Via je oor. Goed strak oprollen, die pagina's.quote:
Ik ben nu alweer thuis, dat hadden we even anders moeten organiseren he...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik was aan het thuiswerken, dus ja hoor.
In dat geval heb ik niks verkeerds gezegd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://alt-usage-english.org/excerpts/fxbiblic.html
Wie kent wie in het [homo]-topicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks verkeerds gezegd.
Namen wil ik zien!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie kent wie in het [homo]-topic
Dat is toch gewoon terug te vinden in Boe's lijstje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie kent wie in het [homo]-topic
Is die up to date voor dit topic dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon terug te vinden in Boe's lijstje?
Of haal ik nu oude wonden open?
Ik denk dat die inderdaad wel eens mag worden bijgewerkt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Is die up to date voor dit topic dan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Of, wie zou je wel willen leren kennen in de Bijbelse betekenis...
Het zou een onderwerp voor een poll kunnen zijn.
*wacht*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Eerst foto'squote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou vooruit dan, ik zal weer een fotoupdate maken zo na het douchenquote:
Ik ga toch douchen nu, je hebt nog evenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan moet ik weer eerst een lijst met namen genereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |