Ja jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat vertelde hij bij Ranking the Stars.
Jij bent stiekem mod!quote:
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaanquote:
Dan ben je al te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Raar dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaan
Ik ben kotsmisselijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon verse pasta, weet ik veel, staat in de koeling en is nieuw.
Ships?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Mooi Tibetaans kastje!quote:
Ja, die staat idd vervelend in beeld!quote:
Da's lekker handigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kotsmisselijk.
Ik had 2 bakjes met pasta (weet je wle die ik gemaakt had) 1 daarvan van eergisteren (bakje niet afgewassen) en 1 daarvan van net. Nu weet ik niet welke bakje van welke dag was... en ik vond mijn pasta al niet zo lekker smaken net...
roept MM me... zit er vette schimmel in het bakje
Dat zei die ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Met mij knuffelt ie nooit zo erg hoor, hij is altijd veel te druk met de honden![]()
Vandaag liep ik tussen de middag langs, en dan ga ik al expres via de overkant als ik geen tijd heb om binnen te wippen.
Hij floepte bijna naar buiten, hij hoort ons altijd onmiddelijk![]()
En krijsen dat ie dat doet, en Bil en Sjon terugkrijsen vanaf de overkant
quote:
welke winkel is dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuke winkel leuke mensen leuke hond, ik weet de leuke dingen wel te vinden in het leven![]()
Ik kom daar echt al eeuwen, wierrook en kaarten koop ik meestal daar, of kleine kadootjes, want ze hebben zulke leuke dingen.
Ze zijn altijd al helemaal weg geweest van mijn hondjes
Owwwwww.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel, wel geweest maar ik ken de straatnamen nog niet zo goed
ja dus moest ff kijken via maps wat rechtstraat is maar wel geweest rest uit dat rijtje weet ik meteen te vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwwww.
Nou tis wel een essential zeg maar, Rechtstraat, Kleine Staat, Grote Staat, Oude Gracht, markt, vrijthof, Amorsplein etc
Ik vind die jongen eigenlijk nog de enige echt constant goede van de driequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik geloof dat ik Adlicious daarjuist voor het eerst goed vond
Naja hoe goed ze ook zingen ik blijf ze eng en stom vinden hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die jongen eigenlijk nog de enige echt constant goede van de drie
Hey, tietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Crosspost want liev
----
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen sjaal meer nodig van de winter
Ik dacht ik zeg het nietquote:
Ik vond ze alleen heel leuk ten tijde van Candy Man, de audities dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja hoe goed ze ook zingen ik blijf ze eng en stom vinden hoor
Dat heb ik nou met al die shit showsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me echt geen reet wie er wint
Dank je beebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie, gewoon![]()
![]()
Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenen is alles denk ik al gezegd
maar wat is het kut zeg
Nee natuurlijk niet, dat moet toch gewoon kunnen/mogen. En juist op dat soort momenten sla je je er dan (uiteindelijk) ook wel weer doorheen. Ik kan me voorstellen dat JIJ je juist ongemakkelijk voelt als je net ff ergens anders aan probeert te denken en iemand begint er dan weer over ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
Denken jullie nou niet 'Oh god, als het nu al zo erg is, wat moet dat dan als het echt zover is straks'?Ik voel me af en toe een beetje voor lul staan dat ik me zo laat gaan af en toe. Maar goed, dat mocht ik van oh-oh niet meer zeggen, dus doe maar alsof het er niet staat
![]()
Dat dacht ik ook! Ik heb een kleintje.quote:
Doe ff normaal wil je. Anders kom ik je persoonlijk een bitch slap geven. Dat "oh god" denken mensen die geen flauw idee hebben hoeveel je gehecht kan zijn aan een hond. Dat zijn dezelfde mensen die zeggen "aah joh, koop je toch een ander!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
Denken jullie nou niet 'Oh god, als het nu al zo erg is, wat moet dat dan als het echt zover is straks'?Ik voel me af en toe een beetje voor lul staan dat ik me zo laat gaan af en toe. Maar goed, dat mocht ik van oh-oh niet meer zeggen, dus doe maar alsof het er niet staat
![]()
Nee joh, juist wat je nu "kwijt bent" heb je dan niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
![]()
Hop en weer jankenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
En Grees, de fase waar je nu inzit, is gek genoeg, nog moeilijker als straks, als ze er niet meer is.
Want nu weet je niet hoe het zal gaan en die onzekerheid is killing, en je denkt aaaaaargh ik moet niet sippen ik moet genieten, maar dat is zo fucking moeilijk!
En ik weet zeker, dat hoe het ook mag gaan, als ze er niet meer is, dat er dan ook berusting komt. Want het is een heerlijk oud dametje , jullie hebben samen een toptijd gehad, en als je kan gaan terugkijken, dan gaat dat vanzelf ooit weer de overhand nemen op het gemis uiteindelijk.
En dat je hier je hart kan uitstorten bij mensen die begrijpen hoe je je voelt, daar moet je maar fijn gebruik van maken, daar zijn we voor
Ja dat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
En Grees, de fase waar je nu inzit, is gek genoeg, nog moeilijker als straks, als ze er niet meer is.
Want nu weet je niet hoe het zal gaan en die onzekerheid is killing, en je denkt aaaaaargh ik moet niet sippen ik moet genieten, maar dat is zo fucking moeilijk!
En ik weet zeker, dat hoe het ook mag gaan, als ze er niet meer is, dat er dan ook berusting komt. Want het is een heerlijk oud dametje , jullie hebben samen een toptijd gehad, en als je kan gaan terugkijken, dan gaat dat vanzelf ooit weer de overhand nemen op het gemis uiteindelijk.
En dat je hier je hart kan uitstorten bij mensen die begrijpen hoe je je voelt, daar moet je maar fijn gebruik van maken, daar zijn we voor
Nee natuurlijk niet. Oh-Oh heeft volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je beeb
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
En je hebt Qut dr nummer, t mijnes krijg je mooi niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
En mij kan je uiteraard ook bellen, whatsappen, mailen, smsen, pm'en, dm'en. Kunnen we ff ruzie maken ergens over ofzo
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Man man man, ik heb er zoveel aan gehad toen Frits ging, al die kaartjes, alles van je afschrijven hier, ik zal nooit vergeten dan Ing die ik niet ken en die Frits niet kende moest janken op vakantie, ook dat is allemaal iets moois geworden achteraf, wat helemaal bij Frits hoort
Ja, leg dat maar eens uit aan mensen die niet op een forum zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst had![]()
Maar voor 'buitenstaanders' is het vast gek, dat je van 'vreemden' zoveel steun dan toch kunt ontvangen. Internetcontacten zijn soms gewoon heel bijzonder, zelfs als je elkaar op sommige momenten niet uit kunt staan kan je toch ook weer steun bij elkaar vinden op momenten dat het nodig is. Dat merk je toch best vaak op FOK! ook vind ik.
Alleen blijf je hier wel heel wat af janken omdat je met iedereen mee gat voelen op een gegeven momentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat weet ik ook nog idd. Toen voelde ik me nog bijna rot dat ik Ing liet huilen op haar vakantie omdat ik het gesmst had![]()
Maar voor 'buitenstaanders' is het vast gek, dat je van 'vreemden' zoveel steun dan toch kunt ontvangen. Internetcontacten zijn soms gewoon heel bijzonder, zelfs als je elkaar op sommige momenten niet uit kunt staan kan je toch ook weer steun bij elkaar vinden op momenten dat het nodig is. Dat merk je toch best vaak op FOK! ook vind ik.
Zou ze een prikkelbaar tiep zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mama egel is blij dat ze van die rotkinderen af is.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Rochelle gaat echt wel vet winnen!
Morgen daar maar eens een emmer van kopen danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Mona boordevol bosbes, daar word je blij van
Nou, hier helpt hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen daar maar eens een emmer van kopen dan
Als een baby-egel naar mens ruikt bijt moeder ze dood, dus al had ze ze gevonden na de redding van Rewimo, was het nog geen happy end geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zou mama egel nu niet dr babies zoeken?
I know, ik weet dat je ze als je ze perse moet verplaastsen omdat ze in de weg liggen moet opscheppen met waar ze in liggen, dat had Rewimo toch ook gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als een baby-egel naar mens ruikt bijt moeder ze dood, dus al had ze ze gevonden na de redding van Rewimo, was het nog geen happy end geweest
Ik koop normaal echt alleen niet stinkend kauwspul, deze komt dr ook niet meer in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas van die kalfshoefjes, die stinken ook
gepakt met houtsnippers en al, geen idee dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, ik weet dat je ze als je ze perse moet verplaastsen omdat ze in de weg liggen moet opscheppen met waar ze in liggen, dat had Rewimo toch ook gedaan?
Wat een avontuur en wat super dat jullie je best hebben gedaan ze te reddenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik was effe weg, egels redden
We hadden lekkage in de studio, kwam doordat er een berg houtsnippers tegen de buitenmuur lag. Dus qltel ging naar buiten, in de regenBerg omscheppen. Ik ga even kijken en zie een soort tamme kastanje op de berg liggen. Toen ik nog eens keek bewoog ie. Oeps, mini-egel. Hee, nog een kastanje, nog een mini-egel. Wat nu? Doos gepakt, voorzichtig egeltjes opgepakt met snippers en al. Liggen er nog 3 kastanjes
![]()
Alle 5 in een doos gezet en wat dan? Dierenarts gebeld. Die zegt: Dierenambulance Nijmegen bellen, misschien weten die een egelopvang in DLD. Dierenambulance neemt niet op. Onderwijl zoeken op internet, hoe heet zoiets? Tierschutz kwam ik ergens tegen. En die was er ook in Goch. Hop, die weer gebeld, blijkt hier vlakbij te zitten. Wij met de egeltjes in de auto (die beesten hebben wat te vertellen tegen hun vriendjes later). Komen we bij een huis, oudere mevrouw in pyjama en badjes, tig honden, een kameleon en cavia's. Egeltjes in een opvangkooi, lekker ingepakt in keukenrol. Zijn misschien een week oud, oogjes nog dicht.
Speciaal voer tevoorschijn gehaald, spuitje vullen en voeren maar. En toen was mijn accu leeg
In elk geval: zij vangt ze nu op, morgen komt er een egelexpert en we hopen maar dat ze het goed blijven doen.
Zie jequote:En wat zei jij nou, Elies? Er komt vanzelf wel weer iets op je pad? Ze vangt ook katten op en we hebben afgesproken dat we na onze vakantie gaan kijken of we er daar een paar van in huis gaan nemen
[ afbeelding ]
Ik schrok me laatst een hartaanval van een egel in de bosjes toen ik uit de auto stapte, ik verwachtte minstens een eland, zo'n herrie (geschreeuw en struikgeritsel)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden vinden egels ook leuk, we komen ze ook nu alweer tegen buiten.
Dan waren ze aan het krikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik schrok me laatst een hartaanval van een egel in de bosjes toen ik uit de auto stapte, ik verwachtte minstens een eland, zo'n herrie (geschreeuw en struikgeritsel)
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1quote:
Ah..zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1
Hij sloeg de poot aan zichzelfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, hij kwam naar me toe kon ik aan het geluid horen (daarom vond ik het eng), het was er maar 1
Ik normaal ook niet, maar nieuwe buurt enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrik echt niet zo snel![]()
Ja een keer met wandelen, want toen zagen we everzwijnen, dat vond ik wat veel van het goede
Ja, dat denk ik wel. Maar daar is niks aan te doen. We konden ze niet laten liggen, dan zouden ze doodgaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zou mama egel nu niet dr babies zoeken?
Toevallig vandaag gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja een keer met wandelen, want toen zagen we everzwijnen, dat vond ik wat veel van het goede
Ja dat klopt want vorig jaar had ik opeens een egel en een kikker in de tuin en wij vroegen ons af hoe die kikker daar kwam want er is nergens water,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Egels zijn knap bloeddorstig. Zo'n 1,5 jaar geleden lag mijn vriendin in het ziekenhuis te bevallen. Het was midden in de zomer en het raam stond open. Tegen zonsopgang hoorden we vanalles. Zat er een egel een dooie duif aan stukken te trekken met een hoop kabaal. Er was niets meer van die duif over toen het helemaal licht was.
Samojedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gelezen
http://www.google.nl/url?(...)ZeE62lKYeX1j-ZB0VwLA
Ow, wij ook een keerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk warm zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |