SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
Gatverdergatvergatverdammequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat ik dat niet moest posten
Goed, één keer dan, maar ik hoop dat het wel ontopic blijft daarna. Meisje gedate, hartstikke leuk. We vonden elkaar allebei aantrekkelijk en ik gaf aan wel met haar naar bed te willen. Ze moest alleen even vertellen dat ze niet als meisje geboren was en dat er nog wat hing daar benedenWas niets aan haar te zien verder, dus ik heb het ook gewoon met haar gedaan, was voor allebei heel fijn.
Moraal van het verhaal: karakter telt meer dan ervaring of rariteiten. Als je allebei al 'all the way' wilt gaan dan is onervarenheid geen issue.
Wacht dan tot iemand anders het doet, de meesten (inclusief ik) hebben maar 3 minuten geduld, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef lipper het volgende:
[..]
Lipper heeft een iPhone en moet daar mee fokken
Jij noemt dat erin tuinenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gatverdergatvergatverdamme![]()
Dat je erin bent getuind oke, maar verder...
De adams appel was je niet opgevallen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij noemt dat erin tuinenHet is niet alsof het een Thaise ladyboy is die voor 3 euro mee naar een hotelkamer gaat
Het was gewoon een normaal persoon waar niets aan te zien is en die ruim op tijd meldde dat ze niet helemaal compleet is. Dit was geen verrassing aan de rand van het bed ofzo
Ik blijf in ieder geval liever maagd. In zo'n geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef Crutch het volgende:
Anyway, wat je doet moet je zelf weten.
Ik weet even niet of ik het op wanhoop op bicurieusheid moet gooien.
Ik zeg altijd, niet de lat te hoog leggen, anders neuk je nooit. Maar inderdaad dit verhaal gaat ook voor mij te verquote:
Like I said, het was geen omgebouwde, het was iemand met een geboorteafwijking. Geboren met mannelijk geslachtsdeel, maar ontwikkelt zich verder als vrouw. Niets aan te zien dus, van de buitenkant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De adema appel was je niet opgevallen?
Alsof ik reden heb om wanhopig te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef Crutch het volgende:
Anyway, wat je doet moet je zelf weten.
Ik weet even niet of ik het op wanhoop op bicurieusheid moet gooien.
Dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Catbert het volgende:
Nou Mystikvm, ik vind het wel dapper dat je dat hier toegeeft, ik zou het (beide zaken, 'het' doen en 'het' toegeven) niet gedaan hebben
Nooit actief met mannen geprobeerd maar het gaat al moeilijker als er een man in dezelfde ruimte is. Niet aantrekkelijk voor mij. Het moet vrouwelijk zijn, of in mijn geval, vrouwelijk ogenquote:
Wat jullie er van vinden zal mij eigenlijk ook worst zijn. Had het aangehaald om aan te geven dat onervarenheid of maagdelijkheid waarschijnlijk geen reden voor vrouwen zal zijn om alsnog niet het bed in te stappen met een man. Ik heb het dus wel eens vreemder meegemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Catbert het volgende:
Nou Mystikvm, ik vind het wel dapper dat je dat hier toegeeft, ik zou het (beide zaken, 'het' doen en 'het' toegeven) niet gedaan hebben
Eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Catbert het volgende:
Ja, ook eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef Catbert het volgende:
Godver, ik moest lachen.... na de uitlegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja belastingdienst neuken,
vernoemd na de slogan: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Uhm dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Misschien is dit te oftopic maar als ze er toch uitziet als een prachtige vrouw, jij denkt dat ze dat is en zij voelt zich vrouw wat maakt het dan uit dat ze het technisch niet is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Crutch het volgende:
Ik zie af en toe zo'n collectie foto's van die ladyboys en dan moet je raden welke een man zijn.
Blijken ze het allemaal te zijn, sommigen lijken écht op een mooie vrouw.
Of die fotocollecties helemaal naar waarheid zijn weet ik natuurlijk niet, maar ik kan dus wel zeggen dat het soms écht niet te zien is. En als je zo iemand al als vrouw hebt geaccepteerd dan maakt het echt geen drol meer uit wat het geslachtsdeel is, ik kan ze gewoon niet meer als man zien. Alleen als vrouw met een rare afwijking.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Crutch het volgende:
Ik zie af en toe zo'n collectie foto's van die ladyboys en dan moet je raden welke een man zijn.
Blijken ze het allemaal te zijn, sommigen lijken écht op een mooie vrouw.
Ba-dum Tshhhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nee, gewoon nee, als in nee met als bedoeling nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien is dit te oftopic maar als ze er toch uitziet als een prachtige vrouw, jij denkt dat ze dat is en zij voelt zich vrouw wat maakt het dan uit dat ze het technisch niet is?
ze is ook geen man in mijn ogen...
"Veel duidelijker kunnen we het niet maken!" Daar kan de belastingdienst nog wat van leren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef Crutch het volgende:
Nee, gewoon nee, als in nee met als bedoeling nee.
nee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, als in nee met als bedoeling nee.
Dat dacht ik ook, maar:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
"Veel duidelijker kunnen we het niet maken!" Daar kan de belastingdienst nog wat van leren.
Dikke vette anti-climax, écht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee?
dus het maakt niet uit?![]()
Dat staat er dan
Naja ik snap het niet
ze is geen man
misschien helemaal een vrouw maar daar komt het toch bijna 98% bij in de buurt of zo
Maar ik geloof dan ook dat je verliefd word op iemand, niet op zijn of haar geslacht
(en ik kan er echt niet zo goed bij dat andere dat niet zo zien... heel slecht van me maar daar kan ik me dus echt niet goed in verplaatsen![]()
)
Je kan ook blij zijn dat ze het op tijd verteld in plaats van meteen te gaan meppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar:
[..]
Dikke vette anti-climax, écht.
Als 'ze' aan mij zou opbiechten dat 'ze' eigenlijk een man is dan krijgt 'ze' van mij een flinke kinnebakslaag, en hard.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar:
[..]
Dikke vette anti-climax, écht.
Als 'ze' aan mij zou opbiechten dat 'ze' eigenlijk een man is dan krijgt 'ze' van mij een flinke kinnebakslaag, en hard.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat ze het op tijd verteld in plaats van meteen te gaan meppen.
Dat kan ook, maar ik voel me belazerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat ze het op tijd verteld vertelt in plaats van meteen te gaan meppen.
Slechts een knietje in de ballen nu ze die nog heeft?quote:Voordat er intiem contact is geweest ben ik dan ook wel schappelijker....
Ik zie het heel anders, ze proberen je toch niet te belazeren? Als je zo bent dan ga je niet voordat je op date gaat al de vuile was buiten hangen, vrijwel iedereen zou dan weigeren (ik ook). Zoiets vertel je pas als je een klik opmerkt. Hoe is dat belazeren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik voel me belazerd.
Voordat er intiem contact is geweest ben ik dan ook wel schappelijker....
Je voordoen als iemand anders is in mijn ogen gewoon puur bedriegerij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het heel anders, ze proberen je toch niet te belazeren?
Voordat? Waar zeg ik dat?quote:Als je zo bent dan ga je niet voordat je op date gaat al de vuile was buiten hangen, vrijwel iedereen zou dan weigeren (ik ook). Zoiets vertel je pas als je een klik opmerkt. Hoe is dat belazeren?
Paar keer gedate, pasten uiteindelijk niet heel goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Hoe is het afgelopen
En de borsten, waren wel of niet echt?
Als je je niet belazerd wil voelen kan ik me voorstellen dat je zo snel mogelijk te horen wil krijgen hoe de vork in de steel steekt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders is in mijn ogen gewoon puur bedriegerij.
[..]
Voordat? Waar zeg ik dat?
maar dat doet ze nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders is in mijn ogen gewoon puur bedriegerij.
[..]
Voordat? Waar zeg ik dat?
Ik heb wel eens wat gevoeld voor een man (homofase lang geleden is hier bekend) maar ik kan gewoon niet seksueel aangetrokken zijn tot iemand met een lul. Dus hetzelfde geldt voor een vrouw die er uit ziet als een vrouw maar met een lul.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee?
dus het maakt niet uit?![]()
Dat staat er dan
Naja ik snap het niet
ze is geen man
misschien helemaal een vrouw maar daar komt het toch bijna 98% bij in de buurt of zo
Maar ik geloof dan ook dat je verliefd word op iemand, niet op zijn of haar geslacht
(en ik kan er echt niet zo goed bij dat andere dat niet zo zien... heel slecht van me maar daar kan ik me dus echt niet goed in verplaatsen![]()
)
Wut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:13 schreef heloef het volgende:
Dus hetzelfde geldt voor een vrouw die er uit ziet als een vrouw.
'Ze' is een man en voelt zich vrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat doet ze niet
ze is geen man
ze voelt zich (en is in mijn ogen) vrouw
het enige waar ze schuldig aan zou kunnen zijn is op een datingsite vrouw aan vinken terwijl ze dat niet 100% is
Maar dan is er nog wat voor te zeggen dat ze het antwoord heeft gekozen dat het dichts bij haar ligt want ze is meer vrouw dan man
Als ze nooit tegen jou gezegd heeft ik ben vrouw echt 100% waar! dan heeft ze niet gelogen
Ja ik was het zinnetje erachter vergeten te schrijven.quote:
ze is geen manquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
'Ze' is een man en voelt zich vrouw.
Ik accepteer ze wel, maar wil ze niet te dichtbij hebben.
Het is ook geen man die vrouw Mystivinogwat het mee heeft gedaan. Alleen een vrouw met een afwijking. En dan kan ze nog zo mooi en leuk zijn voor mij valt ze dan af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze is geen man
ze heeft borsten die van nature zo gekomen zijn
hoe kan ze dan man zijn?
en nee het waren waarschijnlijk geen vettietjes
Ze had ook geen baard etc
ze is dus geen man
oke ze is ook geen vrouw want ze had een piemeltje maar als je gaat tellen heeft ze waarschijnlijk meer fysieke kenmerken van een vrouw
Vooral de vrouw in dit voorbeeld die er op de natuurlijke manier aan is gekomen is dus een vrouw
of iig vooral vrouw
Waar hebben we het nou over?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze is geen man
ze heeft borsten die van nature zo gekomen zijn
hoe kan ze dan man zijn?
en nee het waren waarschijnlijk geen vettietjes
Ze had ook geen baard etc
ze is dus geen man
oke ze is ook geen vrouw want ze had een piemeltje maar als je gaat tellen heeft ze waarschijnlijk meer fysieke kenmerken van een vrouw
Vooral de vrouw in dit voorbeeld die er op de natuurlijke manier aan is gekomen is dus een vrouw
of iig vooral vrouw
over wat er met mysticdinges gebeurt is en dat elke man hier nu huuuuu roept?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar hebben we het nou over?
Niet alle mannen die vrouw willen zijn krijgen tieten en verliezen hun baard...
Ja. Weet niet of ze die al heeft gehad inmiddels, maar dat was waarvoor ze spaarde. Ze was niet Nederlands. Hier wordt zoiets nog wel eens vergoed maar daar niet dus het was een prijzig geintje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik me dan afvraag , ging ze uiteindelijk ook een operatie aan om helemaal vrouw te worden ???
Ohh hermafrodiet? Ik dacht ook een omgebouwde, maar het was dus wel een echte vrouw dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Like I said, het was geen omgebouwde, het was iemand met een geboorteafwijking. Geboren met mannelijk geslachtsdeel, maar ontwikkelt zich verder als vrouw. Niets aan te zien dus, van de buitenkant.
Ik wil wijn penis in een niet-plastisch-gefabriceerde-kut kunnen schuiven, natuurlijk ga ik heel hard 'huuuuuu' roepen als een meisje een vent blijkt te zijn; het is een natuurlijke reactie van een doorsnee man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over wat er met mysticdinges gebeurt gebeurd is en dat elke man hier nu huuuuu roept?
en ik gok (ik heb geen cijfers) dat 90% van de mannen die vrouw wil zijn heeel snel borsten willen en die baard weg willen
iets met zelfhaat en zo
Wat een acceptatie dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
'Ze' is een man en voelt zich vrouw.
Ik accepteer ze wel, maar wil ze niet te dichtbij hebben.
Precies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een acceptatie dan.![]()
'Ja, ik accepteer homo's, maar ze moeten me niet aanraken of in mijn buurt komen.'
Ook als die afwijking gerepareerd wordt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook geen man die vrouw Mystivinogwat het mee heeft gedaan. Alleen een vrouw met een afwijking. En dan kan ze nog zo mooi en leuk zijn voor mij valt ze dan af.
Daardoor vind ik het ook niet heel raar dat ze het niet over de daken schreeuwen dat ze zo zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een acceptatie dan.![]()
'Ja, ik accepteer homo's, maar ze moeten me niet aanraken of in mijn buurt komen.'
Die wilde het dus heel graag dan, maar ik vind het dan gewoon ook supermoedig van diegene dat ze die stappen durft te nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Weet niet of ze die al heeft gehad inmiddels, maar dat was waarvoor ze spaarde. Ze was niet Nederlands. Hier wordt zoiets nog wel eens vergoed maar daar niet dus het was een prijzig geintje.
Dat is ook niet zo raar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wil wijn penis in een niet-plastisch-gefabriceerde-kut kunnen schuiven, natuurlijk ga ik heel hard 'huuuuuu' roepen als een meisje een vent blijkt te zijn; het is een natuurlijke reactie van een doorsnee man.
In hun beleving zijn ze vrouw, wat jij ziet als voordoen als zien zij als zichzelf zijn, met ook het bijpassende uiterlijk na een aantal operaties.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies.
Zonder gekheid, homo's zien er nog uit als mannen. Geen probleem mee.
Dat andere volk doet zich voor als vrouw, da's wat anders.
Niet-gelovigen zijn er vaak al niet ruimdenkend over, dus laat staan een bekrompen christelijk dorp.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja ik zal niet echt huuu roepen, ik zou ook niet zoals Mystikvm op het forum gaan vertellen.
Ik denk dat het afhankelijk is van wat ik er voor voel, en als het over is zou ik het NOOIT vertellen.
Maar dat komt omdat ik uit een bekrompen gristelijk dorp kom, het verwarrend en raar is (tja sorry maar dat is het voor mij als ik geconfronteerd wordt met sex met een penis.) En ik vind dat ik al genoeg aangetast ben in mannelijkheid aangezien ik niet normaal met een vrouw kan praten.
Maar als ik der leuk vind laat ik "het" ook niet schieten
nou als ik het goed begrijp ging ie in haar poepertquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wil wijn penis in een niet-plastisch-gefabriceerde-kut kunnen schuiven, natuurlijk ga ik heel hard 'huuuuuu' roepen als een meisje een vent blijkt te zijn; het is een natuurlijke reactie van een doorsnee man.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die wilde het dus heel graag dan, maar ik vind het dan gewoon ook supermoedig van diegene dat ze die stappen durft te nemen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jouw verhaal toch wel goed vind , ook al is er veel kritiek over.
Je kijkt verder dan je ziet degene als persoon , in plaats van de vooroordelen .
Ik schaam me niet voor wat ik doe. Het wordt nu enorm opgeblazen maar heb het ter sprake gebracht om een ander punt duidelijk te maken. Dat er nu mensen zijn die denken dat ik een soort verkapte homo of tranny chaser ben...So be it. Ik weet van mijzelf heel goed wat ik wel en niet leuk vind en daar draait het om.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja ik zal niet echt huuu roepen, ik zou ook niet zoals Mystikvm op het forum gaan vertellen.
Ik denk dat het afhankelijk is van wat ik er voor voel, en als het over is zou ik het NOOIT vertellen.
Maar dat komt omdat ik uit een bekrompen gristelijk dorp kom, het verwarrend en raar is (tja sorry maar dat is het voor mij als ik geconfronteerd wordt met sex met een penis.) En ik vind dat ik al genoeg aangetast ben in mannelijkheid aangezien ik niet normaal met een vrouw kan praten.
Maar als ik der leuk vind laat ik "het" ook niet schieten
Het is gewoon een chick, maar dan door een foutje met een dick.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor wat ik doe. Het wordt nu enorm opgeblazen maar heb het ter sprake gebracht om een ander punt duidelijk te maken. Dat er nu mensen zijn die denken dat ik een soort verkapte homo of tranny chaser ben...So be it. Ik weet van mijzelf heel goed wat ik wel en niet leuk vind en daar draait het om.
En ja, mensen nemen zoals ze zijn is in dit voorbeeld wel heel letterlijk waarMaar wel precies de moraal waarom ik het heb aangehaald.
Overigens respect voor jou dat jij het niet uitsluit, mocht het je ooit overkomen
Ik ook niet. Goed samengevatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is gewoon een chick, maar dan door een foutje met een dick.
Dat vind ik niet heel schokkend of zo.
Dat is toch ook logisch, als je kijkt wat voor onderwerp het is en als je kijkt wat de consiquenties er aan vast zitten. Ik bedoel een tranny zou waarschijnlijk niet een vrouw versieren.quote:Maar mij valt het op dat het vooral de mannen hier zijn die er zo fel op reageren.. Zegt ook wel wat, of niet?
Nee joh, wat iedereen doet moet ie zelf weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor wat ik doe. Het wordt nu enorm opgeblazen maar heb het ter sprake gebracht om een ander punt duidelijk te maken. Dat er nu mensen zijn die denken dat ik een soort verkapte homo of tranny chaser ben...So be it. Ik weet van mijzelf heel goed wat ik wel en niet leuk vind en daar draait het om.
En ja, mensen nemen zoals ze zijn is in dit voorbeeld wel heel letterlijk waarMaar wel precies de moraal waarom ik het heb aangehaald.
Overigens respect voor jou dat jij het niet uitsluit, mocht het je ooit overkomen
een een man dan die als vrouw geboren is maar zich in zijn leven tot man ontwikkeld heeft?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch, als je kijkt wat voor onderwerp het is en als je kijkt wat de consiquenties er aan vast zitten. Ik bedoel een tranny zou waarschijnlijk niet een vrouw versieren.
En vrouwen zijn sowieso al wat meer bi-schierig of hoe het dan ook heet
En die mag je hebben, ik snap heel goed dat je er zo over denkt. Hoewel ik hoop dat je niet gaat meppen mocht het jou ooit overkomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee joh, wat iedereen doet moet ie zelf weten.
We vallen jou er niet op aan, maar ik heb wel zo mijn ietwat conservatieve mening over dat soort vrouwen.
Voelde je bij die verliefdheid dan ook seksuele aantrekking tot die personen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik ben verliefd geweest op mannen en op vrouwen
iemand zijn 'zijn' of 'ziel' of weet ik hoe ik het moet noemen zit niet in zijn geslacht dus ja
Mwah, ik vind het bijna net zo erg als achteraf zeggen dat je AIDS hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En die mag je hebben, ik snap heel goed dat je er zo over denkt. Hoewel ik hoop dat je niet gaat meppen mocht het jou ooit overkomen.
Dan word je dus gewoon verliefd op de persoon , en dus niet zijn geslacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik ben verliefd geweest op mannen en op vrouwen
iemand zijn 'zijn' of 'ziel' of weet ik hoe ik het moet noemen zit niet in zijn geslacht dus ja
Boeie inderdaad. Er zijn best veel ''traps'' die er goed uitzien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter figuur dan menig echte vrouw. Dan maar langs achteren.Ron Paul 2012
Inderdaad. Het is dan ook meer het idee, van 'ik doe het nu met een man'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boeie inderdaad. Er zijn best veel ''traps'' die er goed uitzien.![]()
Als je het verschil met een vrouw niet kan zien, met uitzondering van de piemol, dan vind ik het geen enkel probleem en juist interessant omdat je zoiets niet snel tegenkomt. Je voelt je alsnog aangetrokken tot de vrouwelijke kanten van zo'n iemand, dus sprake van homoseksualiteit is er gewoon niet.
Dan begin ik te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook als die afwijking gerepareerd wordt?
in mijn ogen is sexuele aantrekkingskracht gekoppelt aan verliefdheid voor die persoonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voelde je bij die verliefdheid dan ook seksuele aantrekking tot die personen?
Want dat is natuurlijk wel geslachtsafhankelijk.En gaat vaak samen met verliefdheid.
Daar van zou ik ook gewoon zoiets hebben, jammer maar dan maar wegens verbouwing achterom.quote:SPOILER
Beter figuur dan menig echte vrouw. Dan maar langs achteren.
nee ik snap hem echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het bijna net zo erg als achteraf zeggen dat je AIDS hebt.![]()
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, maar je snapt mijn punt hoop ik.
ja preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan word je dus gewoon verliefd op de persoon , en dus niet zijn geslacht.
Ik ben zelf altijd verliefd op een man geweest, het is me nooit overkomen dat ik verliefd werd op een vrouw.
Oh zo, ja dat heb ik ook. Maar soms word je toch ook opgewonden van iemand zonder dat je die persoon kent? Of heb je dat niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn ogen is sexuele aantrekkingskracht gekoppelt aan verliefdheid voor die persoon
ik wil ook niet met elke man sex omdat ie een piemel heeft, alleen met een man voor wie ik '' iets'' voel (aantrekkingskracht zeg maar)
en ja ik voel me dus ook aangetrokken tot vrouwen
niet alle vrouwen natuurlijk, en ook niet alle mannen, alleen die 'iets' hebben
briljantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Daar van zou ik ook gewoon zoiets hebben, jammer maar dan maar wegens verbouwing achterom.
(net een renovatie bij de slager als je het zo zegt)
nou sinds mijn puberteit niet meer zo snel hoor hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat heb ik ook. Maar soms word je toch ook opgewonden van iemand zonder dat je die persoon kent? Of heb je dat niet?
Hoe heb je er precies schade van als lekker neuken achteraf bleek met een 'former' dude?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het bijna net zo erg als achteraf zeggen dat je AIDS hebt.![]()
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, maar je snapt mijn punt hoop ik.
Ja dat de meeste mannen niet in de buurt van een andere leuter willen komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Sorry, ik had niet gedacht dat jou quoten zoveel teweeg zou brengen
Maar mij valt het op dat het vooral de mannen hier zijn die er zo fel op reageren.. Zegt ook wel wat, of niet?
Behalve die van hunzelf. Grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat de meeste mannen niet in de buurt van een andere leuter willen komen.
Dat is aan de andere kant logisch toch omdat je er zelf zo instaat , dan denk je er niet gauw aan hoe het bij een ander is , omdat het voor jou heel logisch is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
ik snap alleen nooit zo goed dat dat niet voor iedereen op gaat
heel slecht van me, weet ik ook wel
maar ik vind het gewoon zo onlogisch haha
Nou ja grappig grappig, ken ook zat vrouwen die walgen bij het idee even te moeten grotslobberenquote:Behalve die van hunzelf. Grappig eigenlijk.
Daarom zeg ik ook andere he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve die van hunzelf. Grappig eigenlijk.
Ach ja, dat is meestal het type mannen wat nogal onzeker is over hun eigen seksualiteit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar mij valt het op dat het vooral de mannen hier zijn die er zo fel op reageren.. Zegt ook wel wat, of niet?
Ik ga ook iemand ander's kont niet afvegen terwijl dat bij mezelf geen probleem is. Of het inslikken van speeksel, ik ga ook geen glas speeksel van een ander leegdrinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is het een slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga ook iemand ander's kont niet afvegen terwijl dat bij mezelf geen probleem is. Of het inslikken van speeksel, ik ga ook geen glas speeksel van een ander leegdrinken.![]()
Gatver ik moet nu al bijna kokhalzen van dat laatste.
Ja, maar dan zouden mannen dus alleen walgen van het idee van pijpen, maar dat is dus niet zo, een andere penis moet algeheel uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou ja grappig grappig, ken ook zat vrouwen die walgen bij het idee even te moeten grotslobberen
Zeker, want zo'n heftige reactie zou ik bij een onverwachte piemol dan weer niet hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is het een slechte vergelijking.
Je hebt gelijk. Maar er wat mee doen is wat anders dan het niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga ook iemand ander's kont niet afvegen terwijl dat bij mezelf geen probleem is. Of het inslikken van speeksel, ik ga ook geen glas speeksel van een ander leegdrinken.![]()
Gatver ik moet nu al bijna kokhalzen van dat laatste.
Meeste mannen gebruiken nogal sterkere bewoordingen oom duidelijk te maken dat ze echt echt echt niet willen dat andere denken dat. Dat zeg ik ook, ik zou er een probleem mee hebben hoe andere mensen vrienden e.d. er tegen aan kijken als er ooit zoiets gebeurd. Maar dat is logisch.quote:Ja, maar dan zouden mannen dus alleen walgen van het idee van pijpen, maar dat is dus niet zo, een andere penis moet algeheel uit de buurt blijven
Nou uit de buurt blijven, je wil hem gewoon niet tegenkomen in bed laten we het zo zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dan zouden mannen dus alleen walgen van het idee van pijpen, maar dat is dus niet zo, een andere penis moet algeheel uit de buurt blijven.
Haha.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou uit de buurt blijven, je wil hem gewoon niet tegenkomen in bed laten we het zo zeggen.
Als je hem tegenkomt in bed niet panisch worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha.Nee, maar ook daar hoef je niet panisch om te worden lijkt me. Het is maar een pik.
whahahhaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:14 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als ik opeens een vreemde piemol in bed tegen kom ben ik best panisch hoor, vooral ook omdat ik niet weet wat er met de eigenaar is gebeurt
O ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach ja, dat is meestal het type mannen wat nogal onzeker is over hun eigen seksualiteit.
Ik zou best naar homoporno kunnen kijken alleen ik wil het niet en zie het nut er niet van in omdat ik nooit opgewonden van wordt. En dat is toch wel de bedoeling van porno.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik snap wel dat ze er totaal niks mee hebben, ik heb dus echt helemaal niks met vagina's - ik zie liever twee mannen die elkaar verwennen dan een vrouw die met zichzelf speelt of zo - vind ik gewoon niks aan, ik word er niet warm of koud van. Eerder geïrriteerd door het overdreven gekreun
Alleen kan ik het wel aanzien, "het niet kunnen kijken" vind ik wel een beetje overdreven.
Maar ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat het toch vaker als geil wordt gezien als een vrouw into vrouwen is, en het voor een man toch vaker not done is om into mannen te zijn.
Hartstikke krom, natuurlijk, maar zo is het wel en ik denk dat mannen daarom ook sneller fel op (andere) penissen reageren: omdat dat toch minder wordt geaccepteerd.
Alhoewel: Een Echte Man schaamt zich natuurlijk nergens voor en trekt zich niks aan van wat anderen denken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
Alhoewel: Een Echte Man schaamt zich natuurlijk nergens voor en trekt zich niks aan van wat anderen denken
Meningen van anderen doen er voor mij betrekkelijk weinig toe. Een echte vriend mag het ergens mee oneens zijn maar als je wordt 'gedumpt' omdat je iets doet wat zij vies vinden betekent dat die vriendschap sowieso niet veel waard was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:08 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja,
[..]
Meeste mannen gebruiken nogal sterkere bewoordingen oom duidelijk te maken dat ze echt echt echt niet willen dat andere denken dat. Dat zeg ik ook, ik zou er een probleem mee hebben hoe andere mensen vrienden e.d. er tegen aan kijken als er ooit zoiets gebeurd. Maar dat is logisch.
Echte vrienden accepteren je hoe je bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Meningen van anderen doen er voor mij betrekkelijk weinig toe. Een echte vriend mag het ergens mee oneens zijn maar als je wordt 'gedumpt' omdat je iets doet wat zij vies vinden betekent dat die vriendschap sowieso niet veel waard was.
Nou ik denk dat iedereen zich wel aantrekt wat andere van hem denken, maar ben je mans genoeg om er tegen te kunnen? Das meer de vraag. Ik denk dat als ik verliefd ben wel. Maar als dat niet zo is, dan wordt het rap minderquote:Alhoewel: Een Echte Man schaamt zich natuurlijk nergens voor en trekt zich niks aan van wat anderen denken
Qua seks mag een vriend van mij alles doen. Homo zijn, doen aan poepseks enz. Als ie er maar niet over vertelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Meningen van anderen doen er voor mij betrekkelijk weinig toe. Een echte vriend mag het ergens mee oneens zijn maar als je wordt 'gedumpt' omdat je iets doet wat zij vies vinden betekent dat die vriendschap sowieso niet veel waard was.
M'n punt was eigenlijk dat mannen en vrouwen (over het algemeen) anders reageren op alle vormen van niet-heteroseksualiteit, en wat daar mogelijk de oorzaak van zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou best naar homoporno kunnen kijken alleen ik wil het niet en zie het nut er niet van in omdat ik nooit opgewonden van wordt. En dat is toch wel de bedoeling van porno.
Aangeleerd macho-gedrag denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
M'n punt was eigenlijk dat mannen en vrouwen (over het algemeen) anders reageren op alle vormen van niet-heteroseksualiteit, en wat daar mogelijk de oorzaak van zou kunnen zijn.
Inderdaad ik val nou eenmaal op vrouwelijke eigenschappen. En dus niet op baarden een strakke six-pack enz,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit verliefd zou kunnen worden op een man. Het zijn namelijk "juist" die typische vrouwendingen waar ik op val
Ja idd, dat er bij vrouwen minder moeilijk over wordt gedaan dan bij mannen.quote:
Kijk, en dat heb ik nou met mannelijke eigenschappen: borsthaar, gezichtshaar, en meer typisch mannelijke dingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit verliefd zou kunnen worden op een man. Het zijn namelijk "juist" die typische vrouwendingen waar ik op val
Dat sluit ik ook niet uit ik ken iemand die was eerste hetero en viel daarna pas op mannen. Nou dat kun je dus (zelfs niet bij jezelf) uitsluiten denk ik. Al schat ik de kans dat ik op een man (zowel fysiek als emotioneel) vak in op 1 procentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm bij vrouwen val ik ook op heel vrouwlijke vrouwen maar bij mannen niet op vrouwelijke mannen of zo
dat je een voorkeur hebt voor vrouwlijke vrouwen hoeft denk ik dus niet uit te sluiten dat je ook op (manlijke) mannen verliefd kunt worden hoor heren
Als schuurpapier-aanvoelende stoppelbaardjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
Kijk, en dat heb ik nou met mannelijke eigenschappen: borsthaar, gezichtshaar, en meer typisch mannelijke dingen![]()
[insert hier kwijlsmiley]
Dat, en karaktereigenschappen van de meeste vrouwen in het algemeen maken dat ik me niet tot ze aangetrokken voel maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat natuurlijk niet voor iedereen opgaat, en dat voor anderen liefde niet geslachtsgebonden is.
Serieus, harig zijn en groot is een goede eigenschap, dus ik ben voor jan lul elk weekend alles aan het trimmen scheren en schuren?quote:Kijk, en dat heb ik nou met mannelijke eigenschappen: borsthaar, gezichtshaar, en meer typisch mannelijke dingen [insert hier kwijlsmiley]
Yummiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als schuurpapier-aanvoelende stoppelbaardjes.
Lolquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Serieus, harig zijn en groot is een goede eigenschap, dus ik ben voor jan lul elk weekend alles aan het trimmen scheren en schuren?
Check.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef Supersoep het volgende:
Als schuurpapier-aanvoelende stoppelbaardjes.
hahaha, dat denk ik ook niet want ik ben er mee begonnen op advies van 1 van mijn vriendinnen en soort van eis van een andere.quote:Lol nou ik denk niet dat ik heel representatief ben voor vrouwen in het algemeen - volgens mij hebben de meeste vrouwen alles liever glad, dus
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lolnou ik denk niet dat ik heel representatief ben voor vrouwen in het algemeen - volgens mij hebben de meeste vrouwen alles liever glad, dus
Gelukkig maarquote:
Stout hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe groot die ... is
Wel benieuwd naar, eigenlijk...
Vast wel groter dan ik denk.
Zit jij dan graag aan de borsten van een andere vrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De stelling was in de buurt zijn van, niet aanraken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit jij dan graag aan de borsten van een andere vrouw
Weet ik maar ik zag een kansje en pakte hemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De stelling was in de buurt zijn van, niet aanraken.
Heb ik dat, en ik maar alles afscherenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
Kijk, en dat heb ik nou met mannelijke eigenschappen: borsthaar, gezichtshaar, en meer typisch mannelijke dingen![]()
![]()
He missy hoe is het nu ?? Poosje niet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef missyB het volgende:
man zijn valt of staat niet met het hebben van haar
Nee dat niet, maar een beetje jezelf aanpassen naar de huidige schoonheids ideale is opzich ook niet verkeerd dacht ik zoquote:man zijn valt of staat niet met het hebben van haar
Want je hebt zelf geen mening?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nee dat niet, maar een beetje jezelf aanpassen naar de huidige schoonheids ideale is opzich ook niet verkeerd dacht ik zo
ik pas mij aan aan mijn geliefde want dat vind ik belangrijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een beetje jezelf aanpassen naar de huidige schoonheids ideale is opzich ook niet verkeerd dacht ik zo
Dat dus, een scheermesje over je borst halen, is niet het zelfde als onmogelijke maten of een paarse anus in dit voorbeeld.quote:schoonheidsidealen zoals de glossys etc ons opleggen ben ik wars van
je moet er voor zorgen dat je schoon en fris bent vind ik, als daar voor jou het scheermes over je borst heenhalen bij hoort moet je dat doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dat dus, een scheermesje over je borst halen, is niet het zelfde als onmogelijke maten of een paarse anus in dit voorbeeld.
Maar er voor zorgen dat je er wat aantrekkelijker uitziet is normaal imo
Wat zei je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Dat lijkt me maar niets, al die stoppeltjes ook enz.
ontharingscreme is snel en effectief en goedkoopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
scheren is irritant maar epileren is ook niet echt de fijnste manier van ontharen , dat doet auw
Karaoke.. lachen, in Amersfoort zit een kroeg waar ik dat wel eens doe met wat vrienden..quote:Zou iemand trouwens gaan karaoke voor een date ??? Ik heb het gisteren gedaan en het is heerlijk .
zwaktebodquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
hahaha, dat denk ik ook niet want ik ben er mee begonnen op advies van 1 van mijn vriendinnen en soort van eis van een andere.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat zei je?
-edit- oh wacht, borsthaar. Nee laat dat maar fijn zitten, heren.![]()
Want in de winter hoef je er dan weer niet aantrekkelijk uit te zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef Arthur_Dent het volgende:
vlak voor de zomer is het meestal effe harsen. ben je een maandje ervan af.
Dan een beetje bijwerken met scheermes. Tot het winter wordt, dan is het tijd voor een vachtje..
ja absoluut karaoke er is niks leuker dan dat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Zou iemand trouwens gaan karaoke voor een date ??? Ik heb het gisteren gedaan en het is heerlijk .
Ja ik vind het ook heel leuk, gewoon ongeneerd nummers meebleren dat is gewoon leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Karaoke.. lachen, in Amersfoort zit een kroeg waar ik dat wel eens doe met wat vrienden..
Mij zou je er absoluut niet blij mee maken...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik vind het ook heel leuk, gewoon ongeneerd nummers meebleren dat is gewoon leuk
Het valt bij mij onder categorie fout maar oh zo leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij zou je er absoluut niet blij mee maken...
Nee ik sta lekker sterk in mijn schoenen met vrouwen, vandaar dit ik in dit draadje aan het posten benquote:zwaktebod
wanneer gaan we meeten in karaokesetting?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het valt bij mij onder categorie fout maar oh zo leuk
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik stem voor! Als de volgende meet Karaoke wordt ga ik voor de verandering is mee met zoiets. (meestal ben ik niet van de meetings)
Nee niet als eerste date ofzo is meer iets wat je met vrienden doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Zou iemand trouwens gaan karaoke voor een date ??? Ik heb het gisteren gedaan en het is heerlijk .
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Arthur_Dent het volgende:
waarschijnlijk zijn wij een van de weiningen dan, ik voorspel dat er niet al te veel zullen zijn die het meebleren ook zien zitten
Er zijn ook mensen die in hun beleving kunnen vliegen, een dolfijn zijn, bestaan uit 8 personen etc. Wil niet zeggen dat het zo is. Er wordt hier overal gedaan alsof mannen-DNA en een piemel hier de afwijking is en de werking van hormonen 'het echte'. WMB is het gebrek aan hormoonfunctie de afwijking, en de piel de realiteit. WMB dus gewoon een vent met een vrij enge afwijking. Ik zou er niet voor gaan iigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In hun beleving zijn ze vrouw, wat jij ziet als voordoen als zien zij als zichzelf zijn, met ook het bijpassende uiterlijk na een aantal operaties.
Voor vrouwen blijkt het tegenwoordig hip om niet alleen mannen maar tevens andere vrouwen, honden en paarden te neuken. Hetero-mannen houden het liever bij waar ze voor gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Weten gewoon nog niet hoe leuk zo iets is, microfoon en niet gehinderd door schaamte een kroeg vol lallen met den ouderwetsche klassiekertsquote:watjes
Feet of zo iets toch? Als ik dat doe dan brand me huid wegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef missyB het volgende:
[..]
ontharingscreme is snel en effectief en goedkoop
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je het verschil met een vrouw niet kan zien, met uitzondering van de piemol, dan vind ik het geen enkel probleem en juist interessant
[...] dus sprake van homoseksualiteit is er gewoon niet.
Doe je mij geen plezier mee. Het ergste is nog dat veel mensen dan denken dat ze kunnen zingen. Ik ga niet eens zo een tent in. Als ik iets haat.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel leuk, gewoon ongeneerd nummers meebleren dat is gewoon leuk
Ik zie de lol niet in van kijken en luisteren naar een stel dronken lorren die denken te kunnen zingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
Weten gewoon nog niet hoe leuk zo iets is, microfoon en niet gehinderd door schaamte een kroeg vol lallen met den ouderwetsche klassiekerts
uhh ik drink niet, denk niet te kunnen zingen maar lol maken en lachen ja dan moet je bij mij zijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie de lol niet in van kijken en luisteren naar een stel dronken lorren die denken te kunnen zingen.
Ik ben heel koninginnedag opzoek geweest naar een karaokebar. Niet gevonden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je mij geen plezier mee. Het ergste is nog dat veel mensen dan denken dat ze kunnen zingen. Ik ga niet eens zo een tent in. Als ik iets haat.....
Als je dat zelf ook bent is dat anders behoorlijk lollig hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie de lol niet in van kijken en luisteren naar een stel dronken lorren die denken te kunnen zingen.
Ik ben nooit dronken en dronken mensen zijn vervelend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je dat zelf ook bent is dat anders behoorlijk lollig hoor.
Over het algemeen waar, maar toch kan het lollig zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken en dronken mensen zijn vervelend.
Oké, ik laat je vanavond wel zingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Over het algemeen waar, maar toch kan het lollig zijn.
Kwestie van de juiste hoeveelheid alcohol en de juiste mensen.
Vrouwen vinden zingen veel leuker dan mannen. Met karaoke doe je weinig mannen een plezier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef missyB het volgende:
he he niet over een karaoke meet heen lullen nou, plannen die hap
Touchéquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Een toontje lager is wat ik bedoel he.
nee want ik moet eerst weer iets extreems doen voordat ik dat kan volhoudenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef deelnemer het volgende:
Wat een goed excuus om een baantje te zoeken.
Je bedoeld de Mount Everest beklimmen zonder zuurstof? Heb je je al ingeschreven bij een uitzendbureau?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee want ik moet eerst weer iets extreems doen voordat ik dat kan volhouden
heb trouwens wel online sollicitaties ingevuld maarja hoor niks
nee tongen of stotenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bedoeld de Mount Everest beklimmen zonder zuurstof? Heb je je al ingeschreven bij een uitzendbureau?
Natuurlijk niet, dat zijn allemaal enge mannen. Hoe fysiek sterk ben je? Kun je een dag een terras bedienen of ben je na een uur uitgeteld?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee tongen of stoten
ja online. maarja hoor niks. soms word ik wel gebeld door mysterieuze nummers, maar ga niet terugbellen hoor.
ja horeca is wel heel uitdagend ja, maar daarvoor moet ik al helemaal eerst iets extreems hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef Crutch het volgende:
Wat dacht je van ergens in de horeca?
Lekker uit de hoogte en uitdagend met je kont tussen de terrastafels door paraderen.
als ik een trap heb bestegen, lig ik al hijgend op de bank.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zijn allemaal enge mannen. Hoe fysiek sterk ben je? Kun je een dag een terras bedienen of ben je na een uur uitgeteld?
Ik dacht dat je Lanter serieus nam?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zijn allemaal enge mannen.
Wat bedoel je met "extreem" en waarom zou je dat nodig hebben om in de horeca te kunnen werken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ik ben sowieso onhandig met dienbladen en alles. pff ik heb gewoon extreme dingen nodig eerst.
Hoe helpt het doen van extreme dingen daarbij. Je moet een keer door de zure appel heen bijten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja horeca is wel heel uitdagend ja, maar daarvoor moet ik al helemaal eerst iets extreems hebben gedaan.
maar ik ben sowieso onhandig met dienbladen en alles. pff ik heb gewoon extreme dingen nodig eerst.
Geneukt worden. Dan voelt ze zich weer zelfverzekerd genoeg om iets te ondernemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "extreem" en waarom zou je dat nodig hebben om in de horeca te kunnen werken?
Dat klinkt niet echt gezond voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
als ik een trap heb bestegen, lig ik al hijgend op de bank.
Zolang je maar hijgt op een opwindende manier is alles goed toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Na het denken aan seks ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heel serieus. Maar ze is niet dom hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Lanter serieus nam?
Maak haar dan geen onzin wijs.
Wat een bullshit. Dat kind heeft een psycholoog nodig...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Geneukt worden. Dan voelt ze zich weer zelfverzekerd genoeg om iets te ondernemen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo lang een dergelijk theaterstukje volgehouden zou hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:49 schreef Arthur_Dent het volgende:
haha.. alsof ze echt zo gefrustreed en dergelijke is
Dat is niet het enige criterium om iemand maar wel of niet in haar denkbeelden te bevestigen. Naief zijn maakt je nog niet dom, etc. EQ staat niet gelijk aan IQ, en zo verder.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heel serieus. Maar ze is niet dom hoor.
Nou, nou. Niet zo zwaar opvatten aub. Ze zal het mss eng vinden om te bellen en te soliciteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet het enige criterium om iemand maar wel of niet in haar denkbeelden te bevestigen. Naief zijn maakt je nog niet dom, etc. EQ staat niet gelijk aan IQ, en zo verder.
Wil niet zeggen dat ze het dan dús maar moet laten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nou, nou. Niet zo zwaar opvatten aub. Ze zal het mss eng vinden om te bellen en te soliciteren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is dat extreem dan, of denken we nu aan geneukt worden terwijl je bungee jumped.?
Nu vind ik het wel eens tijd voor een waarschuwing aan de ranzige heren.quote:
Dat was al een impliciete waarschuwing.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel eens tijd voor een waarschuwing aan de ranzige heren.
Je was iets vergetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel eens tijd voor een waarschuwing aan de ranzige hoeren.
Ik ben verliefdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef greatjob het volgende:
hoe je niet online moet daten:
ben druk bezig, maar ik had het gevoel dat dit gedeeld moest worden. (ik haal later wel alles weer in)
Maar dat doe je wel. Lanter is trendsetter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Hey lanter ook weer opgedoken . Nu Hoef Ik Niet Meer Te Imiteren
Sorry, je bent net iets te overduidelijk iets te weg van haar. Ieder normaal mens ziet dat de instelling "ik moet eerst geneukt worden, anders kan ik niet werken" niet normaal is. Ik vermoed dat je het vooral voor ze opneem omdat je ze best eens richting een baantje wil helpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar dat doe je wel. Lanter is trendsetter.
Dat is ook niet normaal en dat verneukt het topic ook nog eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sorry, je bent net iets te overduidelijk iets te weg van haar. Ieder normaal mens ziet dat de instelling "ik moet eerst geneukt worden, anders kan ik niet werken" niet normaal is. Ik vermoed dat je het vooral voor ze opneem omdat je ze best eens richting een baantje wil helpen.
Een baantje lijkt me wel eens goed voor Lanter. Verder moet ze een idee krijgen voor het komende jaar. Wat gaat ze doen? De kunst academie is mss iets voor haar. Of mss toch iets nuttigers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sorry, je bent net iets te overduidelijk iets te weg van haar. Ieder normaal mens ziet dat de instelling "ik moet eerst geneukt worden, anders kan ik niet werken" niet normaal is. Ik vermoed dat je het vooral voor ze opneem omdat je ze best eens richting een baantje wil helpen.
Wie zijn 'ze'?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zij is zo'n type die HBO psychologie gaat 'studeren' om haarzelf 'beter te leren kennen'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef deelnemer het volgende:
Een baantje lijkt me wel eens goed voor Lanter. Verder moet ze een idee krijgen voor het komende jaar. Wat gaat ze doen? De kunst academie is mss iets voor haar. Of mss toch iets nuttigers?
Ze heeft het tegen mij over wijsbegeerte. Wat prima is, maar zoiets wordt dan vaak weer erg onderschat qua niveau. Moet je niet aan beginnen als je zin hebt om "zweverig" te blijven. Enig intellectueel vermogen is wel aan te raden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
[..]
Zij is zo'n type die HBO psychologie gaat 'studeren' om haarzelf 'beter te leren kennen'.
Om maar een voorbeeld van uiteindelijk-zelfbenoemde-coaches te geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Catbert het volgende:
Zij is zo'n type die HBO psychologie gaat 'studeren' om haarzelf 'beter te leren kennen'.
Ik doelde er meer op dat het er op lijkt alsof je ze best aan dat beetje zelfvertrouwen wil helpen wat ze zogenaamd nodig heeft voor ze kan werken, dwz de nodige 'input'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een baantje lijkt me wel eens goed voor Lanter. Verder moet ze een idee krijgen voor het komende jaar. Wat gaat ze doen? De kunst academie is mss iets voor haar. Of mss toch iets nuttigers?
Ze, als in enkelvoud, haar.quote:
Aah nee, van die mensen die MDD gaan studeren omdat ze graag mensen helpen, maar zelf in 20 problemen zittenquote:Zij is zo'n type die HBO psychologie gaat 'studeren' om haarzelf 'beter te leren kennen'
Ze is geen bezittelijk voornaamwoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het er op lijkt alsof je ze best aan dat beetje zelfvertrouwen wil helpen wat ze zogenaamd nodig heeft voor ze kan werken, dwz de nodige 'input'.
[..]
Ze, als in enkelvoud, haar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vermoed dat je het vooral voor ze haar opneem omdat je ze haar best eens richting een baantje wil helpen.
Filosofie studeren is geen aanrader. Je moet eerst iets weten voordat je erover kunt filosoferen. Filosoferen is daarom beter te zien als iets dat je erbij doet. Als hoofdzaak wordt het vaak luchtfietserij. Filosoferen is het natuurlijkst als je het vanzelfsprekende niet vanzelfsprekend vindt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft het tegen mij over wijsbegeerte. Wat prima is, maar zoiets wordt dan vaak weer erg onderschat qua niveau. Moet je niet aan beginnen als je zin hebt om "zweverig" te blijven. Enig intellectueel vermogen is wel aan te raden.
Oh, die haantjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
oh Ze Vechten Om De Eer Van Lanterfant
En hoe vaak heb jij sex per jaar danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik niet, maak er een ding van om de mensen waar ik wat van wil toch minimaal een paar keer irl gezien te hebben. Ohw ja en iets met een klik ofzow.
En tevens moeten ze ook nog een beetje bij me karakter passen
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hoe gaan we nou van praten over seks en erotische onthullingen naar... Een of ander mens dat geneukt wil worden voor ze werk durft te zoeken?
Offtopic en totaaal niet boeiend.. Dus kunnen we nu weer fijn over seks en versieren praten? En seks?
Wat is nou de manier om jou te kunnen versieren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hoe gaan we nou van praten over seks en erotische onthullingen naar... Een of ander mens dat geneukt wil worden voor ze werk durft te zoeken?
Offtopic en totaaal niet boeiend.. Dus kunnen we nu weer fijn over seks en versieren praten? En seks?
Ik las Mera.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef Crutch het volgende:
Ik wil niet versierd worden, tenzij je Mila Kunis heet.
Recht voor m'n raap, zoals ik het zelf ook doe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is nou de manier om jou te kunnen versieren?
En direct de zelfde vraag aan iedereen. Hoe wil jij versierd worden?
Jij heet helemaal geen Arthur!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dit is de klassieke openingsvraag van vrouwen. Al zo vaak meegemaakt.
Dat is een leugen fokkers hebben nooit seks, nou hup terug ontopic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Laatste keer is anderhalf jaar geleden. Wat dan?
Het is dat ik niet kan vanavond, anders had ik je uitgenodigt. Soms moet je gek doen in het leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh jullie gaan weer standjes en stoten bespreken... squirten, hondjes, vingeren, benen in de nek.. jaja leuk hoor allemaal
ziet er naar uit dat ik weer niet uitga vanavond, kan haar niet bereiken, derde week opgesloten in huis
Niks hoor was benieuwd. Je hebt alleen naar mijn mening hoge eisen. Als jij een jaar contact met iemand hebt en dan pas sex zal ze naar mijn idee al lang afgehaakt zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Laatste keer is anderhalf jaar geleden. Wat dan?
Simpel. De vrouw hoeft alleen maar duidelijk te zijn dat ze werkelijk geinterressserd is. Want aan een dood paard val niet te trekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als versierpoging?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dit is de klassieke openingsvraag van vrouwen. Al zo vaak meegemaakt.
Hoe maakt me niet door wie des te meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben bang dat de enige manier bij mij met veel geduld is, aangezien ik namelijk meteen wegvlucht zodra ik het meisje ook leuk vind.quote:Wat is nou de manier om jou te kunnen versieren?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef Crutch het volgende:
Ik wil niet versierd worden, tenzij je Mila Kunis Geraldine Kemper heet.
Haha, die vraag stelde ik een heleboel topics terug toevallig ook om het weer ontopic te krijgen, echt precies dezelfde vraagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ik zag gisteren trouwens mijn lookalike ( volgens velen) voor het eerst op tv, in actie ( als actrice)
zij deed vrij uitbundig en ging heel pittig op jongens afstappen, daarna afwijzen en ze had allemaal dates
ook liet ze haar vader een jongen in elkaar slaan. wel leuk hoor, zo'n heel uitbundig gezin.
Klopt, dat gebeurt ook eigelijk altijd...quote:Niks hoor was benieuwd. Je hebt alleen naar mijn mening hoge eisen. Als jij een jaar contact met iemand hebt en dan pas sex zal ze naar mijn idee al lang afgehaakt zijn.
Die vraag krijg ik elke verjaardag. En al aan de vrouw? Luister liever alleen op de bank en doen wat ik wil dan zo een lelijk wijf als dat jij hebt en thuis zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
Dingetje wat ik mij afvroeg, aan een ieder die niet makkelijk kan versieren/aan de vrouw komt:
Wat zegt de familie ervan? Die moeten toch een keer gevraagd hebben waarom je geen vriendin hebt.
Nou ben ik benieuwd hoe kan je iemand versieren zonder dat dat die het door krijgt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haha, die vraag stelde ik een heleboel topics terug toevallig ook om het weer ontopic te krijgen, echt precies dezelfde vraag
En toen antwoordde ik zelf dat ik het belangrijk vind om me bijzonder te voelen en 100% zeker te weten dat ik de enige ben, en speciaal - niet een van de velen of zo.
Macho-gedrag is instant moodkill, evenals gladde praatjes.
Maar echt het versieren heb ik denk ik het liefst op een manier waarbij ik zelf niet echt doorheb dat ik word versierd:
- dus geen stomme pick-up line
- originaliteit
- er zit geen haast achter: het doel moet ook niet snel scoren zijn maar elkaar leren kennen.
- niks mis met ouderwets het hof maken, imo
Makkelijk toch? Het gewoon gezellig hebben samen en heter niet boven op leggen dat je haar leuk vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd hoe kan je iemand versieren zonder dat dat die het door krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |