00 een nieuwe dj die al 6 jaar ervaring heeft bij lokale radio.![]()
van 14.00 tot 0.00 vol
Asy, afgeleimd van Asylum ... eigenlijk Asylumnar een lame eerste naam van mun stier op WoW ooit... i knowww nerdje ^^ that's mequote:
quote:
quote:
quote:
Mag ik even zeggen dat de eerste weken van X-Raydio zeer hoopgevend en leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van 14.00 tot 0.00 vol
QFT!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat de eerste weken van X-Raydio zeer hoopgevend en leuk zijn.
een piek van 57 luisteraars, nieuwe luisteraars en DJ's, lekker gevarieerd programma en dat allemaal uit een voortvloeisel van een half doodgebloed radiostation. (no offence)
Deze moet gewoon 2x gequote worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat de eerste weken van X-Raydio zeer hoopgevend en leuk zijn.
een piek van 57 luisteraars, nieuwe luisteraars en DJ's, lekker gevarieerd programma en dat allemaal uit een voortvloeisel van een half doodgebloed radiostation. (no offence)
van 14.00 tot 0.00 vol
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maak straks kans op 1 van de envelopjes.. blijf ingetuned ....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maak straks kans op 1 van de envelopjes.. blijf ingetuned ....
[ afbeelding ]
Nee, serieus? Mun stier? Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Asy het volgende:
[..]
Asy, afgeleimd van Asylum ... eigenlijk Asylumnar een lame eerste naam van mun stier op WoW ooit... i knowww nerdje ^^ that's me
Ik hou van je (no homo)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
QFT!
[..]
Deze moet gewoon 2x gequote worden.
zal wel goed komen toch? en anders miss nog ff snel rebooten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehehe ik ben als een gek aan het spammen deze weeknu maar hopen dat de laptop straks niet faalt
![]()
juist niet.. als ik dat doe dan gaat het vaak foutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal wel goed komen toch? en anders miss nog ff snel rebooten?
quote:
dan beter van nie iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
juist niet.. als ik dat doe dan gaat het vaak fout
ik maak helaas geen grapje nee, ik heb wow gespeeld en had een koe als poppetje...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus? Mun stier? Je maakt een grapje toch?
Ik denk t wel. Ik stream Guppie ook met shoutcast en winamp. Maar vraag me niet hoe t moet want ik heb m niet ingesteld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef Asy het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd of iemand weet of het mogelijk is om via shoutcast in te loggen op deze stream (als dj zijnde) en of iemand ervaring heeft om shoutcast dan weer te kopellen aan Ableton Live. heb hier kort wat over gelezen op ze interwebs namelijk
Je snapt dat het woord 'mun' niet voor hoort te komen in bovenstaand zinsverbandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef Asy het volgende:
[..]
ik maak helaas geen grapje nee, ik heb wow gespeeld en had een koe als poppetje...
quote:
quote:
quote:
Hello boyzzquote:
Fantaaaaaaaaaquote:
quote:
Taurens heet dat ras toch in WoWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef Asy het volgende:
[..]
ik maak helaas geen grapje nee, ik heb wow gespeeld en had een koe als poppetje...
cool, thanks dan ga ik een dezer dagen zelf wat aan het knutselenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk t wel. Ik stream Guppie ook met shoutcast en winamp. Maar vraag me niet hoe t moet want ik heb m niet ingesteld.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
Melting, laat je vol in je kruis schoppen, dan kun je zelf jodelen
Eis? Eis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik eis wel dat Nitrouz op me aansluit vanavond
jaaa tuurlijk... dat zei je gisteren ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nog wel maar ga t niet laat maken.
Denk ik.
Sorry wel erg op zn Ajax`s geschreven zie ik netquote:
Klopt maar morgen moet ik werken en vandaag hoefde dat niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk... dat zei je gisteren ook
Ikke benieuwd is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:18 schreef robdriessen het volgende:
Zo, even een FREAKY mp3 naar Knetter gestuurd voor haar knettereske faalshow. Mwahahaaaa.
Welcome backquote:
Dus geen Brahms en Mozart voor jou vanavond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar morgen moet ik werken en vandaag hoefde dat niet.![]()
Nee, dit is gewoon wat leuke plaatjes met af en toe een "twist".quote:
Na een krat bier jodel ik de sterren uit de hemelquote:
Nee ik gok dat ik daarvoor al weg ben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus geen Brahms en Mozart voor jou vanavond?
quote:
doet gwn lekker meequote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Na een krat bier jodel ik de sterren uit de hemel
quote:
Oeh, heb je ook Toccata E Fuga van Bach? Of Morgenstimmung van Grieg? Of misschien zelfs In The Hall Of The Mountain King uit de Peer Gynt suite?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus geen Brahms en Mozart voor jou vanavond?
MAMA APPELSAP!quote:
Mama appelsapquote:
houden zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Na een krat bier adem ik niet eens meer laat staan dat ik kan jodelen!
Zullen wij dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss die is veul leuker dan de macaroni.....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
houden zo. is ook niet echt iets om trotst op te zijn al je bak bier in avond leeg kan werken
Heb dat 1 keer in mijn leven gedaan. Niet iets dat ik ooit nog wil herhalen. Dat was randje alcoholvergiftiging.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
houden zo. is ook niet echt iets om trotst op te zijn al je bak bier in avond leeg kan werken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
houden zo. is ook niet echt iets om trotst op te zijn als je bak bier in avond leeg kan werken
Fantastisch dat jij dit zegt ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
houden zo. is ook niet echt iets om trotst op te zijn als je bak bier in avond leeg kan werken
Ik ga jou wel leren danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja maar ehm ik kan niet dansen...![]()
Ja ik ook.quote:
Mijn idee!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ookquote:
Eendjequote:
hoiquote:
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima![]()
Als je maar niet lacht om mn houterige bewegen.
daarom, nadeel van alcohol is dat het zo snel went. en je steeds meer op kan. ik kan rustig kratje op op een avond. soms wel nog meer. maar gezond is het zeker nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn idee!Na een halve kan ik al niet meer typen.
Laat staan Jodelen na een hele!
Avondquote:
\quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef kdrietjeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
1 krat of meer op 1 avond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom, nadeel van alcohol is dat het zo snel went. en je steeds meer op kan. ik kan rustig kratje op op een avond. soms wel nog meer. maar gezond is het zeker niet
Grieg komt voorbij, weet niet precies meer welk nummer, Bach met toccata E Fuga komt sowieso voorbij en Mountain king nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, heb je ook Toccata E Fuga van Bach? Of Morgenstimmung van Grieg? Of misschien zelfs In The Hall Of The Mountain King uit de Peer Gynt suite?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef robdriessen het volgende:
Knettereske faalshow incoming! VALHELMEN OP!
Gelukkig anders stop ik gelijk met lesgevenquote:
Die gifjes zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef kdrietjeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik faalde net, sorry.
Ja maar niet zo als je iemand nog nooit gezien hebt!quote:
Oh gelukkig ik hoef dus niet echt leip te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig anders stop ik gelijk met lesgeven
Outpostquote:
Dat is een man met een welgevormde wenkbrauwquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 sluit snel Nintendo aan om ff een spelletje te spelen
Ik heb nog zo'n zakcomputertje, zo'n standaard tetris van 5,99quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 sluit snel Nintendo aan om ff een spelletje te spelen
haha die heb ik ook nog ergens 1 liggen. pure nostalgiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n zakcomputertje, zo'n standaard tetris van 5,99
Oeh hebben.... hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n zakcomputertje, zo'n standaard tetris van 5,99
carooltjequote:
Zijn er niet veel inderdaad...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Gewoon de dames in dit topic noemen.
beetjequote:
De 1e natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe werkt dat spelletje precies?
de eerste die 't goed raden krijgt een punt?
of kun je ook meeliften?
Volgens mij krijg je steeds punten tot we klaar zijn en aan het eind mag je een envelop kiezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje
maar ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef McSteamy het volgende:
Ja heb dit puntje maar ff laten liggen wil niet vals spelen
Mag je raden als het je eigen foto isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
De envelopjes met prijzen.. wie o wie gaat er 1 kiezen op het einde????
het is nu Kdrietjeh 1- Outpost 1
er zijn nog 3 punten te behalen
Wat doe je bij een gelijkspel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
De envelopjes met prijzen.. wie o wie gaat er 1 kiezen op het einde????
het is nu Kdrietjeh 1- Outpost 1
er zijn nog 3 punten te behalen
Niet op jezelf natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Mag je raden als het je eigen foto is?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
ofcquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik heb mn geluid op 112% staan en t klinkt prima!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Kan het trouwens wat harder? of is dat niet mogelijk. Het lijkt hier zacht zelfs als ik alles open heb.
Jij wil wel heul graag winnen hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ja knetter knipt m in 2e en dan weg kado!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan delen we een envelop.
ValHallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |