U ook!quote:
Wie geht es dir?quote:
Tot jij in het Duits tegen me begon te lullen wel goed eigenlijkquote:
was ist losquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot jij in het Duits tegen me begon te lullen wel goed eigenlijk
Hierrrrr mijn heeend talk to thaaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene.. Zo praat ik niet /insertwhatevaahhh
Nou eigenlijk stond ik op het punt een uiltje te knappen, vindt iemand hier in de omgeving de knop van zijn versterker..quote:
ik heb het gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
Koen ik heb je een invite gegeven op FB voor die meet
Bij je events
Hey,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot jij in het Duits tegen me begon te lullen wel goed eigenlijk
* meldtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou eigenlijk stond ik op het punt een uiltje te knappen, vindt iemand hier in de omgeving de knop van zijn versterker..![]()
Ik zoek dus een knokploeg
Girrrrlpowerrrrr!quote:
Nou ja hij staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het gezien
though ik wel wat dingen moet afwachten eerstfamilieverjaardag in dat weekend, hoop dat ie het zondag viert
Welke streek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey,. In Duitsland is een streek zelfs naar mij vernoemd
.
Uiteraard, niemand versterkt door jouw uiltjequote:
Holstein is mijn achternaamquote:
Ohhh, okeeeeeeeeeequote:
Erhm. Zegt me niets, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ohhh, okeeeeeeeeee
Familie van Jip?
quote:
Regenpak?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Haha, vanavond heeft mijn oude school gala. En nu onweert het hier ook flink. Gelukkig was ik vorig jaar al in pak te bewonderen.
Nee. Net pakquote:
Kostuumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Net pak. En dit jaar mag ik er weer een aan gaan schaffen, voor als m'n zus trouwt
.
Zag laatst bij Oger al een tof pak. Maar was 800 euroquote:
Extra krantenwijk, moet lukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zag laatst bij Oger al een tof pak. Maar was 800 euro.
Krantenwijkjes zijn verleden tijd,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Extra krantenwijk, moet lukken
Ik ga ramen en deuren sluiten, niet vanwege het weer, maar vanwege die kutmuziek.. en dan![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Tis nog klassieke muziek ook...
Die villa hier tegenover me zal toch niet een orkest op het bordes hebben staan hmz... Grrr.
Ik vind 't er altijd wel tof uitzienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet zo'n pakdrager
is zakelijk niet nodig
en prive heb ik al jaren geen bruiloft meer gehad
klopt dat zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind 't er altijd wel tof uitzien. Mits fatsoenlijk (passend) pak.
Galgquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt dat zeker
maar het zit nooit echt makkelijk, zeker niet met zo'n galg om je nek
Smakelijkquote:
Jochie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar ik vond je wel een schattig jochie hoor!
quote:
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat wil je dan wat ik zeg?
Geil mokkel?
Prima.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, nee ik vond je geen jochie hoor..
Okquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima.
Je vond me een jongeman.
Goed gezien.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
Jij was zo onder de indruk van mij dat je mijn boodschappen afrekende voor die mevrouw voor mij.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Parijs gehaald
[ afbeelding ]
Woohoo, kijk dat poppetje blij zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Parijs gehaald
[ afbeelding ]
Goedzo! Hoelang over gedaan uiteindelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Parijs gehaald
[ afbeelding ]
12 dagenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goedzo! Hoelang over gedaan uiteindelijk?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Parijs gehaald
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een prijs gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej, trivia pursuit is binnen
Mijn derde prijs van fok al
Je mag wel een keer meespelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een prijs gewonnen.
Stewiequote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Parijs gehaald
[ afbeelding ]
quote:
Ohja. Misschien maar aanzetten. Op de achtergrond.quote:
Ik kijk er nooit naarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Misschien maar aanzetten. Op de achtergrond.
Ik ook nietquote:
Pr0N?quote:
Even scharen, zo terug.quote:
Joh, gaat verder helemaal nergens overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook finale zien
Maar verjaardag
Misschien dat ik net de uitslag kan kijken
Toe maar, meneer heeft een wijnkelderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
even een aantal flessen wijn halen.. tot zo!
Volgende keer iets minder ijsblokjes bij je cola vragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
We hebben hier net 1,5 boodschappentas ijs moeten wegpleuren
Wat jij wilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is dat wel beter... Een vraagteken en/of uitroepteken ook voor de zin
Ice or ice-creamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
We hebben hier net 1,5 boodschappentas ijs moeten wegpleuren
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgende keer iets minder ijsblokjes bij je cola vragen.
Duw op windowsknop + r, dan typ je CMD en duw je op enter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
misschien heel dom hoor, maar waar kan ik in windows 7 het volgende typen?
CHKDSK c:/f/r
thxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Duw op windowsknop + r, dan typ je CMD en duw je op enter.
quote:
wat heb je gedaan met je pc dat dat nodig isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
misschien heel dom hoor, maar waar kan ik in windows 7 het volgende typen?
CHKDSK c:/f/r
quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee... de hele diepvries ligt nu vol met ijsjes waarvan je adhd al krijgen door alle kleurstoffen die erin zitten.. en een bak Ben en Jerry's die ik gratis heb bij de jumbo, want de schapprijs kloptte niet
en 6 flessen wijn.. door mijn moeder... ik zei 4? ze zegt, neem een hele doos.. nu zet ze mij dus aan tot alcohol drinken he?
Als je er maar wel bij bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Joah
en ik moest beneden zitten vanavond van mn moeder.. maar als ze dr bek niet houdt, krijgt ze een stomp!
Altijd over je moeder jij.quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk geen XFA. Want ik ben 'anders'. JOE
Wrom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik moet straks denk ik toch Haribo's halen
Ik heb alleen nog maar chocola en pistachios hierquote:
Meid ik kan wel janken. MAAR IK DOE HET NIET!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar chocola en pistachios hier
Ik wil dat je het wel doetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meid ik kan wel janken. MAAR IK DOE HET NIET!!!
Vraag even aan D. of je zijn auto mag lenenquote:
Meh... Niet de meest gezellige mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag even aan D. of je zijn auto mag lenen
Hij en Bengel zitten in de KSC. Het voelt net een beetje als de GCSC
Kann ich nicht,quote:
Ik vind ze een stuk gezelliger dan Arty en Dude destijdsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... Niet de meest gezellige mensenAl is Bengel wel best okay
Dat geeft niet, is iemand van een tijdje geleden zeg maarquote:
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet, is iemand van een tijdje geleden zeg maar
Ja hoor...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Grrrr.. Wil iemand me even hier weghalen? Of op zijn minst even komen kroelen?
* Stuart kroelt Luttequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Grrrr.. Wil iemand me even hier weghalen? Of op zijn minst even komen kroelen?
Meh... ik vond jou wel okay toen, maar vond de afwisselende jonge meenskes wel okay. Jag, TLK en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze een stuk gezelliger dan Arty en Dude destijds![]()
Toen was ik nog niet op FOK!quote:
Ja, dat was ook leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... ik vond jou wel okay toen, maar vond de afwisselende jonge meenskes wel okay. Jag, TLK en zo.
Neinquote:
Dat het weer weekend is en iedereen weer ruzie heeft. Ik word er echt zo gek van, Ron en ik zeiden vanmiddag al tegen elkaar dat het oorloog zou worden. En nu is mama weg, papa boven, Ron boven en ik zit alleen beneden.. En morgen zou ik 'gezellig' moeten gaan doen als we op verjaardag gaan. Want ja, dan is het mooi weer spelen. Dat ze opflikkeren.quote:
Moeılıjk.quote:
Waar.quote:
quote:
We?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, zo schrijven wij Rene zonder accent
Je Nederlands ook,quote:
Vet!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik deed mijn profielwerkstuk over Der Führer.
Ik heb zoiets nooit hoeven doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik deed mijn profielwerkstuk over Der Führer.
Echt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
Ik ga mijn profielwerkstuk over handschriften doen.
Cool. Wil je de mijne? Die van mij staat op vrij veel beschikkingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
Ik ga mijn profielwerkstuk over handschriften doen.
Hmhm, tot aan WO II zeg maar, dus niet dat populistische geneuzelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet!Gewoon over zijn leven en zijn beweegredenen enzo?
quote:
Ik zou WOII kiezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, tot aan WO II zeg maar, dus niet dat populistische geneuzel.
[..].
Uhu.quote:
Daar wist ik al (bijna) alles vanaf.quote:
De periode daarvoor is interessanter omdat erover WOII al zoveel geschreven is. Over het hoe en waarom enzo.quote:
Ik zou ook de computer erin betrekken, dat steeds minder mensen fatsoenlijk kunnen schrijven. Mezelf incluisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu.Samen met Lieve.
En dan willen we gaan onderzoeken hoe je leert schrijven, hoe je handschrift verandert gedurende je leven (en dan vooral groep 8 -> brugklas), hoe de handschriften van vroeger naar nu zijn veranderd en hoe een handschrift verandert als iemand iets ingrijpends meemaakt of opnieuw moet leren schrijven. Dus veel onderzoek en verwerken.
En we moeten tegen die tijd wel handschriften gaan sprokkelen ja, Renesite.
Lekker makkelijk juist danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wist ik al (bijna) alles vanaf.
Wilde het eerst over Stalin doen, maar daar was mijn compagnon het niet mee eens.
Das beide wel heel gaaf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik deed mijn poging tot profielwerkstuk over lorentzkracht![]()
mijn werkstuk voor ANW was een functioneende straalmotor
Of het interessanter is weet ik niet. Het is wel interessant inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De periode daarvoor is interessanter omdat erover WOII al zoveel geschreven is. Over het hoe en waarom enzo.
Mja, maar dan is er geen uitdagingquote:
Tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu.Samen met Lieve.
En dan willen we gaan onderzoeken hoe je leert schrijven, hoe je handschrift verandert gedurende je leven (en dan vooral groep 8 -> brugklas), hoe de handschriften van vroeger naar nu zijn veranderd en hoe een handschrift verandert als iemand iets ingrijpends meemaakt of opnieuw moet leren schrijven. Dus veel onderzoek en verwerken.
En we moeten tegen die tijd wel handschriften gaan sprokkelen ja, Renesite.
Daar ben ik nooit naar op zoekenquote:
was jouw compagnon goebbels?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar wist ik al (bijna) alles vanaf.
Wilde het eerst over Stalin doen, maar daar was mijn compagnon het niet mee eens.
Das eigenlijk wel een goede.. Bedankt voor deelvraag vier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou ook de computer erin betrekken, dat steeds minder mensen fatsoenlijk kunnen schrijven. Mezelf incluis.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heette eens Eva Braun toen ik ging karten. Die instructeur: Eva, eva? Ik: Ja? Nou, voorzichtig in de bochten en daar is de rem en daar het gas blah blah blah
Hij had totaal geen idee wie ze was.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heette eens Eva Braun toen ik ging karten. Die instructeur: Eva, eva? Ik: Ja? Nou, voorzichtig in de bochten en daar is de rem en daar het gas blah blah blah
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik welquote:
Nein. Een fervent Hitler-fanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das eigenlijk wel een goede.. Bedankt voor deelvraag vier.
Ja, en dan als een volleerde Nazi die hond africhten, lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
Zo'n hond wil ik. En dan op ze Duits afsnauwen in het openbaar
Same here.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
Als je een slordige linkspoot nodig hebt, dan ben ik hier
Helaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Same here.Ik schrijf als een oude vent.
Ik zou wel heel graag auditie doen voor een rol als nazi in een filmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, en dan als een volleerde Nazi die hond africhten, lijkt me heerlijk.
Joah zo'n rol als Amon Goeth in Schindlers List of als de vrouw van Goebbels in Der Untergang als ze haar kinderen vergiftigd. Dat zijn écht uitdagende rollen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag auditie doen voor een rol als nazi in een film
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joah zo'n rol als Amon Goeth in Schindlers List of als de vrouw van Goebbels in Der Untergang als ze haar kinderen vergiftigd. Dat zijn écht uitdagende rollen.
Vroegerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kreeg ik complimenten van de docenten over mn handschrift dat het zou lijken op het handschrift van een meisje(die een stuk netter en mooier zouden schrijven).
Nu vind ik het achteruit gegaan door het vele typen
Ik heb ook ontwenningsverschijnselen als ik weer een pen vast heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kreeg ik complimenten van de docenten over mn handschrift dat het zou lijken op het handschrift van een meisje(die een stuk netter en mooier zouden schrijven).
Ik kreeg van die rasters / / / / / / / / / achter mijn schrift(bladzijde). Ik moest schever schrijven, aan elkaar, met een vulpen, met mijn linkpoot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ik moet soms 100en beschikkingen tekenen... Dus nou jaa...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook ontwenningsverschijnselen als ik weer een pen vast heb.
Dat vind ik ook wel prettig om mee te schrijvenquote:
Vooral als je links bentquote:
Ik schrijf liever dan dat ik typ..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk te schrijven. Vind het vermoeiend en vooral langzaam
Echt waar? Ik niet hoor, ik typ belachelijk snel en schrijven duurt me altijd te lang. Krijg ik een lamme klauw vanquote:
Blauwe handen altijd.quote:
Slaap zequote:
quote:
In de bios?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
In September komt er een Phineas en Ferb film![]()
Vet!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Hmmmzquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk. Ik zie liever Family Guy of the Simpsonsquote:
Oh, Family Guyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo leuk. Ik zie liever Family Guy of the Simpsons
Alsof wij dat erg vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo hier dus![]()
Tis de schuld van Fok! Die zetten dingen in Myat waar ik heul niet actief ben.
Omdat je in een eerder deel hebt gepostquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo hier dus![]()
Tis de schuld van Fok! Die zetten dingen in Myat waar ik heul niet actief ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |