Wat voor film?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Tem het volgende:
No way out al gezien Erik? is ook wel wat voor je.
Komt nog welquote:
Yup die was ook goed. Russell Crowe speelde een prima rol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ziet er goed uit.
The insider vond ik ook wel een goede btw.
Ik denk dat ik zelden zo'n kutfilm heb gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon District 9 kijken om er weer in te komen
Ik kende niet zoveel films van hem maar wat ik tot nu toe heb gezien is goed. Hij is wel een van de betere acteurs.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup die was ook goed. Russell Crowe speelde een prima rol.
Schaam je, hij is echt leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelden zo'n kutfilm heb gezien.
Geeneens afgekeken.
A Beautiful Mind is ook goed met hem. Master and Commander ook wel trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kende niet zoveel films van hem maar wat ik tot nu toe heb gezien is goed. Hij is wel een van de betere acteurs.
Wonderbaarlijk. En ik maar denken dat je slechte smaak beperkt bleef tot muziek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelden zo'n kutfilm heb gezien.
Geeneens afgekeken.
Kom nou. Die idiote wezens alleen al.quote:
Nog niet gezien. American Gangster en Next Three Days recentelijk.quote:
Dan wordt u ook regelmatig gewekt door het rolgeluid van treinen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Joh daar woon ik ook. Naja meer Blijdorp maar officieel is het nog Provenierswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |