Ja, dat ie na een minuut nog niet helemaal vol zit, onbegrijpelijkquote:
Pretty damn goodquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef XMN8R het volgende:
Ja hoi enzo
Ik kijk na 100 jaar ook weer eens en zit hier verbaasd te wezen dat een nieuw topic zo langzaam opstart
Hoest met jou dan?!
Ohquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Goed om te horen!!
Nee, nooit geweest ookIk kwam een stapje verder, om de examens af te nemen.
Maar ik werk gelukkig niet meer bij het CBR.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Volg je die BNN-serie "de slechtste chauffeur van Nederland" ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef XMN8R het volgende:
Ik doe nu druk en ingewikkeld bij een Media Bureau
En dat is een stuk leuker dan examens af nemen. Tenminste, dat was toen wel leuk, maar nu niet meer. Geen leuk onderwerp ook tijdens verjaardagen enzo, met al die nieuwsberichten
Ja, ik vond dat ook wel een doodeng idee. En hoe kun je in vredesnaam afrijden als je niet weet waar de rem zit??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef XMN8R het volgende:
Ja natuurlijk!
Is wel dubbel hoor, soms kan ik er enorm om lachen maar eigenlijk is het dieptriest als je vooraf moet vragen waar de rem zit, niet harder durft te rijden dan 30 of met je handen voor je ogen door een parcour rijdt.... Die mensen rijden dus ook écht rond he!!!
Blokje kaas met een pilsje... Ik ben voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef XMN8R het volgende:
Ik denk dat ze toen een heeeele goede dag heeft gehad, daarna weinig of niet heeft gereden en later alsnog in een autootje is gestapt...![]()
Ik mag mijn UI ook wel weer eens aanpassen zie ik nu, hahaha
hmmz, ouderwets gezellig weerblokje kaas erbij?
![]()
en we hebben het hele topic nog steeds voor onszelf
Blokjes kaas kun je krijgen, bier doe ik niet aan.. das een topic verderopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:41 schreef Burner82 het volgende:
Blokje kaas met een pilsje... Ik ben voor
Wat drink je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Blokjes kaas kun je krijgen, bier doe ik niet aan.. das een topic verderop
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef XMN8R het volgende:
Ik zal m speciaal voor jou uit nostalgie laten staan
Sowieso kan ik alleen in een automaat rijden, maar het is hier ook lang niet zo druk, en de meeste mensen zijn redelijk aardig in het verkeer. Die laten je ertussen en gaan opzij en alles.quote:Staat je fax aan, dan stuur ik wel een paar vette plakken goudse
Ik heb mijn rijbewijs ook in Amerika gehaald, maar daar is zowel het examen als het verkeer wel even anders dan hier in Nederland. Ik zou eerst een paar lesjes nemen als je het hier zou willen omwisselen
Met of zonder wodka?quote:
haha, je jat mijn vraagquote:
Petertjuuhhh!!! Alles goed? Hoest met je man?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
XMN8R!Welcome Back!
Heb je nu wel echt kabelinternet in dat dorpske ver weg van de bewoonde wereld?
Juistem! En dat is in Nederland dus wel even anders..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef wonderer het volgende:
Sowieso kan ik alleen in een automaat rijden, maar het is hier ook lang niet zo druk, en de meeste mensen zijn redelijk aardig in het verkeer. Die laten je ertussen en gaan opzij en alles.
Nederland is veel te drukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Juistem! En dat is in Nederland dus wel even anders..
M'n vent zit nog steeds naast mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Petertjuuhhh!!! Alles goed? Hoest met je man?
JAAAAAOok pas sinds een maand of drie hoor
Je maakt het jezelf te (ge)makkelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland is veel te drukEn weinig parkeerplaatsen. Daar heb ik hier geen last van
Ik kan dan ook heel slecht parkeren omdat er altijd wel genoeg plekken zijn om niet moeilijk te hoeven doen.
Yup. Ik moet echt een keer 's avonds naar een parkeerplaats en oefenen met achteruit inparkeren en allesquote:
Ik zie hier gelukkig genoeg parkeerplaatsen, in tegenstelling tot mijn vorige stad. En nog gratis ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef wonderer het volgende:
Nederland is veel te drukEn weinig parkeerplaatsen. Daar heb ik hier geen last van
Ik kan dan ook heel slecht parkeren omdat er altijd wel genoeg plekken zijn om niet moeilijk te hoeven doen.
Gisteren $1.50 betaald voor twee uur parkeren in de binnenstadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zie hier gelukkig genoeg parkeerplaatsen, in tegenstelling tot mijn vorige stad. En nog gratis ook!
Niet dat ik ooit voor parkeren betaal, want dat vind ik onzin
Oeh! Wat leuk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Peter het volgende:
M'n vent zit nog steeds naast meWonen ondertussen al ruim een jaar samen. Vlak in de buurt van Blubberzwijn en zijn vriendje bleek laatst.
Het laatste wat ik van je hoorde is dat je verhuisde en toen was je bezig met de kabelboer
De gemeentes hebben hier vorig jaar 116 miljoen winst gemaakt op parkeren, op een omzet van 300 miljoen!! Ik vindt dus dat ik best overal gratis mag parkerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
Gisteren $1.50 betaald voor twee uur parkeren in de binnenstadDat heb ik er wel voor over.
Heb jij vorig jaar meebetaald dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De gemeentes hebben hier vorig jaar 116 miljoen winst gemaakt op parkeren, op een omzet van 300 miljoen!! Ik vindt dus dat ik best overal gratis mag parkeren
bron
ehm.. nee dusquote:
Aan de ene kant is het wel te begrijpen, omdat er maar beperkt plek is en je wil natuurlijk niet dat mensen onbeperkt blijven staan. Maar zulke hoge prijzen soms... da's idioot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De gemeentes hebben hier vorig jaar 116 miljoen winst gemaakt op parkeren, op een omzet van 300 miljoen!! Ik vindt dus dat ik best overal gratis mag parkeren
bron
Omdat andere mensen ook willen parkeren en die kunnen dan geen plekje vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef XMN8R het volgende:
Meer dan 50% winst maken op een gemeenschaps-dienst.. dát is idioot!
Waarom mag ik ergens niet onbeperkt blijven staan als ik dat wil?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef XMN8R het volgende:
Die moeten dan vlak voor mij arriveren of met de tram gaan
Goed zo! Kun je geen club oprichten en meer mensen daartoe overhalen?quote:
Ik zou in Amsterdam bang zijn dat ie wordt leeggeroofd of gejatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef XMN8R het volgende:
Awwww, wat liev
Ik sta zelfs al een paar jaar voor gratis in Amsterdam tijdens de Pride![]()
Gewoon parkeren in een gezellige wijk, auto op slot en naar de gracht
als jij je aanbiedt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed zo! Kun je geen club oprichten en meer mensen daartoe overhalen?
Welnee, gewoon doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zou in Amsterdam bang zijn dat ie wordt leeggeroofd of gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |