Mijn hele familie komt uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij thuis waren vroeger maar twee clubs die telden. Feyenoord en Go Ahead Eagles. Het virus is op mij niet overgeslagen
penicilline wordt steeds beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij thuis waren vroeger maar twee clubs die telden. Feyenoord en Go Ahead Eagles. Het virus is op mij niet overgeslagen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hele familie komt uit Rotterdam.
Ik ben in de buurt van Rotterdam geboren.
Ik heb een Rotterdams accent.
AFCA![]()
![]()
PlayStation Vitaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
laat eerst t seizoen maar weer beginnen dan ga ik wel weer roepen dat PSV kampioen gaat worden
Barcaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
ADO in Europa. Mooi.
Verder boeit Nederlands voetbal me niet zo. Barca
+1quote:
Je kan die club niks vinden, maar dat voetbal is van een andere planeetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Barca
Echt een schijthekel aan die club..... kut catalanen
Dat zeg jijquote:
Ja echt he!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan die club niks vinden, maar dat voetbal is van een andere planeet
Mja, dat hun vliegtuig maar een keer neer mag storten.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan die club niks vinden, maar dat voetbal is van een andere planeet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds wanneer kan je een topic openbaar een +1 geven?
Wat zijn dit voor geenstijl praktijken
Ja, ik zag het ook al..... Google he? Ze willen alles van je weten..... Gevaarlijk bedrijf is het....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
hey ik zie het ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Verbrijzeling zelfsquote:
Dat hun vliegtuig maar een keer neer mag storten!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al..... Google he? Ze willen alles van je weten..... Gevaarlijk bedrijf is het....
Mja, Google mag wel gewoon een bom op gegooid worden...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hun vliegtuig maar een keer neer mag storten!
sommige aandoeningen zijn wat permanenter dan anderequote:
Mes que un club. En dat is het ook. Geen shirtsponsoring, nee, de mensen dragen de club (slecht, want ze hebben gigantische schulden, maar goed). Het voetbal is Cruijff. Nederlands. Mooi, een synthese van teamplay en ongelooflijke individuele klasse. Puyol-Xavi-Iniesta is de spil van Spanje en van Barcelona. Daarbuiten doet Messi nog wat speelse geniale dingetjes, staat Valdes als een beest te keepen en pikt Afellay niet onverdienstelijk een balletje mee...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Barca
Echt een schijthekel aan die club..... kut catalanen
Like, tweet, hyves respect en +1quote:
geen actief gmail account ingelogd in je browser misschienquote:
Is dat een verkapte doodsverwensing naar iemand?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Google mag wel gewoon een bom op gegooid worden...
Nopequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing naar iemand?
verkapt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing naar iemand?
Dus jij googled nooit?quote:
Bijna weer, bijna..quote:
alsof mickeysoft zoveel roomser isquote:
Droog enz hierquote:
Mja, als je kijkt wat google als bedrijf allemaal aan informatie vergaard over mensen, dan is google wel wat erger dan microsoft.quote:
Neequote:
Kloonquote:
Je hebt nu een afro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kloon kloon kloon.. ik heb nieuw haar![]()
was het maar waarquote:
Laat maar zien!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kloon kloon kloon.. ik heb nieuw haar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |