Whehehe. Ik nam de trein altijd naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Welnee, gewoon doen.
Dat soort dingen moet je gewoon afdwingen
"Ik betaal niet, en er wordt niet ingebroken!" ... gaat al jaren goed
Ik woon in een durpke, dus ik moet wel een autoquote:
Dat doe ik ook wel vakerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie daar de Nederlandse verkeersmentaliteitGister bood een stel mij hun parkeerbonnetje aan, die had nog 20 minuten over
Vlarpie!!!quote:
dus meer een nichtendisco?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
pride
Carnaval voor homo's(wel met een serieus tintje natuurlijk!)
XMN8Rquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vlarpie!!!
Alles goed? Kom je nog naar mijn verjaardag?
ehm.. nee, dat dan weer niet neequote:
Wat?? Geen kussie?quote:
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat?? Geen kussie?
zaterdag 9 juli, dan kan jij wel toch?
Jaaaaa !!!quote:
Ik wilde zonder shirt buiten in de regen gaan staan gisteren (downpour, holy shit) maar ik stond in een winkelcentrum dus ben toch maar naar huis geredenquote:
B&J.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee... de hele diepvries ligt nu vol met ijsjes waarvan je adhd al krijgen door alle kleurstoffen die erin zitten.. en een bak Ben en Jerry's die ik gratis heb bij de jumbo, want de schapprijs kloptte niet
en 6 flessen wijn.. door mijn moeder... ik zei 4? ze zegt, neem een hele doos.. nu zet ze mij dus aan tot alcohol drinken he?
Je klem zuipen, en je ma de schuld gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee... de hele diepvries ligt nu vol met ijsjes waarvan je adhd al krijgen door alle kleurstoffen die erin zitten.. en een bak Ben en Jerry's die ik gratis heb bij de jumbo, want de schapprijs kloptte niet
en 6 flessen wijn.. door mijn moeder... ik zei 4? ze zegt, neem een hele doos.. nu zet ze mij dus aan tot alcohol drinken he?
Ik wil Goudse Kaas, Ik wil een Raket....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef wonderer het volgende:
Hier verkopen ze amper waterijs. Ik wil een raket!
Mij ken je toch welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken.![]()
Hoi.
Vanwege het verkeerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik wil Goudse Kaas, Ik wil een Raket....
Waarom zit jij eigenlijk in Amerika?hahaha
geef ze een stomp en zorg dat 't daar verkocht wordt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef wonderer het volgende:
Hier verkopen ze amper waterijs. Ik wil een raket!
Bedoel je in deze "kennen" op de bijbelse manier?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken.![]()
Hoi.
Ja tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je klem zuipen, en je ma de schuld geven
LOLquote:
Kun jij niet even een doos opsturen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geef ze een stomp en zorg dat 't daar verkocht wordt!
Wat is de bijbelse manier van kennen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bedoel je in deze "kennen" op de bijbelse manier?
Dat kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun jij niet even een doos opsturen?
http://alt-usage-english.org/excerpts/fxbiblic.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is de bijbelse manier van kennen dan?
The Biblical sense of "to know" is simply "to fuck"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://alt-usage-english.org/excerpts/fxbiblic.html
GREAT_E !!!quote:
Nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef haan33 het volgende:
Pff hoe kun je snel 14 pagina's na in je hoofd krijgen?
Met een scherp scalpel en een botzaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef haan33 het volgende:
Pff hoe kun je snel 14 pagina's na in je hoofd krijgen?
dankje!quote:
ik wil geen haarverlies leiden.quote:
Ik was aan het thuiswerken, dus ja hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
GREAT_E !!!
Hoest met jou dan?
Ik was vandaag nog in E.Had ik kunnen aanbellen voor een bakkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |