Tsja, dat heb ik ook en m'n vriendin ook, maar er is een groot verschil tussen werk en prive. Zelfs tussen op of naast de werkvloer. Ik kan ook zo zijn op het werk, een geintje moet kunnen, ook de hele flauwe, zolang er maar serieus wordt gedaan als dat nodig is.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar het gaat soms op de manier waarop.
In mijn werk heb ik mensen onder mij werken, die 10 tot 15 jaar ouder zijn, dat is niet altijd even makkelijk. En daardoor kom je in situaties waar volwassen gedrag gepast is. En dat gaat soms ten koste van je eigen 'kinderlijke' trekken.
En ik hoop dat ik door de loting kom en volgend jaar lekker kan beginnen aan m'n studie. Want het werk dat ik nu doe is niet 100% mijn ding, ik voel me er niet altijd evenveel in thuis. Dat is ook nog wel eens vervelend.
Ik moet toegeven dat ik af en toe moeite heb om de knop om te zetten op het moment dat ik naar huis ga als ik een dag heb gehad waarbij ik veel aan m'n hoofd had.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik ook en m'n vriendin ook, maar er is een groot verschil tussen werk en prive. Zelfs tussen op of naast de werkvloer. Ik kan ook zo zijn op het werk, een geintje moet kunnen, ook de hele flauwe, zolang er maar serieus wordt gedaan als dat nodig is.
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel wat voor je liggen, nu je toch bezig bent
Ik ben leidinggevend geweest over vrienden in het verleden, dan moet je die knop wel om kunnen zetten. Wij kunnen beide prima tegen elkaar praten over het werk, scheelt ook dat we beide heel veel lol hebben in ons werk.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik af en toe moeite heb om de knop om te zetten op het moment dat ik naar huis ga als ik een dag heb gehad waarbij ik veel aan m'n hoofd had.
Ja, dan moet je wel, dan heb je weinig keuze, anders gaat het gegarandeerd mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben leidinggevend geweest over vrienden in het verleden, dan moet je die knop wel om kunnen zetten. Wij kunnen beide prima tegen elkaar praten over het werk, scheelt ook dat we beide heel veel lol hebben in ons werk.
Daarom, is wel een goede les geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, dan heb je weinig keuze, anders gaat het gegarandeerd mis.
Ach, zal vast minder zijn dan bij mij (vanmiddag whiskey proeverij gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga slapen, en hopen dat ik geen kater heb morgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
mn record is 3, waarvan 1 in de sloot belanddequote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef Barcaconia het volgende:
Wat heb ik me al vaak kwaad gemaakt over wielrenners zeg. Midden op de weg blijven rijden met 26 man bij elkaar en als ik dan toeter ook nog vrolijk zwaaien dat zij wel bepalen wanneer ik er langs mag.
Je zou even het spatbord aan moeten tikker zodat er 16 tegelijk vol op hun bek gaan
Dat is een pleonasmequote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn record is 3, waarvan 1 in de sloot belanddemaar blijft riscant, ietsers kegelen, je bent ZO de sjaak als je net een millimeter verkeerd zit, of zon joop ineens iets onverwachts doet...
de route van de fietselfstedentocht en motor elfsetdentocht zijn zo op elkaar afgestemd dat het onmogelijk is elkaar tegen te komen, zou jij tochmoeten wetenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme
Maar goed, daar mag jij morgen weer van genieten gezien de fietselfstedentocht in de ochtend begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |