Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
Valhallen.... kun je nog 1 nummertje doen?
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
Valhallen.... kun je nog 1 nummertje doen?
dat zeggen ze allemaalquote:
quote:
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
Muppets! Komen ook met een nieuwe film!!!
De Smurfen ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
Muppets! Komen ook met een nieuwe film!!!
Nee, ik heb SAM snel afgesloten en VDJ opgestart...... had in SAM nog geen nummers in gezet.quote:
Nog sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb SAM snel afgesloten en VDJ opgestart...... had in SAM nog geen nummers in gezet.
De cast is in ieder geval al veelelovendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Yes, muppets film! http://www.movie-list.com/trailers.php?id=muppets
Hahaha..... gewoon wat lekkere muziekjes (met een enkele "twist")quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Oeh, we hebben Melting achter de wielen van staal! WOOT!
Morgen... als SAM goed werkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Nu moeten we alleen Melting alleen nog aan het praten krijgen
nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wisten jullie dat yvonne op vakantie is?!
RELLEN!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wisten jullie dat yvonne op vakantie is?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet
quote:
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef dnbrainwash het volgende:
K heb zojuist iemand mee laten luisteren en die maakt gewoon speciaal een fok account voor hier.![]()
Wij gaan samen een show doen binnenkort.
hoiquote:
Latersquote:
Dankje en welkomquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef Asy het volgende:
miss had een quote van brain daar wel wat duidelijker geweest
maar goede avond allen, ik heb zojuist inderdaad mee zitten luisteren en wil zowel brain als Valhallen nog even bedanken voor de afgelopen 2 sets!
Nee, want dit is gewoon een erg mooi nummer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik deze helemaal mee kan zingen?
Ik koester een diepgewortelde haat tegen dit nummer en zelfs ik kan hem helemaal meezingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, want dit is gewoon een erg mooi nummer.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik deze helemaal mee kan zingen?
dat mag.. al hoop ik dat t niet nodig isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Hey Knetter, als je weer laptopproblemen hebt, mag ik dan je backup zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |