SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Zijn dat machtsfantasieen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ik zag gisteren trouwens mijn lookalike ( volgens velen) voor het eerst op tv, in actie ( als actrice)
zij deed vrij uitbundig en ging heel pittig op jongens afstappen, daarna afwijzen en ze had allemaal dates
ook liet ze haar vader een jongen in elkaar slaan. wel leuk hoor, zo'n heel uitbundig gezin.
kan je s'avonds alleen lopend naar een uitgaansgebouw lopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
fok ik heb zware zware ( hahahaha nee zo erg nou ook weer niet hoor) financiële problemen, anders zou ik vanavond met matties elders in het land kunnen uitgaan
en nu kan ik wel hier uitgaan, maar kan die soort vriendin niet bereiken kut kut
dus zit al een paar weken binnen
heb nog 30 cent
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
he! ik lees dit, en ik heb krijg er alleen maar honderden mogelijke obstakels bij voor als ik een keer iets ga proberen.
je typt
[..]
hoe doe je dat dan vraag ik me af? het alleen maar melden heeft helemaal geen nut, want ik lees hier een beetje mee, en ikwil het leren. het versieren.
obstakels die meteen in mijn hoofd omhoog komen over hoe het meisje dus naar huis te krijgen:
ze gaan over:
-een dure auto van ouders(auto's van me vader zijn opgedoekt. alleen maar kutautos heb ik nog toegang toe. dus nvt meer)
-auto
-fiets
-taxi
-bus
-lopen
daarover:
-auto aan je ouders vragen is kut, al helemaal als ze weten dat het is om 'in je 1tje' uit te gaan enzo, en dan gaan ze dingen denken, en gaan ze dingen vragen.
-al heb je een auto(maakt niet uit welke auto zowiezo je gaat) dan:
-dronken autorijden is een taboe
nou heb ik in dorp een keer jongens met een meisje achterop de fiets gezien, maar als ik me voorstel dat ik iemand mee ga nemen op de fiets gaat dat ook echt keiharde faal zijn.
zowiezo omdat ik me er al ongemakkelijk bij voel
moet het meisje achterop zitten zeker? dat is toch oncomfortabel?en ik krijg ookal flashbacks aan de laatste/alle keren dat ik met een meisje op 1 fiets moest. dan zeg ik altijd tegen het meisje: ga jij maar fietsen want jij bent sterker, en dan ben ik degeen die achterop zit! niet echt een alfa-male indruk, of dhv is dat.
dan andere mogelijkheden:
je kan een taxi nemen(in dorp zul je moeten bellen voor een taxi, of niet mogelijk at all, maar goed vanuit steden wel).
maar dan lijkt het net of je er wel heel veel voor over hebt om die meid mee naar huis te krijgen, of moet je dan al de hele avond een 'big spender' lijken alsof je met geld smijt dat je vaker met taxis gaat. niet dat taxi's zo luxe zijn volgens films, maar het is allemaal zo cliche wat ik uit films zie en ik kan het amper betrekken op mijn gierige nederlandse leventje.
+wat de taxichauffeur dan wel moet denken
en nog andere opties, is vrienden of ouders je laten rijden. maar ouders is zowiezo al hartstikke kut. en vrienden hebben sommigen van ons hier niet allemaal.
nou heb ik wel vrienden die heel veel voor me over hebben, en wederzijds. maar dat zijn nou ook niet echt goede wingman achtige personen.
-met de bus gaan is eng, met haar helemaal maar ook alleen vind ik dat al.
+wat anderen dan denken
-lopen... dat is meestal te ver(de afstand) in mijn geval...(ook hier)
blijft alleen maar allebei op eigen fiets gaan over, en hopen dat er geen fuck up vanuit mijn kant komt...
het maakt me kansen 10X zo klein, dat mocht ik ooit iemand vinden, dat dan ook nogeens de kans zo klein is dat we daadwerkelijk een move of een bounce vanuit het uitgaanscircuit kunnen doen.
dus ik lees wat je hier schrijft, en ik krijg alleen weer het 1000000X kansloze gevoel terug dat het me nooit zal lukken.
dus dit helpt me niet
of moet je vrienden hebben ofzo, en dan samen op stap gaan?
dat is hoe mensen in mijn omgeving waar ik ben opgegroeid het doen(zelfs groepen meisjes doen het zo). dan gaan ze met ze 5en vanuit the middle of nowhere allemaal in 1 auto ergens heen...
maar dan moet je dus wel een dubbele agenda hebben zonder dat de vrouw het doorheeft. het is me wel beetje duidelijk afentoe denk ik somsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Het gewoon gezellig hebben samen en heter niet boven op leggen dat je haar leuk vind.
Omdat het gezellig is zal ze vaker samen met je weg gaan. Dan komt er uot de omgeving reacties van vind julliensamen leuk en ga je er over na denken en kom jener achter dat je elmaar leuker vind dan gedacht.
En dat is versieren zonder de ander het door te laten hebben
Stiekem wil je Lanter keihard anaal nemen. En dan erachter komen dat ze ook "mannelijke kenmerken" heeftquote:
Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Het gewoon gezellig hebben samen en heter niet boven op leggen dat je haar leuk vind.
Omdat het gezellig is zal ze vaker samen met je weg gaan. Dan komt er uot de omgeving reacties van vind julliensamen leuk en ga je er over na denken en kom jener achter dat je elmaar leuker vind dan gedacht.
En dat is versieren zonder de ander het door te laten hebben
Is het ook, denk ook niet dat die aanpak gaat werken. Maar misschien is het wel handig niet als een compleet wanhopig wrak over te komenquote:Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk
rot op. dit soort posts brengt iedereen die het niet snapt op een dwaalspoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Waarom dubbele agenda? Stel je weet zelf niet of je haar leuk vind. Dan is het toch de perfecte manier.
Stel jij weet dat ze helemaal geen relatie wil. Dan staat ze ook niet open voor versier pogingen, dus is die manier die ik net beschreven heb perfect.
Wat ik al eerder gezegt heb.
Je moet creatief zijn en een standaard bestaat niet. Want iedereen is anders. Handig op de situatie inspelen.
Kijk daar ga je al de fout in. Ik denk noet dat het gaat werken. Niet denken maar doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Is het ook, denk ook niet dat die aanpak gaat werken. Maar misschien is het wel handig niet als een compleet wanhopig wrak over te komen
Ook gelul want jij weet zelf wat je doet toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk.
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
@lanterfanteraar
kan je niet wachten tot je moeder weggaat, en dan een jongen bij jou thuis uitnodigen(van internet)voor een filmpje kijken.
en als hij niet leuk is dan stuur je hem weer weg
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he. dat kan toch worden ingeschat.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...
ik weet niet wat ze gaat doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Godshand het volgende:
Ach lanter gaat voorlopig toch niet daten. Alle verzoekjes van Fok!kers slaat ze af.
Ben benieuwd wat de Mevrouw over haar zegt. Die gaat het nog lastig krijgen
Ja dus moet jij die moeder mee uit nemen. Anders gaat dat nooit lukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he
Als ik een meisje leuk vindt en ze wil geen relatie dan laat ik het contact gewoon varen. Ik ga echt geen vriendschap met haar aan terwijl ik smoorverliefd op haar ben en dan maar hopen dat ze van gedachte verandert.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al de fout in. Ik denk noet dat het gaat werken. Niet denken maar doen.
Ik vind het zo gezellig met je, ik wil stapje verder dan gezellig wat dingen doen. In de tussen tijd kan ke goed peilen hoe ze is, en wat ze leuk vind.
[..]
Ook gelul want jij weet zelf wat je doet toch.
Ik zie nu al 2 reacties die een excuus vormen op een mogelijke mislukking.
Nogmaals speel handig op de situatie in. Staat ze niet open voor eem relatie is dit een prima manier.
En dat gelul over vriendschap moet je vergeten.
Ja straka gaat onze vriendschap kapot. Ja dat kan vast gebeuren. Maar die kans is er ook als 1 van ons 2 een relatie krijgt.
Met ouders weet je nooit hoe lang ze precies weg blijven. Als ze op vakantie zijn, dan kan Lanter wel wel uithalen, maar als haar moeder een avondje bingo gaat spelen, dan zal ze wel voor twaalven thuis zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he
Met alle respect maar een contactueel gestoord persoon die zelf totaal niet slaagd in de liefde gaat nu opeens vertellen hoe het moet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
rot op. dit soort posts brengt iedereen die het niet snapt op een dwaalspoor.
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...
Ben jij ook weer losgelaten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"
Laat Lanter toch met rust
Nu Richard nog en het feest kan weer beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"
Laat Lanter toch met rust
Die zie ik helaas nog wel echt terugkomen. Wat een vergissing zou dat zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu Richard nog en het feest kan weer beginnen.
Dus geef je op? En zo is er altijd wel een reden te vinden om op te geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vindt en ze wil geen relatie dan laat ik het contact gewoon varen. Ik ga echt geen vriendschap met haar aan terwijl ik smoorverliefd op haar ben en dan maar hopen dat ze van gedachte verandert.
Ach, zo erg is het allemaal niet wat hij heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die zie ik helaas nog wel echt terugkomen. Wat een vergissing zou dat zijn.
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet wat hij heeft gedaan.
Heb jij zo'n last dan van heel dat "Ik ben lelijk" gedoe?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".
Ja ik geef dan op je kan het wel blijven proberen maar als iemand zegt ik wil geen vriend weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus geef je op? En zo is er altijd wel een reden te vinden om op te geven.
Opgeven is geen optie als je iemand echt leuk vind. Tot zei aan geeft geen intresse te hebben.
En dat heeft ze niet gedaan als ze zegt niet open te staan voor een relatie.
Liefde kan op de gekste momenten komen. Ook als je er helemaal niet voor open staat. Kan je opeens geinteresert raken.
Zakken hebben het lef en weten wat ze wel en niet moet zeggen of doen en op welke momenten. En daar kom je alleen achter met experimenteren. En veelal klootzakken hebben die lef juist om dat het kooztakken zijn. En zij hebben ook het lef om schijnheilig te spelen overigens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb bewijzen dat alle gasten die succesvol zijn dubbele agenda's hebben (techno, godshand). en zie dat nu overal in posts van succesvolen mbt versieren terugkomen, de dubbele agenda
"Losgelaten"quote:
Ach, het was even vervelend, maar er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".
Die is zo ver heen dat hij waarschijnlijk dreigbrieven aan zichzelf verstuurd.
Jan-Jaap legt even uit hoe we met dat soort types moeten omgaan:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof ik een dier ben ofzo, Moet je gelijk weer denigrerend beginnen gast?quote:
Trek hoge hakken aan, loop de Paddy's even in, en je hebt straks drank en mannenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me nu net als rochelle ( wanneer ze zingt)
best pittig, niet zo wanhopig en triestig dus
ik zou nu heel goed kunnen uitgaan... zo heel pittig, van "Lights Go Out"
maar ik kan die vriendin dus niet bereiken.
Een normale discussie bestaat niet meer bij jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alsof ik een dier ben ofzo, Moet je gelijk weer denigrerend beginnen gast?
Als je in de buurt was had ik echt een priem door je harses gejaagd. Uitlokken, uitlokken, uitlokken.
ja echt, het advies is weer superbrak hier inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zakken hebben lef en weten wat ze wel en niet moet zeggen of doen en op welke momenten. Daar kom je alleen achter met experimenteren. En die klootzakken hebben die lef juist om dat het kooztakken zijn. En zij hebben ok het lef om schijnheilig te spelen overigens.
Kijk eens even naar je eigen reactie, gast. Pot-ketel-pikzwart. Tijd om jou weer in je kooitje te stoppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je in de buurt was had ik echt een priem door je harses gejaagd. Uitlokken, uitlokken, uitlokken.
Kunnen ze jou geen permban geven, gefrustreerde klojo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben niet zo van het NSB-gedrag, maar voor Schenkstroop maak ik graag een TR aan. Meteen maar even gedaan. Schenkstroop ligt er zo dus weer een tijdje vanaf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kunnen ze jou geen permban geven, gefrustreerde klojo...
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trek hoge hakken aan, loop de Paddy's even in, en je hebt straks drank en mannen
Daar lukte het Marilyn Monroe ook mee...
Wil je nou neuken of niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)
Nee, ik durf en kan niet alleen. En nee ik zou geen hakken aandoen, dat is 2 much.
Dat jij iets niet snapt, niet wil begrijpen of gewoon niet wil horen, maakt het advies niet slecht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja echt, het advies is weer superbrak hier inderdaad.
Dat weet je niet en zij ook niet want ze kent je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik geef dan op je kan het wel blijven proberen maar als iemand zegt ik wil geen vriend weet ik genoeg.
Yup Irish pub. En regel anders een dame van Fok! om mee te gaan uit Rotterdam, genoeg te vinden in Stad en Streek forumgedeeltje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)
Nee, ik durf en kan niet alleen. En nee ik zou geen hakken aandoen, dat is 2 much.
Dat is ook zo. Je speelt geen open kaart, maar je tast af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat schijnheilig begin ik op een bepaalde manier ook in te zien, je moet met de meiden omgaan, maar NOOIT moet het duidelijk worden dat je haar echt nooit-en-never leuk zal vinden. altijd moet het dubbelzinnig worden gehouden, en een beetje "spanning".
maar dan niet dubbelzinnig dat melden, dan ben je te direct........... dus dubbelzinnig erover doen, en dan half ontkennen....ja ik ken het wel dat schijnheilige
Waarschijnlijk niet, anders had ze al wel een aantal van de mannelijke aanwezigen in dit topic gedate en dat is volgens mij niet het geval. Het gaat haar om aandacht.quote:
En als het goed is kun je na het aftasten toetasten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je speelt geen open kaart, maar je tast af.
Nouja, een vrouw heeft ook voorkeuren hoor. Of steek jij overal je leuter in als je heel nodig moet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders had ze al wel een aantal van de mannelijke aanwezigen in dit topic gedate en dat is volgens mij niet het geval. Het gaat haar om aandacht.
Het voornaamste probleem van MLIG is dat hij kennelijk niet snapt hoe je met een beetje gegein en bodylanguage duidelijk kunt maken dat je iemand wel ziet zitten, en hoe het niet de bedoeling is dat 'gewoon' out of the blue te gaan zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef deelnemer het volgende:
Nee, maar als ze echt er om verlegen zou zitten, dan zou ze wsl. wel afspreken met mensen om te kijken of het iets voor haar is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, een vrouw heeft ook voorkeuren hoor. Of steek jij overal je leuter in als je heel nodig moet?
mja ik heb het nog over wat eerdere fases, dat de meid nog shields heeft voor gevaarlijke dingen, en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alle jongens faken tegenover meisjes. Hun houding, de mentaliteit, wat ze zeggen. Alles pussyfooten en schijnheilig doen.. das een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je haar echt wil gaan leren kennen, en andere dingen helemaal vergeet, dan laat je het dus compleet van toeval afhangen.
zowiezo is het moeilijk om iemand minder leuk gaan te vinden, en ook_gek moet ze bek houden. alsof hij dat gedrag(alleen maar leren kennen) nooit een bepaalde tijd gewoon heeft gefaked. maar altijd echt die instelling had.
en zogauw je faked, of andere dingen nog in de gaten houdt heb je opzich een dubbele agenda. en wat doet ook_gek, wachten totdat het misschien meer wordt, en dat actief afentoe sturen.
dat schijnheilig begin ik op een bepaalde manier ook in te zien, je moet met de meiden omgaan, maar NOOIT moet het duidelijk worden dat je haar echt nooit-en-never leuk zal vinden. altijd moet het dubbelzinnig worden gehouden, en een beetje "spanning".
maar dan niet dubbelzinnig dat melden, dan ben je te direct........... dus dubbelzinnig erover doen, en dan half ontkennen....ja ik ken het wel dat schijnheilige
sorry voor wazige posts, maar ik denk het allemaal wel te snappen momenteel weer eventjes, en ik heb weinig zin om het te delen met anderen(ik ben lekker egoistisch)
Misschien na een FoBo check. Ja je weet het niet met haar, wie weet heeft ze ook wel weer bepaalde angsten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar als ze echt er om verlegen zou zitten, dan zou ze wsl. wel afspreken met mensen om te kijken of het iets voor haar is.
Kortom, eigenlijk weet je de oplossing alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alle jongens faken tegenover meisjes. Hun houding, de mentaliteit, wat ze zeggen. Alles pussyfooten en schijnheilig doen.. das een waarheid als een koe.
Ik denk echter dat hier twee verschillende jongens in zijn. jongens die niet beter weten. en jongen die het expres doen. dus expres schijnhelig zpelen.
Die laatste groep werkt doelgericht om in het slipje komen van dat meisje t ekomen.
Die eerste, hoe goed zij het ook bedoelen. Zijn of knap en scoren een neukbeurt of relatie voor een kleine tijd. of worden eigenlijk van begin af aan afgewimpeld maar hebben dat nooit door.
Wij worden zoals Mystery het zegt van jongs af aan geindoctrineerd met bullshit over vrouwen.. Dingen die vrouwen eigenlijk helemaal niet willen. En zakken brengen wat meer spanning in de brouwerij.
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw definitie van een 'dubbele agenda' is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb bewijzen dat alle gasten die succesvol zijn dubbele agenda's hebben (techno, godshand). en zie dat nu overal in posts van succesvolen mbt versieren terugkomen, de dubbele agenda
Jij snapt er echt helemaal niks van je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je haar echt wil gaan leren kennen, en andere dingen helemaal vergeet, dan laat je het dus compleet van toeval afhangen.
zowiezo is het moeilijk om iemand minder leuk gaan te vinden, en ook_gek moet ze bek houden. alsof hij dat gedrag(alleen maar leren kennen) nooit een bepaalde tijd gewoon heeft gefaked. maar altijd echt die instelling had.
en zogauw je faked, of andere dingen nog in de gaten houdt heb je opzich een dubbele agenda. en wat doet ook_gek, wachten totdat het misschien meer wordt, en dat actief afentoe sturen.
dat schijnheilig begin ik op een bepaalde manier ook in te zien, je moet met de meiden omgaan, maar NOOIT moet het duidelijk worden dat je haar echt nooit-en-never leuk zal vinden. altijd moet het dubbelzinnig worden gehouden, en een beetje "spanning".
sorry voor wazige posts, maar ik denk het allemaal wel te snappen momenteel weer eventjes, en ik heb weinig zin om het te delen met anderen(ik ben lekker egoistisch)
Jij bent pas een klojo.. altijd denigrerend doen tegen anderen. Kom ook eens een keer je problemen bespreken op fok. Of ben je bang dat je dan ook wordt afgekafferd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kunnen ze jou geen permban geven, gefrustreerde klojo...
Een normale meid is dan gewoon pissig en moet niks meer van die kerel hebben. Tenzij je achter VMBO types aangaat ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mja ik heb het nog over wat eerdere fases, dat de meid nog shields heeft voor gevaarlijke dingen, en zo.
in latere fasen wordt het meer aftasten. dan moet je meer gewoon oprecht lijken, en om en om ietsjes sneller te lijken gaan (het spel, dat je beide aftast)
ik snap helemaal wat schenkstroop bedoelt.
ik stel me echt zo iets voor:
een neger slaat een vrouw op haar kont.
die vrouw zegt: hey waar was dat voor nodig, wat denk je wel
de neger zegt scheinheilig: er zat een vlieg op.
Wat een bullshit weer. Je kunt ook gewoon een normale plezierige kerel zijn die oprecht een meid leuk vindt, en als zij jou dat ook leuk vindt vloeit daar gewoon al snel een relatie uit voort. Maar dan moet je niet zo'n kneus zijn die meiden niet aan durft te spreken. Je bent weer lekker teruggevallen in je eeuwige negatieve gezeik. Nou wees gerust kerel, ik weet niet wat je hier komt doen maar met jouw instelling ga je nooit een meid regelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle jongens faken tegenover meisjes. Hun houding, de mentaliteit, wat ze zeggen. Alles pussyfooten en schijnheilig doen.. das een waarheid als een koe.
Alsof ik me iets aantrek wat types als jij te melden hebben. En ik doe alleen 'onaardig' tegen kneuzen die het verdienen, zoals jij. Met je ijspriemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij bent pas een klojo.. altijd denigrerend doen tegen anderen. Kom ook eens een keer je problemen bespreken op fok. Of ben je bang dat je dan ook wordt afgekafferd?
Het stoort jou gewoon dat je niks hebt waar me me mee zou kunnen kwetsen. Kerel, al wist je alles wat er over me te weten was... Mijn grootste onzekerheden zijn dat ik 10kg te zwaar ben, en dat ik graag wat meer haar had gehad. Nou, leef je uit knul!quote:Lekker veilig toch, nooit wat over jezelf loslaten. Zodat je eindeloos kan gaan tenentrappen. Ji jbent pas een klojo.
Het is niet fake want dat is wel overdreven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van je?
Zal het even kort en in jip en janneke taal zeggen tegen je.
Wanneer vind jij of iemand jouw leuk? Door je karakter de klik enz
Op het moment dat iemand aan geeft geen relatie te willen sluit die zich voor alles af.
Juist om het versierem er niet boven op te leggen staat de andere persoon meer voor je open en kan je elkaar beter leren kennen. De spanning en druk van date is er ook direct af.
Juist door je zelf te zijn leert ze je kennen zoals je bent. Als ze dat leuk vind spreekt ze sneller met je af.
Dan komt het stukje intresse. Wie weet vind ze je leuker dan ze gedacht had.
Dat is versieren zonder dat de ander het door heeft.
Niks achterbaks aan, niks fake. Want je blijft namelijk je zelf.
Dus leg uit waar zit dat stukje fake dan?
Dat zou natuurlijk altijd kunnen, al gaat ze dan wel weer met jongens naar donkere plekjes terwijl ze geen Handelingen wil verrichten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien na een FoBo check. Ja je weet het niet met haar, wie weet heeft ze ook wel weer bepaalde angsten...
Dat snap hij wel, en is ook precies zijn punt. Maar is is voor hem moeilijk uitvoerbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem van MLIG is dat hij kennelijk niet snapt hoe je met een beetje gegein en bodylanguage duidelijk kunt maken dat je iemand wel ziet zitten, en hoe het niet de bedoeling is dat 'gewoon' out of the blue te gaan zeggen.
De kans dat er leven is op Mercurius is groter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
ik weet niet wat je hier komt doen maar met jouw instelling ga je nooit een meid regelen.
Kan best, maar dan moet 'ie niet gaan lopen zeiken over "dubbele agenda's" van mensen en doen alsof je alleen wat met een meid kan krijgen als je enorm loopt te playen. Een dergelijke negatieve instelling zorgt ervoor dat je, al 'kon' je het wel, je nog geen meid weet te regelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:
Dat snap hij wel, en is ook precies zijn punt. Maar is is voor hem moeilijk uitvoerbaar.
Het was een antwoord op de vraag hoe te versieren zonder iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet fake want dat is wel overdreven.
Maar wat je nu is het droomscenario en zal vaker niet dan wel gebeuren.
wat bedoel je Godshandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien na een FoBo check. Ja je weet het niet met haar, wie weet heeft ze ook wel weer bepaalde angsten...
Om mensen te ontmoeten die je nog helemaal niet kent? Behalve een FoBo foto.. zoiets...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je Godshand
wat voor angsten Godshand
Oh op die manier. Dus Happygirl wordt het liefst versierd op een langdradige en onduidelijke manier. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een antwoord op de vraag hoe te versieren zonder iemand het door heeft.
het is maar een extreem voorbeeld wat de scheinheilige negers toepassen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale meid is dan gewoon pissig en moet niks meer van die kerel hebben. Tenzij je achter VMBO types aangaat ofzo.
*knip*
Waarschijnlijk bedoeld die of je bang bent contacten met andere mensen aan te gaan......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je Godshand
wat voor angsten Godshand
heb reeds 7 ontmoetingen gehad Godshandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Om mensen te ontmoeten die je nog helemaal niet kent? Behalve een FoBo foto.. zoiets...
Juist, meisjes is wat veiliger dan Echte mannen, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb reeds 7 ontmoetingen gehad Godshand
wel met meisjes, dat dan weer wel
vriendschappelijk
Wat een bullshit. Een kerel hoort dat gewoon niet te doen, er is geen "etiquette" dat een vlieg gevangen moet worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is maar een extreem voorbeeld wat de scheinheilige negers toepassen.
die meid kan niet de neger opzich volgens de etikette gaan afwijzen, omdat het misschien waar was dat er een vlieg was die gevangen moest worden.
die neger (en alleen de neger weet dat) die heeft een dubbele agenda dat hij scheinheilig normale dingen doet, en toch "aftast" zeg maar.
Probeer zelf dan eens schijngeilig, eh schijnheilig te doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is maar een extreem voorbeeld wat de scheinheilige negers toepassen.
die meid kan niet de neger opzich volgens de etikette gaan afwijzen, omdat het misschien waar was dat er een vlieg was die gevangen moest worden.
die neger (en alleen de neger weet dat) die heeft een dubbele agenda dat hij scheinheilig normale dingen doet, en toch "aftast"(figuurlijk gezien) zeg maar.
Is een mooi begin toch? En die meisjes hebben vast vrienden en die zijn vast wwer met vrienden op stap dus kans op meer contactenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb reeds 7 ontmoetingen gehad Godshand
wel met meisjes, dat dan weer wel
vriendschappelijk
ze wonen ver weg ook_gekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is een mooi begin toch? En die meisjes hebben vast vrienden en die zijn vast wwer met vrienden op stap dus kans op meer contacten
ik heb nooit een vrouw succesvol versiertquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
Met alle respect hoor maar iemand zoals mlig heeft opeens het hoogste word maar is zelf tot nu toe kneiter hart gefaalt in het leven op alle mogelijke punten.
En gaat nu opeens vertellen hoe het moet of niet moet.
Vertel eens, hoe vaak heb je al een vrouw versiert?
Geweldig te zien dat er hier mensen zijn met reacties hoe het wel of niet moet, en vurig reageren op verschillende adviesen...
Met alle respect, maar zorg eerst eens dat je zelf wat klaar gespeelt hebt voor je alleen maar commentaar geeft.
Maar goed dat is mijn simpele mening.
Er komt toch ook veel spel aan te pas. Er is een opzichtige manier van playen en er is de gewone manier van aftasten, die ook een vorm van spel is, waarin mensen zichzelf proberen te verkopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan best, maar dan moet 'ie niet gaan lopen zeiken over "dubbele agenda's" van mensen en doen alsof je alleen wat met een meid kan krijgen als je enorm loopt te playen. Een dergelijke negatieve instelling zorgt ervoor dat je, al 'kon' je het wel, je nog geen meid weet te regelen.
Geen ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dus Happygirl wordt het liefst versierd op een langdradige en onduidelijke manier. Weten we dat ook weer.
Ach daar lult ie onzin weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en die die posts over negers vind ik heel veel minderZo'n houding siert je niet.
Dat is wel zo maar ben niet zo'n fan van racistische taal . Het maakt je als persoon een stuk minder sympatiekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach daar lult ie onzin weet ik uit ervaring.
Nee hoor, ik hoef ze niet omdat ik ze vies en dom vind, dat zijn mijn redenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nooit een vrouw succesvol versiert
vrouwen hebben versierpogingen om mij gedaan, maar dat deden ze veel te direct en dat is eng(zelfde probleem als lanterfanteraar met de breezahs bij haar in de buurt).
Dus als ze het versieren er niet zo duidelijk opgelegt hadden was het met enige kans wel goed gekomen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nooit een vrouw succesvol versiert
vrouwen hebben versierpogingen om mij gedaan, maar dat deden ze veel te direct en dat is eng(zelfde probleem als lanterfanteraar met de breezahs bij haar in de buurt).
ik ben echt zo wanhopig, dat ik dat soort dingen wel nog huilend in me bedje terugdenk, en dan denk van: "oh was ik er maar op ingegaan, nu zal ik weer zoiets heel lang niet meemaken"
maar ze deden het gewoon veels te direct.
Als het ver weg lukt, dan lukt het ook dicht bij je huisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ze wonen ver weg ook_gek
helaas
Ik vind neger geen racistisch woord, wat ie dan vervolgens over ons zegt maakt hem alles behalve sympathieker inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ben niet zo'n fan van racistische taal . Het maakt je als persoon een stuk minder sympatiek
Dat gaat niet werken jongen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
en alles wat ik doe ga ik eerst helemaal doordenken!
ja maar hoe goed ken je ze dan. misschien zijn het wel leuke jongens......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef ze niet omdat ik ze vies en dom vind, dat zijn mijn redenen.
Zo jij was populairder dan ik ooit zal worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar hoe goed ken je ze dan. misschien zijn het wel leuke jongens......
oke dat klinkt heel erg crue, want je hebt gewoon 99,9999% van de keren gewoon gelijk
maar dat is wel wat je je kan permiteren. mij is dus ook zoiets heel directs wel een aantal keer gebeurd, maar ook niet zo vaak dat ik ga doen of al weet dat ze vies en dom zijn
ik ren er meer voor weg omdat het gewoon te direct is
ik denk aan voorbeelden dat meisjes me vragen om me telefoonnummer, meisjes me bij haar thuis uitnodigen, etcetcetc
(allemaal niet zo heel veel gebeurd, en ook al jaren terug meestal)
ja maar ik moet veranderen.quote:
ja ik zag dat en ik moest meteen weer uitgaan. zo frustrerend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
Zo doe je dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ze hebben knaken en dat is wat telt in die clubs. Een beetje favelahola heeft liever iemand met knaken dan 'n mooiboy die een paar hutjes verder woont.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik zag dat en ik moest meteen weer uitgaan. zo frustrerend.
al zou ik kuyt en heitinga toch negeren, ik vind hen lelijk
Dus jou normale gedrag is verpest door al die onzinboekjes omdat je die normaliter continu toepast?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik moet veranderen.
in me normale gedrag , probeer ik een beetje dingen toe te passen
(lees meetverslag dat we allemaal ongemakkelijk stonden, en dat ik toen begon met hoi zeggen en even voorstellen)
maar echt meer dan dat soort dingen kan ik niet. ik houd alles af! ik moet gewoon compleet veranderen! dat is daarmee misschien te bereiken.
ik moet op dat soort momenten helemaal niets doen en blijven staan, hetzelfde, neutraal, neits zeggen, en dan eerst goed gaan nadenken. en niet gaan doen zoals altijd het eerste wat in me opkomt
zo kan ik misschien veranderen
Neejoh voor cursussen zou hij zich toch niet aanmelden. Hij moet gewoon naar de dokter ( is heel makkelijk, die heeft het elke dag heel druk, ook met stomme afspraken). Daar moet hij een beetje vertellen van dat 920840938432 jaar binnenzitten en dat hij onzeker is over zijn gedrag. Die dokter ziet dat dan wel en stuurt hem naar een psycho. Hup, psycho en van daaruit dan evt cursussen volgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
MLIG , heb je nu hulp qua praten , want misschien zou die je kunnen helpen met een soort assertiviteitscursus zodat je kan leren door oefenen hoe je beter in contact met mensen om kan gaan.
nee die boekjes ken ik nog niet zolang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jou normale gedrag is verpest door al die onzinboekjes omdat je die normaliter continu toepast?
Dat bedoel ik dus ook , waarschijnlijk zal de begeleider juist uit zijn verhaal hem wel doorverwijzen ook naar cursussen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neejoh voor cursussen zou hij zich toch niet aanmelden. Hij moet gewoon naar de dokter ( is heel makkelijk, die heeft het elke dag heel druk, ook met stomme afspraken). Daar moet hij een beetje vertellen van dat 920840938432 jaar binnenzitten en dat hij onzeker is over zijn gedrag. Die dokter ziet dat dan wel en stuurt hem naar een psycho. Hup, psycho en van daaruit dan evt cursussen volgen.
Waarom ga je niet naar een simpele dokter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die boekjes ken ik nog niet zolang.
dat van hand uitsteken en maar even gaan voorstellen, dat gedrag heb ik van:
-boeren die op het erf staan
-hoi zeggen en voorstellen als je moet samenwerken op school
en dat is goed, maar zoveel sociale ervaring heb ik niet.
en dat met de boekjes toepassen, dat probeer ik. maar als ik het even vergeet dan val i kterug in me oude patronen(wegdraaien, het afdoen met wat anders...naja moeilijk te zeggen)
volgensmij zijn die cursussen superbrak, en gewoon bedacht door mensen die er geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook , waarschijnlijk zal de begeleider juist uit zijn verhaal hem wel doorverwijzen ook naar cursussen.
Dat ligt er aan welke cursus je doet. Eerst kijken wat precies het probleem is en dan bij het begin beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij zijn die cursussen superbrak, en gewoon bedacht door mensen die er geen verstand van hebben.
en wordt er al vanuit gegaan dat er een "basis" is om op verder te bouwen.
Nee, je komt dan in een groep met mensen die waarschijnlijk dezelfde problematiek hebben, en iemand die gespecialiseerd is in lichaamshouding en communicatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij zijn die cursussen superbrak, en gewoon bedacht door mensen die er geen verstand van hebben.
en ook wordt er volgensmij al vanuit gegaan dat je al een "basis" hebt. ik ben gewoon..... voor anderen...."vreemd".
Geen leuk persoon is wat cru gezegd, maar verder zie je dat goed denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik post wel(in heel vage taal) even het plan wat ik heb:
bij de meet is me opgevallen dat ik altijd me voor dieper contact me afsluit
(in verslag van mera dat me gaan omhelzen eventjes voor afscheid me helemaal zou gaan freaken, en dat doet het ook want ik krijg/doe dat soort dingen nooit).
en als het dan gebeurt en ik "geef me eraan over" dan smelt ik helemaal, en dan wil ik vast niet meer loslaten. want de verlangens van " what's it like to hold a girl in your arms" wat ik amper/niet ken.
ook alles hoe ik me gedraag doet dat ook compleet vermoeden dat ik compleet zal gaan freaken(immers ik heb alles tot dan toe afgehouden)
ook minnemin die opmerkte: "heeej we zijn nu aan het spiegelen" toen we met ze 3en stonden. oeeeejjj dat is dieper contact, meteen doe ik een stap achteruit, en ga lachen, en wegdraaien.
het betekent helemaal niets, maar ik kan gewoon niet normaal doen.
de pua dingen was ik even vergeten bij de meet, (op even erover praten misschien na, maar ik heb niets toegepast)
wat ik nu als wild plan heb:
ik ben van plan gewoon altijd neutraal te gaan kijken, en altijd neutraal te gaan staan(wel lichaamshouding proberen aan te nemen waar ik over heb gelezen
en alles wat ik doe ga ik eerst helemaal doordenken! niet meer me oude gewoontes van contact afhouden, en verlegen wegkijken en lachen, en andere dingen. ik meot gewoon helemaal veranderen.
al me oude gewoontes moeten gewoon oprotten, zoals ik normaal ben ben ik geen leuk persoon, ik moet veranderen
Dat zie je dan weer verkeerd denk ik. Hoe meer je gaat nadenken over dingen, hoe ingewikkelder je het maakt. Erover nadenken helpt natuurlijk wel, maar niet op het moment dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik moet op dat soort momenten helemaal niets doen en blijven staan, hetzelfde, neutraal, neits zeggen, en dan eerst goed gaan nadenken. en niet gaan doen zoals altijd wat het eerste wat in me opkomt
zo kan ik misschien veranderen
Ja, zoiets. Wat handvaten krijgen, wat oefenen, aan zelfvertrouwen winnen en je over je angst heen zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, je komt dan in een groep met mensen die waarschijnlijk dezelfde problematiek hebben, en iemand die gespecialiseerd is in lichaamshouding en communicatie.
Door rolspelen en het uitspelen van situaties die moeilijk voor je zijn leer je meer omgaan met communiceren.
ik was laatst bij de huisarts bij me ouders in de buurt voor iets met me teen. ik(en hij ook) heeft het helemaal niet over andere dingen gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een simpele dokter.
Je moet ook met een duidelijkere hulpvraag komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik was laatst bij de huisarts bij me ouders in de buurt voor iets met me teen. ik(en hij ook) heeft het helemaal niet over andere dingen gehad.
en toen had ik nog heel vaag iets aangevraagd van soa-testen. en dat was ook allemaal SUPERongemakkelijk.
volgensmij ben ik daar toen weggegaan en bleef hij met het idee achter dat ik homo was ofzo en me daar dan zoerg voor schaamde
ja me impulsen onderdrukken, en blijven stilstaan, en niets zeggen en dan gaan nadenken voordat ik wat doequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen leuk persoon is wat cru gezegd, maar verder zie je dat goed denk ik.
Enig idee hoe je dat aan wil gaan pakken?
ik kan ook gewoon gratis buiten dat soort dingen gaan toepassen/oefenenquote:oh, edit:
[..]
Dat zie je dan weer verkeerd denk ik. Hoe meer je gaat nadenken over dingen, hoe ingewikkelder je het maakt. Erover nadenken helpt natuurlijk wel, maar niet op het moment dat het gebeurt.
Ik denk dat je beter kunt proberen je impulsen te veranderen. Hoe doe je dat? Door deze te bespreken en te oefenen met anderen. In je eigen maatschappij is die drempel wellicht te hoog; een therapie met een professional zou misschien makkelijker zijn, om mee te beginnen.
ik was niet naar de huisarts gegaan voor andere dingen. alleen de lichamelijke(teen, en ziektestesten mbt seks zodat ik niet meer moeilijk kan gaan doen van:" ja maar mischien heb ik aids, dat weet ik niet" )quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet ook met een duidelijkere hulpvraag komen.
ik heb 3X seks gehad zonder condoom. met 3 verschillende "hoeren" wegens omstandigheden vooral omdat ze me elke keer verlatenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef Catbert het volgende:
Waarom zou je een SOA hebben? Je hebt niks zonder condoom gedaan toch?
En dan zeg je dat je problemen hebt met versieren? Ikke nie begrijpequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb 3X seks gehad zonder condoom. met 3 verschillende "hoeren" wegens omstandigheden vooral omdat ze me elke keer verlaten
"Hoeren" is in deze zin niet figuurlijk bedoeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Alicia1991 het volgende:
En dan zeg je dat je problemen hebt met versieren? Ikke nie begrijpe
ja bij de GGD anoniem enzo, maar ik ging naar de huisarts. boeit dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
Dan ben je niet goed snik als je dat goed. Maargoed. SOA testen kun je gewoon gratis laten doen en ook nog anoniem een afspraak voor maken.
het is letterlijk hoerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
En dan zeg je dat je problemen hebt met versieren? Ikke nie begrijpe
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
Dan ben je niet goed snik als je dat goed. Maargoed. SOA testen kun je gewoon gratis laten doen en ook nog anoniem een afspraak voor maken.
[..]
"Hoeren" is in deze zin niet figuurlijk bedoeld.
Ik geef Mera gelijk. Dat zelf proberen op te lossen kost zeeen van tijd. Een therapie geeft je structuur en houvast, oefen materiaal, feedback, etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja me impulsen onderdrukken, en blijven stilstaan, en niets zeggen en dan gaan nadenken voordat ik wat doe
uiteindelijk verander ik er wel door als ik dat dan voor een heleboel situaties heb gedaan, en heb gezien wat wel/niet werkt
[..]
ik kan ook gewoon gratis buiten dat soort dingen gaan toepassen/oefenen
en het is niet het plan om altijd zo te gaan doen, alleen om te veranderen/oefenen , het begin
jij zegt een cursus gaan doen, i kzeg gratis gaan oefenen gewoon buiten, en zelf proberen te veranderen.
en als ik dan eenmaal verander dan gaat alles wat ik al eens eerder heb meegemaakt steeds beter
Weet je... de wereld stopt niet met draaien terwijl jij nadenkt. Het leven gaat te snel om na te denken over wat je moet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja me impulsen onderdrukken, en blijven stilstaan, en niets zeggen en dan gaan nadenken voordat ik wat doe
uiteindelijk verander ik er wel door als ik dat dan voor een heleboel situaties heb gedaan, en heb gezien wat wel/niet werkt
Dat klinkt heel positief.quote:ik kan ook gewoon gratis buiten dat soort dingen gaan toepassen/oefenen
en het is niet het plan om altijd zo te gaan doen, alleen om te veranderen/oefenen , het begin
jij zegt een cursus gaan doen, i kzeg gratis gaan oefenen gewoon buiten, en zelf proberen te veranderen.
en als ik dan eenmaal verander dan gaat alles wat ik al eens eerder heb meegemaakt steeds beter
Nou, je hebt een geldgebrek en je maakt je druk over het maken van die afspraak bij de dokter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja bij de GGD anoniem enzo, maar ik ging naar de huisarts. boeit dat?
Nee, dat boeit niet. Huisarts is wel wat gewend hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja bij de GGD anoniem enzo, maar ik ging naar de huisarts. boeit dat?
bah , ik kan niet met de huisarts omgaan hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet. Huisarts is wel wat gewend hoor.
Huntelaar zou je wel doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik zag dat en ik moest meteen weer uitgaan. zo frustrerend.
al zou ik kuyt en heitinga toch negeren, ik vind hen lelijk
Die dokter interesseert het geen reet wat jij doet hoor, daar heeft hij veel teveel patiënten voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bah , ik kan niet met de huisarts omgaan hoor.
hij begon erover dat het misschien allemaal wel meeviel, en dat ik beter niets kon doen
en toen heleboel gezanik van hem over partners en allemaal dingen die ik niet kende (alle namen voor soa's)
en toen ik heel droog zo erover gaan van virale infecties, en bacterielen. en dat ik zelf inschatte dat het nodig was.
en toen was het gelukt
ik ben echt niet tegen hem erover begonnen dat het hoeren waren. en hoevaak en wat dan precies.
3X onveilige seks valt misschien nog wel mee(dat weet ik niet) . dat had ik niet gemelt en misschien had hij dan juist ingeschat dat het allemaal niet nodig was.
als ik had gemelt dat het voor geld was was het ook allemaal irritant geweest.
ik deed er gewoon heel vaagjes over dat ik zelf inschatte dat het nodig was. vandaar denk ik dat hij nu denkt dat ik homo ben die op parkeerplaatsen barebacked
Ik mag toch hopen van niet.quote:
ja hij wilde me gewoon wegsturen. en ik wilde niet aan hem gaan melden wat allemaal precies enzo dan, zodat hij he tzelf kon gaan inschatten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die dokter interesseert het geen reet wat jij doet hoor, daar heeft hij veel teveel patiënten voor.
Wel knap dat je hem hebt kunnen overtuigen dat die test noodzakelijk was, goedzo.![]()
Hij klinkt namelijk gewoon als een luie donder die geen zin heeft om voor 3x onveilige seks (dat is idd weinig) van alles te gaan regelen.
Toch is het verstandig als je onveilige seks hebt gehad om je te laten testen. Als ik een relatie zou krijgen dan ga ik mij ook laten testen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die dokter interesseert het geen reet wat jij doet hoor, daar heeft hij veel teveel patiënten voor.
Wel knap dat je hem hebt kunnen overtuigen dat die test noodzakelijk was, goedzo.![]()
Hij klinkt namelijk gewoon als een luie donder die geen zin heeft om voor 3x onveilige seks (dat is idd weinig) van alles te gaan regelen.
Storen niet maar dan heeft ze niet echt smaak naar mijn mening.quote:
Als je 3 keer onveilige seks hebt met een normale meid is de kans dat je iets hebt echt nihil. Waarschijnlijk kleiner dan op een false-negative uitslag. Als hij hard verteld dat het 3 hoeren waren dan had 'ie zeker anders gereageerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij ziet er beter uit dan hem?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Storen niet maar dan heeft ze niet echt smaak naar mijn mening.
Bij de hoeren moet je altijd met condoom dus die vlieger gaat niet opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je 3 keer onveilige seks hebt met een normale meid is de kans dat je iets hebt echt nihil. Waarschijnlijk kleiner dan op een false-negative uitslag. Als hij hard verteld dat het 3 hoeren waren dan had 'ie zeker anders gereageerd.
Hij kan iig beter voetballen dan mij. Of hij knapper is dan mij dat laat ik aan de dames overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij ziet er beter uit dan hem?
Ik niet namelijk.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij ziet er beter uit dan hem?
Ik niet namelijk.
Lees anders de rest ff?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Bij de hoeren moet je altijd met condoom dus die vlieger gaat niet op
Nee geen zin inquote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de hoeren moet je altijd met condoom dus die vlieger gaat niet op
Op de Wallen en escorts iig wel. Sletten weer niet.quote:
Ok. Ja dat is nog de vraag of zij dat vindt. Was benieuwd daar zij die 2 noemt en niet Huntelaar, waarover vaak snel gezegd moet worden dat ie zo lelijk zou zijn. Ms denkt zij er anders over.. interessant wat betreft het 'smaken verschillen' idee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Zij zegt dat Heitinga en Kuyt lelijker zijn dan Huntelaar, daar heb ik het over.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de Wallen en escorts iig wel. Sletten weer niet.
Uit eerdere bijdragen bleek wel dat sommige hoeren het zonder rubber doen. Je hebt zelfs bordelen waar je speciaal naar toe kunt gaan voor onveilige sex.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik noem iemand die ik lelijk vind ook lelijk. Dus mijzelf ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok. Ja dat is nog de vraag of zij dat vindt. Was benieuwd daar zij die 2 noemt en niet Huntelaar, waarover vaak snel gezegd moet worden dat ie zo lelijk zou zijn. Ms denkt zij er anders over.. interessant wat betreft het 'smaken verschillen' idee.
En verder ook wel benieuwd of de mensen in dit topic net zo makkelijk iemand lelijk noemen en daar een negatief oordeel aanhangen als de gemiddelde persoon. Daar degenen in dit topic voornamelijk zelf (nog) niet succesvol zijn bij de dames.
Ik betaal niet voor seks als dat je vraag was.quote:
Zou me niks verbazen.quote:
Gelukkig ken jij mijquote:
Hij brengt het erg stellig en lijkt er van te balen...quote:
Jij weet er zo te lezen alles van. Vies ventje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elke 5e poster is schuldig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij brengt het erg stellig en lijkt er van te balen...
1 op 5 mannen gaat weleens, dus in dit topic moeten er ook een paar rondlopen.
Ik ga af op wat ik hier van je lees. Dat jij die indruk wekt heb je aan jezelf te danken.quote:
Hahaha grappig dat mensen allemaal dingen schijnen te denken aan de hand van een postquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij brengt het erg stellig en lijkt er van te balen...
1 op 5 mannen gaat weleens, dus in dit topic moeten er ook een paar rondlopen.
de rode draad. of wat die stichting/organisatie ook is.quote:
Misschien moet je dat eens minder doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik hier van je lees. Dat jij die indruk wekt heb je aan jezelf te danken.
Ach jongen toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de rode draad. of wat die stichting/organisatie ook is.
ik wilde weten hoe het was(zonder condoom), dat had ik nooit gedaan, en had daar heel veel voor over, maar het lukte niet
en toen kon het wel aantal keer voor heel veel extra geld(of naja paar honderd). maar dan namen die buitenlandse dat aan, en vervolgens kon het ineens niet meer
en toen was het uiteindelijk gelukt met een meisje met vriendje, die het afentoe, of voor het eerst(ik weet eigenlijk niet) deed. zo met een mail dat ik "dat nog nooit gedaan had" en "wilde weten hoe het voelde".
zij had me toen verlaten voor een 2de keer
toen 8k-meisje.zij had een paar maanden lang al geen vriend, en had geld nodig.
daar is toen 8000 euro heengegaan, maar een 2de keer kon ook allemaal niet
en toen bij nr3 een hoer die van seks houdt, en het voor wat extra inkomen deed, had ik het opgegeven en helemaal niet over gehad.. en ze vond me speciaal, en leuk, en nog wat andere dingen, en "Zag" aan me dat het wel zonder kon en dat ze daar zin in had. daar begon ze zelf mee.
is het niet slimmer voor jou om je op andere dingen te gaan focussen dan vrouwen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wilde weten hoe het was(zonder condoom), dat had ik nooit gedaan, en had daar heel veel voor over, maar het lukte niet
en toen kon het wel aantal keer voor heel veel extra geld(of naja paar honderd). maar dan namen die buitenlandse dat aan, en vervolgens kon het ineens niet meer
en toen was het uiteindelijk gelukt met een meisje met vriendje, die het afentoe, of voor het eerst(ik weet eigenlijk niet) deed. zo met een mail dat ik "dat nog nooit gedaan had" en "wilde weten hoe het voelde".
en toen bij nr3 een hoer die van seks houdt, en het voor wat extra inkomen deed, had ik het opgegeven en helemaal niet over gehad.. en ze vond me speciaal, en leuk, en nog wat andere dingen, en "Zag" aan me dat het wel zonder kon en dat ze daar zin in had. daar begon ze zelf mee.
Ik vind Huntelaar wel oke hoor, maar doe mij maar Van Persie ( qua uiterlijk dan, hij schijnt best dom te zijn). Ultiem genot is natuurlijk Kaká.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok. Ja dat is nog de vraag of zij dat vindt. Was benieuwd daar zij die 2 noemt en niet Huntelaar, waarover vaak snel gezegd moet worden dat ie zo lelijk zou zijn. Ms denkt zij er anders over.. interessant wat betreft het 'smaken verschillen' idee.
En verder ook wel benieuwd of de mensen in dit topic net zo makkelijk iemand lelijk noemen en daar een negatief oordeel aanhangen als de gemiddelde persoon. Daar degenen in dit topic voornamelijk zelf (nog) niet succesvol zijn bij de dames.
Veel mensen zullen dat roepen. Diverse onderzoeken wijzen toch uit dat een flink aantal dames het rubbertje weleens achterwege laat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en toen bij nr3 een hoer die van seks houdt, en het voor wat extra inkomen deed, had ik het opgegeven en helemaal niet over gehad.. en ze vond me speciaal, en leuk, en nog wat andere dingen, en "Zag" aan me dat het wel zonder kon en dat ze daar zin in had.
Nog nooit van gigolo's gehoord?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik tel niet mee want ik ben een vrouw
Zoals?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef hasjman het volgende:
[..]
is het niet slimmer voor jou om je op andere dingen te gaan focussen dan vrouwen?
Kaka ga je niet krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar wel oke hoor, maar doe mij maar Van Persie ( qua uiterlijk dan, hij schijnt best dom te zijn). Ultiem genot is natuurlijk Kaká.
Wat hij hier postte was blijkbaar fout, hij werd gecorrigeerd door Halcon, dus de aanname van jou lijkt mij dan vrij onlogisch..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik hier van je lees. Dat jij die indruk wekt heb je aan jezelf te danken.
Ik moest lachen, jezus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het bij het juiste eind heb?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:07 schreef Mpj het volgende:
Wat hij hier postte was blijkbaar fout, hij werd gecorrigeerd door Halcon, dus de aanname van jou lijkt mij dan vrij onlogisch..
Voor mij wel. Nog gezellig in de kroeg gisteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik tel niet mee want ik ben een vrouw
Yup ik heb gekaraokedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij wel. Nog gezellig in de kroeg gisteren?
Oh dat wil ik ook nog eens doenquote:
Ik ben heel fucking koninginnedag opzoek geweest naar een karaokebat. Dacht die vind ik wel even maar nee hoor.quote:
Het is leuk hoor, gewoon lekker ongeneerd mee te bleren met de muziek . Ik wil het vaker doen en moet maar geld opzij leggen voor ps3 want dan kan ik ook thuis karaoke doenquote:
In amsterdam? > Casablanca.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben heel fucking koninginnedag opzoek geweest naar een karaokebat. Dacht die vind ik wel even maar nee hoor.
Ja in Amsterdam.quote:
Karaokemeet organiseren met dit topicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is leuk hoor, gewoon lekker ongeneerd mee te bleren met de muziek . Ik wil het vaker doen en moet maar geld opzij leggen voor ps3 want dan kan ik ook thuis karaoke doen
En nu nog op een manier dat iemand het begrijpt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Normaal zou ik mezelf ( uiterlijk) over drie kwartier klaar gaan maken. Fijn weer mijn mooie kleertjes aan en mooi haar en onthaard. Dit is een domper. Pas volgende week donderdag zijn er dan "nieuwe kansen" om uit te gaan ( als ik haar kan bereiken).
Haar vriendin is niet bereikbaar en dus kan ze niet uitgaan. Wie offert zich op?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu nog op een manier dat iemand het begrijpt?
Ze heeft geen geld om uit te gaan en d'r internetvriendin met wie ze gaat stappen kan ze niet bereiken, ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
En nu nog op een manier dat iemand het begrijpt?
Hatersquote:
Mits seks ja anders nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar vriendin is niet bereikbaar en dus kan ze niet uitgaan. Wie offert zich op?
Dat je er niet hoeft te wonen en ook weer weg kanquote:
Nou ja kijk ik kan enkel voor mezelf spreken maar ik ervaar het gewoon als een gezellige stad waar van alles te doen is.quote:
En dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je er niet hoeft te wonen en ook weer weg kan
Ik ken genoeg steden die gezelliger zijn en waar veel meer te doen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik kan enkel voor mezelf spreken maar ik ervaar het gewoon als een gezellige stad waar van alles te doen is.
Of jij komt gewoon langsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Anders ff een escortje bellen. Is wel met rubber, maarja...
De winkels die je in Amsterdam hebt, heb je overal wel. Terrasjes heb je ook overal wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Leuke winkels , leuke terrasjes
ik weet niet hoe ik dan de komende week moet overleven met mijn seksuele frustratie. daar maak ik me zorgen om. dus je moet niet denken dat ik zoals dat meisje van "friday, friday, oh it's friday" sta te trappelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel vervelend om steeds weer te moeten lezen dat mevrouw niet uit kan gaan en zich dus lamlendig voelt. En elk uur weer dezelfde klaagzang.
Los je probleem zelf op een andere manier op, mens.
Daarvandaan de trein pakken naar Utrecht.quote:
Ik niet. Utrecht was wel leuk maar niet beter ofzo, Den Haag en Rotterdam dito.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg steden die gezelliger zijn en waar veel meer te doen is.
Als jij de week niet doorkomt zonder het vooruitzicht op seks dan heb je een psycholoog nodig, niet een stapmaatje. Dan ben je een beetje ziek in je hoofd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dan de komende week moet overleven met mijn seksuele frustratie. daar maak ik me zorgen om. dus je moet niet denken dat ik zoals dat meisje van "friday, friday, oh it's friday" sta te trappelen.
Rotterdam is sowieso leuker en verder houdt de wereld natuurlijk niet op bij Hazeldonk of de gate op Schiphol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet. Utrecht was wel leuk maar niet beter ofzo, Den Haag en Rotterdam dito.
Geld heb ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Heb jij daar wel geld voor, mannetje?
Jaquote:
Voor jou leuker voor mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rotterdam is sowieso leuker en verder houdt de wereld natuurlijk niet op bij Hazeldonk of de gate op Schiphol.
En hoe ik mijn vaste lasten betaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm , als ik weinig geld had zou ik me niet druk maken om stappen maar meer hoe kom ik aan eten etc.
Ze woont toch thuis? Haar moeder zal dan wel een bord spaghetti voor d'r maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm , als ik weinig geld had zou ik me niet druk maken om stappen maar meer hoe kom ik aan eten etc.
QFT!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij de week niet doorkomt zonder het vooruitzicht op seks dan heb je een psycholoog nodig, niet een stapmaatje. Dan ben je een beetje ziek in je hoofd.
Oh ik dacht dat ze in een studentenhuis woonde ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze woont toch thuis? Haar moeder zal dan wel een bord spaghetti voor d'r maken.
Nee joh als dat zo was kon ze echt wel met iemand stappen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze in een studentenhuis woonde ofzo.
Jezus, koop een vibrator ofzo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet hoe ik dan de komende week moet overleven met mijn seksuele frustratie. daar maak ik me zorgen om. dus je moet niet denken dat ik zoals dat meisje van "friday, friday, oh it's friday" sta te trappelen.
Willen haar huisgenoten haar dan niet even uitwonen? Is ze weer even van haar seksuele frustratie verlost en hoeft ze niet niet meer te droeftoeteren. Win-win als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze in een studentenhuis woonde ofzo.
Kunnen die huisgenoten dan ook even de internetkabel doorknippen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Willen haar huisgenoten haar dan niet even uitwonen? Is ze weer even van haar seksuele frustratie verlost en hoeft ze niet niet meer te droeftoeteren. Win-win als je het mij vraagt.
inderdaadquote:
Mee eens. Dan kan je nog zo'n hoog libido hebben zogenaamd, maar bovenstaande is echt niet normaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij de week niet doorkomt zonder het vooruitzicht op seks dan heb je een psycholoog nodig, niet een stapmaatje. Dan ben je een beetje ziek in je hoofd.
oh kom al sinds maart bij zo'n mevrouw hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
QFT!
Lantefanteraar (of hoe je het ook spelt) ik denk dat jij zo snel mogelijk met iemand moet gaan praten
je haalt je zelf vertrouwen uit heel 'vreemde' dingen
Goed punt. Lanter, masturbeer je überhaupt wel?quote:
en die zegt nooit dat dit heel ongezond is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh kom al sinds maart bij zo'n mevrouw hoor
niets bijzonders
en nee ik woon nog thuis
Ze gaat niet anders was die er allang over begonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die zegt nooit dat dit heel ongezond is?
Ga er anders serieus op in. Natuurlijk gaat ze daar niet naar toe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou mevrouw wil wel volgepompt worden maar alleen door mannen die aan haar eisen voldoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Alicia1991 het volgende:
Misschien moet Lanter maar in een huis met dames van plezier gaan werken. Daar kunnen ze nog wel wat meisjes gebruiken die er altijd zin in heben.
kan toch welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga er anders serieus op in. Natuurlijk gaat ze daar niet naar toe.
pas vorige week.. nee die week daarvoor is dat alweer. Toen merkte ze pas iets op van "is seks belangrijk voor je?"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom kom je daar zelf dan niet eerder mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
pas vorige week.. nee die week daarvoor is dat alweer. Toen merkte ze pas iets op van "is seks belangrijk voor je?"
Idd. Dat moet wel, anders kan je makkelijk jezelf tevreden houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
als het alleen om sex zou gaan is dat prima op te lossen
maar het gaat om aandacht van die partner
En wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
pas vorige week.. nee die week daarvoor is dat alweer. Toen merkte ze pas iets op van "is seks belangrijk voor je?"
Ik blijf het raar vinden dat er helemaal niets abnormaals naar voren kwam uit die tests.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Als je weet hoe. Het zou me niet verbazen als ze niet weet hoe, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Dat moet wel, anders kan je makkelijk jezelf tevreden houden.
Als je zo'n test nooit echt hebt gedaan, gaat er ook niets abnormaals uit naar voren komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat er helemaal niets abnormaals naar voren kwam uit die tests.
Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat er helemaal niets abnormaals naar voren kwam uit die tests.
niet het moeilijkste om uit te vinden tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je weet hoe. Het zou me niet verbazen als ze niet weet hoe, eerlijk gezegd.
Pas vorige week? Houd je dingen voor die vrouw achter?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
NEEUUU echt totaal niet, het is onvergelijkbaar!! Maar jij hebt zelf niet zo veel ervaring, dus dan weet je dat nog niet zo goed en verlang je misschien meer naar een tongzoen. Dat had ik toen ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Dat moet wel, anders kan je makkelijk jezelf tevreden houden.
"Ja.. ja, volgens mij wel".quote:
Ik geloof niet eens dat ze zo'n test echt heeft gedaan. Ze kletst maar wat raak hier om de aandacht op zich te vestigen en dat lukt haar keer op keer. Doe ik zelf overigens ook aan mee.quote:
Anders open je er weer een topic over in KLB. Krijg je ook weer alle aandacht van de mannen enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEUUU echt totaal niet, het is onvergelijkbaar!! Maar jij hebt zelf niet zo veel ervaring, dus dan weet je dat nog niet zo goed en verlang je misschien meer naar een tongzoen. Dat had ik toen ook.
[..]
"Ja.. ja, volgens mij wel".
Ja ik begin dat ook echt te denken. Moet wel haast...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je zo'n test nooit echt hebt gedaan, gaat er ook niets abnormaals uit naar voren komen.
De supermarkt heeft vast nog wel wat komkommers op overschot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dat ze geen geld heeft...
Niet iedereen is even comfortabel met zijn/haar eigen lijf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet het moeilijkste om uit te vinden toch
ik bedoel het is geen hogere wiskunde
Of een aantal FOK!ers uitnodigen, het is zo makkelijk. Daarom vertrouw ik het niet meer echt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Alicia1991 het volgende:
Misschien moet Lanter maar in een huis met dames van plezier gaan werken. Daar kunnen ze nog wel wat meisjes gebruiken die er altijd zin in heben.
naja daar kan ik ook niet zoveel mee.. is meer om m'n frustraties te uiten.. Stoten= Realiteit en NIETS is mooier dan datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Anders open je er weer een topic over in KLB. Krijg je ook weer alle aandacht van de mannen enzo.
Even een condoompje erbij en sop sop sop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
De supermarkt heeft vast nog wel wat komkommers op overschot.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
De supermarkt heeft vast nog wel wat komkommers op overschot.
Dat is toch niet zo moeilijk bedenken, als je ook al seks hebt gehad...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je weet hoe. Het zou me niet verbazen als ze niet weet hoe, eerlijk gezegd.
Dat is wel een enorm understatement dan.quote:
Ze is geen kloon, ze is echt een meisje....maar of ze trolls weten we natuurlijk niet. Dan houdt ze het wel heel lang vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind lanterfanteraar wat ongeloofwaardig; is het in die 34934 delen van deze reeks al bevestigd dat zij geen troll/kloon/whatever is?
al ik dan ff? want ik heb gok ik meer ervaringquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEUUU echt totaal niet, het is onvergelijkbaar!! Maar jij hebt zelf niet zo veel ervaring, dus dan weet je dat nog niet zo goed en verlang je misschien meer naar een tongzoen. Dat had ik toen ook.
[..]
"Ja.. ja, volgens mij wel".
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom kom je daar zelf dan niet eerder mee?
hier noem je het meteen als je binnen wandelt
ik denk omdat je zelf precies weet wat je doet en waarom je het doet
Ze is geen kloon voor de rest is ze vooral vaag en ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind lanterfanteraar wat ongeloofwaardig; is het in die 34934 delen van deze reeks al bevestigd dat zij geen troll/kloon/whatever is?
Het zou dan eerder een verklaring kunnen zijn waarom ze zo graag seks wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk bedenken, als je ook al seks hebt gehad...
Het is ook niet hetzelfde, maar een orgasme is een orgasme en daar zou je dan toch met je libido wel even mee door moeten kunnen. Tenzij het je dus om de aandacht gaat. Hang jij je eigenwaarde op aan seks?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee oke maar als je zo omhoog zit dan ga je vanzelf een beetje porren lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet iedereen is even comfortabel met zijn/haar eigen lijf.
Om over gebrek aan informatie maar te zwijgen. Het is niet uit te sluiten, ze is nog jong.
jawel, je zelfvertrouwen uit normale zaken kunnen halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja daar kan ik ook niet zoveel mee.. is meer om m'n frustraties te uiten.. Stoten= Realiteit en NIETS is mooier dan dat
Ze had deze sterke verlangens al voordat ze ontmaagd werd. Als we haar moeten geloven is dat waarom haar studie faalde en waarom ze hele dagen in bed doorbrengt. Tja, voor ons is dat echt niet meer te volgen, als ze ook nog eens FOK!ers afslaat die zich aanbieden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zou dan eerder een verklaring kunnen zijn waarom ze zo graag seks wil.
Misschien deed die jongen iets dat geweldig voelde en waarvan ze niet weet hoe ze dat zelf kan doen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Mpj het volgende:
Of een troll en ze lacht zich dood achter haar pc
Of geen troll en ziek
Denk de eerste..
Nee. Je hebt: zijn gezicht, zijn zweet, zijn lichaam in je armen en dan echt nog bij je dijen ( ik weet niet hoe dat heet, maar tussen je benen zo'n beetje) en in zijn nek en dan urenlang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al ik dan ff? want ik heb gok ik meer ervaring
als het echt puur om sex en dus orgasmes gaat dan kun je dat prima zelf
ja het is lekkerder met een ander maar je kunt zelf de druk er echt wel afhalen hoor
[..]
Huh? Ik heb toch ook "ja" geantwoord? Ik lieg niet tegen die mevrouw hoor, ik zit daar heel relaxt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wel een enorm understatement dan.
Je kunt beter worden geholpen als je eerlijk bent, you know.
Als ze wel een troll is vind ik het ook behoorlijk ziek, dat je zoiets zo lang volhoudt en er nog lol aan beleeft ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Mpj het volgende:
Of een troll en ze lacht zich dood achter haar pc
Of geen troll en ziek
Denk de eerste..
Nee ook vriendschappen zijn erdoor verloren gegaan, het is allemaal veel ingrijpender en dieper.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze had deze sterke verlangens al voordat ze ontmaagd werd. Als we haar moeten geloven is dat waarom haar studie faalde en waarom ze hele dagen in bed doorbrengt. Tja, voor ons is dat echt niet meer te volgen, als ze ook nog eens FOK!ers afslaat die zich aanbieden.
lees het nog eens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee. Je hebt: zijn gezicht, zijn zweet, zijn lichaam in je armen en dan echt nog bij je dijen ( ik weet niet hoe dat heet, maar tussen je benen zo'n beetje) en in zijn nek en dan urenlang.
[..]
Huh? Ik heb toch ook "ja" geantwoord? Ik lieg niet tegen die mevrouw hoor, ik zit daar heel relaxt.
Maar volgende week zal ik wel vanuit mezelf de seksuele frustratie gaan vertellen.
Is dit topic ooit 'normaal' geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
pff ik dacht nadat Richard hier weg was dit topic wel normaal zou worden.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is dit topic ooit 'normaal' geweest?
Oke, seks is geweldig, kan ik me indenken....maar als je voor niets anders meer leeft dan zou ik toch echt een oplossing willen voor die gevoelens, waar de ook vandaan komen. Desnoods iets libido verlagends mocht dat de oorzaak zijn. Snappie? Je moet toch kunnen studeren, werken....maar je voelt je dan onbeholpen, dus ik denk dat seks meer te maken heeft met je zelfvertrouwen en eigenwaarde, niet met lichamelijke behoeftes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ook vriendschappen zijn erdoor verloren gegaan, het is allemaal veel ingrijpender en dieper.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is dit topic ooit 'normaal' geweest?
Sommige mensen hebben er heel wat voor over om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze wel een troll is vind ik het ook behoorlijk ziek, dat je zoiets zo lang volhoudt en er nog lol aan beleeft ook.
Nee dat van de seksuele frustratie is mijn ontdekking van afgelopen dinsdag. Dat heb ik afgelopen dinsdag ( of maandag) geconcludeerd. Daarvoor dacht ik dat ik depressief was, of autistisch ( daarvan werd ik hier beschuldigd), maar tests en gesprekken hebben anders uitgewezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees het nog eens?
ik zeg toch dat het beter is met een ander maar als je echt zo omhoog zit helpt het heus wel ff de hand aan jezelf te slaan
probeer het anders gewoon ff (serieus)
Die seksuele frustratie weerhoudt je van normale dagelijkse handelingen als een studie je komt er niet eerder mee? en je zegt dan alleen ja beetje?
Kom op je snapt zelf ook wel dat er meer aan de hand is
maar ik ben er nu eigenlijk al weer klaar mee
je weet echt prima wat er niet klopt en dat je er eerlijk en duidelijk over moet zijn naar je pscyh
het heeft geen zin als ik dat nu elke post ga herhalen
je reageert toch niet op zinnige vragen en valt alleen in herhaling
Als ze een nymfo is dan was ze nu wel drukker met masturberen dan FOK!en.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh fantastisch het topic word overheerst door een nymfomaan en al haar seksuele gedachtes
Tell me about it.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er heel wat voor over om aandacht te krijgen.
Kan jij je geld niet beter besteden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
dit hele topic maakt me heel erg op het randje om nummers te bellen van hoeren tot er 1 opneemt, en dan voor vanavond een paar uur afspreken.
nog even langs de pinautomaat,etcetc. eerst even praten,(hopen op geestelijke connectie zodat we elkaar niet vies en eng vinden).
en dan seks gaan doen op een bed
nou ik ben hier (niet veel) langer dan afgelopen dinsdag en toen heb ik het je ook al horen zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee dat van de seksuele frustratie is mijn ontdekking van afgelopen dinsdag. Dat heb ik afgelopen dinsdag ( of maandag) geconcludeerd. Daarvoor dacht ik dat ik depressief was, of autistisch ( daarvan werd ik hier beschuldigd), maar tests en gesprekken hebben anders uitgewezen.
En ja ik "help mezelf" al redelijk regelmatig hoor.
Waarin ze telkens refereert naar handelingen ipv van seks, neukenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
ok maar waarom moeten we heel vaak haar sexuele fantasietjes horen
Je hebt toch ook iets van sociale angst ofniet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee dat van de seksuele frustratie is mijn ontdekking van afgelopen dinsdag. Dat heb ik afgelopen dinsdag ( of maandag) geconcludeerd. Daarvoor dacht ik dat ik depressief was, of autistisch ( daarvan werd ik hier beschuldigd), maar tests en gesprekken hebben anders uitgewezen.
En ja ik "help mezelf" al redelijk regelmatig hoor.
Daar wordt ze geil van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
ok maar waarom moeten we heel vaak haar sexuele fantasietjes horen
We zien het keer op keer weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er heel wat voor over om aandacht te krijgen.
ja en dat houdt me nog tegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan jij je geld niet beter besteden?
Dat vermoed ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk omdat je zelf precies weet wat je doet en waarom je het doet
Kun je hier iets over vertelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ook vriendschappen zijn erdoor verloren gegaan, het is allemaal veel ingrijpender en dieper.
Nog naar de kroeg geweest gisteren former? Hoe was het?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is het punt , zij word geil , wij worden gek.
ik was plaatjes voor je aan het zoeken, omdat jij nog best onervaren bent, maar ik kan geen geschikte vinden met mooie jongens..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, seks is geweldig, kan ik me indenken....maar als je voor niets anders meer leeft dan zou ik toch echt een oplossing willen voor die gevoelens, waar de ook vandaan komen. Desnoods iets libido verlagends mocht dat de oorzaak zijn. Snappie? Je moet toch kunnen studeren, werken....maar je voelt je dan onbeholpen, dus ik denk dat seks meer te maken heeft met je zelfvertrouwen en eigenwaarde, niet met lichamelijke behoeftes.
Ja, toen had ik het over fantasieën. Nu weet ik dat het de oorzaak is van alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben hier (niet veel) langer dan afgelopen dinsdag en toen heb ik het je ook al horen zeggen
niet zo suf doen alsjeblieft
Veel beters heeft ze waarschijnlijk toch niet te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef Mpj het volgende:
Kan toch best een troll zijn ookal houdt ze het zolang vol, zoveel tijd eb moeite kost 't niet lijktme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |