dat krijg je als je de transmobiel, ovinboskoop, bouwmachineforum, airliners.net en de brommobiel club in een blender stopt.quote:
je kunt wel in het midden zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef densmee het volgende:
dacht ik een topspot te hebben gedaan met een simca matra murena of zo iets, zie ik buzzybee er vol mee staan
Murenaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef densmee het volgende:
aanschouw hier nog een foto die ik laatst heb gemaakt, een SimcaMatra?
[ afbeelding ]
Er past een 3.0 V6 van een 164 inquote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt wel in het midden zitten3 stoelen
dan wordt het wel leuk, gewicht zal wel meevallen van zo'n gebakjequote:
Ik heb het eerder meegemaakt, maar het blijft inderdaad lastig. Gelukkig zijn de vluchten goedkoop en kort. Dus kan makkelijk voor een weekend op en neer vliegen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar tsja.. Het blijft toch lastig, hoe je het ook went of keert.
van de standaard 130pk naar 230pk volgens mij. Het gewicht weet ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef densmee het volgende:
[..]
dan wordt het wel leuk, gewicht zal wel meevallen van zo'n gebakje
Dat is dan wel goed te doen, maar het is natuurlijk toch anders dan dat je 'even' in de auto stapt en in een kwartier of half uur naar iemand toe rijdt.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het eerder meegemaakt, maar het blijft inderdaad lastig. Gelukkig zijn de vluchten goedkoop en kort. Dus kan makkelijk voor een weekend op en neer vliegen.
Ik ben nu met het OV serieus sneller bij dr dan op mijn laatste woon adresquote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is dan wel goed te doen, maar het is natuurlijk toch anders dan dat je 'even' in de auto stapt en in een kwartier of half uur naar iemand toe rijdt.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om een relatie te hebben met iemand die op een paar 100/10000 km afstand is. Al praat ik misschien wel anders als het mij zou overkomen, maar als ik er over nadenk is het niets voor mij.
Dat klinkt vrij ideaal zelfs.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nu met het OV serieus sneller bij dr dan op mijn laatste woon adresDe express bus naar het vliegveld stopt voor m'n deur en duurt 10min. Dan inchecken (15min voor de vlucht) snel doorlopen en dan anderhalf uur vliegen (maximaal, meestal korter) en 30min met de auto. Dan ben ik bij haar.
Tjsa, voordat ik d'r kende woonde ik ook 20min bij dr vandaan. Ik leerde dr kennen 1 week nadat ik verhuisd wasquote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij ideaal zelfs.
Mijn vriendin woont hier 4 kilometer vandaan.
Hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjsa, voordat ik d'r kende woonde ik ook 20min bij dr vandaan. Ik leerde dr kennen 1 week nadat ik verhuisd wasIk grap dat ik om haar weggevlucht ben.
Hmm, ligt er aan wanneer en tegen wie ik het zeg, moet het niet te vaak roepen iig.quote:
Dat bedoel ik, dat vinden vrouwen niet leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan wanneer en tegen wie ik het zeg, moet het niet te vaak roepen iig.
26quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat vinden vrouwen niet leuk.
Mag ik vragen hoeveel lentes jong je bent?
Oké.quote:
Been there, done that, lost all my stuffquote:Op zondag 12 juni 2011 00:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oké.
Ook nog eens in de leeftijd waarbij de meeste mensen een beetje gaan settelen samen, om het nog gemakkelijker te maken.
Ik denk dat dat de situatie inderdaad veranderd. In mijn geval is mijn vriendin een jaar jonger, dus dan kom je over het algemeen op hetzelfde moment in die 'settel-periode', zoals ik het maar even noem.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Been there, done that, lost all my stuff![]()
Maar m'n dinnetje is wat ouder, dus het perse moeten settelen zit er niet echt in. We kunnen prima LATten.
Kijk dat scheelt, ik werk wel in een voornamelijk jonge omgeving en mijn vriendin doet dat ook, ookal is zij zelf 30+quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de situatie inderdaad veranderd. In mijn geval is mijn vriendin een jaar jonger, dus dan kom je over het algemeen op hetzelfde moment in die 'settel-periode', zoals ik het maar even noem.
Al leef ik op dit moment letterlijk in een grote mensen-wereld, wat mij het afgelopen half jaar erg veranderd heeft. Ik werk namelijk op dit moment bij een groothandel, waar iedereen 30 en ouder is met wie ik te maken heb, terwijl ik zelf 20 ben.
Maar ik er soms moeite mee, dat mijn vriendin HBO doet, en dus in een veel 'jongere' omgeving zit. Dan komt ze soms wel eens met dingen waar ik mij behoorlijk aan stoor, terwijl dat zij dat leuk vindt. Dat is ook lastig. Meestal is het de vrouw die verder is qua ontwikkeling, ik merk nu ook pas waarom het zo irritant is voor vrouwen als dat zo is.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt, ik werk wel in een voornamelijk jonge omgeving en mijn vriendin doet dat ook, ookal is zij zelf 30+
Jij hebt zelf geen hbo gedaan? Ik herken het totaal niet wat jij hebt eigenlijk. Mijn vriendin is 10jr ouder en daardoor zijn er wel verschillen, maar daar lachen we vooral om eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik er soms moeite mee, dat mijn vriendin HBO doet, en dus in een veel 'jongere' omgeving zit. Dan komt ze soms wel eens met dingen waar ik mij behoorlijk aan stoor, terwijl dat zij dat leuk vindt. Dat is ook lastig. Meestal is het de vrouw die verder is qua ontwikkeling, ik merk nu ook pas waarom het zo irritant is voor vrouwen als dat zo is.
Ik heb zelf 1 jaar HBO gedaan, was niet mijn opleiding, ga het volgend jaar weer doen (als ik door de loting kom).quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt zelf geen hbo gedaan? Ik herken het totaal niet wat jij hebt eigenlijk. Mijn vriendin is 10jr ouder en daardoor zijn er wel verschillen, maar daar lachen we vooral om eigenlijk.
Waarom zou je niet kinderachtig mogen doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 jaar HBO gedaan, was niet mijn opleiding, ga het volgend jaar weer doen (als ik door de loting kom).
Wij lachen er ook wel om, maar soms heb ik zoiets van: Doe niet zo verdomd kinderachtig, als ik dan hoor hoe sommige jongens zich gedragen die bij haar zitten en ergens halverwege 20 zijn.
Natuurlijk mag dat wel, maar het gaat soms op de manier waarop.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kinderachtig mogen doen?
Laatst samen met m'n vriendinnetje als twee kleuters in het park gespeeldEn we kunnen heerlijk genieten van kinderachtig gedrag. Gewoon lekker gek kunnen doen.
Tsja, dat heb ik ook en m'n vriendin ook, maar er is een groot verschil tussen werk en prive. Zelfs tussen op of naast de werkvloer. Ik kan ook zo zijn op het werk, een geintje moet kunnen, ook de hele flauwe, zolang er maar serieus wordt gedaan als dat nodig is.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar het gaat soms op de manier waarop.
In mijn werk heb ik mensen onder mij werken, die 10 tot 15 jaar ouder zijn, dat is niet altijd even makkelijk. En daardoor kom je in situaties waar volwassen gedrag gepast is. En dat gaat soms ten koste van je eigen 'kinderlijke' trekken.
En ik hoop dat ik door de loting kom en volgend jaar lekker kan beginnen aan m'n studie. Want het werk dat ik nu doe is niet 100% mijn ding, ik voel me er niet altijd evenveel in thuis. Dat is ook nog wel eens vervelend.
Ik moet toegeven dat ik af en toe moeite heb om de knop om te zetten op het moment dat ik naar huis ga als ik een dag heb gehad waarbij ik veel aan m'n hoofd had.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik ook en m'n vriendin ook, maar er is een groot verschil tussen werk en prive. Zelfs tussen op of naast de werkvloer. Ik kan ook zo zijn op het werk, een geintje moet kunnen, ook de hele flauwe, zolang er maar serieus wordt gedaan als dat nodig is.
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel wat voor je liggen, nu je toch bezig bent
Ik ben leidinggevend geweest over vrienden in het verleden, dan moet je die knop wel om kunnen zetten. Wij kunnen beide prima tegen elkaar praten over het werk, scheelt ook dat we beide heel veel lol hebben in ons werk.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik af en toe moeite heb om de knop om te zetten op het moment dat ik naar huis ga als ik een dag heb gehad waarbij ik veel aan m'n hoofd had.
Ja, dan moet je wel, dan heb je weinig keuze, anders gaat het gegarandeerd mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben leidinggevend geweest over vrienden in het verleden, dan moet je die knop wel om kunnen zetten. Wij kunnen beide prima tegen elkaar praten over het werk, scheelt ook dat we beide heel veel lol hebben in ons werk.
Daarom, is wel een goede les geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, dan heb je weinig keuze, anders gaat het gegarandeerd mis.
Ach, zal vast minder zijn dan bij mij (vanmiddag whiskey proeverij gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga slapen, en hopen dat ik geen kater heb morgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
mn record is 3, waarvan 1 in de sloot belanddequote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef Barcaconia het volgende:
Wat heb ik me al vaak kwaad gemaakt over wielrenners zeg. Midden op de weg blijven rijden met 26 man bij elkaar en als ik dan toeter ook nog vrolijk zwaaien dat zij wel bepalen wanneer ik er langs mag.
Je zou even het spatbord aan moeten tikker zodat er 16 tegelijk vol op hun bek gaan
Dat is een pleonasmequote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn record is 3, waarvan 1 in de sloot belanddemaar blijft riscant, ietsers kegelen, je bent ZO de sjaak als je net een millimeter verkeerd zit, of zon joop ineens iets onverwachts doet...
de route van de fietselfstedentocht en motor elfsetdentocht zijn zo op elkaar afgestemd dat het onmogelijk is elkaar tegen te komen, zou jij tochmoeten wetenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme
Maar goed, daar mag jij morgen weer van genieten gezien de fietselfstedentocht in de ochtend begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |