Done.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geen idee...hun hadde een tekenaar die er maar op een paar dagen is....mssn dat ze dan wel allemaal kunne maar hun het te druk hebbe en op die dage ze een soort inloopuurtje hebbe voor tekeningen ofzo :s
(Zou iemand trouwens ff een nieuw deel kunne openen? Zit op mobiel en dat werkt niet....thanks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga ik er maar niet aan beginnen.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Ja vast, dat heb ik ook ooit gedaan. Uiteindelijk had ik er twee op mijn rechterarm, 3 op mijn linker, één op mijn linker schouder en de 17e ga ik voor de 5e sessie van mijn sleeve op mijn linkerarm waarbij twee tattoos van de drie worden weg gewerkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dank jeiedereen blij
Waarom zou het een probleem zijn als je er meer wil....en je kunt toch altijd met jezelf afspreken dat je er maar 1 neemt?.....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Met je eerste tattoo ga je een soort drempel over die de wereld opent tot nog véél meer tattoo's. We all know how it works
Ehm. Ik maak m'n borst dan maar nat, woensdag. Dan krijg ik m'n eerste.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja vast, dat heb ik ook ooit gedaan. Uiteindelijk had ik er twee op mijn rechterarm, 3 op mijn linker, één op mijn linker schouder en de 17e ga ik voor de 5e sessie van mijn sleeve op mijn linkerarm waarbij twee tattoos van de drie worden weg gewerkt.
Het is een tak, met een aantal vogels erbij. Één vogel zit op de tak, en een stuk of 5 vogels vliegen weg, waarvan één in m'n nek. De tatoeage is voor m'n vader. Omdat hij kanker overwonnen heeft, en altijd super veel van vogels heeft gehouden. Hij wilde opgeven tijdens zijn behandeling, maar heeft dat thankgod niet gedaan.quote:
Ik vind de gedachte erachter heel speciaal maar het idee van de tattoo spreekt me heel erg aan, klinkt in ieder geval erg mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Høken het volgende:
[..]
Het is een tak, met een aantal vogels erbij. Één vogel zit op de tak, en een stuk of 5 vogels vliegen weg, waarvan één in m'n nek. De tatoeage is voor m'n vader. Omdat hij kanker overwonnen heeft, en altijd super veel van vogels heeft gehouden. Hij wilde opgeven tijdens zijn behandeling, maar heeft dat thankgod niet gedaan.
O ja, volgens mij had je het in een vorig topic al verteld. Kan dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Høken het volgende:
[..]
Het is een tak, met een aantal vogels erbij. Één vogel zit op de tak, en een stuk of 5 vogels vliegen weg, waarvan één in m'n nek. De tatoeage is voor m'n vader. Omdat hij kanker overwonnen heeft, en altijd super veel van vogels heeft gehouden. Hij wilde opgeven tijdens zijn behandeling, maar heeft dat thankgod niet gedaan.
Ahw!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte erachter heel speciaal maar het idee van de tattoo spreekt me heel erg aan, klinkt in ieder geval erg mooi
Hm... Dat zou wel kunnen ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
O ja, volgens mij had je het in een vorig topic al verteld. Kan dat?
Het schijnt net zo erg te zijn als roken. Het is gewoon verslavend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ja maar een tattoo niet laten zetten omdat je bang bent dat je er nog meer wilt...is toch ook belachelijk??? En als je er maar perce 1 wil dan zou je zelf toch gewoon zo sterk moeten zijn om t maar bij 1 te houden.....toch?![]()
Erger. Ik rook al ruim 2,5 jaar niet meer maar zit nog vol met plannen voor tattoos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Het schijnt net zo erg te zijn als roken. Het is gewoon verslavend.
Dat is echt waar jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Erger. Ik rook al ruim 2,5 jaar niet meer maar zit nog vol met plannen voor tattoos.
Echt ja, vond ik ook het vervelendste tot nu toequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef cheqy het volgende:
Lies?
Tering, ik ging al bijna kapot toen ik laatst met de binnenkant van mijn arm bij m'n oksel bezig was.![]()
Dat was tot nu toe het beroerdste stukje dat ie ooit heb gehad.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Erger. Ik rook al ruim 2,5 jaar niet meer maar zit nog vol met plannen voor tattoos.
Komt er kleur in ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:18 schreef genakt het volgende:
en weer een nieuwe![]()
1ste sessie
Borst en oksel tot nu toe meest pijnlijke plek![]()
[ afbeelding ]
Lies doet erg zeer ja, dat was voor mij ook de druppelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef cheqy het volgende:
Lies?
Tering, ik ging al bijna kapot toen ik laatst met de binnenkant van mijn arm bij m'n oksel bezig was.![]()
Uiteindelijk wel jaquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef cheqy het volgende:
Lies?
Dat gaat pijn doen vooral inkleurenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Morgenmiddag 12 uur ga ik daar behandeld worden..
thnx!
Pijn = voor mietjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Pijn = voor mietjes
Ik kan best wel goed tegen pijn maar tot nu toe is oksel inderdaad nog meest pijnlijke plek waar ik ooit getatoeëerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Høken het volgende:
Aaah, ik werd net opgebeld, vanavond kan de tattoo al gezet worden!
Bij mij is het bij de oksel al ingekleurd en ik dacht dat ik kapot ging. Moet ik er wel bij zeggen dat ie daar heel lang bezig is geweest. Bij m'n oksel zit een deel van het lijf van de draak waar we mee bezig zijn en het leek de tattoeerder wel een leuk idee om per schub vier kleuren te gebruiken. Van donkerrood naar lichtrood naar oranje naar geel. Leek me een goed plan maar steeds de naald op hetzelfde plekje was wat minder geweldig.quote:
Tof. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Høken het volgende:
Aaah, ik werd net opgebeld, vanavond kan de tattoo al gezet worden!
Schouderblad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Dat doe je snel!
Ik vind hem er mooi uit zien, enigszins ruw maar tot sierlijk. Hou ik van!
Waar staat hij precies? (Of heb ik dat gemist?)
Hoort zo, maar dat zie je niet zo goed op de foto.quote:
Ik speel zelf met de gedachte om ergens volgend jaar ook een Japanse draak te laten zetten. Dat moet een sleeve (onderarm en bovenarm) worden die via de schouder naar mijn borst loopt. Uiteraard in kleur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bij mij is het bij de oksel al ingekleurd en ik dacht dat ik kapot ging. Moet ik er wel bij zeggen dat ie daar heel lang bezig is geweest. Bij m'n oksel zit een deel van het lijf van de draak waar we mee bezig zijn en het leek de tattoeerder wel een leuk idee om per schub vier kleuren te gebruiken. Van donkerrood naar lichtrood naar oranje naar geel. Leek me een goed plan maar steeds de naald op hetzelfde plekje was wat minder geweldig.
Heel mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:07 schreef derdekeer het volgende:
ff weer om het hoekje spieken.
Vorig jaar het begin laten zien van mijn tat onder mijn oude gebruikersnaam maar omdat ik weer de inloggegevens kwijt was en geen zin had om een nieuwe aan te maken al die tijd het eind resultaat niet laten zien. Nu ik ga trouwen vond ik het wel weer tijd om een account aan te maken en dan kan ik net zo goed hier ff het resultaat laten zien![]()
Totaal bijna 9 uur werk in 4 sessies.
Na de 1e sessie:
[ afbeelding ]
Na de laatste sessie: (kleuren staan er niet echt mooi op moet nog op zoek naar een betere camera deze is van telefoon
[ afbeelding ]
Ik denk veel...... Die van dochter was 300. 3,5 Uur werk, weinig inkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel zelf met de gedachte om ergens volgend jaar ook een Japanse draak te laten zetten. Dat moet een sleeve (onderarm en bovenarm) worden die via de schouder naar mijn borst loopt. Uiteraard in kleur.
Heb je een indicatie voor wat voor een bedrag ik een beetje aan moet denken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Pijn = voor mietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn neefje (rode baret) wil ook een tattoo en vroeg of het zeer doet aan mijn dochterAch.... hij zal ook dit wel overleven
![]()
100 - 150 euro per uur bij de meeste goede artiesten. Onderarm + bovenarm en nog eens over je schouder naar je borst? Pfff weet niet hoeveel uur daar in gaat zitten.. Sowieso meer dan 30 uur. You do the math.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel zelf met de gedachte om ergens volgend jaar ook een Japanse draak te laten zetten. Dat moet een sleeve (onderarm en bovenarm) worden die via de schouder naar mijn borst loopt. Uiteraard in kleur.
Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ik ruim 2500 kwijt zal zijn aan mijn arm maar mijn hele arm gaat vol. Niet alleen een draak maar ook andere dingen zoals schuimkoppen, rook, lotusbloemen, enz, enz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook pas kijken als alles is geheeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Høken het volgende:
[..]
Schouderblad.
[..]
Hoort zo, maar dat zie je niet zo goed op de foto.
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook pas kijken als alles is geheeld.
Dat je dat hebt aangedurftquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.En dat duurt wat langer bij mij. Ik heb het geluk dat ik diabeet ben. Jiehoe.
![]()
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat alles nog goed. Suiker zit prima op peil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |