Ja jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat vertelde hij bij Ranking the Stars.
Jij bent stiekem mod!quote:
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaanquote:
Dan ben je al te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Raar dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaan
Ik ben kotsmisselijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon verse pasta, weet ik veel, staat in de koeling en is nieuw.
Ships?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Mooi Tibetaans kastje!quote:
Ja, die staat idd vervelend in beeld!quote:
Da's lekker handigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kotsmisselijk.
Ik had 2 bakjes met pasta (weet je wle die ik gemaakt had) 1 daarvan van eergisteren (bakje niet afgewassen) en 1 daarvan van net. Nu weet ik niet welke bakje van welke dag was... en ik vond mijn pasta al niet zo lekker smaken net...
roept MM me... zit er vette schimmel in het bakje
Dat zei die ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Met mij knuffelt ie nooit zo erg hoor, hij is altijd veel te druk met de honden![]()
Vandaag liep ik tussen de middag langs, en dan ga ik al expres via de overkant als ik geen tijd heb om binnen te wippen.
Hij floepte bijna naar buiten, hij hoort ons altijd onmiddelijk![]()
En krijsen dat ie dat doet, en Bil en Sjon terugkrijsen vanaf de overkant
quote:
welke winkel is dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuke winkel leuke mensen leuke hond, ik weet de leuke dingen wel te vinden in het leven![]()
Ik kom daar echt al eeuwen, wierrook en kaarten koop ik meestal daar, of kleine kadootjes, want ze hebben zulke leuke dingen.
Ze zijn altijd al helemaal weg geweest van mijn hondjes
Owwwwww.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel, wel geweest maar ik ken de straatnamen nog niet zo goed
ja dus moest ff kijken via maps wat rechtstraat is maar wel geweest rest uit dat rijtje weet ik meteen te vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwwww.
Nou tis wel een essential zeg maar, Rechtstraat, Kleine Staat, Grote Staat, Oude Gracht, markt, vrijthof, Amorsplein etc
Ik vind die jongen eigenlijk nog de enige echt constant goede van de driequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik geloof dat ik Adlicious daarjuist voor het eerst goed vond
Naja hoe goed ze ook zingen ik blijf ze eng en stom vinden hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die jongen eigenlijk nog de enige echt constant goede van de drie
Hey, tietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Crosspost want liev
----
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen sjaal meer nodig van de winter
Ik dacht ik zeg het nietquote:
Ik vond ze alleen heel leuk ten tijde van Candy Man, de audities dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja hoe goed ze ook zingen ik blijf ze eng en stom vinden hoor
Dat heb ik nou met al die shit showsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me echt geen reet wie er wint
Dank je beebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie, gewoon![]()
![]()
Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenen is alles denk ik al gezegd
maar wat is het kut zeg
Nee natuurlijk niet, dat moet toch gewoon kunnen/mogen. En juist op dat soort momenten sla je je er dan (uiteindelijk) ook wel weer doorheen. Ik kan me voorstellen dat JIJ je juist ongemakkelijk voelt als je net ff ergens anders aan probeert te denken en iemand begint er dan weer over ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
Denken jullie nou niet 'Oh god, als het nu al zo erg is, wat moet dat dan als het echt zover is straks'?Ik voel me af en toe een beetje voor lul staan dat ik me zo laat gaan af en toe. Maar goed, dat mocht ik van oh-oh niet meer zeggen, dus doe maar alsof het er niet staat
![]()
Dat dacht ik ook! Ik heb een kleintje.quote:
Doe ff normaal wil je. Anders kom ik je persoonlijk een bitch slap geven. Dat "oh god" denken mensen die geen flauw idee hebben hoeveel je gehecht kan zijn aan een hond. Dat zijn dezelfde mensen die zeggen "aah joh, koop je toch een ander!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
Denken jullie nou niet 'Oh god, als het nu al zo erg is, wat moet dat dan als het echt zover is straks'?Ik voel me af en toe een beetje voor lul staan dat ik me zo laat gaan af en toe. Maar goed, dat mocht ik van oh-oh niet meer zeggen, dus doe maar alsof het er niet staat
![]()
Nee joh, juist wat je nu "kwijt bent" heb je dan niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
![]()
Hop en weer jankenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
En Grees, de fase waar je nu inzit, is gek genoeg, nog moeilijker als straks, als ze er niet meer is.
Want nu weet je niet hoe het zal gaan en die onzekerheid is killing, en je denkt aaaaaargh ik moet niet sippen ik moet genieten, maar dat is zo fucking moeilijk!
En ik weet zeker, dat hoe het ook mag gaan, als ze er niet meer is, dat er dan ook berusting komt. Want het is een heerlijk oud dametje , jullie hebben samen een toptijd gehad, en als je kan gaan terugkijken, dan gaat dat vanzelf ooit weer de overhand nemen op het gemis uiteindelijk.
En dat je hier je hart kan uitstorten bij mensen die begrijpen hoe je je voelt, daar moet je maar fijn gebruik van maken, daar zijn we voor
Ja dat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
En Grees, de fase waar je nu inzit, is gek genoeg, nog moeilijker als straks, als ze er niet meer is.
Want nu weet je niet hoe het zal gaan en die onzekerheid is killing, en je denkt aaaaaargh ik moet niet sippen ik moet genieten, maar dat is zo fucking moeilijk!
En ik weet zeker, dat hoe het ook mag gaan, als ze er niet meer is, dat er dan ook berusting komt. Want het is een heerlijk oud dametje , jullie hebben samen een toptijd gehad, en als je kan gaan terugkijken, dan gaat dat vanzelf ooit weer de overhand nemen op het gemis uiteindelijk.
En dat je hier je hart kan uitstorten bij mensen die begrijpen hoe je je voelt, daar moet je maar fijn gebruik van maken, daar zijn we voor
Nee natuurlijk niet. Oh-Oh heeft volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
En je hebt Qut dr nummer, t mijnes krijg je mooi niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
En mij kan je uiteraard ook bellen, whatsappen, mailen, smsen, pm'en, dm'en. Kunnen we ff ruzie maken ergens over ofzo
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Man man man, ik heb er zoveel aan gehad toen Frits ging, al die kaartjes, alles van je afschrijven hier, ik zal nooit vergeten dan Ing die ik niet ken en die Frits niet kende moest janken op vakantie, ook dat is allemaal iets moois geworden achteraf, wat helemaal bij Frits hoort
Ja, leg dat maar eens uit aan mensen die niet op een forum zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst had![]()
Maar voor 'buitenstaanders' is het vast gek, dat je van 'vreemden' zoveel steun dan toch kunt ontvangen. Internetcontacten zijn soms gewoon heel bijzonder, zelfs als je elkaar op sommige momenten niet uit kunt staan kan je toch ook weer steun bij elkaar vinden op momenten dat het nodig is. Dat merk je toch best vaak op FOK! ook vind ik.
Alleen blijf je hier wel heel wat af janken omdat je met iedereen mee gat voelen op een gegeven momentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst had![]()
Maar voor 'buitenstaanders' is het vast gek, dat je van 'vreemden' zoveel steun dan toch kunt ontvangen. Internetcontacten zijn soms gewoon heel bijzonder, zelfs als je elkaar op sommige momenten niet uit kunt staan kan je toch ook weer steun bij elkaar vinden op momenten dat het nodig is. Dat merk je toch best vaak op FOK! ook vind ik.
Zou ze een prikkelbaar tiep zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mama egel is blij dat ze van die rotkinderen af is.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Rochelle gaat echt wel vet winnen!
Morgen daar maar eens een emmer van kopen danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Mona boordevol bosbes, daar word je blij van
Nou, hier helpt hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen daar maar eens een emmer van kopen dan
Als een baby-egel naar mens ruikt bijt moeder ze dood, dus al had ze ze gevonden na de redding van Rewimo, was het nog geen happy end geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zou mama egel nu niet dr babies zoeken?
I know, ik weet dat je ze als je ze perse moet verplaastsen omdat ze in de weg liggen moet opscheppen met waar ze in liggen, dat had Rewimo toch ook gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als een baby-egel naar mens ruikt bijt moeder ze dood, dus al had ze ze gevonden na de redding van Rewimo, was het nog geen happy end geweest
Ik koop normaal echt alleen niet stinkend kauwspul, deze komt dr ook niet meer in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas van die kalfshoefjes, die stinken ook
gepakt met houtsnippers en al, geen idee dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, ik weet dat je ze als je ze perse moet verplaastsen omdat ze in de weg liggen moet opscheppen met waar ze in liggen, dat had Rewimo toch ook gedaan?
Wat een avontuur en wat super dat jullie je best hebben gedaan ze te reddenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik was effe weg, egels redden
We hadden lekkage in de studio, kwam doordat er een berg houtsnippers tegen de buitenmuur lag. Dus qltel ging naar buiten, in de regenBerg omscheppen. Ik ga even kijken en zie een soort tamme kastanje op de berg liggen. Toen ik nog eens keek bewoog ie. Oeps, mini-egel. Hee, nog een kastanje, nog een mini-egel. Wat nu? Doos gepakt, voorzichtig egeltjes opgepakt met snippers en al. Liggen er nog 3 kastanjes
![]()
Alle 5 in een doos gezet en wat dan? Dierenarts gebeld. Die zegt: Dierenambulance Nijmegen bellen, misschien weten die een egelopvang in DLD. Dierenambulance neemt niet op. Onderwijl zoeken op internet, hoe heet zoiets? Tierschutz kwam ik ergens tegen. En die was er ook in Goch. Hop, die weer gebeld, blijkt hier vlakbij te zitten. Wij met de egeltjes in de auto (die beesten hebben wat te vertellen tegen hun vriendjes later). Komen we bij een huis, oudere mevrouw in pyjama en badjes, tig honden, een kameleon en cavia's. Egeltjes in een opvangkooi, lekker ingepakt in keukenrol. Zijn misschien een week oud, oogjes nog dicht.
Speciaal voer tevoorschijn gehaald, spuitje vullen en voeren maar. En toen was mijn accu leeg
In elk geval: zij vangt ze nu op, morgen komt er een egelexpert en we hopen maar dat ze het goed blijven doen.
Zie jequote:En wat zei jij nou, Elies? Er komt vanzelf wel weer iets op je pad? Ze vangt ook katten op en we hebben afgesproken dat we na onze vakantie gaan kijken of we er daar een paar van in huis gaan nemen
[ afbeelding ]
Ik schrok me laatst een hartaanval van een egel in de bosjes toen ik uit de auto stapte, ik verwachtte minstens een eland, zo'n herrie (geschreeuw en struikgeritsel)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden vinden egels ook leuk, we komen ze ook nu alweer tegen buiten.
Dan waren ze aan het krikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik schrok me laatst een hartaanval van een egel in de bosjes toen ik uit de auto stapte, ik verwachtte minstens een eland, zo'n herrie (geschreeuw en struikgeritsel)
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1quote:
Ah..zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1
Hij sloeg de poot aan zichzelfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1
Ik normaal ook niet, maar nieuwe buurt enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrik echt niet zo snel![]()
Ja een keer met wandelen, want toen zagen we everzwijnen, dat vond ik wat veel van het goede
Ja, dat denk ik wel. Maar daar is niks aan te doen. We konden ze niet laten liggen, dan zouden ze doodgaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zou mama egel nu niet dr babies zoeken?
Toevallig vandaag gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja een keer met wandelen, want toen zagen we everzwijnen, dat vond ik wat veel van het goede
Ja dat klopt want vorig jaar had ik opeens een egel en een kikker in de tuin en wij vroegen ons af hoe die kikker daar kwam want er is nergens water,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Egels zijn knap bloeddorstig. Zo'n 1,5 jaar geleden lag mijn vriendin in het ziekenhuis te bevallen. Het was midden in de zomer en het raam stond open. Tegen zonsopgang hoorden we vanalles. Zat er een egel een dooie duif aan stukken te trekken met een hoop kabaal. Er was niets meer van die duif over toen het helemaal licht was.
Samojedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gelezen
http://www.google.nl/url?(...)ZeE62lKYeX1j-ZB0VwLA
Ow, wij ook een keerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk warm zoquote:
O haaai.quote:
quote:
Netjes he? Het scheelt dat ik op 2 minuten fietsen woon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan telt het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Netjes he? Het scheelt dat ik op 2 minuten fietsen woon.
Wel!quote:
Nee, maar een van de mannetjes heeft wel een omgekeerd vlinderdasjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hij lijkt op sawyer, heeft ie ook een soort witte halsband-haarlijn?
Zo bedoel ik:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, maar een van de mannetjes heeft wel een omgekeerd vlinderdasje
Ja, maar als je m goed bekijkt is dat een omgekeerd vlinderdasje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo bedoel ik:
[ afbeelding ]
dat heeft Sawyer ook
en APK en ING dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Trust Q.![]()
Ik denk niet dat ik nog lang opblijf. Moe.![]()
Maar ik heb drie hele dagen niks gepland.
Mijn auto is nog prima in orde en ik heb Rabo.quote:
Ik bedoel ons burstday-duoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn auto is nog prima in orde en ik heb Rabo.![]()
Of wabedoellu?
Die bursten allebei morgen?quote:
Oh Rewimo, geen moederegel in de buurt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik was effe weg, egels redden
We hadden lekkage in de studio, kwam doordat er een berg houtsnippers tegen de buitenmuur lag. Dus qltel ging naar buiten, in de regenBerg omscheppen. Ik ga even kijken en zie een soort tamme kastanje op de berg liggen. Toen ik nog eens keek bewoog ie. Oeps, mini-egel. Hee, nog een kastanje, nog een mini-egel. Wat nu? Doos gepakt, voorzichtig egeltjes opgepakt met snippers en al. Liggen er nog 3 kastanjes
![]()
Alle 5 in een doos gezet en wat dan? Dierenarts gebeld. Die zegt: Dierenambulance Nijmegen bellen, misschien weten die een egelopvang in DLD. Dierenambulance neemt niet op. Onderwijl zoeken op internet, hoe heet zoiets? Tierschutz kwam ik ergens tegen. En die was er ook in Goch. Hop, die weer gebeld, blijkt hier vlakbij te zitten. Wij met de egeltjes in de auto (die beesten hebben wat te vertellen tegen hun vriendjes later). Komen we bij een huis, oudere mevrouw in pyjama en badjes, tig honden, een kameleon en cavia's. Egeltjes in een opvangkooi, lekker ingepakt in keukenrol. Zijn misschien een week oud, oogjes nog dicht.
Speciaal voer tevoorschijn gehaald, spuitje vullen en voeren maar. En toen was mijn accu leeg
In elk geval: zij vangt ze nu op, morgen komt er een egelexpert en we hopen maar dat ze het goed blijven doen.
En wat zei jij nou, Elies? Er komt vanzelf wel weer iets op je pad? Ze vangt ook katten op en we hebben afgesproken dat we na onze vakantie gaan kijken of we er daar een paar van in huis gaan nemen
[ afbeelding ]
Nee, mama niet gezien. Anders hadden we het nog wel even aangekeken. Ze worden nu in elk geval goed verzorgdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Strega het volgende:
Oh Rewimo, geen moederegel in de buurt?![]()
Hoop dat ze het redden, wij hebben een paar jaar geleden 2 mini egels opgevangen, mama dood gevonden, later ook nog twee jongen die aan de sjouw waren gegaan.
Mens, gister was je half zo oud als ikquote:
Bink ligt vast heerlijk in het groooote bed tussen baasje en vrouwtje te ronkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zou het vandaag met Binky en Greys zijn?
Nee, ik ben te oud om zulke hints te snappenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
De tijd dat ik 25 was ligt inmiddels al 7 jaar achter me hoor![]()
Ingetje NegenenZeventig...snappie?
quote:
En ik blijf eeuwig 22.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan houden we het er gewoon op dat ik 25 geworden ben
Shit, ik dacht dat je 79 was. Ik vond je aardig bij de tijd voor zo'n oud mensje!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
De tijd dat ik 25 was ligt inmiddels al 7 jaar achter me hoor![]()
Ingetje NegenenZeventig...snappie?
Ik loop twee uur achter op jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me maar es aankleden en boodschappen doen
Andere tijdzone.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik loop twee uur achter op jou
Dank allemaal!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zou het vandaag met Binky en Greys zijn?
Borie blér.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vannacht niet goed geslapen (terwijl je van zoveel huilen toch wel moe wordt) dus ik ben vanmiddag nog even twee uurtjes terug gegaan naar bed. Met La Bink čn de Boor, die een "Bink jij had gister allllllllllle aandacht, vandaag is mijn beurt" dag lijkt te hebben, de pretletter
Ik moet wel uitkijken dat ik nu niet zelf elke keer ga voelen bij die klieren 'of het al erger wordt'. Want die neiging heb ik.
Wat zijn caches?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me zo goed voorstellen dat je de neiging hebt om steeds te voelenHeel logisch!
Ben net met Christan op zoek geweest naar drie caches. De moeilijkste hebben we gevondenEentje blijkt al een tijd zoek te zijn (heel lang voor niks gezocht dus) en de derde ligt ergens bij een boom die nu volop ondergroei heeft, waar je gewoon niet doorheen komt
Gister echt uren gejankt, vandaag heb ik zo'n duf leeg afgestompt gevoel. Nog niet gehuild.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Borie blér.Dattie maar lief is voor jou en Bink, anders kom ik met hem praten.
![]()
![]()
Hoe is het nu met jou? Zitten de tranen nog hoog of gaat het weer een beetje? Ik weet dat ik met Siepke en Siets vooral vooraf gejankt heb, omdat je weet dat je binnenkort afscheid moet nemen. En toen het zover was, was het op een of andere manier ook 'goed'. Kei rottig en heel verdrietig maar het alternatief op dat moment, daar werd ik nog verdrietiger van. Iets met rouwen en verwerking en mentaal voorbereiden en zo, denk ik.
Kan me voorstellen, ik wilde Baloe ook steeds in z'n mondje kijken destijdsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vannacht niet goed geslapen (terwijl je van zoveel huilen toch wel moe wordt) dus ik ben vanmiddag nog even twee uurtjes terug gegaan naar bed. Met La Bink čn de Boor, die een "Bink jij had gister allllllllllle aandacht, vandaag is mijn beurt" dag lijkt te hebben, de pretletter
Ik moet wel uitkijken dat ik nu niet zelf elke keer ga voelen bij die klieren 'of het al erger wordt'. Want die neiging heb ik.
Lekker even samen op pad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister echt uren gejankt, vandaag heb ik zo'n duf leeg afgestompt gevoel. Nog niet gehuild.
Ik hoop dat het zo even droog wordt, dan even een stukje wandelen met miss Bink
Ze slaapt ongeveer 80% van de dag.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn caches?
[..]
Gister echt uren gejankt, vandaag heb ik zo'n duf leeg afgestompt gevoel. Nog niet gehuild.
Ik hoop dat het zo even droog wordt, dan even een stukje wandelen met miss Bink
Ze slaapt ongeveer 80% van de dag.
Heb jij daar niet extra voor gelapt dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef APK het volgende:
Dat huilen was volgens mij niet de bedoeling
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Greys het volgende:
Dat 'ik heb vandaag nog niet gehuild' schreef ik iets te vroeg.
Er werd net een pakketje bezorgd...
Wat ontzčttend lief, jongens![]()
![]()
Bink en Boor hebben geholpen uitpakken, ik zal de foto's even uploaden.
Dat was toch voor 100 meter gaffer tape om het openen lekker moeilijk te maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Heb jij daar niet extra voor gelapt dan?
Dus daar spendeer jij je bouwdepot aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij daar niet extra voor gelapt dan?
Echt heel leuk, organiseeshun ook bedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Wauw!
[ afbeelding ]
Zal ik meteen iets nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik help wel ff...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal bedankt
[ afbeelding ]
Ze zijn ook écht hilarischquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:36 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat maak je toch hilarische foto's van het stel.![]()
![]()
![]()
Oh ik vind haar daar juist zo'n bedeesd lief snaveltje hebbenquote:
Ik vind haar een beetje zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind haar daar juist zo'n bedeesd lief snaveltje hebben
Maar ik ben bevooroordeeld
Maar jij bent ook zo lief en Bink is ook een beetje van ons.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
Dat jullie dat zó snel hebben kunnen regelen joh!
Ik vind het echt supersupersuper lief
Beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo lief en Bink is ook een beetje van ons.
Dát is 1 ding dat zeker isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
En ik ben er vrij zeker van, boor is compleet gestoord met dat smoelwerk van hem![]()
Hij is gewoon fucking briljant. Wat voor foto je ook van hem maakt, hij staat er altijd geniaal opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is 1 ding dat zeker isDie kan echt nooit eens normaal iets eten
Het is soms goddomme net zo'n jong vogeltje dat met zijn muil open gaat zitten van 'feed me!'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
Ik lach nog steeds![]()
"Aaaaaah toe.... stop het in mn mondjuhh!! *tong uitsteekt* "
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is soms goddomme net zo'n jong vogeltje dat met zijn muil open gaat zitten van 'feed me!'
Maar vliegen kan hij niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is soms goddomme net zo'n jong vogeltje dat met zijn muil open gaat zitten van 'feed me!'
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb idd bijna alleen maar idiote foto's van Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt bizar snelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
De doos is er al![]()
Wat snel![]()
Dat ze er maar flink van mogen genieten![]()
En die foto's
AL-TIJD waardig en elegantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
Greys!Je verraadt het complot van alle katte-eigenaren!
![]()
Katten zijn altijd waardig en elegant, jeweets.![]()
Deze foto's zijn een hoax.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
AL-TIJD waardig en elegant
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
AL-TIJD waardig en elegant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Greys het volgende:
Dat 'ik heb vandaag nog niet gehuild' schreef ik iets te vroeg.
Er werd net een pakketje bezorgd...
Wat ontzčttend lief, jongens![]()
![]()
Bink en Boor hebben geholpen uitpakken, ik zal de foto's even uploaden.
Boor is vereerd, een voorbeeld voor de jongere generatie!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoax.![]()
Vindt baby Naartjie ook.![]()
[ afbeelding ]
Naartjie was hem jaaaaren voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is vereerd, een voorbeeld voor de jongere generatie!
Binkje heeft schildklier- of lymfeklier kanker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ik even moet gaan terug lezen
Of kan iemand een samenvatting geven?
In ieder geval Greys veel sterkte
Owja sorry, de naam drong niet goed tot me doorquote:
Is ook zo hoor, ik vind het heel waardevol dat kattenhaatster Bink en die rare Boor gewoon bij elkaar bleken te horen. Vanaf Dag 1 dat Boor uit het asiel kwam.quote:Boor zal Bink best wel gaan missen.Aan de ene kant is dat verdrietig, aan de andere kant geeft het ook aan hoe fijn ze het hebben gehad met hun tweetjes.
Voor hetzelfde geld was de klik er niet zo geweest en leefden ze apart in één huis. Dan is dit toch zoveel fijner he.
Die titel van de foto zegt ook echt allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Is ook zo hoor, ik vind het heel waardevol dat kattenhaatster Bink en die rare Boor gewoon bij elkaar bleken te horen. Vanaf Dag 1 dat Boor uit het asiel kwam.
De eerste foto van hen 'samen'
[ afbeelding ]
Ja, ik maakte zoveel foto's van die nieuwe Boor dat Bink vond dat het genoeg was en ze er ook op moestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die titel van de foto zegt ook echt alles
Ja, ik wilde zeggen "ze kijkt echt zo van: en ik dan?" en toen zag ik de titelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik maakte zoveel foto's van die nieuwe Boor dat Bink vond dat het genoeg was en ze er ook op moestEn terecht
Baloe wilde even met je praten :quote:
Ik kwam naar benee :quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam naar benee :
" Boe! kom we gaan tante Grees een boodschap sturen!"
Baloe :![]()
"KOEKJE!"
*KWISPEL KWISPEL KWISPEL*
Die bril flikkerde eerst 400x op de vloer en die pet ooken hij vond het niet tof
Maar het was voor een goed doel.... greys koekjes!
Nou jezus, ik geef hem als troost wel een hollandse nieuwe uit de koelkast dan zo hoorquote:
Jij held.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam naar benee :
" Boe! kom we gaan tante Grees een boodschap sturen!"
Baloe :![]()
"KOEKJE!"
*KWISPEL KWISPEL KWISPEL*
Die bril flikkerde eerst 400x op de vloer en die pet ooken hij vond het niet tof
Maar het was voor een goed doel.... greys koekjes!
We eisen binnenkort meer foto'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik moet heel even snel boodschappen gaan doen, het is al bijna vijf uur![]()
Fijn dat ik vanmiddag (weer) even emo mocht doen en foto's mocht spammen liefjes
En nogmaals HEEL heel heel erg bedankt voor het lieve pakketje. Tot straks!
Ga maar vast aan de slag zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij held.![]()
Maar nu verwacht Greys natuurlijk hilarische groepsportretjes van al onze huisdieren.![]()
![]()
![]()
quote:
piņa coladaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ben toe aan bier
Trouwens, even iets heel anders... ik heb pina colada (dat schrijf je niet zo he?) gekocht... maar waar de neuk mix je dat mee? Slokje puur is lekker, maar dan stopt het ook wel
Jus, 7-up, dat is waar ik zo snel aan denk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ben toe aan bier
Trouwens, even iets heel anders... ik heb pina colada (dat schrijf je niet zo he?) gekocht... maar waar de neuk mix je dat mee? Slokje puur is lekker, maar dan stopt het ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |