Ja jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat vertelde hij bij Ranking the Stars.
Jij bent stiekem mod!quote:
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaanquote:
Dan ben je al te laatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Raar dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, die hype heb ik ook aan me voorbij laten gaan
Ik ben kotsmisselijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon verse pasta, weet ik veel, staat in de koeling en is nieuw.
Ships?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ships, moet me nog aankleden, katten naar hun kamer brengen en naar de repetitie. Over 10 minuten moet ik er zijn.![]()
Mooi Tibetaans kastje!quote:
Ja, die staat idd vervelend in beeld!quote:
Da's lekker handigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kotsmisselijk.
Ik had 2 bakjes met pasta (weet je wle die ik gemaakt had) 1 daarvan van eergisteren (bakje niet afgewassen) en 1 daarvan van net. Nu weet ik niet welke bakje van welke dag was... en ik vond mijn pasta al niet zo lekker smaken net...
roept MM me... zit er vette schimmel in het bakje
Dat zei die ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Met mij knuffelt ie nooit zo erg hoor, hij is altijd veel te druk met de honden![]()
Vandaag liep ik tussen de middag langs, en dan ga ik al expres via de overkant als ik geen tijd heb om binnen te wippen.
Hij floepte bijna naar buiten, hij hoort ons altijd onmiddelijk![]()
En krijsen dat ie dat doet, en Bil en Sjon terugkrijsen vanaf de overkant
quote:
welke winkel is dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuke winkel leuke mensen leuke hond, ik weet de leuke dingen wel te vinden in het leven![]()
Ik kom daar echt al eeuwen, wierrook en kaarten koop ik meestal daar, of kleine kadootjes, want ze hebben zulke leuke dingen.
Ze zijn altijd al helemaal weg geweest van mijn hondjes
Owwwwww.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel, wel geweest maar ik ken de straatnamen nog niet zo goed
ja dus moest ff kijken via maps wat rechtstraat is maar wel geweest rest uit dat rijtje weet ik meteen te vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwwww.
Nou tis wel een essential zeg maar, Rechtstraat, Kleine Staat, Grote Staat, Oude Gracht, markt, vrijthof, Amorsplein etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |